~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Raitakissa voi ku mää toivon että teillen tulis plussa ja vielä sellainen vahva plussa!! =)

Ite tikuttelin ovista tänä aamuna ja kaksi vahvaa viivaa löytyi siitä tikusta. Tänään pitäis sit saada äksöniä aikaiseksi. Oltiin yhdynnässä perjantaina, mutta ne siemenet ei taida itää vielä tähän ovulaatioon??? Vai mitä ootte mieltä?? :/

Mulla näytti kahta viivaa viimeksikin kiertopäivälle 12. B)

Plussatuulia kaikille :whistle:

tsemii raitakissalle! Mä varmaa hakisin kilokaupalla eri merkkisii testei ja rupeisin tesmailee urakalla :LOL:
Ootteko te kyselly äideiltänne miten niil on tärpänny? Onks se ees periytyvää... Tosin mun kaveri yrittää neljättä ja sen sisko sai kolmen vuoden yrittämisen jälkee vasta ny ekan plussansa.. et ei se kait iha suoraa mee. Meitin äitee sano et mä tulin heti ekasta, si toka veli kolmannesta ja si ku se oli 33 ja yritti nuorimmaista ni siin meni n.puol vuotta.
mut miten mä ikinä jaksan oottaa ens vuoden puolelle!! tahtoo yrittää nyt hetihetiheti :D

Mun koko suku on niin hedelmällistä että ei tarvi kuin pestä alushousut samassa pyykkikoneessa niin jo tärppää :LOL: Miehen puolella ei kai olla ihan niin hetelmällistä sakkia, miehellä ja siskollansa ikäeroa 11v, ja mies syntyi kuulemma "erittäin toivottuna".

Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Hetken aikaa on tullut seurattua muutamia pinoja ja kuumeiltua taustalla. Nyt kp 26/30 ja yk 2. Mitään oireita ei ole, joten odotellaan.

Onnittelut plussanneille ja tädin riivaamille :hug:

Päivittääkö kukaan tätä pinoa enää? Jos ei, niin voisin väliaikaisesti alkaa päivittämään (jos vain osaan).

Alkuperäinen kirjoittaja HH1979:
Ite tikuttelin ovista tänä aamuna ja kaksi vahvaa viivaa löytyi siitä tikusta. Tänään pitäis sit saada äksöniä aikaiseksi. Oltiin yhdynnässä perjantaina, mutta ne siemenet ei taida itää vielä tähän ovulaatioon??? Vai mitä ootte mieltä?? :/

Tuo ovisjuttu muakin nyt ihmetyttää...eilen (su) tikutin 2 viivaa, olivat melkein saman tummuisia, muttei ehkä ihan kuitenkaan. perjantaina tikutin myös, ei ollut mitään, lauantai jäi välistä ja eilen tosiaan 2 viivaa, mutta tänään ei sitten taas mitään??!!!!? mitä se nyt sit tarkoittaa, menikö se jo?? ei haamuja perjantaina, tänään ehkä tosi haalee, onko se nyt sit noin lyhyt aika (ettei tosiaan perjantaina antanut ees haamua vielä)? tosin pe ja su pupuiltiin, joten luotan nyt sit tuohon, että ne siemenet itää siellä nyt sitten, vaikkei ehkä nyt ihan kohilleen osuttukaan... :ashamed: plaah!
kun kyllähän sitä sanotaan, että ne saattaa elellä siellä 1-4 päivää, joten HH1979 kyllä ne siellä vielä voi olla, mutta kannattaa ottaa uusix 24-48 h sisään... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkis82:
tsemii raitakissalle! Mä varmaa hakisin kilokaupalla eri merkkisii testei ja rupeisin tesmailee urakalla :LOL:
Ootteko te kyselly äideiltänne miten niil on tärpänny? Onks se ees periytyvää... Tosin mun kaveri yrittää neljättä ja sen sisko sai kolmen vuoden yrittämisen jälkee vasta ny ekan plussansa.. et ei se kait iha suoraa mee. Meitin äitee sano et mä tulin heti ekasta, si toka veli kolmannesta ja si ku se oli 33 ja yritti nuorimmaista ni siin meni n.puol vuotta.
mut miten mä ikinä jaksan oottaa ens vuoden puolelle!! tahtoo yrittää nyt hetihetiheti :D
Äiti meinasi että tosi helpolla tullu raskaaksi joka kerta. Eli ei taida olla periytyvää. :| Ja sisko tässä keväällä sanoi että: " Kun haluaa raskaaksi niin sen päivän voi laskea, milloin otollisinta." Ai niinkö? :saint:

Ovistikut tuli tänään ja pakkohan sitä oli heti testata ja mitä mitä ovishaamu(?) :eek: siis testiviivan lisäksi hailakka mutta selvästi nähtävissä kontrolliviiva ja mulla vasta kp7/26-28!!! :whistle: mitä ihmettä?????Kelleen käynyt näin??HH1979 onnittelut ovisplussasta!Petiin vaan!! :LOL: ja Raitakissalle plussaa!!!

raskausoireita koska viime menkat oli niin niukat. :ashamed: Että jos ois ollu "valemenkat."
Nännitkin näytti niin tummilta myös miehen mielestä :xmas: mutta se menikin ohi :LOL:

Testiä en halua tehä kun tiedän että nega tulee. Mahaa nippaillu, nännit vähäsen arat, mutta oireitahan tulee kun sitä lasta oikein kovasti toivoo.

Nyt kuitenki nämä otolliset päivät meneillään, sillä ei oo kyllä suurempaa merkitystä kun meillä harrastetaan seksiä kuitenki 1-2 päivässä. MIKSI ei siltikään tärppää :kieh:

Täällä odotellaan yhä ekoja luomumenkkoja, kp nyt 42. Alkaa ottaa kohta päähän kun ei tätiä kuulu, olen menettänyt toivoni sen suhteen että ois tärpännyt ekalla. Sunnuntaina tein r-testin ja näytti negaa.

Kävin juuri kirjastossa lainaamassa raskaus kirjoja, niin ja pari nimikirjaa kans :LOL: Pitäähän sitä nyt ekan lapsen nimeä alkaa miettiä jo ennenkuin ollaan raskaanakaan. Vauvakuume siis nousee ja nousee, tosin olen viimeisen vuoden jo kuvitellut ettei se voi tästä enempää nousta. Mutta näköjään voi.

terp Päivitä vaan, se olisi kiva!

Itselle voi laittaa 27v, yk1 ja pillerit jätetty syyskuussa.

No niin. Nyt on sitten taas laitettu pientä itämään ja vielä ovulaation aikaan, eli uusinta perjantailta. Ku en mä usko että se riittää tähän ovulaation, pelkkä perjantain yhdyntä siis. Noh, se on nyt hoidettu pois alta.

Oisko ideoita mitä vielä voisin tehhä hedelmällisyyden eteen: en polta röökiä ja käytän vaan vähän alkomahoolia. Juon joka päivä lasillisen greippimehua ja syön monivita plussaa (missä siis on myös foolihappoa 400 mikrogrammaa), tikuttelen aina ovista ja yhdynnän jälkeen makoilen sängyssä 5-10 minuuttia jalat seinillä. Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan. =)

Plussatuulahduksia kaikille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
Nyt kuitenki nämä otolliset päivät meneillään, sillä ei oo kyllä suurempaa merkitystä kun meillä harrastetaan seksiä kuitenki 1-2 päivässä. MIKSI ei siltikään tärppää :kieh:
siis meinasitko että seksiä harrastatte 1-2 kertaa päivässä vai 1-2 päivän välein? anteeksi, jos en ymmärtänyt oikein... kun syynähän voi olla juuri se, että siittiöt eivät ehdi kehittymään, siksi liian useinkaan harrastettu seksi ei ole välttämättä hyväksi.

).( täällä masennutaan. oviksesta ei nyt tiedetä (kp 16)...kipuilua tuntuu edelleen, mutta tikkujen mukaan "ne päivät" olis menny jo vkl:na. sunnuntaina päästiin pupuileen, mutta eilen ei vain ehditty. nyt tuntuu, että ajoitus ei toiminut tälläkään kertaa ja ohi meni tääkin kierto. :ashamed:

bambina: en mä usko että sää mistään olet myöhässä jos kerta sunnuntaina olette pupuilleet ja ovulaatio vkonloppuna. Munasoluhan on käsittääkseni "kypsä" 24 h ovulaatiosta. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja HH1979:
bambina: en mä usko että sää mistään olet myöhässä jos kerta sunnuntaina olette pupuilleet ja ovulaatio vkonloppuna. Munasoluhan on käsittääkseni "kypsä" 24 h ovulaatiosta. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.. :hug:
Niin, tiiän...mutta vaikea enää vain ajatella järkevästi. sitä vaan toivoo niin kovasti! ja mun sisko ja pari kaveria on ainakin sanoneet, että tunsivat sen hetken kun raskautuivat, ja sit jotenkin jos ei tuu sellasta "tunnetta" (mitä nyt varmaan vielä ei edes voisikaan tulla) niin sitä vaan ajattelee, ettei nyt lykästänyt.
näin ystävääni tässä jokin aika sitten, hän selitti omia raskausoireitaan (on nyt 4:llä kuulla) ja kertoi tarinaansa, ja aloitti: "välillä kun tuntee ne liikkeet tuolla vatsassa tiiätkös, niin pälä pälä"... meinasin alkaa itkeen ja huutaa, että no en tiiä!!! haluisin kyllä, mutta en tiedä, enkä voi olla varma, että koskaan tulen tietämäänkään! :'( sitä vain sanoo asioita noin sen enempää ajattelematta, ja varmasti itse olen joskus sortunut ihan samaan...

mulle voi päivittää kp8... Täti tuli hieman aikaisin kylään ja vuoto oli hyvin runsasta kovien kipujen kera ja lääkärit epäilivät varhaista keskenmenoa.. Surkeilla mielillä siis mennään, mutta ei voi muuta kuin jatkaa eteenpäin.
Toivon kaikille parempaa mieltä ja voimia pimeän ajan keskelle :)
Luen paremmalla ajalla koneelta teidän kuulumisia, näin puhelimen kautta on vähän vaivalloista..

voi harmin harmi yöperhonen !!! :hug: Voimia sinne suuntaan. Uutta yritystä kehiin vaan.

Bambina oon kaksi vuotta oikeestaan jo ollut vauvakuumeessa, enemmän ja vähemmän välillä kun on ollut ongelmia ton terveyden kanssa. Kädet leikattu ni ei niillä ois paljon vauvaa kanneltukaan. Mun 2 parasta ystävää on raskaana ja tää on välillä niiiiiin hirveetä kun niitten juttuja kuuntelee ja tuntee ittensä ulkopuoliseksi. Meinaa itku päästä itelläkin. toivoisin niiin kovasti että olisin jo raskaana!! Pistän kaikki peukut ja varpaat pystyyn meidän kaikkien raskautumisen puolesta =)

HH1979 joo, eipä tämä kuumeilu täälläkään ihan uutta ole, jo myös reilun vuoden päivät kuumeiltu - välillä pahastikin, mutta meillä oli häät tuossa loppukesastä niin halusin itse jättää yrittämisen sen yli. toisaalta jos silloin olisi tiennyt, että siinä voi tulla mutkia matkaan tai muuten vaan kestää, niin oltais varmaan jo sillon jätetty ehkäisy pois. mutta nyt kuitenkin näin. ja oon kyllä tosi iloinen tästä ratkaisusta, oli meinaan niiiiiiiiin ihanat häät! :heart: en ehkä olisi jaksanut, jos olisi ollut pahoinvointia tai muuta...tuntui että stressiä oli muutenkin. ;) mutta välillä tuntuu vaan niin tosi pahalta seurata sivusta kuinka helppoa se toisille on...vaikka en yleensä ole mitenkään katkera ihminen!

Ja HH1979 noihin vinkkeihin, niin eipä ole tarjota kyllä muuta, sillä samoilla mennään täälläkin :LOL: enkä sit ehkä lopun viimeksi usko edes että se on oikeesti niistä kiinni, mutta kyllä sitä haluu ainakin kaikkensa antaa!! on ehkä rauhallisempi mieli itsellä... ;)

yöperhonen :hug: :hug:

27.10.2oo9 Tiistai

Zande..........................kp 57/32..........................yk ?

Haaveileva85..............kp 49/ 26-33...................yk 8
neulainen....................kp 43/?............................yk 1
ShiruLi.......................kp 42/26..........................yk1
Cladoceran.................kp 42/39..........................yk 8
kiharapää....................kp 41/28-35....................yk 24

Siffis............................kp 39/30........................yk 6
Ansku-82.....................kp 37/30........................yk 10
Louvre.........................kp 33/32-35...................yk 17
Ambrosine85...............kp 36/30........................yk 3
Raitakissa....................kp 31/28 - 30.................yk 2 (haamu)

BabyBubble.................kp 29/??.........................yk 1
Opaali78......................kp 29/28-29....................yk 7
LauraAnnika................kp 27/(26-)30-37...........yk 10
Celestial.......................kp 26/?...........................yk 1
Pipopi...........................kp 25/26-39...................yk 16
EtanaLilli.....................kp 24/31.........................yk 10
Saana07........................kp 24/26-28...................yk 3
Pai80............................kp 23/?...........................yk
bebek............................kp 23/?(41)....................yk 2
anu84............................kp 22/29-32...................yk 21
pata-ässä.......................kp 22/28-30...................yk 4
tiuvi..............................kp 20/25-39...................yk 4

Bambina......................kp 16/26-31......................yk 3
HappyFeet...................kp 16/34...........................yk 12
murppa86....................kp 15/25...........................yk 53?
kilu09..........................kp 14/29...........................yk 10
Sinirusko.....................kp 13/28...........................yk 13
HH1979.......................kp 13/28...........................yk 2
Hempu86la..................kp 10/25-30......................yk
Elviir-a........................kp 10/28-31......................yk 9

Jempula......................kp 9/?...............................yk 3
Taffo82.......................kp 8/26-28.......................yk 3
yöperhonen-...............kp 8/28.............................yk 23
Miipeli.......................kp 3/27-36........................yk 11
terp............................kp 1/26-30.........................yk 3
Pikkis82....................kp.......................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 15/29...........................yk 13)

No nih, nyt on taas mukava seurata missä mennään kunkin kohdalla. Toivottavasti laskin oikein, ja en jättänyt ketään huomioimatta. Laittakaa viestiä, jos on virheitä. Poistin kovin isoilla luvuilla menevät, ilmoitelkaa jos haluatte mukaan takaisin.

ON: Ihan kummalliset nää kuukautiset pillereiden jälkeen. Vuosi kausia söin Melianeja ja joskus aiemmin lopetin ne noin vuodeksi. Silloin kuukautiset tulivat pillereiden jälkeen 28-30 kierroilla, alkuun jopa kellon tarkkuudella. Sitten söin taas vuoden verran ja nyt sitten tuli lyhyt kierto. Noh, nyt taas uuteen kiertoon. Jännittää ihan et minkä pituinen nyt tulee (jos tulee) :)

Onnea plussanneille :flower: ja toivotaan raitakissallekin sitä!

Tännehän oli vkon tauon jälkeen kiva palata, kaks plussaa tullu lisää ja kolmas lähes tulkoon... =) itellä taas jännät paikat, ei suuntaan eikä toiseen mitään tuntemuksia..

Onnea plussa-onnellisille :flower:

Itse olen myös todella todella innoissani ja jännittyneenä odottelen kierron etenemistä nyt kun ollaan päästy todella yrittämään hommaa. Viime kuussa meni vähän niin ja näin, mutta tässä kuussa on ovistestit tehty sun muut. Hitaasti vaan tää aika mataa kun olis jo kiire saada tietää..

Saana07 ei mullakaan ole mitään oireita havaittavissa.. ;) saattaahan se olla että mun mieli niitä alkaa innoissaan kehittelemään... hihiii :)

Plussatuulahduksia kaikille :whistle:

Juu ei täälläkään mitään menkkaoireita, kun viimeksi oli vatsa kipeänä jo viikkoa ennen...
Ihmeellistä kuvotusta ollut havaittavissa tässä pitkiin matkaa. Aamulla, päivällä, illalla ja ihan oikeastaan mihin vuorokauden aikaan tahansa. Eipä toi vielä tarkota mitään. Mutta jos nyt kävisi niin onnellisesti ettei menkat alkaisikaan ensi viikolla niin kyllä ihan tasan tarkkaan ennen viikon 45 viikonloppua testailen (vkonloppuna tiedossa bileet, niin tietää sitten miten siellä pitää olla...)

28.10.2oo9 Keskiviikko

Zande..........................kp 58/32.........................yk ?
Haaveileva85..............kp 50/ 26-33...................yk 8

neulainen...................kp 44/?............................yk 1
ShiruLi........................kp 43/26..........................yk1
Cladoceran.................kp 43/39..........................yk 8
kiharapää...................kp 42/28-35.....................yk 24
Siffis...........................kp 40/30...........................yk 6

Ansku-82.....................kp 38/30........................yk 10
Louvre.........................kp 34/32-35...................yk 17
Ambrosine85...............kp 37/30........................yk 3
Raitakissa....................kp 32/28 - 30.................yk 2 (haamu)
BabyBubble.................kp 30/??.........................yk 1
Opaali78......................kp 30/28-29...................yk 7

LauraAnnika.................kp 28/(26-)30-37...........yk 10
Celestial.......................kp 27/?...........................yk 1
Pipopi...........................kp 26/26-39...................yk 16
EtanaLilli......................kp 25/31.........................yk 10
Saana07......................kp 25/26-28...................yk 3
Pai80...........................kp 24/?...........................yk
bebek..........................kp 24/?(41)....................yk 2
anu84..........................kp 23/29-32...................yk 21
pata-ässä....................kp 23/28-30...................yk 4
tiuvi..............................kp 21/25-39...................yk 4

Bambina......................kp 17/26-31......................yk 3
HappyFeet...................kp 17/34...........................yk 12
murppa86....................kp 16/25...........................yk 53?
kilu09...........................kp 15/29...........................yk 10
Sinirusko......................kp 14/28...........................yk 13
HH1979........................kp 14/28...........................yk 2
Hempu86la...................kp 11/25-30......................yk 16
Elviir-a..........................kp 11/28-31......................yk 9
Jempula........................kp 10/?..............................yk 3

Taffo82.......................kp 9/26-28..........................yk 3
yöperhonen-...............kp 9/28...............................yk 23
Miipeli..........................kp 4/27-36..........................yk 11
terp.............................kp 2/26-30..........................yk 3
Pikkis82.......................kp.......................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 16/29...........................yk 13)

Yhteistyössä