~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Onnea susanna85 :flower:

Mut voi pudottaa kans listalta pois, jos joku sitä päivittelee. Täällä kp 1 ja yk 12, tuntuu ettei ilman apuja saada tulosta aikaseks, joten saatan siirtyä tuonne lapsettomuuspuolelle.

Hyvää jatkoa kaikille ja paljon ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Voisinpa palailla taas aalloille. Olen nyt lääkärit juossut ja ollaan taas saatu lupa ihan rehdisti yrittää. Vielä ei ole (kai) tärpännyt vaikkakin nyt mennään jo 35/30 eikä tunnu missään?!? Ei taida kohta enää opystyä odottamaan, joutuu testaa. En kyllä jaksa uskoa, että nyt olisin kun en ole ollu sitä tähänkään asti. :kieh:

Olen nyt menossa taas puolentoista kuukauden päästä lääkärille tutkimuksiin kun meillä ei ole alkanut tärppäämään, josko jotain apuja alkaisi saamaan. Vaikka onhan tässä tietysti vielä tämä kierto ja ensi kierto näkemättä ennen tuota lääkäriä. :)

Mutta kovasti plussatuulia kaikille toivon!!!! :)
 
Huomenta!! :hug: Mie kanssa alotin oviksen bongailun eilen eli kp 10...ei antannu ees toista viivaa!?Vähän ehkä turhan aikasin aloin taas testailemaan,mutta kierto ollut useasti tuon 28 pv...tiedä sitten! :/ Tikkuja riittää,ni miksi ei testailisi,hauskaahan se on!! :LOL:
Kaikille tsemppiä ja plussatuulia!!! :heart: :) Tää tyttö lähtee nyt reippahasti kuntosalille.... :wave:
 
Sinirusko,oletko aiemmin käyttäny ovistikkuja?jos olet niin edelleen kaipaan neuvoja että pitääkö tehdä tiettyyn aikaan päivästä (esim aamupissasta) ja mikä on hyvä kp alkaa testailemaan?Jos joku tietäis???Kiitos! :D
 
Taffo82 Olen juu tikutellut ovista aiemmissakin kierroissa, en tiedä että pitääkö tehdä johonkin tiettyyn aikaan,mutta itse teen aina aamupissasta suht kohta samoihin aikoihin! :) Riippuu paljon sun kierron pituudesta että milloin kannattaa alkaa testailemaan,monessa testipakkauksessakin löytyy nuo kiertopäiväkalenterit ja muistaakseni clearbluen nettisivuilla myös!Oma kiertoni kun on aika pitkälti tuo 28 pv,ni testauksen alottelen yleensä kp 10....Tsemppiä testailuun,se on mukavaa!! :LOL:
 
Juu kyllä niin kaukaa haetulta tuntuu että tässä kierrossa tarviis miettiä et oisko tärpänny... :LOL:
Tosin on edelleenkin niitä ihmeellisiä olotiloja varsinkin pahoinvointia ilman syytä (ei siis tartte oksentaa) mutta sellanen olo ettei ole kaukanakaan...
Mutta ootellaan kuin sit käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinirusko:
Taffo82 Olen juu tikutellut ovista aiemmissakin kierroissa, en tiedä että pitääkö tehdä johonkin tiettyyn aikaan,mutta itse teen aina aamupissasta suht kohta samoihin aikoihin! :) Riippuu paljon sun kierron pituudesta että milloin kannattaa alkaa testailemaan,monessa testipakkauksessakin löytyy nuo kiertopäiväkalenterit ja muistaakseni clearbluen nettisivuilla myös!Oma kiertoni kun on aika pitkälti tuo 28 pv,ni testauksen alottelen yleensä kp 10....Tsemppiä testailuun,se on mukavaa!! :LOL:

Itsellä on noita Davidin ovistestejä, tilattu Mammaksilta ja niissä sanotaan nimenomaan että EI aamupissasta vaan klo 10-20 välillä ja suunnilleen joka päivä samaanaikaan. mutta tosiaan riippuu ihan testimerkistäkin, kaikissa on varmaan omat ohjeensa. itse aloitin testailut varmaan siinä kp 10 paikkeilla myös eikä näkynyt pariin päivään mitään ja olin jo heittämässä kirvestä kaivoon, kunnes tänään tuli elämäni ensimmäinen ovisplussa!!!! :heart: ei ehkä ihan ollut yhtä tumma kuin kontrolli, mutta tumma kuitenkin ja selvästi nähtävissä. Eilen en testannut, joten mietinkin, että onkohan se nyt tuloillaan vai jo menossa...? tosin perjantaina ei antanut mitään merkkejä, joten ehkä on vasta sit huomenissa? sitten kiertokin olis sen 28-29 pvää, käy!! :D ja testissä sanottiin, että ovisplussan jälkeen tulisi ajoittaa pupuilut 24-48 tunnin sisään, eli ei ennen 24 h eikä 48 h jälkeen...on se tarkkaa! ;) Omaa kehoa kuunnellessa nyt olen ainakin ihan varma, mihin ajankohtaan viime kierrossa ovis ajottui, vaikken sitä testannutkaan, eli mä tunnen sen kyllä ihan selvästi, mutta onhan se hyvä, että tollanen testi vahvistaa mun epäilyt... :p
 
Jos joku vielä tässä pinossa päivittelee listaa niin minut voi siitä poistaa. Kun meillä ei näyte edes hoidot onnistuvan niin ei kannata kuumeilijoiden pinossa olla.. Ja kun ei tule oikeen luettuakaan ja vielä vähemmän kirjotettua kommentteja niin.. Hyvää jatkoa tänne kaikille! =)
 
Menkkoja ei näy eikä kuulu, vaikka tänään kp 29/28-30. Yleensä mulla on aina näitä "sunnuntaikiertoja", siis kp 1 on aina tämä sunnuntai, mutta näköjään nyt ei. Testin teen huomenna aamulla jos ei vieläkään tätiä näy. Illalla suuntaan laivalle, ja siellä en ainakaan jaksa miettiä olenko raskaana vai en B)
 
Tosi outo havainto kyllä... Ainakin viime kierrossa oli noin viikkoa puoltatoistakin ennen menkkoja koviakin mahakipuja. Nyt ei oo ollu mitään ja kuitenkin viikon päästä ois menkat taas ajankohtaset.
Liekkö hyvä vai huono merkki ? Kahden viikon päästä ainakin oon sitten viisaampi... Vaikka kovin kaukaa haetulta nyt tuntuukin tärppi.
 
Täällä testailtu heti aamutuimaan (ai miten niin heräsin jo tuntia ennen kellonsoittoa? :LOL: ), ja sain aikaiseksi hailakan haamun Vilja-testillä. Mieskin sitä tutkaili ja näki sen ihan selvästi :heart: Täytyy testailla loppuviikosta uudestaan mikäli menkat ei ala, nyt kuitenkin vasta kp 30/28-30.
 

Yhteistyössä