~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
Alkuperäinen kirjoittaja kilu09:
Nyt kuitenki nämä otolliset päivät meneillään, sillä ei oo kyllä suurempaa merkitystä kun meillä harrastetaan seksiä kuitenki 1-2 päivässä. MIKSI ei siltikään tärppää :kieh:
siis meinasitko että seksiä harrastatte 1-2 kertaa päivässä vai 1-2 päivän välein? anteeksi, jos en ymmärtänyt oikein... kun syynähän voi olla juuri se, että siittiöt eivät ehdi kehittymään, siksi liian useinkaan harrastettu seksi ei ole välttämättä hyväksi.

).( täällä masennutaan. oviksesta ei nyt tiedetä (kp 16)...kipuilua tuntuu edelleen, mutta tikkujen mukaan "ne päivät" olis menny jo vkl:na. sunnuntaina päästiin pupuileen, mutta eilen ei vain ehditty. nyt tuntuu, että ajoitus ei toiminut tälläkään kertaa ja ohi meni tääkin kierto. :ashamed:
1-2 päivässä harrastetaan, harvoin, ehkä 1-2 kerta kuussa tulee yksi seksitön päivä.

Eilen oli kyllä oviskipuja, menkkamaisia kipuja,ne tulee aina tohon kierron puoliväliin. Ja eilen oli kp14. Ei se kyllä auta jos on vaikka putket tukossa tai jotain...

Olen päättänyt että odotan max. 18 yk, sitten ajan varausta lääkärille. Toivottavasti ei tarvi
:)

Kiitos päivityksestä Terp!!!!!Mä aikaisemmin tuossa ihmettelin sitä ovis haamua,samanlainen tuli eilenkin,noh,pyysin ukkoa kusemaan ovistestiin :LOL: ja kas kas,samanlainen "haamu" tuli hänellekin..Eli kyseessä ilmeisesti viivanpaikka tai jotain vastaavaa...Ihmeen selkeä viiva kuitenkin!Eli edelleen vaan testailen ja odottelen josko viiva alkais tummentua,nyt kuitenkin vasta kp9/26-28..Pelkään kovasti etten ovuloi ollenkaan kun mulla ei koskaan mitään oireita moisesta,ja tietysti epäilen etten juuri siksi koskaan voi saada lapsia..Voi,mä olen niin hyvä pessimisti.... :headwall: Kuitenkin PLUSSAA kaikille!! :D

nyt tuntuu kyllä tooooooosi pahalta. tuntuu että lietson tätä stressiä täällä kotona ihan liikaa, vaikka nimenomaan oon nyt yrittäny olla ihan normaalisti ja puhumatta asiasta mitään! kävi nimittäin niin, että paineiden aiheuttamana (+ siihen päälle väsymys ja raskas päivä takana) mutta siis mieheni ei pystynyt suoriutumaan... :ashamed: tuntuu nyt niiiiiin pahalta, jo miehenkin puolesta, sillä mikä kolaus se hänelle oli. mutta nyt päätettiin, että vauvajutut jää nyt ainakin puheiden taholla hetkeksi, sillä halutaan saada seksielämä taas siihen malliin mitä se oli, ja kun se oli hyvää!! :heart: nyt täytyy sit vaan rauhoittua... :| tosin se mitä tästä seurasi, oli se, että ensimmäistä kertaa hän itse sanoi ääneen, että hänelläkin on vain niin kova vauvakuume, että se tuottaa paineita tähän hommaan.
joten miksi se ei nyt sitten onnistu, kun kerran molemmat sitä niin halutaan!??! (ja ennen kun kukaan kommentoi, niin ymmärrän että se ei nyt siis voikaan onnistua, jos pupuilu ei onnistunut... ;) mutta aikaisemmin ollaan tehty kaikki kyllä "oppikirjan mukaan" )
masentunut olo. :'(

Voi bambina voimia siulle :heart: kyllä se tärppää kun aika on oikea.. Sillon, kun sitä vähiten odottaa :heart: Jaksamista paljon sulle!

Ja plussatuulia muille :)

Täällä alkaa olemaan jännät paikat, aamulämmöt oli tänään normaalia alhasemmat ja valkovuoto on alkanu huomattavasti lisääntymään, tietää sitten peittojen heiluttelua ;) Tiedä sitten kuinka paljon stressi antaa osansa siihen, että tärppääkö, viikko sitten kun menetin aivan yllättäen todella läheisen mummini, hautajaisia vietetään puolentoista viikon päästä vasta.. Toiset ovat tsempanneet sillä, että kun yksi lähtee, niin tekee tilaa uudelle tulokkaalle :) Kaikesta huolimatta positiivisella mielellä mennään :)

Niin ja terp täällä yk nyt menossa 16 :)

Tsemppiä bambina! :hug: Mä oon jotenkin jaksanut olla aina siinä uskossa että se vauva tulee sitten kun sen aika on, että kaikesta kuumeilusta huolimatta nyt ei vaan välttämättä ole se vauvan aika. Vauvoja saadaan, ei se näköjään olekaan siitä omasta tekemisestä kiinni..

Mä tein sittenkin uusintatestin tänään, ja se oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin puhdas nega kun olla voi. Että olen nyt sitten (viinilasin ääressä :whistle: ) tullut siihen tulokseen että jos kohtuun joku heppu olikin kiinnittynyt, se on nyt poistunut. Mahakivut on ollu paikkapaikoin tosi kovia, ja ruskea vuoto on vain lisääntymään päin. Tällä hetkellä en ole edes mitenkään kovin masentunut, (eikä se johdu tuosta viinilasista :LOL: ) yritän vain ajatella että nyt ei vain ole meidän vauvan aika tulla maailmaan.

Tsemppiä kaikille kovasti! :hug:

kiitos Hempu86la ja Raitakissa, noi teidän sanat kyllä rauhoitti mieltä. noinhan sitä pitäiskin pystyä ajattelemaan...kaikella on kai tarkoituksensa, vaikkei ne aina oo mukaviakaan... onneksi täältä löytyy tätä tukiverkostoa, sillä en kenellekään muille tällaisista asioista pystyisi puhumaan! ja te todella tiedätte tämän tilanteen ja ne tunteet mitkä tässä vellovat. vaikka joku muu sanoisi ymmärtävänsä, niin väitän, että jos omaa kokemusta ei ole, niin ei voi täysin ymmärtääkään. joten kiitos kaikille teille, että tänne saa purkaa mieltään ihan vapaasti! tästä foorumista muodostui itselleni ainakin huomattavasti tärkeämpi kuin alunperin olin ajatellut. joten ISO :hug: teille kaikille! ja PLUSSAA! :heart:

Terve, täällä menkat antaa odottaa ja pieni toivonkipinä on syttynyt, että josko jotain olis meneillään tuolla navan alapuolella. Huomenna aamulla testailen ja katsotaan mitä tapahtuu...

Kuten terp ansiokkaasti päivitti (iso kiitos!), niin tänään on tosiaan kp 30 / 28-29.

Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
nyt tuntuu kyllä tooooooosi pahalta. tuntuu että lietson tätä stressiä täällä kotona ihan liikaa, vaikka nimenomaan oon nyt yrittäny olla ihan normaalisti ja puhumatta asiasta mitään! kävi nimittäin niin, että paineiden aiheuttamana (+ siihen päälle väsymys ja raskas päivä takana) mutta siis mieheni ei pystynyt suoriutumaan... :ashamed: tuntuu nyt niiiiiin pahalta, jo miehenkin puolesta, sillä mikä kolaus se hänelle oli. mutta nyt päätettiin, että vauvajutut jää nyt ainakin puheiden taholla hetkeksi, sillä halutaan saada seksielämä taas siihen malliin mitä se oli, ja kun se oli hyvää!! :heart: nyt täytyy sit vaan rauhoittua... :| tosin se mitä tästä seurasi, oli se, että ensimmäistä kertaa hän itse sanoi ääneen, että hänelläkin on vain niin kova vauvakuume, että se tuottaa paineita tähän hommaan.
joten miksi se ei nyt sitten onnistu, kun kerran molemmat sitä niin halutaan!??! (ja ennen kun kukaan kommentoi, niin ymmärrän että se ei nyt siis voikaan onnistua, jos pupuilu ei onnistunut... ;) mutta aikaisemmin ollaan tehty kaikki kyllä "oppikirjan mukaan" )
masentunut olo. :'(
Jos yhtään lohduttaa niin meillä on ollut havaittavissa tätä samaa ilmiötä miehen taholta... Asiasta ei ole kuitenkaan puhuttu sen kummemmin, ehkä pitäis, mutta se tuntuu kovin vaikealta... :|
Mutta luotan siihen että nyt pidän matalaa profiilia tämän asian suhteen, niin eiköhän tilanne korjannu ajan kanssa.
Ehkä tosiaankin kaikella on tarkoituksensa.
Tsemppiä kaikille.

Ouh, täälläkin vielä päivitellään, olen ollut aktiivisempi muissa pinoissa, mutta kiva että tiedot pysyy ajan tasalla! Esikoista haaveillaan edelleen, vaikkakin yk on muuttunut 9:ksi ja kp on nyt 8/39.

Tuo paineiden syntyminen on aika yleistä ja meilläkin on ollut... Sitten täytyy vaan reippaasti jumppailla pitkin kiertoa ja yrittää olla ajattelematta vauvoja. Joopa joo. Ei ole kovin helppoa. :$

Täällä alkaa mennä pikkuhiljaa hermot kun niitä ekoja menkkoja ei vieläkään näy eikä kuulu. Tilasin just lisää raskaustestejä, vähän teki mieli tilata myös niitä hedelmällisyystestejä. Kun ei sitä tiedä jos vaikka itsessä onkin jotain vikaa. Tai sitten ei. Tänään tulee taas se Ylen vauvaohjelma, joten voi sitten kuumeilla sen kanssa lisää. Töihinkin pitäisi lähteä viikon saikun jälkeen, eli kolmas syksyn flunssa virallisesti takana. Saa nähdä monta joudun vielä kärsimään.

kiharapää :hug:

Ja vielä isompi :hug: bambinalle! Yrittäkää vaan puhua tilanne selväksi, ja ehkä tosiaan vauvoista puhuminen kannattaa jättää sivuun hetkeksi. Todella harmittavaa, itsekin pelkään että alan luomaan miehelle liikaa paineita. Olemme viikonloppuna menossa katsomaan kavereiden parin viikon ikäistä vauvaa, ja se varmaan luo lisää paineita kummallekin. Pitäisi vain pystyä olemaan jotenkin rauhassa, mutta se on äärimmäisen vaikeaa kun vaan odottaa ja odottaa sitä omaa plussautumistaan.

29.10.2oo9 Torstai

Zande..........................kp 59/32.........................yk ?
Haaveileva85..............kp 51/ 26-33...................yk 8

neulainen...................kp 45/?............................yk 1
ShiruLi........................kp 44/26..........................yk1
Siffis...........................kp 41/30...........................yk 6

Ansku-82.....................kp 39/30........................yk 10
Ambrosine85...............kp 38/30........................yk 3
Louvre.........................kp 35/32-35...................yk 17
Raitakissa....................kp 33/28 - 30.................yk 2
BabyBubble.................kp 31/??.........................yk 1
Opaali78......................kp 31/28-29...................yk 7

Celestial.......................kp 28/?...........................yk 1
Pipopi...........................kp 27/26-39...................yk 16
EtanaLilli......................kp 26/31.........................yk 10
Saana07......................kp 26/26-28...................yk 3
bebek..........................kp 25/?(41)....................yk 2
anu84..........................kp 24/29-32...................yk 21
pata-ässä....................kp 24/28-30...................yk 4
Pai80...........................kp 23/24-26....................yk 3
tiuvi..............................kp 22/25-39...................yk 4

Bambina......................kp 18/26-31....................yk 3
HappyFeet...................kp 18/34.........................yk 12
murppa86....................kp 17/25.........................yk 53?
kilu09...........................kp 16/29.........................yk 10
Sinirusko......................kp 15/28.........................yk 13
HH1979........................kp 15/28.........................yk 2
Hempu86la...................kp 12/25-30....................yk 16
Elviir-a..........................kp 12/28-31....................yk 9
Jempula........................kp 11/?............................yk 3
Taffo82........................kp 10/26-28......................yk 3
yöperhonen-................kp 10/28...........................yk 23

Cladoceran.................kp 8/39..............................yk 9
Miipeli..........................kp 5/27-36........................yk 11
terp.............................kp 3/26-30........................yk 3
LauraAnnika................kp 3/(26-)30-37................yk 11
kiharapää...................kp 1/28-35.........................yk 25
Pikkis82.......................kp.....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 17/29...........................yk 13)

Meikä ei voi oikein muuta tällä hetkellä kuin ootella ja pelätä tätiä... :LOL:

Jospa tärppäis.. missä vaiheessa yleensä esiintyy sitä kiinnittymisvuotoa mistä tossa aiemmin olik puhetta? Tuleeko sitä kaikille?

on: taitaa mankat kolkutella ovella... :/ nyt kyllä haen kaupasta ovistestin jos sitä sit yrittäis seuraavas kierros bongata... mutta seuraava ovis sattuukin sitten sinne etelän lämpöön B) jos siellä vaikka unohtais koko homman ja tärppäis paremmin?

Hei muuten, Me naiset- lehdessä oli juttu raskaaksi tulemisesta tai itse asiassa jutuista, mitkä edes auttaa/ei merkitystä/vähentää raskauden mahdollisuutta! oli myös vastauksia täällä esiintyneisiin kysymyksiin! Kannattaa lukea!

HH kiinnittymisvuotoa käsittääkseni pitäisi tulla jossain dpo 6-8, eli kun ovulaatiosta on kulunut noin viikko. Itse en ole moista kokenut koskaan, mutta näin muistan lukeneeni.

plussapuuuhhh :whistle: +++ kaikille ja paljon hermoja meille odotuksen odottajille. Ja tipahtaneet: pää pystyyn vaan! Kyllä me kaikki vielä plussataan :heart:

Hei!

Toivottavasti mahtuu mukaan joukkoon, kun kerrankin sai aikaiseksi tehtyä tunnukset ja päästä kuulemaan muitten samassa tilanteessa olevien tuntemuksia. Eli täällä ollaan TJOTtailtu marraskuulta -08 ja tällä hetkellä menossa virallinen yk3. Nyt olis kp 23/29-32, että jännitys alkaa taas kerran kasvamaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Satiini-:
Hei!

Toivottavasti mahtuu mukaan joukkoon, kun kerrankin sai aikaiseksi tehtyä tunnukset ja päästä kuulemaan muitten samassa tilanteessa olevien tuntemuksia. Eli täällä ollaan TJOTtailtu marraskuulta -08 ja tällä hetkellä menossa virallinen yk3. Nyt olis kp 23/29-32, että jännitys alkaa taas kerran kasvamaan. :)

Juu muakin alkaa nyt jännittämään ihan tosissaan, ku kp on 23/24-26. Ehkäpä maltan mieleni ens viikkoon. Jos ei keskiviikkoon mennessä ala tapahtumaan mitään niin sitten kyl testailen jo... Minäkö malttamaton ? :LOL:

Iso kiitos kaikille teidän lohduttavista sanoista ja halauksista, ne tuntui täällä asti! ;) vaikken olekaan onnellinen siitä, että näitä "ongelmia" on muillakin, niin olen onnellinen siitä tiedosta, ettemme ole ainoita! Oliskohan täällä kp nyt 18. tuntuu vähän piinaavalta odotella niitä menkkoja, koska mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, ovis oli ja meni, enkä todellakaan usko, että laitettiin minkäänlaista elämään alulle. joten nyt sit taas vaan odotellaan, ja otetaan rauhassa... Kiitos vielä kerran kaikille, olette ihania! :heart:

PLUSSAA kaikille! +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Yhteistyössä