Hakutulokset

  1. T

    Mahtava aamu..

    kuume ei ole mikään sairaloman peruste...siis, että ei saa jos ei ole kuumetta. Ja toisekseen voithan mennä työterveyshuoltoon ja sanoa, että sulla oli kuumetta ja olet ottanut siihen esim. buranaa...
  2. T

    sukupuolivalistuksesta mietin...

    Niin ja se, että lapset puhuvat koulussa ja pihoilla näistä asioista vaikka kotona eivät niitä esille toisikaan...siitä juuri syntyy vääriä uskomuksia, koska oikeaa tietoa aikuisilta ei saada. Musta on hyvä pienestä pitäen puhua asioista niin kuin ne ovat..
  3. T

    sukupuolivalistuksesta mietin...

    Kun tuolla taaempana oli aloitus jossa 2.luokkalisen äiti oli löytänyt piirustuksen jossa alastomia ihmisiä jne. Sitä ihmettelin, että eikö todella 2. luokkalainen ole jo kyllin vanha tietämään mistä lapset tulee? Meillä 4v jo tietää, että vauvoja tulee kun mies ja nainen on peiton alla alasti...
  4. T

    koiran turkissa jotain elukoita...

    eli eilen ilalla huomasin, että koiran turkissa ihan iholla oli sellasia harmaita pieniä elukoita joilla oli ruskea pää ja jalat |O Tietäskö joku mitä ne ois? Yritin netistä kattoo mut en saanut oikeen selkoo...
  5. T

    Hain 4-vuotiaan lapseni tarhasta tänään ja siellä ryhmässä oli 9kk vauva

    Musta siinä ei ole mitään säälittävää, että äiti haluaa lähteä töihin. Säälittävää on se, että toiset luulevat tietävänsä mikä kenellekkin perheelle on hyväksi... Ja vielä säälittävämpää on se, että äiti menettää oman mielenterveytensä, luulen että lapset tulisivat kärsimään siitä enempi kun...
  6. T

    Olenko mä tosiaan huono ihminen kun ei ole paljon rahaa eikä säästöjä?

    Siis oikeasti mä ihmettelen näitä juttuja täällä...ihmisiä arvostellaan sen mukaan onko säästöjä vai ei. Jos tilanne on sellaiseksi päässyt että ei kertakaikkisesti ole säästöjä ja joutuu elämään kädestä suuhun niin ei auta että ulkopuoliset tulee sanomaan miten asioiden pitäs olla. MÄ olen...
  7. T

    Makuunissa nähtyä..

    Mä olen viime aikoine miettinyt kun meillä on ollut tosi tiukkaa rahasta ja ollaa monesti jouduttu lapsilta asioita kieltämään kun ei oo rahaa, että onko se nyt syy sääliä? En mä ainakaan nää noista lapsista, että ne ois jotenkin säälittäviä siksi koska meillä ei hurjasti rahaa oo...voihan olla...
  8. T

    Miten toimia jos oma lapsi uhkailee?

    un 4v myös vihoissaan sanoo mitä sattuu. Esim. lyön sua tai tapan sut :'( Kuulostaa kauhealta oman lapsen suusta mutta jälkeenpäin kun tilanteesta on puhuttu lapsi ymmärtää tehneensä väärin mutta luulen, että pieni lapsi on vielä niin äkkipikainen ettei ehdi miettia vihoisaan sanojensa...
  9. T

    Onko muka oikeesti mahdollista

    ei tarvii olla taju pois. Tarpeeksi kun viinaa juo niin illasta ei vaan muista mitään vaikka hereillä on ollut ;)
  10. T

    Mitä tekisitte äitinä, jos iso veli ahdistelisi pikku- siskoa?

    Musta tässä on huolestuttavaa se, että täällä ollaan poikaa laittamassa vankilaan ja pedofiilin leima jo lyöty otsaan vaikka oikeasti ei ole mitään tietos mitä siellä on TODELLA tapahtunut. Ap on puhunut jostain maaha pömpötyksestä josta todellakaan hänen kuvauksen perusteella voi mitään...
  11. T

    saanko apua sos.toimesta

    kiitti vastanneille...taidan siis ensin ottaa puhelua sinne suuntaan kunhan linjat aukee
  12. T

    saanko apua sos.toimesta

    niin on mentävä...kunhan se nyt aukee ja kyydin saan..matkaa 40km!
  13. T

    saanko apua sos.toimesta

    Eli meillä jo kauan ollut miehen kanssa vaikeuksia suhteessa. Eilen ntaas jälleen kerran tilanne kärjistyitosi mitätöömästi asiasta ja mie oli todella ilkeä...haukkui mua läskiksi ja lapsia pelotteli, että jos ero tulee niin nekin joutuu lastenkotiin kun mä en muka pysty huolehtii niistä...
  14. T

    täällä kun rahasta paljon puhutaan...

    ulosotossa on velkaa useita kymmeniä tuhansia...mies lyhentää omaansa 600e ja multa menee 300e....että silleen!
  15. T

    täällä kun rahasta paljon puhutaan...

    itse samalla linjalla sun kanssa mutta ongelma siis mies.... :( hän ei ymmärrä, että tilanne vaan menee pahemmaksi koko ajan!
  16. T

    täällä kun rahasta paljon puhutaan...

    talosta niin paljon vielä velkaa, että ulosottomies ei ole sitä etes ehdottanut...ja kun ulosottoon säännöllisesti menee niin eivät ne vie talos.. ja sulle joka samassa tilanteessa jos haluat jutella niin voisit kirjautua tänne?
  17. T

    täällä kun rahasta paljon puhutaan...

    kyllä on talosta velkaa viellä
  18. T

    täällä kun rahasta paljon puhutaan...

    niin kerronpahan vähän meidän tilanteesta joka on aivan toivoton! Eli meillä on velkaa niin paljon, ettei varmaan koskaan saada niitä kaikkia maksettua jos tilanne pysyy tälläisenä. Molemmilta miehen kanssa menee rahaa ulosottoon mutta korot kasvaa varmaan samaa vauhtia ja uusia rästejä tulee...
  19. T

    kauhee lusmu fiilis...

    onneks mä en olekkaan töissä :D

Yhteistyössä