Mitä tekisitte äitinä, jos iso veli ahdistelisi pikku- siskoa?

  • Viestiketjun aloittaja turo
  • Ensimmäinen viesti
Lotta
Ota nyt ensimmäiseksi selvää mitä tarkalleen on tapahtunut! Mikäli olet käsittänyt väärin tai tulkinnut asiaa omien pelkojesi pohjalta, voit omalla käytökselläsi aiheuttaa suurempaa haittaa. Jos taas taustalla on jotain vakavaa etkä ota selvää vaan kuvittelet että tilanne menee itsestään pois, olet yhtä syyllinen kuin itse pahantekijä.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Musta tässä on huolestuttavaa se, että täällä ollaan poikaa laittamassa vankilaan ja pedofiilin leima jo lyöty otsaan vaikka oikeasti ei ole mitään tietos mitä siellä on TODELLA tapahtunut. Ap on puhunut jostain maaha pömpötyksestä josta todellakaan hänen kuvauksen perusteella voi mitään sanoa....ihmettelen kovasti...
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja taivaan pii:
Musta tässä on huolestuttavaa se, että täällä ollaan poikaa laittamassa vankilaan ja pedofiilin leima jo lyöty otsaan vaikka oikeasti ei ole mitään tietos mitä siellä on TODELLA tapahtunut. Ap on puhunut jostain maaha pömpötyksestä josta todellakaan hänen kuvauksen perusteella voi mitään sanoa....ihmettelen kovasti...
tätä mäkin ihmettelen... Maaha pömpötys=? Palstamamman mielstä =raiskaus.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja turo:
sillai seksuaalisesti
laittaisin pojan terapiaan. juttelisin itsekin hänelle.
onneksi ei mahdollista, eikä tarvitse miettiä moista, kun meillä on 2 lasta ja molemmat tyttöjä.
tuntisin itseni maailman surkeimmaksi äidiksi jos noin kävisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kouluikäinen miehen lapsi pakotti minun lapseni suuseksiin. Tehtiin ensimmäisenä lastensuojeluilmoitus.
Mitä seuraavaksi, jos saan kysyä :(?
Eipä juuri mitään. Kuulemma tutkivat asiaa, mutta eipä näytä mitään tapahtuvan tai ketään kiinnostavan.

Luonnollisesti en päästä sitä lasta kotiini enää kyläilemään.

 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kouluikäinen miehen lapsi pakotti minun lapseni suuseksiin. Tehtiin ensimmäisenä lastensuojeluilmoitus.
Mitä seuraavaksi, jos saan kysyä :(?
Eipä juuri mitään. Kuulemma tutkivat asiaa, mutta eipä näytä mitään tapahtuvan tai ketään kiinnostavan.

Luonnollisesti en päästä sitä lasta kotiini enää kyläilemään.
Mitä miehes tykkäs asiasta?
 
hmmm
siis ap: mikä on sinun suhteesi kyseisiin lapsiin? ovatko omiasi?
mitä tarkoittaa maaha pömpötys?
mitä 9v tarkalleen ottaen sanoi? sanoiko hän, että veli leikkii leikkejä joista hän ei pidä?
mielestäni 19v ei kuulu kosketella 9v takapuoleen, leikkiä saa pikkusiskon kanssa tottakai, jos on ollut tapana painia tai muuta, mutta jos lapsi sanoo, että ei pidä leiikistä, se on kiellettävä heti.
harmillinen tilanne kun ei tiedä onko kyseessä väärinkäsitys vai ei?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kouluikäinen miehen lapsi pakotti minun lapseni suuseksiin. Tehtiin ensimmäisenä lastensuojeluilmoitus.
Mitä seuraavaksi, jos saan kysyä :(?
Eipä juuri mitään. Kuulemma tutkivat asiaa, mutta eipä näytä mitään tapahtuvan tai ketään kiinnostavan.

Luonnollisesti en päästä sitä lasta kotiini enää kyläilemään.
Mitä miehes tykkäs asiasta?
Järkyttyi tottakai. Tälläinen asia kun tapahtuu omassa kodissa, niin tuntuu että koko elämä pysähtyy, eikä aluksi tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä.

 
t
Tiedä sitten kuinka yleistä on, mutta en mä ainakaan koskaan kertonut kenellekkään, kun veli pyysi näyttämään pimpsaa jota viattomana näytinkin lupaa nuolemiseen ei hellinnyt.
Koulussakin pojat olivat tyttöjen tisseissä kiinni ja menivät penis pustyssä vessaan runkulle sen jälkeen. Luulisin olevan aika yleistä 12-15v pojilla tuo seksin repiminen mistä vain.
Voitte arvata, että ei voi olla huolehtimatta, kun tyttöni on poika valtaisella luokalla.
 
xy
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja turo:
sillai seksuaalisesti
laittaisin pojan terapiaan. juttelisin itsekin hänelle.
onneksi ei mahdollista, eikä tarvitse miettiä moista, kun meillä on 2 lasta ja molemmat tyttöjä.
tuntisin itseni maailman surkeimmaksi äidiksi jos noin kävisi.
Tarkoitatko, etteivät naiset voi olla hyväksikäyttäjiä? Kyllä siskokin voi käyttää siskoaan seksuaalisesti hyväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Tiedä sitten kuinka yleistä on, mutta en mä ainakaan koskaan kertonut kenellekkään, kun veli pyysi näyttämään pimpsaa jota viattomana näytinkin lupaa nuolemiseen ei hellinnyt.
Mä olen törmännyt kyllä näihin sisarusten välisiin leikkeihin, eipä ne varmaan mitään harvinaisuuksiakaan ole.
 
harmi
Onkohan nuo nykylapset ja nuoret sekaisin. Mutta ihmekös tuo, kun kodit vaihtuu, ihmiset vaihtuu, seksiä pursuaa joka tuutista, telkkaria annetaan omaan huoneeseen jo pienenä, tietokoneen käyttöä ei vahdita. Ei enää mitään realismia touhussa.

Lapsi tarvitsee rajat, vakaan kasvuympäristön jne. jotta kehittyy tasapainoiseksi ihmiseksi.

Ja t ei todellakaan ollut veljesi pyyntö normaali, ei ihan terve taida hänkään olla tuon kirjoittamasi perusteella. Eikä meidän koulussa tuollaista ollut mitä kuvaat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja xy:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja turo:
sillai seksuaalisesti
laittaisin pojan terapiaan. juttelisin itsekin hänelle.
onneksi ei mahdollista, eikä tarvitse miettiä moista, kun meillä on 2 lasta ja molemmat tyttöjä.
tuntisin itseni maailman surkeimmaksi äidiksi jos noin kävisi.
Tarkoitatko, etteivät naiset voi olla hyväksikäyttäjiä? Kyllä siskokin voi käyttää siskoaan seksuaalisesti hyväksi.
Siihen ei suhtauduta niin suurella järkytyksellä, kuin vanhemman pojan ja pienen tytön väliseen juttuun.
 
X
Sori mutta en usko, että tämä on provo.
Eteenkin kun itselle on sattunut aika saman tapainen, paitsi tekijä ei ollut veli vaan muu sukulainen.
Ja näin aikuisiällä kun aloin saamaan paniikkikohtauksia ja tilanne paljastui mitä on tapahtunut. Ja kukaan ei tehnyt mitään, ei kukaan! Niin mulla ei hirveästi tekijää kohtaa sympatiaa ole.
Tekisin rikosilmoituksen. Ja sen jälkeen yhteyttä lastensuojeluviranomaiseen. Ja pitäisin heidät kaksi erossa toisistaan. En antaisi heidän olla sekunttiakaan kahden.

Eteenkin kun nyt lapsien äitinä, en anna olla sekunttiakaan kahden mun tekijän kanssa.
Ja mitä pahimmaksi voin kertoa, että alussa tämäkin oli ehkä viatonta leikkiä ja loppua kohti tapaus paheni ja lopulta se oli törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Että repikää siitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Sori mutta en usko, että tämä on provo.
Eteenkin kun itselle on sattunut aika saman tapainen, paitsi tekijä ei ollut veli vaan muu sukulainen.
Ja näin aikuisiällä kun aloin saamaan paniikkikohtauksia ja tilanne paljastui mitä on tapahtunut. Ja kukaan ei tehnyt mitään, ei kukaan! Niin mulla ei hirveästi tekijää kohtaa sympatiaa ole.
Tekisin rikosilmoituksen. Ja sen jälkeen yhteyttä lastensuojeluviranomaiseen. Ja pitäisin heidät kaksi erossa toisistaan. En antaisi heidän olla sekunttiakaan kahden.

Eteenkin kun nyt lapsien äitinä, en anna olla sekunttiakaan kahden mun tekijän kanssa.
Ja mitä pahimmaksi voin kertoa, että alussa tämäkin oli ehkä viatonta leikkiä ja loppua kohti tapaus paheni ja lopulta se oli törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Että repikää siitä.
voimia sinulle.tiedäthän,että törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä rikosilmoituksen voi tehdä vielä 20 vuotta sen jälkeen kun uhri on täyttänyt 18
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Sori mutta en usko, että tämä on provo.
Eteenkin kun itselle on sattunut aika saman tapainen, paitsi tekijä ei ollut veli vaan muu sukulainen.
Ja näin aikuisiällä kun aloin saamaan paniikkikohtauksia ja tilanne paljastui mitä on tapahtunut. Ja kukaan ei tehnyt mitään, ei kukaan! Niin mulla ei hirveästi tekijää kohtaa sympatiaa ole.
Tekisin rikosilmoituksen. Ja sen jälkeen yhteyttä lastensuojeluviranomaiseen. Ja pitäisin heidät kaksi erossa toisistaan. En antaisi heidän olla sekunttiakaan kahden.

Eteenkin kun nyt lapsien äitinä, en anna olla sekunttiakaan kahden mun tekijän kanssa.
Ja mitä pahimmaksi voin kertoa, että alussa tämäkin oli ehkä viatonta leikkiä ja loppua kohti tapaus paheni ja lopulta se oli törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Että repikää siitä.
Eihän kukaan ole väittänyt etteikö tällaista tapahtuisi.
 
pikkusizko
Entäpä jos asia olisikin päinvastain? jos pikkusisko ahdistelisi isoveljeään seksuaalisesti mm.kädellä puristelisi haarojenväliä tai halailisi sopimattomasti(peppuaan hieroisi veljeään vasten) yms..
 

Yhteistyössä