Mitä tekisitte äitinä, jos iso veli ahdistelisi pikku- siskoa?

  • Viestiketjun aloittaja turo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos mun tyttöä käytettäis seksuaalisesti hyväksi, en minä ainakaan kyselis hetkeäkään vaan toimisin heti!! eli joo, on ap:ssa jotain vikkaa kun vierestä seuraa tollasta ja vaan ihmettelee että pitäisköhän tässä tehdäkin jotain.. samalla tytön koko elämä tuhoutuu
Mistäs tiedät ettei ap ole jo tehnyt? Halusi ehkä vaan herättää keskustelua palstalaisissa, mitä itse kukin tekisi? Ap on voinut tehdä jo vaikka mitä toimenpiteitä... Ja eikai se poika siskoaan siellä NYT raiskaa tai hiplaa ja ap istuu kylmän viileesti koneella ja kyselee että mitäs nyt. Ehkä tilanne on ollu jo viikkoja sitten. Tarina ei kerro.

Ihme hyökkäämistä taas! :headwall:
Jos valaisi vähän...
Sisko kerto et veli haluaa tehdä maaha pömpötystä ja hän ei tykkää. Vaatteet päällä oli ollut mahalla tökkinyt tytön taka puolta. Veli kieltää sanoo et vain leikkiä oli.
puutut asiaan. tosta ei oo pitkä matka siihen että poika ottaa ne vaatteetkin pois. ei ole ihan terveiden ihmisten leikkiä tuo tuollainen. älä vaan jätä lapsia kahdestaan ja toivottavasti makuuhuoneenne sijaitsee niin että heräät jos poika menee yöllä tytön huoneeseen. itse en usklataisi antaa pojan kotona asua tuon jälkeen. älä ota mitään riskejä-- poika on sairas ja tarvitsee apua, pian. vielä ei ole myöhäistä, muutaman vuoden päästä voi jo ollakin
 
ww
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jos valaisi vähän...
Sisko kerto et veli haluaa tehdä maaha pömpötystä ja hän ei tykkää. Vaatteet päällä oli ollut mahalla tökkinyt tytön taka puolta. Veli kieltää sanoo et vain leikkiä oli.
19 vuotis väittää että leikki tällätavalla lapsen kans, huh huh.
Ei toi nyt ehkä mitään kauheen pahaa seksuaalista hyväksi käyttöö vielä ole mutta siihen menossa kovaa vauhtia. onko poika kehitysvammainen tms?
 
vieras
Voihan se toki leikkiä olla mutta oudolta kyllä kuulostaa.Kyllä nyt pitäisin pitkän ja hartaan puhuttelun pojalle.Samalla kuulostelisin olisiko aihetta jatkotoimille.
Jos asia ihan leikkiä pojan puolelta on ollut niin luulisi säikähtävän puhuttelua ja häpeävän tekojaan jos se ihan harmitonta on ollut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voihan se toki leikkiä olla mutta oudolta kyllä kuulostaa.Kyllä nyt pitäisin pitkän ja hartaan puhuttelun pojalle.Samalla kuulostelisin olisiko aihetta jatkotoimille.
Jos asia ihan leikkiä pojan puolelta on ollut niin luulisi säikähtävän puhuttelua ja häpeävän tekojaan jos se ihan harmitonta on ollut.
ai ihanko oikeesti uskot että 19v leikkii 9 vuotiaan kanssa tuollaista? 6 vuotiaalta vielä ymmärtäs mutta 19v on aikuinen ja tietää kyllä mistä noissa asioissa on kyse. älkää nyt helkutti soikoon pedofiilin selittelyjä uskoko.. onko leikkiä vielä sittenkin kun raiskaakin tytön ihan oikeasti
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos mun tyttöä käytettäis seksuaalisesti hyväksi, en minä ainakaan kyselis hetkeäkään vaan toimisin heti!! eli joo, on ap:ssa jotain vikkaa kun vierestä seuraa tollasta ja vaan ihmettelee että pitäisköhän tässä tehdäkin jotain.. samalla tytön koko elämä tuhoutuu
Mistäs tiedät ettei ap ole jo tehnyt? Halusi ehkä vaan herättää keskustelua palstalaisissa, mitä itse kukin tekisi? Ap on voinut tehdä jo vaikka mitä toimenpiteitä... Ja eikai se poika siskoaan siellä NYT raiskaa tai hiplaa ja ap istuu kylmän viileesti koneella ja kyselee että mitäs nyt. Ehkä tilanne on ollu jo viikkoja sitten. Tarina ei kerro.

Ihme hyökkäämistä taas! :headwall:
Jos valaisi vähän...
Sisko kerto et veli haluaa tehdä maaha pömpötystä ja hän ei tykkää. Vaatteet päällä oli ollut mahalla tökkinyt tytön taka puolta. Veli kieltää sanoo et vain leikkiä oli.
Onko tämä tapahtunut yhdesti vai useammin?
 
ww
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voihan se toki leikkiä olla mutta oudolta kyllä kuulostaa.Kyllä nyt pitäisin pitkän ja hartaan puhuttelun pojalle.Samalla kuulostelisin olisiko aihetta jatkotoimille.
Jos asia ihan leikkiä pojan puolelta on ollut niin luulisi säikähtävän puhuttelua ja häpeävän tekojaan jos se ihan harmitonta on ollut.
ai ihanko oikeesti uskot että 19v leikkii 9 vuotiaan kanssa tuollaista? 6 vuotiaalta vielä ymmärtäs mutta 19v on aikuinen ja tietää kyllä mistä noissa asioissa on kyse. älkää nyt helkutti soikoon pedofiilin selittelyjä uskoko.. onko leikkiä vielä sittenkin kun raiskaakin tytön ihan oikeasti
Näin.
 
Lunatic
Vaikea sanoa mitä siinä tekis. Varmaan potkisin sen pojan kotoa hiton kuuseen jos vielä asuis siellä. Kai siitä johonkin pitäs ilmottaakin, ja viedä se johonkin hakemaan apua, väkisin kai se ois tehtävä ja millä sen ikästä voi pakottaa... että ainoo tapa kai ois poliisille ilmotus, vaikeeta ois..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ai siis tökkinyt mahalla takapuolta?
No ei kai toi nyt vielä sentään insestiä/pedofiliaa ole.
Vai mitä hiton maaha pömpötystä, puhukaa suomea jos viittitte.
Samaa mä ajattelin.

Mutta pojan ottaisin puhutteluun ja jos yhtään lastaan tuntee, niin kyllä siitä (toivottavasti) näkee että säikähtääkö puhuttelua vai miten suhtautuu.

Toki siis isoin juttu tuossa on ehkä ollut se, että veli on halunnut tehdä jotain mistä sisko ei tykkää ja se nyt on ainakin ikävä asia, vaikka musta tuossa nyt ei vielä välttämättä mitään seksuaalista olekaan. Vähän hankala sanoa kun ei ole ollut näkemässä tilannetta enkä oikeasti edes tajunnut mitä on maahan pömpötys... Siis mahaan? Vai miten... :ashamed:
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ai siis tökkinyt mahalla takapuolta?
No ei kai toi nyt vielä sentään insestiä/pedofiliaa ole.
Vai mitä hiton maaha pömpötystä, puhukaa suomea jos viittitte.
Samaa mä ajattelin.

Mutta pojan ottaisin puhutteluun ja jos yhtään lastaan tuntee, niin kyllä siitä (toivottavasti) näkee että säikähtääkö puhuttelua vai miten suhtautuu.

Toki siis isoin juttu tuossa on ehkä ollut se, että veli on halunnut tehdä jotain mistä sisko ei tykkää ja se nyt on ainakin ikävä asia, vaikka musta tuossa nyt ei vielä välttämättä mitään seksuaalista olekaan. Vähän hankala sanoa kun ei ole ollut näkemässä tilannetta enkä oikeasti edes tajunnut mitä on maahan pömpötys... Siis mahaan? Vai miten... :ashamed:
Toden näköisesti tyttö polvillaan poitsun edessä ja poika takaa päin mahalla tökkinyt takapuoleen tyttöä
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Toden näköisesti tyttö polvillaan poitsun edessä ja poika takaa päin mahalla tökkinyt takapuoleen tyttöä

Mulle taas tuli mielikuva jossa poika makaa selällään ja hyppyyttää tyttöä vatsan päällä. Mä usein hyppyytän mun muksuja tolleen, eli makaan itse selällään ja tyttö varsinkin tykkää hyppiä silleen että se istuu vatsan tai lantion päälla ja hyppyytän ilmaan. Tai sitten itse selällään ja lapsi säärien päällä "lentää lentokoneella" niin että pidän käsistä kiinni ja makaavat jalkojen päällä.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja HUH:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Toivottavasti on porvoossa tämä.
Ei helvetti tuollaisten tarvis penskoja koskaan saadakkaan jotka edes leikillään tuollaista kirjoittaa saati jos on totta ja täällä asiasta kyselee.
SAMAA MIELTÄ. VANHEMMISSA JOTAIN PIELESSÄ.
heti on vanhemmissa vikaa kun kyselee apua.................
jos mun tyttöä käytettäis seksuaalisesti hyväksi, en minä ainakaan kyselis hetkeäkään vaan toimisin heti!! eli joo, on ap:ssa jotain vikkaa kun vierestä seuraa tollasta ja vaan ihmettelee että pitäisköhän tässä tehdäkin jotain.. samalla tytön koko elämä tuhoutuu
MUTTA HUOM!! myös poika on oma lapsi! yhtälailla oma kuin tyttökin.Jos ajattelen itseäni samaan tilanteeseen niin olisin myös erittäin huolestunut pojastani.Mitä oisi tehty väärin ja mitä pojalle on tapahtunut jotta hänestä on tullut tuollainen.Samalla miettisin että pojan tulevaisuus on pilalla...ei hänestä varmasti koskaan voisi tulla "normaalia" isää ja miestä ym. :( Pelkäisin myös että poikani tekisi pahaa jollekkin toisellekkin lapselle.Terapia on ehdottoman tärkeä ja todellinen vaihtoehto nyt sille pojalle ja myös pikkusiskolle!!!!! Erillinen terapia kummallekkin.Ja äidin täytyy huolehtia että poikakin sinne menee vaikka täysi ikäinen onkin.Kamala tilanne!! Voimia alkuperäiselle!
 
hoh
No vaikee sanoa tän ketjun perusteella oliko seksistä kyse vai leikistä.
Miksi 19v. isoveli ei leikkisi pikkusiskon kanssa? Joku, kun piti sitä mahdottomana. Ovat voineet pitää leikkiä siitä asti, kun tyttö on ollut pieni ja nyt se ei enää kiinosta, kun on isompi.
Kai se tyttö on tuntenut, jos veljellä on seisonut?
Ja tosiaan, jos tuota leikkiin pakottamista tapahtuu niin se kertoo jostain, jos taas tyttö on kieltäytynyt leikistä (josta on ennen tykännyt) ja se on ollut siinä niin se on mun mielestä ok.
 
pikkusisko
Minun veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen.
Hän oli itse minua vain muutaman vuoden vanhempi, joten 11-vuotias ei saanut mitään vahinkoa aikaan, siis oikeaa.
Sitä kesti 2 vuotta. Hän myös pahoinpiteli minua. Joskus lukittauduin vessaan ja pidin lukosta kiinni pari tuntia, kunnes vanhemmat tulivat kotiin.
Vanhempani tiesivät että veli hakkaa minua, mutta he eivät siihen puuttuneet mitenkään.
Joko he eivät tienneet kuinka pahaa se oli, tai eivät välittäneet.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikkusisko:
Minun veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen.
Hän oli itse minua vain muutaman vuoden vanhempi, joten 11-vuotias ei saanut mitään vahinkoa aikaan, siis oikeaa.
Sitä kesti 2 vuotta. Hän myös pahoinpiteli minua. Joskus lukittauduin vessaan ja pidin lukosta kiinni pari tuntia, kunnes vanhemmat tulivat kotiin.
Vanhempani tiesivät että veli hakkaa minua, mutta he eivät siihen puuttuneet mitenkään.
Joko he eivät tienneet kuinka pahaa se oli, tai eivät välittäneet.
:(

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikkusisko:
Minun veljeni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen.
Hän oli itse minua vain muutaman vuoden vanhempi, joten 11-vuotias ei saanut mitään vahinkoa aikaan, siis oikeaa.
Sitä kesti 2 vuotta. Hän myös pahoinpiteli minua. Joskus lukittauduin vessaan ja pidin lukosta kiinni pari tuntia, kunnes vanhemmat tulivat kotiin.
Vanhempani tiesivät että veli hakkaa minua, mutta he eivät siihen puuttuneet mitenkään.
Joko he eivät tienneet kuinka pahaa se oli, tai eivät välittäneet.
:(

 

Yhteistyössä