Mahtava aamu..

Ittellä flunssan alku ja migreeni tulossa.. Tytöllä kurkunpääntulehdus eli semmonen mahtava haukkuva yskä.

Mutta kummallakaan ei kuumetta joten saikkua ei saa |O |O |O Täytyy kai sitä yrittää liikenteeseen kohta lähtee.. Äijä lähti just lääkäriin, sillä pamahti viikonloppuna selkä tosi pahasti, pahimmillaan ei pysty ees hengittään.. :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Miten niin ei saa saikkua jos lapsella kurkunpääntulehdus? Kipeehän se on. Kuka näin on päättänyt?
No arvauskeskuksessa se kuume on yleensä mittari, minkä mukaan saikkua saa. Siksi voi vaikka sanoa että illalla oli lapsella kuumetta, nut aamuksi vähän laskenut...
 
Tuota
Sinähän saisit saikkua migreenin takia varmasti, ja mihin se lapsi saikkua tarvii?
Tietty jos miehesi on kotona kipeänä niin sinä et voi jäädä hoitovapaalle lasta hoitamaan mutta
etköhän sinä päivän ainakin saikkua saa mikrun takia.
 
Höh. Sairastaminen on tympeää. :hug:

Meillä lähti tytsyltä ääni lähes kokonaan tuossa viikonlopun aikana, nyt kuulostaisi olevan paranemaan päin. Toisella pojista vuotaa nenä ja yöllä kuuntelin kun iso miekkonen yski melko kovan kuuloisesti. Ja ittellä kurkku kipeänä/karheana.... :snotty: Jotta on tämä syksy mukavaa aikaa.... |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
Sinähän saisit saikkua migreenin takia varmasti, ja mihin se lapsi saikkua tarvii?
Tietty jos miehesi on kotona kipeänä niin sinä et voi jäädä hoitovapaalle lasta hoitamaan mutta
etköhän sinä päivän ainakin saikkua saa mikrun takia.
Mä saan migreenin takia saikkua aina kolme päivää samantien, mulla on niin paha migreeni..

Tytön isä on niin huonossa kunnossa ettei pysty lasta hoitaan, se on fakta. Mä puin sille aamulla vaatteet päälle ja autoin alakertaan että pääsee taksillä lääkäriin.
 
Joo ny alkaa tytölle kuumekki nousee..

Kaikista kivointa tässä on se että mulla on duunikänny kotona!! |O Eli jollain ilveellä mun on se saatava töihin.. Jos ei muuten niin meidän on tytön lääkäristä lähdettävä taksilla ja koukattava mun duunin kautta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kaikista kivointa tässä on se että mulla on duunikänny kotona!! |..
Laita kännykkä yksinään taksiin. Mäkin lähetin avaimet pari viikkoa sitten taksilla kotiin =)
Hei, tota mä en tullu ajatelleeksikaan! Kiitos! :flower:

Muoks. Tilasitko sä vaan normisti taksin vai miten sä teit?

Et tilaanko mä vaan taksin ja tökkään sille kännyn kouraan ja sanon et vies tää sinne ja sinne ja annan rahat kouraan?
 

Yhteistyössä