Onko muka oikeesti mahdollista

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
hm
Hyvä kysymys. En tiedä kuinka paljon sitten pitäisi juoda ettei muistaisi mitään. Meinaan , olen harrastanut seksiä ja aktista puolen tunnin päästä olinkin jo sairaalassa -> alkoholimyrkytys. Ja siis muistan harrastaneeni seksiä ko iltana :D
 
ap
miten ihmeessä? siis mulla ei vaan järki anna periks että miten paljon sitten on juonut?? eikö silloin pitäisi olla jo oikeastaan taju pois ja silloinhan se on raiskaus?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
no kyllä mä olen vielä taksilla päässyt kotiinkin, mutta en vaan muistanut mitä tuli touhuttua
miten se sitten selvis sulle että oot touhuillu jotain??

raskaustestistä
oho. pakko kysyä: saitko sitten tietää joskus että kenen kanssa olit ollu "silleen"?? ja muistitko sen sitten myöhemmin että niin oli tapahtunut.

ja kaikki nämä tyhmät kysymykset on sen takia kun aikasemmin tällä viikolla oli ketju missä se joku ihmetteli kun testi oli positiivinen vaikkei ollut puoleen vuoteen harrastanut seksiä.
 
been there
Tiesin kyllä kenen luona olin ollut, joten asiasta ei ollut epäselvyyttä. Itse tapahtumista vaan ei ollut mitään muistikuvaa. Tapahtuneesta kohta 3v, enkä edelleenkään ole pystynyt asiaa mieleen palauttamaan.
 

Yhteistyössä