Makuunissa nähtyä..

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Äiti ja kaksi lasta. Äiti laskee rahoja ja toteaa että kaksi halppisleffaa saadaan. Uutuusleffa jäi kauppaan vaikka lapset ois sen halunnu, mutta kun äitikin halusi leffan ei ollu varaa kuin kahteen halppikseen tai yhteen uutuuteen.
Ei edes karkkiin varaa.

Kävi sääli perhettä kun noin tiukkaa on..:(
 
marmatus
Voi kuule, melkein joka päivä näkee kaupoissa äitejä palauttamassa tyhjiä pulloja ja laskemassa pennosia et saa lapsille maitoo pöytään. Tää on tätä nyky aikaa...
 
Mä olen viime aikoine miettinyt kun meillä on ollut tosi tiukkaa rahasta ja ollaa monesti jouduttu lapsilta asioita kieltämään kun ei oo rahaa, että onko se nyt syy sääliä?
En mä ainakaan nää noista lapsista, että ne ois jotenkin säälittäviä siksi koska meillä ei hurjasti rahaa oo...voihan olla että olen puolueellinen tässä asiassa ;)
 
No meillä on joskus kaupassa samanlainen keskustelu jos lapset on vaikka saaneet rahaa mummuilta ja haluavat ostaa jotain. Sitten käydään läpi noin 6miljoonaa tuotetta "onko rahaa, ei ole, seuraava"-meinigillä kunnes löytyy se mihin on.
Joskus lainaan lisää, joskus en.
Opetellaan siinä samalla mitä mikin kustantaa.

Mut jos äitikin halus leffan niin sitten voi olla sopivasti kolikoita taskunpohjalla joiden on riitettävä.
 
Mamma italiana
pointtisi ap? mà vein tytàò eilen leikkimààn kaverille jonka talo pelkàstààn maksaa noin 4 000 000 euroa. Mitàs siità pitàisi ajatella? Ihmisillà on erilaisia elintasoja, surkuttelu ei auta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Äiti ja kaksi lasta. Äiti laskee rahoja ja toteaa että kaksi halppisleffaa saadaan. Uutuusleffa jäi kauppaan vaikka lapset ois sen halunnu, mutta kun äitikin halusi leffan ei ollu varaa kuin kahteen halppikseen tai yhteen uutuuteen.
Ei edes karkkiin varaa.

Kävi sääli perhettä kun noin tiukkaa on..:(
Jos tämä tapahtui viikko sitten Vantaalla niin näit meidän perheen. Multa unohtui kortti toisen takin taskuun ja lompakossa ei ollut enempää hiluja, en jaksanut leffan takia ajaa takas himaan, ja kun mies oli illan ulkona niin halusin viihdykettä itsellekin, en pelkästään lastenleffaa. Se uutusleffa katsottiin tänään koko perheen voimin :)

 

Yhteistyössä