Hakutulokset

  1. A

    Klexane ja ivf

    Moi, haluaisin kuulla muiden kokemuksia Klexanen käytöstä siirron tueksi. Minulle määrättiin Klexane viiden tuloksettoman siirron jälkeen vaikka mitään varsinaista syytä sen käytölle ei ole. Miten muut, jotka olette olleet vastaavassa tilanteessa, kuinka kauan Klexanea on kehotettu...
  2. A

    10.000 IU Pregnyliä?

    Itse olen samaisen Pregnyl-annoksen jälkeen testannut ihan puhtaan negan PP9. Myöhemmin ilmeni, että kiinnittymisyritystä oli kuitenkin ollut, eli heikkoa plussaa näytti joitain päiviä negatestin jälkeen. Joten onnea ja jaksamista sinulle!
  3. A

    lapsettomuusrunoja

    Jotakin mitä emme näe Jotakin vielä vierasta on varattu meille. Jotakin, mitä emme näe ja siksi usko. Jotakin mitä emme usko ja siksi näe. -Piia Perkiö-
  4. A

    kelakorvaus 3. hoidon jälkeen????

    Me olemme saaneet neljännestäkin ICSIstä korvaukset, sekä lääkkeistä että hoidosta. Piti vaan hakea ne jälkikäteen, eli suorakorvausta ei saanut (lääkkeistä saatiin suorakorvausta kun lääkäri unohti resepteistä jonkun leiman? tms). Yhdessä hoidossa ei päästy siirtoon, ja toisesta biokemiallinen...
  5. A

    Kympin hoidot

    kurkkailen ihan ulkopuolisena välillä teidän hienoa pinoa, ja halusin kertoa sinulle, että minä ainakin olen testannut pregnylin (10 000 yks) jälkeen puhtaan negan jo pp9, eli ei näkynyt mitään haamujakaan...
  6. A

    IVF pitkä kaava, JOHTOFOLLI!

    Voi kiitos teille Illusia76, Nemi77 ja Kirma, jotenkin jo se, että muillakin on ollut vastaavaa, rauhoittaa... Nyt kun olen saanut hiukan asiaa pohdittua, olen melko varma että tuo johtava kasvaa ja muut surkastuvat (lyhyellä kaavalla kävi kerran niin). Ison ja pienempien ero on kuitenkin nyt...
  7. A

    IVF pitkä kaava, JOHTOFOLLI!

    Voi apua, nyt kaipaisin todella tietoa kohtalotovereilta. Meillä mennään nyt viidettä icisiä (joka todennäköisesti nyt keskeytyy). Käytössä on ollut Synarela ja Puregon 350 yksikköä. 0-ultrassa oli limakalvo 3,5mm ja molemmilla puolilla näkyi 4 pikkuista munarakkulaa, eli ok tilanne...
  8. A

    Synarelan aloitus -> kp ?

    Nostelen tätä vanhaa viestiä, kun aihe mietityttää. Voiko olla jotain haittaa jos pitkän kaavan hoidossa aloittaa Synarelan "liian aikaisin"? Aiemmin olen aloittanut kp 21, mutta nyt pitäisi aloittaa jo kp 19. Kävin kp 11 ultrassa, näkyi 23mm follikkeli ja lääkäri totesi, että aloitetaan...
  9. A

    PAS ja ovulaation aikaistaminen?!

    Vastailenpa itse itselleni, josko siitä olisi myöhemmin jollekin toiselle apua. :) Tänään oli siis ultra passia varten (kp11), limakalvo oli melko ohut 7mm, mutta johtofollikkeli 20mm. Ovulaatiotesti näytti aamulla melkein täysin negaa, siitä huolimatta pistivät klinikalla 10 000 yksikköä...
  10. A

    PAS ja ovulaation aikaistaminen?!

    Heips, olisiko tästä lisätietoja? Jännittää kun oma lääkäri on lomalla ensi viikolla, ultra-aika passia varten (kp 11) on ensi viikon tiistaina toiselle lääkärille. Tosin alan testaamaan ovista jo ma aamuna kp 10. Minulla on oma ovulaatio usein jo kp 11-12, ja jos se olisi kp 12 keskiviikkona...
  11. A

    Verta heti alkion siirron jälkeen?

    Kaipailisin tietoa onko muilla kokemusta siitä, että heti siirron jälkeen on wc-käynnillä tullut verta pyyhkiessä. Meillä oli tänään siirto, kävin klinikalla siirron jälkeen wc:ssä, silloin ei tullut verta pyyhiessä vaan vasta kotona. Onkohan alkiot jo vuotaneet pois...? Apua... :(
  12. A

    ivf hoito ja sikainfluenssa rokote

    Minulla on Puregon-piikitykset menossa ja lääkärini sanoi, että jos vaan saa rokotteen, kannattaa se ottaa heti.
  13. A

    Menopuria käyttäneet/käyttävät

    Heips jälleen, edellisestä punktiosta on kohta kuukausi, se meni pieleen sillä jarru petti, eli kerättävää ei ollut. Olin juuri ennen punktiota ovuloinut. Nyt menossa pitkä kaava, eli synarelaa sumuteltu syyskuun alusta, viime viikolla kontrolliultra ja menopurin aloitus. Olen piikittänyt...
  14. A

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Täällä yksi, joka jännäilee ensi viikolla (toivottavasti) tapahtuvaa punktiota ja (TOIVOTTAVASTI...) siirtoa. Kovin olisin kiitollinen jos pääsisin joukkoonne, vertaistuki tulis nyt tarpeeseen... Meillä takana keväältä yksi ICSI, josta vain yksi alkio, se siirrettiin mutta ei plussaa. Nyt...
  15. A

    Menopuria käyttäneet/käyttävät

    Mulla on nyt menossa seitsemäs päivä Menopuria, annos 225. Lisäksi Orgalutrania yksi piikki jo neljättä päivää. Jarrun aikainen aloitus siksi, että viimeksi saimme vain yhden munasolun kun oma hormonitoiminta olikin nostanut yhden johtofollikkeliksi ja muut surkastuneet. Tuolloin piikitin...

Yhteistyössä