IVF pitkä kaava, JOHTOFOLLI!

Voi apua, nyt kaipaisin todella tietoa kohtalotovereilta.

Meillä mennään nyt viidettä icisiä (joka todennäköisesti nyt keskeytyy).
Käytössä on ollut Synarela ja Puregon 350 yksikköä. 0-ultrassa oli limakalvo 3,5mm ja molemmilla puolilla näkyi 4 pikkuista munarakkulaa, eli ok tilanne.
MUTTA tänään eka ultra viiden Puregon-piikin jälkeen, kävi ilmi, että oikealla on johtofolli 13mm ja vasemmalla seitsemän pientä rakkulaa, 5-7mm. Eli ei ole homma toiminut! Lääkäri halusi kuitenkin jatkaa Puregonia ja katsoa torstaina josko vasemman puolen pienet kuitenkin kasvaisivat, johtofollista huolimatta. Mutta ei kai niin voi käydä, johtofolli on johtofolli, ja varmasti vie kaiken energian muilta. Voi surkeus!
Olisiko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Kaikki tieto otettaisiin kiitollisena vastaan.
T. erittäin väsynyt ja pettynyt Amie
 
Mulla oli kanssa ekassa ivf hoidossa Synarela + Puregon ja se kasvatti johtofollin sekä 2 pienempää. Mentiin kyllä hoito loppuun saakka ja pienemmät kasvoivat ihan hyvin kun mentiin punktioon niiden mukaan. Johtofolli oli tyhjä ja vain toisessa pikkufollikkelissa oli munasolu. Siirtoon ei päästy, vasta nyt päästiin siirtoon Menopurilla joka kasvatti 6 munasolua suht tasakokoisina.
 
Amie79 Mullakin ilmeisesti oli johtofolli, vaikka ei lääkäri sitä nimitystä käyttänyt. Yksi oli aika paljon mullakin isompi ja sit oli kaksi pienenpää. Mutta lopulta saatiin 3 kypsää munasolua, joista 2 hedelmöittyi ja ne on siirretty kyytiin. Tämä hoito tehtiin mullakin pitkällä kaavalla ja lääkkeenä menopur. Toivottavasti sulla ne pienimmät olis ottanu kasvuspurtin torstaihin mennessä! Voimia!
 
Minulla ekassa (lyhyt) ivf:ssä neljän puregon-päivän jälkeen ultrassa oli 14mm johtofolli, muut olivat n.6mm. Jouduin jo silloin aloittaa orgalutranin.
Punktioitiin 9 follia, niistä kuusi oli kypsiä.
Että hyvin ne pienimmätkin voivat ehtiä mukaan!
 
Voi kiitos teille Illusia76, Nemi77 ja Kirma, jotenkin jo se, että muillakin on ollut vastaavaa, rauhoittaa... Nyt kun olen saanut hiukan asiaa pohdittua, olen melko varma että tuo johtava kasvaa ja muut surkastuvat (lyhyellä kaavalla kävi kerran niin). Ison ja pienempien ero on kuitenkin nyt niin suuri, ja sitten vielä kun sieltä ison vierestä ovat kaikki jo surkastuneet. Mutta ei auta, loppuvuodesta vielä uusi hoito, täytyy yrittää vaan jaksaa ajatella jotain muuta... Aurinkoisia ajatuksia ja jaksamista teillekin, helpolla ei päästä mutta kai sitä toivoa vielä on!
 

Yhteistyössä