Kympin hoidot

Nemi77 En usko, että on pregnylistä =) Eikös ne varoajat oo aina vähän yläkanttii.

*MUOKS* lueskelin tota pregnylin haihtumista niin melkeenpä joka paikassa sanotaan, että 10000 haihtuu 11 pvä:ssä eli on varmasti lähteny 15 pvä:ssä :D
 
Hei!
Ihanaa, haamuja! =) Onnea ja toivotaan että viivat vahvistuu kunnolla.
Nemi: Mä oon aina ollut heikkohermoinen testaaja, ja vaikka oon pistänyt pregnyliä 10000, niin ei oo haamuja tullut varhaisillakaan testipäivillä.
Voimia pettyneille ja kärsivällisyyttä piinailijoille.
Taika-79: Pysyikö sulla punktiopäivä huomiselle? Jos niin tsemppiä ja tule kertomaan kuulumisia.
Raitapaitaiselle hyviä ultranäkymiä ja hauduttelehan kunnon muniksia =)
On: Parintunnin päästä laitan Pregnylin ja alan valmistautuun tiistaille. Ensimmäisen ivf:n punktio sujui hyvin, niin ei kovasti jännitä tai pelota.
 
kurkkailen ihan ulkopuolisena välillä teidän hienoa pinoa, ja halusin kertoa sinulle, että minä ainakin olen testannut pregnylin (10 000 yks) jälkeen puhtaan negan jo pp9, eli ei näkynyt mitään haamujakaan...
 
Amie79, Klivia ja Heni Kiitos hirmuisesti tiedoista!

Klivia Jokos olet pregnylin pistänyt? Tsemppiä punktioon ja toivottavasti tulee hyvä saalis kypsiä ja hyvälaatuisia muniksia!

Iltalugeja laittaessa sormeen jäi jotain vaaleanrusehtavaa (sori realistinen kuvaus). Pikkuhousunsuojaan ei ole tullu oikeastaan mitään. Alavatsalla nyt lämmön tunnetta :/ No, ei kai se auta muuta kuin odotella mitä tapahtuu...

Tinka- Mikä tilanne?

Raitapaitainen Tsemppiä keskiviikon ultraan, toivottavasti on hyvät näkymät =)
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista =) Kirjoittelette niin vauhdilla, että koitan pysyä mukana ja lueskella pikkuhiljaa muitakin ketjuja lapsettomuuspuolella, että pääsen juttuihin sisälle.

Täällähän alettiin heti haamuilemaankin :heart: :) Onnittelut ja toivotaan viivan vahvistumisia!!

Mulla on pp6 ja alkava viikko pelottaa ihan sikapaljon. Ensimmäisessä IVF:ssä alkoi vuoto Lugejen läpi pp11 :| Mulla on taas kahden alkion siirto menossa. Ekat kolme siirtoa mentiin yhdellä alkiolla, ei tärpin tärppiä, ei edes haamuviivoja. Seuraavat kaksi siirtoa tehtiin pakkasen pahnanpohjimmaisilla ja kaksi alkiota kerrallaan ja molemmista tuli tärpit ja menivät myös kesken.

Tsemppiä piinailijoille :heart: ja tsempit myös punktioon meneville :heart:
 
Onnea haamuista! :flower: Eiköhän ne vielä siitä vahvistu :)

(.) Edelleen alavatsa tuntuu ikävältä, illalla tuntui kuin joku olisi yrittänyt painaa alavatsaa mahdollisimman ohueksi selkärankaa vasten... Alavatsakipu alkoi jo pari päivää ennen siirtoa. Mietinkin, et onkohan jotain vialla ja tuliko turhaan siirrettyä se viimeinen huurunenä. :|
Tänään pp4 ja jo viime yönä huomasin, kuinka paljon tää piinailu taas stressaa ainakin alitajuisesti: näin unta, että aloitin pp7:sta lähtien aamut tekemällä 5 raskaustestiä!!! Osa oli negoja ja osa oli haamuja.. Uni päättyi siihen, että pp16 mies huomautti minulle, että testit eivät olleet oikeita raskaustestejä vaan jotain muita testejä. Paniikissa lähdin heti apteekkiin ja ostin 20 raskaustestiä!!! :LOL: Harmi kyllä, uni päättyi niin, etten ehtinyt niitä viimeisiä 20 testiä tehdä... :LOL: :LOL:

Voi kun sitä osaisi olla stressaamatta ja keskittyä ihan muihin asioihin nämä pari viikkoo...
 
Voi helv**in helv**ti!!! Vessassa käydessä ja lugeja laittaessa huomasin, et tää piinailu tais olla sit tässä: paksua verensekaista limaa havaittavissa! |O Tää piinailu loppuikin sit jo ennen aikojaan... Jos tää vuotelu jatkuu vielä runsaampana, en näe mitään järkeä enää käyttää lugeja.
 
Hei UnelmaSirpaleena, oli pakko tulla kommentoimaan kun ollaan samoilla piinispäiviää: Älä lopeta lugeja, äläkä muutakaan lääkitystä. En tiiä millanen hoito sinulla on, mutta hoidon jälkeen voi olla vuotoa, ihan vaaratonta. Näin minulle on sanottu ja myös pp 4 tänään mulla.
T. Teekuppi tuolta toisesta pinosta
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************10.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä.......................11.5....TAYS
Taika79................2.IVF.....................................10.5.............TAYS
Klivia.....................2.IVF.....................................10.5............TAYS
heidh.....................2. ICSI................ly...............11.5........AVATku
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 20..........TAYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............vko 20.........NKL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 21..........FEL
Amelie80..............3.ICSI.....................pi............vko 21..........
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................24.5....FEL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
beelia...................1.IVF......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81..............3.IVF....................................elokuu........FEL
Zax........................2.IVF....................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF.......................................................NKL
Lumipuu................3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72........4.ICSI....................pi.............syyskuu......NKL
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS..........lä...............................
Hopping..............2.ICSI:n 2.PAS......lä...............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Nainen83...............................:heart::heart:................13.....11.5.
Nemi77..........VL.....................:heart::heart:...............12....14.5. (+ testattu)
Paiju.........................................:heart:..................12...12.5.(+ testattu)
riksu82.........OVU......................:heart:.................12...........(+ testattu)
Tinka-........................................:heart:.................12..12.5. (+ testattu)
Hanuu...........NKL.......................:heart:.................12.....10.5.
Milli-81......................................:heart:..................10........
karmilla.........FER.......................:heart:.................7........17.5.
Pikkuperho...AVA.......................:heart:..................7........
milona..........AVA........................:heart:.................5.........
UnelmaSirpaLeena..OYS............:heart:..................4........
Inia.............................................:heart:.................3........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
 
[/b]USL: Olen kanssa toivorikkaan kanssa samoilla linjoilla, että pp4 olis mahdollisesti kiinnittymisvuotoa. Minulle lääkäri sanoi, että tuoresiirron jälkeen menkat voi alkaa jo viikon päästä, mutta pas:ssa kestää pitempään.

[/b]toivorikas-72:Muuttaisitko minun plussauspäiväksi 5. toukokuuta. Ei sillä, tuo huhtikuu kuulostaisi tosi hyvältä ja olisinkin pidemmällä.

Hienoa, tänne on sadellut lisää plussia ja lisää on varmasti luvassa

Firefox 5+0
 
Uusi ilmottautuu mikaan.
Eli viidennen icsin piinailu menossa. Muut tehty julkisella puolella, mut tää oli nyt eka Avalla.
Yksi 4-vuotias icsi-tyttö on ja takana kolme keskenmenoa, nyt on kova usko ja luotto et vihdoin onnistuis =) Yritän pitää positiivisuutta yllä, jos siitä ois vaikka apua...
Tukilääkkeinä täs hoidos on disperin ja prednisolon, niin ja tietysti iki-ihanat luget.
Eli viime keskiviikkona siirrettiin kaks alkiota (pitkäviljely), nyt ois menos siis PP 5

UnelmaSirpaLeena mulla oli onnistunees raskaudes alkupiinis päivinä vuotoa, et se voi hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa. Älä luovuta!!!
 
Heni: Minusta ainakin on kiva lukea sun kuulumisia!

Nemi: Miten anoppilavierailu sujui? Ja ei tarvitse pyydellä anteeksi hermoilua. Onneksi sait vastauksia tuohon pregnylin vaikutukseen. Mä en ole tuollaista edes tajunnut! Mulla ei tullut enää sen puolen päivän jälkeen vuotoa, paitsi yhden kerran taas häivähdys paperiin klo 18.00 maissa.

Raitapaitainen: Pidän peukut pystyssä että keskiviikkona ultrassa näkyy hyvä munissaalis!

Taikalle tsemppiä punktioon ja Klivialle huomiseen punktioon! Jännittääkö sua klivia saalissaldo vai onko siitäkin vain hyviä kokemuksia?

Pikkuperho: Olet tosissaan joutunut käymään monet hoidot läpi :'( . Toivottavasti tämä on SE hoitokerta! Pidän peukut pystyssä sulle!

UnelmaSirpaLeena: Voi ei! Mä olen myös sitä mieltä että älä lopeta lääkitystä missään nimessä! Mun lääkäri painotti, että vaikka vuoto olisi runsaanpaa kuin kuukautisvuoto niin lääkitystä ei lopeteta kesken! Voisko olla kiinnittymisvuotoa?

ON: Mulla ei tosiaan tullut enää vuotoa eilen ja tänään klo 7 heräsin tikkana ja tehtiin testi. Sanoin 3 min odotusaikana, että menen lukemaan sieltä testistä negan ja aion pysyä kasassa. Siinä testissä oli kuitenkin PLUSSA :heart: :heart: :heart: tai siis se oli CB:n digitaalinen, niin siinä luki RASKAANA. :heart: :heart: :heart: Nyt vaan pelottaa kuitenkin, että miten kauan tätä hymyilyä saa jatkaa. Keskiviikkona on verikoe ja sitten iltapäivällä selviää mitkä on HG-taso.
 
Ihanaa, onnea Tinka ihanasta tekstistä! Ja onnea myös haamuilijoille, Nemi ja Riksu! :flower: :flower: :flower:

USL, ei noin aikaisin kannata mitään lääkkeitä lopettaa, vaikka vuotais pieniä mummoja!
 
UnelmaSirpaLeena mulle lääkäri kertoi, että luget voi ärsyttää limakalvoja ihan ulkosynnyttimissä ja näin ollen vuoto ei tule kohdusta...älä missään nimessä menetä toivoa.

Onnea Tinka- :heart: :flower:

IHANAA miten paljon plussia. Toivotaan, että kaikilla menee loppuun asti hyvin =)

Itellä taas masis päivä ja tuntuu ettei masussa ole elämää :( Kävin aamulla hcg:ssä ja iltapäivällä saan tulokset...kädet täristen yritän tehdä töitä päivän.
 
onnea plussista ja onnea haamuista :heart:

mä kerkesin olla 2pv terveenä ja taas oon kioeenä, nyt on sit kuumetta ja kurkku turvoksissa :( tää ei oo enää todellista, miten voi vastustaa näin paljon.
eilen illalla pistin pregnylin 20.45 ja huomenna sit ois klo 8.45 punktio, pelottaa ja jännittää ihan älyttömästi. tosi kiva mennä sinne kipeenä vielä. yöllä oli varmaan tosi kova kuume ku paleli ihan älyttömästi ja mies sano et oon ihan tuli kuuma:( soitin sinne labraanki niist viime viikon kokeista niin ei ollu muka vieläkään tullu kaikki vastaukset, miten voi kestää näin kauan. sori taas tää valitus mut tuntuu nyt vastustavan ihan kunnolla.
 
Taika ja Klivia tsemppiä punktioihin teille. Kyllä ne kipulääkkeet auttaa ja solut tekee parhaansa. Onnea matkaan! Risupesä myös huomiselle, toivotaan todella että onnistuu!

USL tuo voi olla vaikka mitä jäänteitä punktiosta vielä. Stressittömämpää piinailua, älä vaan luovuta!

Nemi eikö sulla aiemmin ollut ihan kirkasta verta, joten josko tuo ruskea olisi vain sen loppumaininkeja. Haamu on hyvä tuki, älä ole liian huolissasi! Koska on vahvistuksen aika??

Tinka- onnittelut! Eiköhän tuo jaksa keskiviikkoon ja tammikuulle asti :) !!!

ON: Mulla oli tänä aamuna samat kuviot kuin Tinkalla, paitsi että kävin testin apteekista asti jalat ristissä hakemassa. Ja sieltä tulikin :heart: PLUSSA!:heart: Tai siis viiva oli ohuempi kuin kotrolliviiva, mutta ihan selvä ja tuli alle kolmessa minuutissa. Kai se sitten haamu on??? Olen aivan ymmällä kun tälläistä ei ikinä ikinä ennen ole tapahtunut Varmasti löydän itseni katsomalla jollain toisella testillä vielä huomenaamuna, on tämä niin ihmeellistä. Ei kyllä ole ollut mitään vinkkiä raskaana olemisesta paitsi eilen tullut olo, että oisko tämä sittenkin. Olen niin ihmetyksestä ymmyrkäisenä, etten tiedä itkeäkö vai nauraa, mutta ehkä parasta vaan jotenkin kasata ajatuksia ja odotella veritestiä keskiviikkona. Eli Tinka samoissa mennään!
 
Vau, mikä plussa näkymä :heart: Hienoa, Onnea Tinka ja Paiju =)
Milona: Ihana asenne siellä, ja itse kyllä saan aina toivoa kun näkee ihmisten plussaavan useiden ja vuosien hoitojen jälkeen.
Nyt on jatkettava töitä, mutta huomenna tulen kertoon kuulumiset :)
 
Vau, mikä plussa näkymä :heart: Hienoa, Onnea Tinka ja Paiju =)
Milona: Ihana asenne siellä, ja itse kyllä saan aina toivoa kun näkee ihmisten plussaavan useiden ja vuosien hoitojen jälkeen.
Nyt on jatkettava töitä, mutta huomenna tulen kertoon kuulumiset :)
 
Onnittelut kaikille plussanneille! :flower:

Aika huima on ollut onnistumisprosentti meidän 28.4. siirrossa olleiden kesken, 80%!!! Mun kohtalona oli sit olla se ainoa tilastollinen negan saaja :( Seuraava jännityksen kohde onkin taas jälleen kerran se, päästäänkö jatkamaan seuraavassa kierrossa. Vuoto ei ole vielä alkanut, joten joudun vielä odottamaan sitä ennen hoitoon ilmoittautumista. Kuulemma oli jo kovin ruuhkaista eli suurella todennäköisyydellä niillä ei taaskaan oo vapaita aikoja, kun pääsen soittamaan :headwall: Ja sen jälkeen pitääkin sit jännittää, että osuuko ovulaatio just väärälle päivälle ja menee sen takia siirto sivusuun. Yritin puhua lääkkeellistä pas:ia, mutta hoitaja vaikutti aika nihkeältä. Lupasi kuitenkin välittää toiveen lääkärille. Yritin perustella sillä, että saataisiin ehkä limakalvo paksummaksi ja tietysti toivon myös, että aikataulutus toimisi silloin joustavammin. Soittelevat ja ilmoittavat, mihin päätyvät. Mä alan olla aika kypsä tuohon ainaiseen ylimääräiseen jännittämiseen sen suhteen, päästäänkö eteenpäin vai ei. Jos ei seuraavasta kierrosta päästä, menee sit kesätauon jälkeen elokuulle seuraava yritys :( On tää kyllä raakaa peliä! Toisaalta ollaan vielä ihan alkumetreillä, kun vasta kaksi alkiota siirretty. Toisaalta jokaisen epäonnistuneen siirron jälkeen kasvaa pelko siitä, ettei ne tosiaan ikinä tulekaan kiinnittymään mun kohtuun... Ja siis se todellinen tuska julkisen puolen hitaudesta ja armoilla olemisesta.
 
Hanuu mulla oli myös samanlainen negaajan rooli viime IVF:ssä, jolloin kaikki muut plussasi, joten sun vuoro on plussata sitten ens kerralla. :) Ja saa nyt nähdä kuinka moni haamu täältä vielä tippuu (pelottaa!).. Kyllä sinä sen puhelinviidakon taltutat, ole vaan sinnikäs äläkä ota henkilökohtaisesti jos ne yrittää tehdä asioita hankaliksi. Tuntuisi kuitenkin siltä että teidän huurhunenien tuotto on ollut niin tehokasta, että se kertoo hyvästä ennusteesta, ennemmin tai myöhemmin. Tsemppiä siis!!
 

Yhteistyössä