Kympin hoidot

Risupesä Huikeeta! Töissä jännäilin sun pikkuisten puolesta, ja päivitin sivuja koko ajan. :heart: :heart: Olen niin onnellinen, että pääset siirtoon. Nyt nautit ajasta "raskaana, kunnes toisin todistetaan".

Ihan hirveästi onnea kaikille Teille, jotka olette plussan saaneet! On niin paljon taas tapahtunut, että en ehdi tässä töissä kaikkia onnittelemaan. B) Mutta mukana elän ja iloitsen kaikkien puolesta. :heart:

Elän myös mukana niiden kanssa, jotka ei vielä saanut plussaa ja onnentäyttymystä. Pahoittelen ja lähetän voimahalauksia. :hug: Kyllä se onni vielä meidätkin saavuttaa. :heart:
 
pikaset kuulumiset. punktio takana joka meni paremmin ku ootin.8 saatiin kerättyä ja huomenna sit saa tietää lisää et kuin moni oli kypsä jne. thuomiseksi pitäs miettiä et siirretäänkö yks vai kaks alkiota. perjantaina siirto =)
 
Risupesä, mulla oli ihan sama tilanne aikoinaan, mutta oman SISKON kanssa! Ja vielä pikkusisko.. Hän kertoi mulle vasta kun oli ollut yli 3kk raskaana :'( Ensinnäkin se, typerä juttu sinänsä tietysti, mutta kun sitä ajatteli että kun on sentään 4v vanhempi niin minunhan se ekana lapsi pitäisi saada, olen vanhempi, viisaampi, olen isosisko. Mutta eihän ne näin mene ikinä.. Jotenkin kai tuo 'luottamuksenosoitus' on vaikuttanut meidän suhteeseen siitä asti. Ainakin mun puolelta.

Hugsy, miksi kaiken pitää mennä niin väärin!! Ei voi muuta kun toivottaa jaksamista!

Mutta aika paljon plussia tänä keväänä noin muuten tuntuis olevan...??! Myös tuolla IVF ekakertalaisten puolella :eek:

Muoks: Risupesä jeeee, ihanaa! Kaikki maholliset sormet on pystyssä!

Täytyy vielä sanoa, että kyllä nostan hattua korkealle niille, jotka pystyvät pitämään nää asiat omana tietonaan ja korkeintaan mutisemaan ympäripyöreitä niille idiooteille utelijoille. Itse en pysty. En vaan pysty olemaan hiljaa. Mun on ihan pakko sanoo totuus päin naamaa. Esim että 'ei onnistu, mulla ei oo munatorvia', tai 'ei oo varaa tehdä lapsia silloin ku ittee huvittaa, pitäis saada parituhatta käteen ensin'.. Tai jotain muuta lapsellista.. Eihän ne varmaan pahaa tarkota mutta vituttaa joskus se suoranainen tyhmyys ja ajattelemattomuus. Kaikkea pidetään itsestäänselvyytenä. Sitten ne vakiofraasit mitä tulee siihen perään sitten kun on paukauttanut faktat pöytään. Voi jeesus. Ei aina jaksa.
 
risupesä hieno juttu!! Onnea siirtoon ja täällä on peukut pystyssä :heart: =)

heidh hieno saalis teillä, toivotaan, että mahdollisimman moni hedelmöittyy =)

ON: kaikkien plussien innoittamana kipaisin pari Apteekin omaa testiä ja pissin selkeen (haaleen) viivan myös :eek: pp8 siis ja nyt sitten mieltä kalvaa suuri huoli tuosta Pregnylistä, pitää alkaa googlettelemaan sen vaikutusajoista. Pistin pregnylin samoin kuin karmilla 13 vuorokautta sitten ja 5000 yksikköä.
Menin tonttuna jo miehellekkin hehkuttamaan, ennenkun tajusin, ettei tämä olekaan PAS, jossa on "turvallista" testata ajoissa :| Voisko pregnylistä tosiaan tulla noinkin selkee viiva vielä tässä vaiheessa... Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja niin edelleen.
 
Karmilla ja Pikkuperho: minä olen testannut jokaisessa tuoresiirrossa alkaen PP7, kahdessa ekassa oli 10 000 yksikköä ja viimeisessä 5000 yksikköä Pregnyliä, ENKÄ IKINÄ OLE SAANUT MITÄÄN VIIVAN POIKASEN SINTTIÄKÄÄN! Eli minä olen sitä mieltä että ei varmana näy se pregnyl kummallakaan teistä.
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************11.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Taika79................2.IVF.....................................10.5.............TAYS
Klivia.....................2.IVF.....................................10.5............TAYS
heidh.....................2. ICSI................ly...............11.5........AVATku
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 20..........TAYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............vko 20.........NKL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 21..........FEL
Amelie80..............3.ICSI.....................pi............vko 21..........
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................24.5....FEL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
beelia...................1.IVF......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Hanuu....................1.IVF:n 2.PAS.................................kesä..NKL
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81..............3.IVF....................................elokuu........FEL
Zax........................2.IVF....................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF.......................................................NKL
Lumipuu................3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72........4.ICSI....................pi.............syyskuu......NKL
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS..........lä...............................
Hopping..............2.ICSI:n 2.PAS......lä...............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Nainen83...............................:heart::heart:................14.....11.5.
Nemi77..........VL.....................:heart::heart:...............13....14.5. (+ testattu)
Paiju.........................................:heart:..................13...12.5.(+ testattu)
riksu82.........OVU......................:heart:.................13...........(+ testattu)
Milli-81......................................:heart:................11........
karmilla.........FER.......................:heart:..................8...17.5. (+ testattu)
Pikkuperho...AVA.....................:heart::heart: ...............8...17.5. (+ testattu)
milona..........AVA........................:heart:..................6.........
UnelmaSirpaLeena..OYS............:heart:..................5........
Inia.............................................:heart:..................4........
Risupesä......TAYS.....................:heart::heart:................1.......25.5.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Tinka-...............11.5.............69/13............1.ICSI...............:heart:
 
Ihan järisyttävän ihana plussa-aalto ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Onnee kaikille plussanneille ja toivottavasti plussa pysyy ja kaikki menee hyvin!

ja MUOKS: Hanuulle lohtuhali :hug: ja pahoittelut negasta. Tiedän tunteen 5 negasiirron jälkeen.... Toivottavasti pääset vielä ennen taukoa siirtoon, meillehän sanottiin suoraan että seuraava hoito menee syksyyn. Se naikkarin toiminta on kyllä niin perasta, miksi ne ottaa niin paljon sinne pariskuntia hoitoon kun ei sitten resurssit riitä? Ei paljon naurata tässä iässä odottaa puolta vuotta.... :headwall:
 
toivorikas72 kiitos informaatiosta pregnyliä koskien. Googlasin tuossa jonkin verran ja 10-12 vuorokautta näkyi olevan se liioteltu varoaika jopa tolle pienemmälle annokselle.

Tästä päivä kerrallaan eteenpäin ja toivotaan viivan vahvistumisia. Vaikka sekään ei mitään takaa, kokemuksesta tiedän. Mulla ollu "upean korkeat" hcg-arvotkin molemmista ja niin vaan kesken menivät. Mä varmasti romahdan heti, jos alkaa tuhruileen tai vuoteleen. Kolmatta en nyt tähän "perään" (lainausmerkit, kun viime km oli heinä-elokuussa.. pidettiin taukoa tähän asti) enää jaksaisi :|
 
Pikkuperho ja Karmilla Varovaiset onnittelut teille! Olen myös sitä mieltä, että ei se pregnyl enää näy. Ei ole ainakaan mulla näkynyt ikinä, ei mitään pientä viivaakaan, vaikka olen kans testannut ennen testipäivää.

On täällä kyllä hurjasti plussia, ihanaa! Nyt toivotaan, että samat tuulet jatkuu! :)

Hanuu Minulta myös lohtu :hug: . Mutta toivottavasti nämä hurjat määrät plussia antaa Sinulle toivoa tulevaan. Ja toivotaan, että pääset nopeasti yrittämään uudestaan.

Heidh Kiva kuulla onnistuneesta punktiosta. Nyt lepäilet ja otat rennosti. Saat olla vaan passattavana. :D Muista juoda paljon vettä :) Tsemppiä tulevaan siirtoon ja enkeleitä pikku soluille. :heart:
 
Molemmat sinnittelijät oli selvinny elossa hyisestä huurusta :heart: :heart: sinne sujahti 8- ja 7- soluiset pallerot!

Tsh-arvo oli nyt kohonnu kuten arvasinkin, tosin en ois luullu että 2.1een :eek: :/ viimeks oli kuitenkin niinkin hyvä kun 0,88. Lääkitystä pitää siis nostaa ja kesäkuun lopulla uus kontrolli.. nytpä on sitten ainakin joku kohta mitä voi tällä kertaa syyttää jos tästä ei tuu mitään. Fosfolipidit oli sentään negatiiviset :)
Kysäsin jo seuraavastakin (julkisen viimesestä..:| ) hoidosta ja se ois vasta lokakuussa :( että eipä oo lyhemmät jonot nyt kun ennenkään. Kumpa sitä ei tarvis enää murehtiakaan....

Siellä oli tällä kertaa taas se mieluisin lääkäri ja kyseli että miks haluan sen aukiolotutkimuksen.. että vaikka ois aukikin niin ne ei välttämättä toimi/supistele kuitenkaan niinku pitäis, ja että endo helposti vaurioittaa niitä johdinten liikesysteemejä.. mutta ei se nyt sitä peruunkaan alkanu, kun haluisin varmuuden asiaan, vaikka se ehkä älytöntä ja turhaa onkin.

Apteekista tarttu mukaan taas First Signal 10, en tiedä onko kovinkaan luotettava, mutta kun ei oikein muitakaan yhtä herkkiä testejä oo saatavilla muualta kun netistä. Kaapissa ois kyl PregCheck ja rfsu-liuskoja, mutta ainakin noi viime mainitut on niinkin epätarkkoja kun 50iu. Testi ois määrätty 25.5. mutta varmankin testaan jo edeltävänä viikonloppuna sillä herkällä..nyt kun ei oo mitään pregnyliäkään haittaamassa. Tietää sitten varsinkin tarviiko mitään grilli-iltaa pitää ja ainakaan kestää selvinpäin..

pikkuperho ja karmilla, hyvältä vaikuttaa! Ja eihän noi apteekin omat oo edes kovinkaan herkkiä..

Miimii, siltähän se tuntuu että voinko enää luottaa tohon kaveriin.. sit kun se on synnyttäny, alkaa se pelko että koska läväyttää samanlailla jo toisesta raskaudesta jne.
Ja munkin mielestä on ihan oikein utelijoille jos niille sanotaan suoraa ettei tää oo kaikille mikään tosta vaan -homma! Toi on erittäin hyvin näpäytetty että kun ei oo varaa tehdä.. ja eikä oikein jaksakaan.. :kieh: siinäpähän saa mennä kyselijät itteensä ja varmaan vastaus tukkii vähäks aikaa turvat..

toivorikas, onko mulla tänään pp0? Vai miten se menee.. Kiitos nopeesta päivityksestä :flower:

Mutta joo,.. taas paistaa aurinko kirkkaammin.. ainakin seuraavat pari viikkoo B) täytyy keskittyä siihen että muistaa vaan ottaa kaikki lääkkeet.
 
Risupesä: Hurraa ja liimaa mukaan!!!
Meg: en pysty edes kuvittelemaan millaista on odotella neljä vuotta! Olet kyllä sissi! :hug: Samoin toivorikas: En voi muuta sanoa kuin että toivottavasti seuraavaksi on teidän vuoro ja se vuoro tulee pikaisesti!!!

Heidh: Mahtavaa! Tsemppiä perjantaille!
Pikkuperho: Uskotaan mitä toivorikas sanoi ja varovainen hehkutus plussasta!

ON: SE on nyt totta! PP13 ja HCG 69. Voinko ajatella että olen nyt 3+6 vai 4+2 päivällä, kun hedelmöitys oli ma 26.4 ja siirto ke 28.4? En tajunnut kysyä kätilöltä kun kädet tärisi ja onnenkyyneleitä pukkasi... :ashamed: :heart: :heart: Seuraava jännitysetappi on selvitä 2.6 ultraan, mutta nyt aion nauttia!
 
Tietokone hajosi ja olen ollut muutaman viikon nettipimennossa. Ällistyttävä plussameno täällä on, onnittelut onnekkaille! Pettymyksen kokeneille voimia ja toivottavasti pääsette uudestaan toimeen ennen kesätaukoja!

Hugsylle ISO :hug: ja samoin Vadelmaunelmalle ja muille keskenmenon/ja kokeneille. Ootte kyllä vahvoja naisia, kun jaksatte taistella. Kukkia pöytään! :flower:
Itsekin pelkään ja jännään nyt plussan jälkeen, että kunhan kaikki vaan menisi hyvin. Tai kunhan liftari pysyis matkassa edes sinne 25 viikolle asti. Ekassa raskaudessa jouduin sen verran sairaalassa olemaan ja ihmeitä näkemään, että uskon että jos tuonne 25 viikolle asti pääsisi, niin lääketiede pystyy sitten kyllä jo niihin ihmeisiin. Anteeksi, olen aika herkillä koska olen ollut todella huonovointinen ja kipeä verrattuna siihen ekaan raskauteen, joten pelkään että on kohdunulkoinen tai jotain muuta pielessä.

Karmilla ja Pikkuperho mulla oli Pregnyll 7500 ja pp8 clearbluen testi nega, pp12 veritesti plussa, joten oon samaa mieltä kuin Toivorikas, ei näy teillä enää Pregnyll.

Risupesä tosi ikävää käytöstä sun kaverilta, huh-huh. Mun kaksi parasta ystävää on lapsettomia ja se on just se syy, miksi palstailen täällä. Toinen ei tule koskaan saamaan lapsia ja toinen yrittää kyllä (mies ei suostu hoitoihin), ei tulis mieleenkään kertoa kummallekaan plussasta jossain juhlissa, haloo! Ja kyllä pitää itteään korvaamattomana yksilönä, jos perustelu oli se, että vois tukea sua uutisen kuultuas jossain juhlissa. Kuvottavaa.

Meinaan täältä poistua samasta syystä tuonne odottavien puolelle, kunhan vaan alan itse hieman luottamaan tuohon plussaan, sydänääniä ei oo vielä kuultu. En tiedä kehtaanko edes moista kysyä ja toisten haavoja repiä auki mutta kysyn kuitenkin: te, jotka olette joutuneet kohdunulkoisen tai keskenmenon kokemaan, onko ollut jotain erityisiä oireita? Ja heti perään pyydän anteeksi kysymystä.

Onni ja toivo, olen nyt 40 v. Yrittämään aloitettiin, kun olin 35. Ja plussasta onnitelleille kaunis kiitos! :) Hiljaiseksi ja nöyräksi vetää, kun ajattelen että pari vuotta sitten odotin tähän samaan aikaan koepalatuloksia kohtusyöpäepäilystä ja niiden "piinapäivien" jälkeen on hoidoilla syntynyt yksi lapsi ja toinen alulla. Tätä kiitollisuutta ei voi mitata. :heart:
 
kiitos kaikille tsemppauksesta:) meinaa mahassa tuntua vihlasuja välillä ja vähän vuotoaki tullu mut onneksi ne anto klinikalta panacodia niin sitä voi sit ottaa tarpeen mukaan.

ompas tullu paljon plussalaisia, hui=))) onnea kaikille :heart: . kunnon plussa-aalto=) toivottavasti itekki päätysin tonne:)
 
Risupesä Tsemppiä piinailuun, toivotaan että huurulaiset tarraa kiinni :heart: :heart:
Tosi tökeröä käytöstä tältä "ystävältä" jos nimenomaan olet sanonut ettet halua asiaa kuulla päin naamaa. Ei luulisi olevan epäselvää!

Karmilla ja Pikkuperho varovaiset onnittelut



on: ei taida musta olla plussalistan jatkoksi tänään sellaset mekkakivut että ja lugeja laitettaessa ruskeaa tuhrua, en oikeen jaksa uskoa että tästä enää hyvää tulee.. :'(
Noh ehkäpä pitää suunnata katsetta passiin, joka ehkä syksyllä, jos se ainut alkio selviytyy sulatuksesta. Klinikalta sanottiin että testailla tulevana vkl, mutta teen varmaan testin torstaina ja kun se nega sieltä tulee niin soitan perjantaina ja pyydän luvan lopettaa luget.
Toivoisin kuitenki et vuoto alkais vkl, kun ne kuulema on tavallista runsaammat :ashamed:
 
(.) Kyllähän tää tais oikeesti olla tässä.. Sain jopa hetkeksi tän piinailuin mielestäni ja innostuttiin miehen kanssa "heilutteleen peittoja", sen jälkeen näyttää hanat auenneen eli veristä vuotoa tulee reippaasti. :(
Oliskohan ne peiton heiluttelut pitänyt jättää ens viikkoon???
 
risupesä hirveesti liimaa palleroille ja pitkää pinnaa emolle :heart:

Tinka onnittelut virallisesta veritestiplussasta :flower:

USL Ei se välttämättä peittojen heiluttelusta johdu tuo vuotelu. Siinä on limakalvot muutenkin herkillä kaikista hormoneista ja vuotoja voi tulla ihan muuten vaankin. Toivottavasti sulla olis vaan vähän reippaampaa kiinnittymisvuotoa :heart:

Milli81 Ei se tuhrukaan mitään merkkaa.. siitä ja vuodosta huolimatta tiedän monia, joilla raskaus on alkanut. Pidän peukkuja :heart:

Salvia kyseli keskenmenoista. Mulla ekassa raskaudessa alkoi yhtäkkiä töissä kamalat menkkakivut ja kirkas verinen vuoto rv 5+5. Kesti pari tuntia ja loppui. Ei hyytymiä. Menin parin päivän päästä gynepolille ja ultrassa näkyi raskauspussi, mutta ei vielä sikiökaikua (rv 6+0). Jouduin odottamaan alkuraskauden ultraan 7+3, jossa todettiin kehityksen loppuneen rv 6+2.. sikiö siellä siis oli, mutta sykkeitä ei. Lääkkeillä tyhjennettiin.

Toisessa raskaudessa olin kotona ja kävin muuten vaan vessassa ja huomasin, että pikkuhousunsuoja oli ihan veressä. Ei mitään kipuja, pönttöönkin tippui kokoajan pisara kerrallaan. Tästä noin 15min ja tunsin, että jotain tulee ulos. Isoja hyytymiä tuli muutaman tunnin aikana varmaan kymmenen. Eikä vieläkään kipuja. Hcg jäi koholle yli kuukaudeksi ja lopulta jouduttiin kaavintaan kahdesti, molemmat epäonnistuivat (lävistivät kohdun ja minä antibioottitippaan yöksi kummallakin kerralla). Lopulta tuikattiin metotrexat-piikki persuksiin ja tyhjentyminen jatkui. Vieläkin tuli hyytymiä ja paljon. Ei olisi uskonut, että rv 5 mennessä siellä on jo tommonen määrä tavaraa :eek:

Tuli nyt vähän tarkasti, mutta siinä ainakin esimerkit, että keskenmenot voivat olla tosi erilaisia samalla henkilölläkin. Mulla oli se lääketyhjennys niin kivulias, että makasin vessan lattialla ja oksensin (onneksi sairaalassa, en olisi päässyt ilman hoitajien apua ikinä huoneeseeni), joten yllätyin kun toinen tyhjeni ilman, että olisi tuntunut edes hyttysen pistolta.
 
nainen83 Pahoittelut negasta :hug: :(
Oliko sulla nyt IVF? Anteeksi utelut, mutta olen niin uusi täällä, että ei millään muista vielä :| Käytäntö tuntuu vaihtelevan klinikoittain ihan hirveesti. Mulle sanottiin aikoinaan IVF-negan jälkeen, että on hyvä pitää yksi kierto väliä, että kroppa saa toipua. Tosin mulla oli lievää hyperiä, joten siksikin varmaan suosittelivat taukoa. Toisille on taas heti neganjälkeisen vuodon perään aloitettu PASsin zumenon(tai vastaava)lääkitys. Koita kysyä sinua hoitavalta lääkäriltä mahdollisimman pian. Koska tuo tukilääkitys pitää muistaakseni aloittaa heti kp1.
 
Aluksi todella suuret kiitokset kaikille lohduttaneille! Tuli hyvä olo lohdutuksen sanoja lukiessa :heart:

Olen todella pahoillani Hugsyn ja myös Vadelmaunelman puolesta keskenmenojen takia :'( Sitä alkaa kummasti suhteuttamaan omaa negapettymystään muiden ikävämpiin tapahtumiin eikä oma tilanne vaikutakaan ihan niin synkältä. Toivotan molemmille jaksamista ja sinnikkyyttä.

Heni: Ihania uutisia ja todella mukava kivunlievityskeino ;)

Tinka-: Onnittelut raskauden varmistumisesta :flower: :)

Toivon myös, että karmillan ja Pikkuperhon haamut muuttuvat lähipäivinä vahvoiksi plussiksi!

risupesä: Todella hienoja uutisia =) Nyt on kyllä peukut kunnolla pystyssä sun puolesta!

heidih: Mukavia punktiokuulumisia! Jos mä saisin valita, ottaisin ilman muuta 2 alkiota, mutta eipä tarvitse julkisella moista miettiä...

toivorikas-72: Sanopas muuta tuohon naikkariin liittyen... Mä täytin vasta 30, mutta tätä tahtia oon lähemmäs 40 ennen kuin on kahlattu läpi ne 3 julkisen hoitoa :headwall:

nainen83: :hug: Naikkarilla täytyy ainakin olla välikierto ennen pas:ia...

Milli81 ja UnelmaSirpaLeena: :( Onneksi pienen toivonkipinän voi säilyttää niin kauan, kunnes toisin todistetaan!

Itselläni ei ole vieläkään menkat alkaneet. Niitä tässä odottelen, jotta pääsisin naikkarille soittamaan. Toisaalta hyvä, jos pysyisivät vielä muutaman päivän poissa, ajoittuis siinä tapauksessa ovulaatio todennäköisesti paremmin. Jos alkaa huomenna, niin pahalta näyttää :( Mä oon tosin jo valmistanut itseni siihen, että vasta alkusyksystä päästään jatkamaan.
 
Taisin iloita liian varhain. Tein aamusta testin apteekin omalla ja parin-kolmen minuutin kuluessa sain näkyviin vain juuri ja juuri havaittavan haamun. Testin lukuaika on 5min, enkä jäänyt odottelemaan. Nyt testin kuivuttua siihen on tullut selkeä viiva, mutta se johtuu varmasti vaan siitä kuivumisesta. Pissa oli kyllä väriltään paljon laimeampaa nyt, kuin eilen päivällä testiin käytetty.

Mutta eipä taida sekään muotoseikka minua pelastaa :( tissit eivät ole enää yhtään niin kipeät kuin eilen ja mahassa on semmonen menkkamainen polttelu. Uskon, että vuoto alkaa ajallaan huomenna tai perjantaina :'(

Tämä kiinnittymisyritys ei varmaan näy enää 5-6 päivän päästä verikokeessa? Etten tietenkään pääse sitten niihin tukostaipumusverikokeisiinkaan :( Ihan tyypillistä mun tuuria.

Toivottavasti muilla plussanneilla menee paremmin, mä oon aina se kiintiöputoaja, kun ehdin jostain vähän iloita :'(
 
Meg


Tinka No, toistaiseksi olen jaksanut vielä yrittää, mut tosiaan emme ole kuin kahdessa hoidossa oltu vasta, viime vuonna aloitettiin, muistaakseni:) Ei tää neljä vuotta vielä mitään, jotkut ovat yrittäneet esim 10 v,minusta se on jo paljon ja varmaan tekis jo silloin luovuttaa.. Mä kyllä ajattelin niin pitkään yrittää kuin mahdollista, en anna periksi.
 

Yhteistyössä