Kympin hoidot

Täälläpä ropisee plussia :) Onnea kaikille! Toivottavasti haamut vahvistuu ja plussat pysyy plussina ja pienokaiset sisällä sen 9kk :wave:

UnelmaSirpaleena: Kuulehan nainen, nyt et lopeta mitään lääkityksiä vaan jatkat kiltisti. Mulle on teroitettu tuhanteen ja sataan kertaan, että vaikka mummoja sataisi taivaalta, niin lugeja ei saa lopettaa ennen aikojaan! Mullakin tuoressiirrossa tuli vuotoa ja tuloksena oli plussa eli oli sitä kiinnittymisvuotoa. No, pas- siirrossa ei ollut vuotoja eikä mitään ja sekin oli plussa.

Ja nyt omasta tilanteesta: täällä siis menossa lääkkeellinen PAS -kierto ja zumenoneja napsin kuin karkkeja. Endopirulainen on rauhoittunut sen viimeisimmän lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen eli kivutonta on ollut, mistä olen tietty ollut tosi iloinen. Oma mieli on kuitenkin aika surkea ja ankea, kun jos kaikki olisi mennyt hyvin, niin mulla pitäisi olla ihan just laskettu aika, mutta ei tietenkään ole kun tuli se hiton km, vaikka sykkeetkin oli nähty ja kaikkea...Tai mun pitäisi kohta jo olla melkein puolivälissä raskaana, jos ei olisi tullut sitä hiton tuulimunaa.

Nyt olen tosi pessimistisellä mielellä tätä hoitoa tekemässä. Pakkasessa on 7-soluinen 4-soluinen alkio. Ultrassa kp11 limis oli jo 11mm, mutta tuleva pyhä sotkee siirrot, joten siirto vasta 19.5 sikäli kun nuo rupuset selviää sulatuksen. Epäilen. En enää pelkään niinkään sitä, että en saisi sitä plussaa ruutuun ja tulisi raskaaksi vaan sitä, että minä olen aina ja ikuisesti se, joka saa keskenmenoja, ei koskaan elävää lasta. Haluaisin lopettaa hoidot, mutta se vasta luuserimaista olisikin. Eilinen äitienpäivä oli ihan karmea. Melkein kaikki mun kaverit fb:ssä on liittyneet ryhmään "paras saavutus elämässäni on olla äiti!". Ai onko se saavutus ja jos niin miten sen voi ite tehdä?!? Kertokaa mulle!!!! Mulle saavutus alkaa olla se, jos en muutu kokonaan myrkyn vihreäksi kateudesta ja ikuisen kitkeräksi katkeraksi akaksi...
 
Saanko liittyä takaisin joukkoonne?
Palailisin tänne kymppiketjuun tuolta odotuspuolelta. Meillehän kävi niin että tärppäsi ekasta ivf:n tuoresiirrosta, mutta np-ultrassa sikiöllä todettiin 6,6 mm turvotus niskassa ja istukkanäytteen oton yhteydessä huomattiin että turvotusta oli myös selässä, vatsassa ja keuhkoissa.

Raskaus keskeytettiin eilen rv 12+2. :'(

Nyt yritämme kääntää katseen kohti tulevaa ja toivomme että päästään vielä tämän vuoden puolella takaisin hoitoihin.
 
Hugsy :'( :hug: Tiedän, miltä tuntuu menettää jo alkanut elämä. Lämmin halaus ja voimia sinulle ja miehellesi. Meillähän tuplaraskaus keskeytyi itsestään rv 10+4, jolloin se siis huomattiin ultrassa ja vielä paria päivää aiemmin näkyi edellisessä ultrassa syke. Elämä on niin haurasta toisinaan.
 
Tinka- Jee :heart: :heart: :heart: Ihanaa!! Onnea ihan älyttömästi! Ihanaa, että sun panikointi ja hermoilu sai hyvän lopun! :D Anoppivierailu oli ihan piristävä ja pystyin nauttimaan reilun vuoden ikäisen kummitytön kanssa puuhastelusta. Sai ainakin pari tuntia olla ajattelematta ja miettimättä mahan tapahtumia....

USL Älä tosiaan lopeta lugeja! Voi olla kiinnittymisvuotoa =) tai jotain muuta vaaratonta!

heidh Voi ei :( Toivottavasti paranet pian! Ei ole todellista, että vielä sairauden muodossaki pitää vastustaa! :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin kuitenkin!

PaijuJee, ihanaa :heart: :heart: :heart: . Ihana plussapuhuri tuivertaa :D Mulla ei ole vielä ainakaan pikkuhuosunsuojaan asti tullu verta, mut sormeen sitä tuli lauantaina. Sen jälkeen ruskeaa ollu. Toivottavasti se ei vereksi muutu! Torstaina aattelin testailla uudestaan, jos vuoto ei ala ennen sitä. Nyt on kuitenkin sen verran toiveet heränny, et nega on hirveä pettymys. Haluan tehdä testin vapaapäivänä.

Hanuu :hug: Tsemppiä ja voimia taisteluun! Toivottavasti huurunenät tuottaisivat teille plussan mahd pian!

Vadelmaunelma :hug: :hug: Itku silmässä luin tekstisi :'( Toivottavasti löytäisit jostain uskoa vielä teidän huuruneniin ja ainakin toinen niistä jaksaisi loppuun asti, eläväksi lapseksi!

Hugsy Voi ei :'( :hug: Voimia teille suuren surun keskelle!
 
Mahtavasti tullut plussia tänne :heart: :heart:
Mä taidan olla sit se tilastollinen nega täälläkin, pahasti tuntuu siltä, vaikka lähdin niin positiivisin mielin tähän hoitoon ja oli varma tunne, että nyt me onnistutaan. Mä vertaan koko ajan oireitani tärppihoitojen oireisiin vastaavina päivinä ja hermostun heti, jos ne ei täsmää :LOL: sairasta hommaa tää piinailu!

Hugsy voi että :hug: Ihan hirveesti voimia teille :'(

VadelmaUnelma pahoittelut aikaisemmista keskenmenoistanne :'( tiedän tunteen, kun sitä pelkää, että ei koskaan muuta saa kuin keskenmenoja. Toivottavasti vielä käy paremmin :heart:
 
Tinka ja Paiju hirmuisesti onnea :flower:

Hugsy :hug: Pahoittelut, ei löydy sanoja lohduttamaan tuollaista menetystä :'(

Hanuu pahoittelut negasta :hug:

VadelmaUnelma Tsemppiä hirmuisesti hoitoon, toivon todella että se tuottaisi tulosta ja huurulaiset pysyisi kyydissä loppuun asti. :hug:
Huomasin myös tuon ryhmän fb:ssä :(

Heidh Inhottavaa kun vielä flunssa kiusaa, toivotaan että huomenna olo on parempi, Tsemppiä punktioon!

on: ei jotenki jaksa uskoa että olis onnistunu, kaikki oireet on aikalailla hävinny, jäljellä enää aijoittainen alavatsan vihlonta, jonka epäilen enteilevän menkkoja :(
 
Huomasin, että olin päässyt myös piinailulistalle mukaan, kiitoksia =) Sen verran lisää tietoja, että meillä on kahden alkion siirto ja testipäivä 17.5.

Tilasin äsken netistä testejä, saa nähdä pääseekö niitä käyttämään ollenkaan..

Milli81 älä vielä heitä kirvestä kaivoon :) mä olin ekassa tärpissä reilu vuosi sitten menossa "testaamaan sitä varmaa negaa pois" pp11 ja meinasin pyörtyä, kun testitikkuun alkoi heti muodostua toinenkin viiva. Ja oireita ei ollut juuri mitään!
 
MitäMitäMitä...!
Täällä on käynyt aivan mahtava plussapuhuri, I-H-A-N-A-A ja onnittelut :heart:
Johtuuko tämä nyt jostain kuun ja maan asennoista vai mistä :LOL:

USL: Minäkin tulen jonon jatkoksi tsemppaamaan sua, että luget pitää olla testipäivään asti riesana, vasta kun se totaalinen nega pärähtää, saa lopettaa. Niin kovasti toivon ja uskon, että tuo olisi kiinnittymisvuotoa...

Milona ja muut uudet, tervetuloa!

heidh: Tsemppiä huomiseen punktioon, hyvin se menee ja on äkkiä ohi. Kurjaa, kun joudut muutenkin olemaan kipeänä.

Hanuu: Voi kökkö, olen pahoillani :hug: . Nostan kuitenkin peukut taivaisiin, josko seuraava kierros olisi teille SE kierros.

Voi hugsy :'( olen kovin pahoillani teidän puolesta. Voimia tulevaan. Tämä on niin väärin, jos (ja kun) tästä ketjusta pääsee odotus-puolelle, ei soisi kenenkään tänne takaisin palaavan. :hug:
 
).( Tänään käyty ultrassa ja oma hormonitoiminta nätisti levossa. Keskiviikkona aloitan puregonin 150 annoksella. Toivon, että kroppa on yhtä vastaanottavainen tälläkin kierroksella. Kovasti lääkäri vaan varoitteli, miten tuju lääke procren on ja voi tosiaan aiheuttaa melkoisen munasarja lamaannuksen, vaikka olisi ennen toiminutkin.

Onko täällä ketään sellaista kuulolla, jolle punktio olisi tehty nukutuksessa?
Mulle on tehty 3xICSI ja jokainen punktio ollut yhtä helvettiä. Kipulääkkeillä ei ole saatu mua tarvittavan rauhalliseksi ja itse toimenpidettä kivuttomammaksi. Nyt tällä kertaa asiaa kysyessäni sain suoralta kädeltä papereihin merkinnän nukutuksesta tähän tulevaan ICSIin. Olen helpottunut, niin kovin helpottunut.
Tietääkö joku, miten toimenpide eroaa tavallisesta punktiosta? Pitääkö sairaalassa olla pidempään, miten kauan? Saattaja varmasti tarvitaan, mutta eikö se tarvittu muutenkin...?
 
Hugsy :hug:

Toivotaan, että plussia ropisee myös tänään =)

ON: kävin eilen neuolassa ku mulla oli niin karmee olo, huippas, jalat meinas lähtee alta ja alavatsa -ja selkä ihan tulessa. Täti otti hemoglobiinin ja se oli ok, sit se ultras nopeeta sanoi, että täällä näkyy pieni ihmisen alku ja sykkivä sydän :heart: Sain ultrakuvan kotiin lievittämään kipuja :LOL: Neuvolassa meinattiin, että kohdun kasvu tuntuu mulle niin voimakkaalta ja saa aikaan ne kivut.
 
Meg


Halit kaikille joilla on ikävää sattunut :hug: Miksi pitää elämän olla epäreilu? Itselläni on vaikeaa aikaa kun lähipiirissä eräs saa lapsen, en tiiä miten siihen suhtautuis.. Ei ole vielä syntynyt mut kohta puolin syntyy. (ainakin kun sain tietää että on raskaana niin itkin vain, ja en ilosta) Toivottavasti ymmärrätte, että en pysty vielä iloitsemaan, mutta sittenhän sen näkee miten reagoin kun vauvan näen. (tulen näkemään aika usein niin pakko totutella) Ootteko te muut miten kestäneet toisten vauvat, esim veljen, siskon tai muun vauvan? Ja se on tosi inhottavaa kun kysytään että milloin me tehdään vauva? Siis niitäkö TEHDÄÄN luulin että SAADAAN!!! Ihmiset on niin tyhmiä :'( Ainoa ihminen joka ei ole udellut mitään vauva asioista on minun mummo, ihana ihminen:) Sainpahan purkautua.
 
tein sitten sen mitä VANNOTIN ETTEN tee :( Pregnylin pistämisestä on 13 pv ja tänään on pp8 vasta..tein klinikalta saadulla clear bluella testin johon tuli plussa.Nyt sitten nipistelee mahaa että eiköhän se täti sitten tule kylään kiitoksena...
 
Onnea Tinka ja Paiju! :flower: Toivottavasti me muut tullaan perässä. =)

Hugsy Mulla tuli ihan itku, kun luin ton teille tapahtuneen. :'( Voimia teille tän kaiken keskellä! :heart:

Vadelmaunelma voimia myös teille jatkoon! :heart:

Hanuu

:hug:

karmilla Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

(.) Mulla kyseessä on PAS eli punktiosta ei voi vuoto ainakaan johtua.. Eilen aamusta tuli hiukan veristä limaa, päivä ja ilta meni "puhtain" paperein eli ilman väriviivoja. Nyt taas aamusta jäi paperiin veristä limaa, aivan punaista verta... sori yksityiskohtainen kuvailu. :ashamed:
Muita oireita ei ole kuin ikävä kipu alavatsalla. Tuntuuhan nää pari viikkoo kyllä vuodelta! Vasta pp5 ja tuntuu kuin siirrosta olisi jo ikuisuus!
 
Onnea onnistuneille yhteisesti :flower: niitä onkin nyt niin paljon että on sanottava näin ettei kukaan unohdu..:D mutta sehän on hyvä niin!

Niin ja jaksamisia pettyneille :hug: erityisesti voimia hugsylle :'( kamala tilanne vielä kun joutuu keskeyttään.. ketään ei kyllä takasin enää tälle puolen toivos, ..no ehkä korkeintaan vasta joskus vuoden -parin päästä..
Tsemppiä myös piinaavassa tilanteessa oleville, toivottavsti kaikki kääntyy parhain päin eikä tuska ole turhaa! =)

Maitoparta Mulla oli ennen tätä toista hoitoa tosi pitkä lamautus procrenilla (3 piikkiä eli 3kk) ja sitä jatkettiin vielä pari viikkoo synarelalla, silti tuli ihan hyvin soluja, muutama hyvänlaatunenkin!

pikkuperho :wave: täällä myös 4 vuotta yritystä ja kaks hoitoo takana!

Meg Kävinkin vapun jälkeen tuolla kiukkuketjussa tilittään juhlien "hauskasta" käänteestä, tosiaan kaveri (?) heitti kylmän rätin päin naamaa kesken illan ja kerto olevansa jo 11.viikolla raskaana :eek: :'( en tajua miksei voinu kertoo jo aiemmin, vaikka olikin ollu kuulema kaikkee epävarmaa ja miksei voinu kertoo niin miten olin etukäteen toivonu kun tiesin että yrittää, eli sähköpostilla tai tekstiviestillä, niin ei ois tarvinnu siinä pienessä kännissä hajota niiden edessä ja häpästä itteensä.. miksei antanu edes pientä vihjettä aiemmin kun kysyin vapusta, että paljon meinaa ottaa sillon, niin anto ymmärtää että on kuitenkin ottamassa, jos ois sanonu totuudenmukasesti että ei varmaankaan ota ollenkaan, niin oisin tostakin jo aavistanu miten asia on..ja ehtiny varautuun. Jotenkin vituttaa vieläkin että suunnitteliko oikein ja teki ton tahallaan vai oliko oikeesti muka hyvä tarkotus, niinkun väittää.. että mun ei tarvis olla yksin sen tiedon jälkeen, ja että vois antaa tukee....joo, haloo, ai tukee joltain muutamassa kuukaudessa normaalisti paksuks napsahtaneelta! :headwall: Tosta vaan huomaa kuinka kukaan tätä kokematon ei voi tajuta mitä tää on.. Nyt se on niinkun ei mitään ois tapahtunu, ja mun on tosi vaikee suhtautua siihen, en tiedä miten pystyy näkeen parin viikon päästä taas jonkun yhteisen grillausillan merkeissä, vittu ei jaksas ja koko ajatus ahdistaa.... :( ja sitten mun pitäs olla vaan tosi onnellinen sen puolesta tai muuten en oo mikään oikee kaveri.. ja hehkutella mukana kuinka vauva oli vilkutellu niille ultrassa... voi V*TTU sentään ja lässyti lää!! Joo... sori :'( :ashamed:


Mulla on soittoaika 11sta polille alkioista, hirvittää kyllä enkä saanu oikein nukutukskaan.. :ashamed: musta tuntuu että oon aina ja ikuisesti se listalla tippuja (enkä suinkaan tonne alimpaan ryhmään..), jollei jo nyt, niin ainakin parin viikon päästä..
 
hugsy harmi et palasit takaisin, oon lueskellut siun vaiheita tuolta odotuspuolelta ja toivoin niin et olis väärä hälytys :'(
tuolta ensimmäisestä ivf:stä kun yhdessä aloitettiin, ajattelin kuinka onnekkaana pääsit siirtymään näiltä palstoilta pois, mut täytyy taas kerran todeta miten epäreilu maailma tää on :hug:

tänään illalla alotan puregonin 125 ja toivottavasti elämäni viimeisen kerran...
 
karmilla varovaiset plussaonnittelut :heart: Mä sain edellisessä tärpissä (PAS) plussan kans jo pp8 =)

Risupesä kohtalotoveri :hug: Tosi kurja toi tapa, millä sun kaveri asiasta ilmoitti. Se on hirveintä, kun se tieto läväytetään päin naamaa ja odotetaan reaktiota heti! Mä oon kans koittanu sanoa, että meilillä, tekstarilla, yksityisviestillä fb:ssä jne. Voimia myös sulle :heart:


PP8 eikä oikein mitään oireita. Tissit on niin kipeät, että yöllä asentoa vaihtaessakin vihlasee, en muista oliko ekassa IVF:ssäkin pregnylin vaikutus tosiaan näin voimakas? Luget ei ainakaan PASseissa saa mun tissejä kipeiksi. Mahassa on pieni polttelu, mutta se on niin pientä verrattuna tärppikiertoihin, että aivan hirvittää :|
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Kyllä on onnellinen olo, mutta silti pelottaa tuo iltapäivän soitto jossa saan veritestin tulokset. Huaah!

Ihanat uutiset Paiju! Kyllä meillä on ollut hyvä siirtopäivä ja paljon plussatuulta! :) Mulla on samanlainen tunne kuin sulla että ollaan oltu LIIAN tuotteliaita ja joku (eli minä) vielä tipahtaa joukosta. Voi kun osaisi vaan nauttia tästä hetkestä!

Nainen: Peukut pystyssä, että tulee yksi plussa lisää!
Hanuu: Olen tosi pahoillani sun puolesta. Ei ole kiva olla se ainut joka ei saa näkymiä testiin. :'( Nyt peukkuja, että pääset ennen kesätaukoa PAS:iin!

Vadelmaunelma: :'( En pysty edes kuvittelemaan miltä sinun tilanne tuntuu. Toivon sydämeni Vadelmaunelma:pohjasta että pahnanpohjimmaiset selviää kyytiin ja osoittautuu sitkeiksi pikkualkioiksi!

Hugsy: Tervetuloa ja pahoittelut! :hug: :'(

Milli ja Pikkuperho:
Tsemppiä piinailuun!

Maitoparralle tsemppiä piikityksiin! Kuulosta hurjalta tuo nukutus, mutta hyvä että sen saat!

Heni: Tuli ihan vedet silmiin kun luin sun ultranäkymät! :heart: Ihanaa!

Meg: Saa olla surullinen kun ympärille tulee vauvoja ja vihainen kun udellaan! Parempi vaan kun myöntää itselleen (ja tänne), kuin yrittäisi padota sisälle ja pakottaa olemaan iloinen. Mulla ei ole ollut sellaista tunnetta että toinen ei saisi olla raskaana, mutta siitä on tullut jo suru ettei itse ole. Lauantaina en pystynyt katsomaan pikkulapsia päin kun tiputtelu alkoi ja kuvittelin että vuoto alkaa eikä olla onnistuttu. Tuli tosi vahvana se fiilis ettei halua nähdä lapsia.

Karmilla: Josko se olisi kuitenkin... Otitko pregnyliä 5000 vai 10000? Mulla on nipistellyt mahaa myös viikon ja epäilen sen kyllä johtuvan lugeista!

USL: Kyllä sua piinataan! Toivottavasti vuoto loppuu tähän päivään!

Risupesä: Mua kävi itkettämään sun puolesta. Miten joku voi olla noin julma! Ja varsinkin kun olitte keskustelleet miten haluaisit tiedon saada. En voi käsittää... Pidän varpaatikin pystyssä sun puolesta!
 
Noniin, siirtoon PÄÄSEN!! \0/ :D Ei hitto että jännitti ja hikoilutti kun soitin kädet täristen.. miten voikin olla näin helpottunu ja onnellinen pelkästään siitäkin ettei tää toinenkin hoito jääny yhteen siirtoon.. en halua vielä miettiä ollenkaan kahden viikon päähän ja taas sitä naamalleen romahdusta...pitää vaan koittaa ajatella josko se/ne (ei osattu sanoo oliko kumpikin selvinny) ois nyt sitkeenä loppuun saakka.. :heart: :heart:

pikkuperho ja Tinka Joo.. jotenkin todella väkinäisesti ja poru kurkussa sain sillon onniteltua, ja pakkohan se oli kun siinä oli mun velikin joka myös onnitteli.. :/ välillä vaan tuntuu että pitäs tosiaan olla joku toisten raskauksista pelkästään riemuitseva yli-ihminen! Oon jo aikaa sitten antanu luvan ittelleni olla esittämättä sellasta ja mulla on todellakin oikeus olla katkera, kateellinen jne. ajattelipa muut onnellisten perheidylliensä keskeltä mitä lystää! :kieh:
 
Meg


risupesä Eipä ole reilu kaveri, voi v****! Luulisi että kaveri olisi voinut sulle kertoa luottamuksella että hän on raskaana, koska sinäkin olet hoidoista kertonut (ymmärsinkö oikein?) Minä olisin loukkaantunut ja en menisi esim grillailleen silloin kun te grillailette samassa porukassa. Ja jos kysyy että mikä ongelma niin sit sanoisin niinku asiat on. Mä olen sitä mieltä että jotka sanoo että lapsia TEHDÄÄN niin saisi kokea tämän monen vuoden helvetin ja sit miettiä että tehdäänkö lapsia vai saadaanko niitä!! Mä oon niin kurkkua myöten täynnä että kaikki ääliöt kysyy milloin hommataan lapsia ja eikö se ole aika henk.kohtainen asia!? Ja samat tyypit moneen kertaan kysyy. Ei se aluksi haitannut koska me vasta aloimme yrittää ja se oli hauskaakin jännityksellä oottaa et joko tärppää mut ku nyt olemme kohta neljä vuotta yrittäneet ja eikä mitään kiinnityksen merkkejäkään ja vauva kuume on aikamoinen niin kiukuttaa niin paljon!!
 
Meg Oon kertonu todellakin, se on tienny mun yrityksestä alusta lähtien, ja muistakin ongelmista, mm. nyt keväällä siitä kuinka menkat katos johonkin viime hoidon jälkeen ja sitten tastasin sitä toivotonta negaa.. ja nyt tuntuu todella tyhmältä että oon tilittäny omista asioistani niin tarkkaan tietämättä mikä sen tilanne oikeesti on :(
 

Yhteistyössä