Kympin hoidot

Mun tilanne on se, mitä jo aavistelinkin: en siis ole raskaana. Vaikka olin melko varma tuloksesta jo etukäteen, kyllä silti ihan viime hetkille asti oli pieni toivo ja jännitys päällä. Eniten surettaa ehkä tällä hetkellä se, etten voinut antaa äidilleni parasta äitienpäivälahjaa kertomalla, että siitä olisi ollut viimeinkin tulossa isoäiti :( Ja hetkellisesti on taas vähän luovuttanut olo ja pelko siitä, ettei alkiot ikinä kiinnity... Toivottavasti päästään kuitenkin heti seuraavasta kierrosta taas alkion siirtoon ennen kesätaukoa. Huomenna vielä pakko mennä sinne veritestiin, vaikka tulos onkin tiedossa. No sit iltapäivällä pitäis hoitajan soittaa ja päästään tekemään suunnitelmaa jatkon varalle.

Toivottavasti muille lähipäivinä testaaville on parempia uutisia luvassa! Ei tehdä tästä mitään nega-aaltoa...
 
Kiitos Tinka- ja Milli tsempeistä ihan älyttömästi! Aamulla lugeja laittaessa sormeen ei jäänyt verta jotain tuhrua kyllä, mutta menkkajuilinnat jatkuu. En ole paljon nukkunut yöllä.

Tein aamulla testin ja siihen tuli heikko haamuviiva. Nyt mietinkin, että kuka tietää kauanko 10000 yksiköllä pregnyliä kestää poistua elimistöstä? Ettei nyt vaan se pregnyl näkyis vielä testissä? Tänään tulee 15vuorokautta pregnylin pistämisestä. Miks pitiki mennä tekeen se testi :headwall: ? Olisin vaan oottanu rauhassa alkaako menkat vai ei! Nyt pelottaa, että haamu johtuu pregnylistä tai alkiot on vaan yrittäneet kiinnittyä ja testi näyttää negaa varsinaisena testipäivänä.

Hanuu :hug: :hug: , Voi sua :'( Onneksi teillä on niitä huuruneniä, niin pääsette heti taas uudelleen toimiin, kun siltä tuntuu. Voimia! Muakin mietityttää, että jos top1-luokan ja 1-luokan alkiot ei kiinnity, niin mistä kiikastaa...
 
Tervetuloa pikkuperho! :flower:
Karmilla: Peukut pystyssä että on vaan luge-päänsärkyä!
Hanuu: :'( :hug: :'( :hug: Mä toivon että sun testi ei olisi tarkka ja elättelen toiveita että huomenna saat toisenlaisen tuloksen. Jos niin ei käy, niin sitten joku onnekas huurunenä pääsee kyytiin.. Voi viude, että osaa harmittaa sun puolesta!
Nemi: Me kaksi mennään aika samoilla linjoilla nyt. Kyllä on piinaavaa. Mä sain kyllä nukuttua ja mulla tullut vuotoa hieman enemmän kuin sulla. Pidän toiveet korkealla että sun haamuviiva tummuu ja pysyy!!! :heart:

ON: Tihkuttelu loppui yöksi kokonaan ja aamulla sain olla ilman mitään tuhruja. Alkoi jo vähän hymyilyttää, mutta tunti sitten tuli varmaan 2 teelusikallista melkein kerrallaan. Lugen laiton yhteydessä ei ollut kuin häivähdys tuhrua ja sen jälkeen ei ollenkaan. Että osaa olla piinaavaa!!! Mä niin toivon että tämä tihkutus loppuu... :headwall:
 
Meg


Isis Kyllä muistat oikein, minä käytin fostimonia. Mullahan 5 löyty, mut kuten on puhetta ollu, niin hyvä olla pieni määrä hyviä kuin iso määrä huonoja:) Mut kipuja ei ollut, sitähän mä ihmettelin kun en oikein tuntenut mitään ja lääkäritki viimesessä ultrassa että on varmaan aika turvonnut olo ym, niin eipä mulla pahemmin ollut.. Tiedä sitten että onko sillä väliä.. (tietenkin nyt jotain tunsin, mut kun lukee täällä että viimesen ultran aikaan ovat kaikki turvonneet ja kipuja on, niin ei kamalasti ollut)

Itselläni jopa toimii taas paikat kunnolla, kun viimeksihän sanoin että ei oo ollut kipuja (endo) ennen menkkoja kun oli niitä kuumia aaltoja, niin nyt on ollut eli menkat alkaa jossain vaiheessa sit. Ja sit päästään toivottavasti PASsia suunnittelemaan. Jänskättää:) Näkeekö lääkäri että milloin ovulaatio on tulossa ja jos ei ole tulossa niin ehtiikö tähän kiertoon tehä lääkkeellinen PAS? Mietin vain kun mulla ei tule lääkkeitä tähän..
 
Meg


Mua kiinnostais sellainen asia tietää että kun on endo ja munasarjoja nippailee ennen menkkoja, niin jos ois raskaana niin voiko ne edelleen kipuilla vai loppuisko nippaillut siihen? Kai täällä joku on jolla on endo ja joka on ollut raskaana joskus..
 
Hanuu :hug: jos se nyt on varma? Jotenkin on kuitenkin positiivinen olo sun puolesta kun teillä on hyviä pakkasvarastoja ja soluja, niin kyllä se sieltä tulee ihan kohta jos ei nyt! Jaksuja veritestiin vielä, ja jos ei nyt plussaa sieltä pärähdä niin kerro mitä aiotte jatkossa! Niin ja tää äitienpäivä kyllä antaa oman lisävivahteensa tähän touhuun...

Nemi ja Tinka oi mitä vuoristorataa, sitä aina luulee ettei voi piinailummaksi mennä, mutta sitten tulee näitä loppukiihdytyksiä vielä. En kyllä luovuttaisi toivoa vielä, pieni vuoto ei tarkoita mitään varmaa! Nemi en osaa sanoa noista haamuista mitään, mutta kyllä se nyt positiiviselta jutulta tuntuisi, että on ehkä edes yrittänyt kiinnittyä! Jaksamista siis. Koska meinasitte testailla?

karmilla ja pikkuperho tsemppejä piinailuun. Plussia tarvittais!!

ON: Ei mitään uutta voinnissa täällä. Sain selän kipeäksi ylenmääräisestä siivoilusta ja nyt yritän tulkita onko se tätiä edeltävää selkäkipua vai ei. Ekaa kertaa tällä kierroksella on edes pikkuisen sellainen olo, että voisko tämä sittenkin olla onnistunut. Enemmän kuitenkin odottelen niitä punaisia tippoja ja selkeitä menkkaoireita, yleensä ne tulee sitten jossain vaiheessa varsin selkeästi niin ettei jää epäilyksen varaa..jos nyt ei huomenaamuna mitään kuulu niin teen testin, ehkä.
 
pikkuperho tervetuloa :flower: Toivottavasti tämä hoito tärppäisi! En kyllä sinullekaan soisi enää vastoinkäymisiä!

Tinka- Ihan samat fiilikset :headwall: :headwall: , voi kun tuonne kohtuun voisi nähdä mitä siellä tapahtuu! Toivottavasti meidän molempien tihkutus loppuu!

Paiju Ihan hirveetä vuoristorataa, eilen illalla ja yöllä olin jo luovuttanut ja itkin silmät päästä. Nyt taas pieni toivon hippunen nostaa päätään... :headwall: Tsemppiä testin tekoon, toivottavasti vuoto pysyy poissa! Milloin sulla ois virallinen testipäivä, unohdin :ashamed:
 
Hanuu: :hug:

Nemi77: varovaiset onnittelut..

Ja Tinkalle tsemppiä, koska meinaat testata??

Arvatkaas mitä? No kylhän mä tänään sit testasin! Haamu kanssa tuli! Samanlainen haamu kuin kaksi vuotta sitten josta syntyi tyttö.. Helmikussa testasin kans haamun ja sehän oli biokemiallinen raskaus. Silloin vuoto alkoi rv 4+1. Pelottaa sikana et tää menee kesken. Mut nyt mennään päivä kerralla. Keskiviikko testaan uudestaan ja katsotaan onko vahvistunut. Oireita kyllä on vaikka muille jakaa. Päänsärkyä, mahan vihlontaa, menkka kipua, väsymys, nenä tukossa, palelu, tissit kipeet ja tänään nousi oksu suuhun! Mut suurin osanhan vois laittaa menkkojen alun piikkiinkin.

Mua ei saa viä siirtää plussa pinoon! Odotan siihen keskiviikkoon kiltisti.

Pelokkain mielin riksu82
 
riksu82 Varovaiset onnittelut myös sinulle! Vuotoa ei kuitenkaan ole, eikös se ole hyvä merkki? Toivottavasti sulla kestää loppuun asti! Pelottaa kyllä varmasti... Minä testaan seuraavan kerran torstaina, ellei vuoto ala ennen sitä.
 
Meg, mulla on endo ja kun raskauduin viime vuonna PASista niin oli ihan samat endokivut ja oireet kuin ennen menkkojakin joten olin varma ettei tärpännyt. Alkuraskaudessa oli myös tosi kovia endokipuja. Nyt 4kk vanha poika =)
 
Meg, täällä kans endoa ja piinailut kesken. Menkka juilintoja selvästi havaittavissa.

Kiitokset Emily81 ehkäpä ei sitten vielä kannata luovuttaa, jus sullakin oli samoja kipuja vaikka olitkin raskaana.

Nemi ja riksu varoivaiset onnittelut haamuista, toivotaan että viivat vahvistuvat :heart:
 
riksu82 Varovaiset onnittelut myös minulta. :heart: Kovasti nyt uskotaan, että plussa vahvistuu ja saadaan iloisia uutisia tähän pinoon. :)

Tinka, nyt toivotaan, että tuhruttele on vaan jotain selittämätöntä ja pikkuinen on vahvasti kiinni yksiössään. Millon sulla on testipäivä? :ashamed: En käynyt kurkkimassa edellisellä sivulla. Täällä jännäillen puolestasi ja pidän peukut pystyssä.

Nemi77 Varovaiset onnentoivotukset myös sinulle. :heart: Minusta pregnylin ei enää pitäisi näkyä, muistaakseni se näkyy maksimissaan kaksi viikkoa. Ymmärrän hyvin, että testasit. Itsekin olisin testannut. Sitä ei vaan pysty olemaan testaamatta, ja sit harmittaa testaamisen jälkeen. Nyt vaan jaksamista viimeisiin päiviin, ja uskotaan nyt, että olet raskaana. :heart:

Hanuu Suuren suuret voimahalit. Onneks teillä on huuruneniä pakkasessa, joten pääsette yrittään kohta uudestaan. Vaikka ei se paljoa lohduta, tiedän. Aina toivoisi, että onnistuisi, ja pääsisi tästä tuskasta. Mutta jaksamisia ja onnistumisen enkeleitä Sinulle. :hug:

Pikkuperho Olet kovasti tervetullut mukaan. Ja nyt vaan toivotaan plussapuhuria meille kaikille ja sitä lopullista onnea. Ihan tarpeeksi olet joutunut jo kestämään. :hug:

Karmilla Tsemppiä piinistelyyn. Oireiden katoaminen ei aina välttämättä kerro totuutta. Tiedän kyllä tunteen ja jotenkin sen uskon menettää ja toisinaan sen taas löytää. Itse tein viime PAS:ssa ovistestin pp 9, joka heti näytti kahta viivaa, ja olin jo ihan varma raskaudestani. Mutta toisin kävi. :ashamed: Kun vaan pystyis olemaan testaamatta, niin ei tulis turhia pettymyksiä tai onnenpisaroita. Mutta jaksa vielä piinistellä ja olla toiveikas, vaikka oireet häviää. Se ei vielä kerro totuutta. Kovasti tsemppiä.

Meg Uskoisin, että lääkäri näkee tulevan oviksen. Mulla se näki ainakin sen, että ovulaatio oli tapahtunut, ja osasi sanoa, että noi 3 päivää sitten. Lääkkellisessä PAS:ssa pitää aloittaa heti menkkojen jälkeen Zumenonit.

Paiju Selkäkipu voi tietää hyvää. Onnea testin tekoon! Tule sit heti kertomaan tulos. Me kaikki jännitetään ja pidetään peukkuja sulle! :heart:
 
Hui sentään ku täällä on monella jännät paikat, oikein itseäkin alkaa jännittää =)
Onnea Nemi77 ja riksu82 haamuista! :flower: Toivon todella että ne vahvistuu! Ainakin selkeitä oireita on kummallakin ollut...

Katoin äsken klinikalta saamani DVD:n, jossa opetetaan Puregon-pistoksen antamista. Huh!! Melkein pyörryin pelkästä katsomisesta :/ Miten mahtaa käydä kun pääsen joskus sitten tositoimiin :ashamed: Onneks siihen on vielä aikaa kerätä rohkeutta!!

Piinailijoille edelleen hermoja ja kaikille oikein mukavaa sunnuntaita!

Ai niin, kävin muuten hakees eilen apteekista Synarelan. Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua jo siltä että todella nämä hoidot alkavat! Hyvä niin ;)
 
Riksu: Varovaiset onnittelut haamusta! :heart: :heart: :heart: Mä testaan huomenna jos uskallan...

Millille tsemppiä piinailuun! Sähän tulit vaan muutaman päivän perässä tätä "joukkuetta".

Kiitos Amelie! Menen veritestiin keskiviikkona, mutta huomenna olisi pp12.

ON: Nyt ei sitten ole pariin tuntiin tullut vuotoa. Mä en pysty keskittymään oikein yhtään mihinkään. Äsken luin hesarin kuukausiliitettä ja sain vähän ajatuksia pois. Ainut milloin rentoudun kunnolla on kun mies rapsuttelee selkää. Mä olen kyllä heikkohermoinen...
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************9.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä.......................11.5....TAYS
Taika79................2.IVF.....................................10.5.............TAYS
Klivia.....................2.IVF.....................................10.5............TAYS
heidh.....................2. ICSI................ly..............vko 19......AVATku
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 20..........TAYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............vko 20.........NKL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 21..........FEL
Amelie80..............3.ICSI.....................pi............vko 21..........
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................24.5....FEL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
beelia...................1.IVF......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81..............3.IVF....................................elokuu........FEL
Zax........................2.IVF....................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF.......................................................NKL
Lumipuu................3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72........4.ICSI....................pi.............syyskuu......NKL
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS..........lä...............................
Hopping..............2.ICSI:n 2.PAS......lä...............................AVATre

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Miiru82.........TAYS.....................:heart:................24..........
Nainen83...............................:heart::heart:................12.....11.5.
Nemi77..........VL.....................:heart::heart:...............11....14.5. (+ testattu)
Paiju.........................................:heart:..................11....12.5.
riksu82.........OVU......................:heart:.................11...........(+ testattu)
Tinka-........................................:heart:.................11.....12.5.
Hanuu...........NKL.......................:heart:.................11.....10.5.
Milli-81......................................:heart:.................9........
karmilla.........FER.......................:heart:................6........17.5.
UnelmaSirpaLeena..OYS............:heart:.................3........
Inia.............................................:heart:..................2........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.4.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
 
toivorikas-72 Kiitos päivityksestä! Nyt alko kyllä pelottaan, kun nimen perässä lukee (+testattu) :eek:

parin tunnin päästä pitäs lähteä anoppilaan syömään ja kahvitteleen. Mitenköhän pystyn syömään ja pitään välineitä käsissä, kun niin pelottaa ja jännittää :$

Tinka- Mulla sama ongelma, ei pysty keskittymään pitkää aikaa mihinkään. Ei edes tv:n katseluun. Jospa sun vuoto olis lopahtanu, kun ei ole pariin tuntiin tullu mitään...
 
:heart: :heart: :heart: :heart:
ONNEA HAAMUISTA! :heart:

Vuoto pelottaa niitä, joilla sitä on havaittavissa varmasti tosi paljon. Nyt vaan täytyy pitää hermot kasassa ja antaa ajan kulua.. minuutti tuntuu tunnilta, tunti tuntuu vuorokaudelta jne.. :headwall: :whistle:
Toivotaan parasta kaikille piinailijoille :heart:

Toivorikas-72 sitten kun taas päivittelet niin laita mulle hoidoiksi pitkäkaava
 
JEEEE plussia satelee :D :D :D
Onnittelut, kyllä ne viivat vahvistuu :heart:


Halaus niille jotka on joutunu pettymään ja paljon tsemppiä ja uskoa tulevaan!!!

ON: edelleen oon aika pelokas tän raskauden suhteen, enkä jasa millään uskoa että tämä onni pysyy :( Äsken taas tein testin ja nyt on niin, että kontrolli viiva on haamu verrattuna testiviivaan :LOL: 17.5 olis varhaisultra ja saan varmaan hermoromahduksen ennen sitä. Avalta pyysin kaksi lähette ensi viikolle hcg:n mittaamiseen, jotta uskallan mennä ultraan :headwall: Pe-La yönä heräsin kolmen aikaa yöllä ja jouduin oksentamaan kaks tuntia, pahoinvointia ollu ilmoilla =)

Toivottavasti teitä ei haittaa kun kirjottelen tällä palstalla...koskaan ei tiedä millon sitä on ite taas jonon jatkeena.
 
Piti tulla vielä lisäämään :ashamed: , luin tuolta yhdestä vanhasta ketjusta, että pregnylissä 5000 yksikön annoksessa varoaika testausta varten on 10vrk ja 10000 14vrk. :$ Mulla eilen tuli täyteen 14vrk... Onkohan jotain pregnylin jämiä kuitenkin testiin jääny, pitiki mennä testaan tänään :headwall: Anteeksi, kun hermoilen täällä...
 

Yhteistyössä