Kympin hoidot

UnelmaSirpaLeena: Tervetuloa piinailemaan! Toivotaan, että tämä siirretty pikkualkio on se ainut jota tarvitaan!!!

Inialle tsemppiä siirtoon!
Amelie: Ihana, että pystyt olemaan rennompi. Mä en pysty rentoutumaan edes päiväksi..

Leiskalle onnittelut vuodosta! Toivotaan, että nyt alkoi viimeinen vuoto pitkään aikaan!

Kallistun noissa oireissani pikkuflunssaan, sillä tänään on virkeämpi olo. Epäilen tosissaan, että flunssa vaan yritti iskeä ja pelottaa ensi viikon tulos niin vietävästi. Jostain syystä sain päähäni, että tänään saattaisi vuoto alkaa ja nyt ravailen vessassa. Siitä johtuukin seuraavat kysymykset kokeneemmille: Milloin vuoto yleensä alkaa, jos on alkaakseen? Muistatteko onko moni saanut positiivisen tuloksen vaikka ehtineet jo säikähtää koska vuoto alkanut ennen testipäivää? Mitä mahdollisuuksia on saada pp12 päivänä raskaustestiin plussa eli kannattaako edes tehdä?
 
Tinka Mulla on tuoresiirroissa alkanu molemmilla kertaa ennen testipäivää, ekassa pp13 ja toisessa jo pp10. Ensin sillein niukasti, niinkun muullonkin joskus voi alkaa, ja ainakin viimeks tais mennä vasta seuraavaan päivään että alko tulla enempi. Molemmilla kerroilla oon tehny testin sillon seuraavana päivänä ja ihan hohtavan valkosta negaa ollu. Oon ajatellu että pakko tehdä se varmistusnega että voi sentään rauhallisin (vaikkakin masentunein) mielin lopettaa lääkityksen.

leiska Hyvä että homma etenee suunnilleen aikataulussa! Menkkojen viipyminen ja oottelu on jotain niiin kypsää...


Mulla on muuten onneks niin päin että mun pitää soittaa sinne aamupäivällä eikä niin että joutus pelkään soittoo, ehtii kuitenkin edes vähän henkisesti valmistautuun,.. vaikka eipä se sitten yhtään helpompaa oo jos huonot uutiset tulee, mutta se on sitten sen ajan murhe.
 
USL ja Inia (??) tervetuloa piinapenkille.

Taika, nuo mielialavaihtelut on minustakin tosi rasittavia, mutta kohta sulla jo helpottaa, kun ei ne luget sentään sitä tee!

Tinka mulla on myös vuoto alkanut siinä pp 11-12 ekassa IVF:ssä ja PAS:ssa, mutta mielestäni palstalla on kirjoitellut monia, joilla on ollut paljonkin vuotoa ja ovat olleet raskaana, ja vielä enemmän niitä joilla vuoto alkaa vasta kun lopettaa luget.

Teillä muilla piinailijoilla on oikein tosi oirekirjo päällä. Itse täss juuri pähkäilen onko tämä selkäkipu nyt sitä, jota seuraa lähipäivinä täti. Viime kerroilla on tullut oikein kunnon paineen tunne, varmaan kun luget on estänyt kunnon vuodon ja kroppa moisesta ärtynyt. No, kattellaan..

risupesä peukut on pystyssä! Rauhaisaa viikonloppua..

niin ja Firefox tosi paljon onnea!!
 
Täällä yksi kyytiläinen matkassa :heart: =) Ja ne kolme muuta selvisivät pakkaseen asti. Ihana olo!

Tinka: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancytest/chart_hpt_dpo.php?dpo=12
eli tuon pienen otoksen mukaan dpo12 (siis luomukierrossa) 20% raskaana olevista sai vielä negan.
 
USL Pikkuiselle paljon tarrasukkia ja sinulle hyvää vointia :heart:

Inia Oletko päässyt siirtoon? Toivottavasti kaikki meni hyvin!

Taika79 :hug: Tiedän tunteen. Mullaki tänään pinna ihan supertiukalla :kieh: , miehellä räyhänny :ashamed: ja itku on herkässä. Tunteisiin vaikuttaa se, että mahassa taas sellasia tuntemuksia, jotka enteilee menkkoja :headwall: :headwall: Tsemppiä teille molemmille!

Amelie80 Hienoa, että olet ottanut yhteyttä psykiatriin ja että on loma! Helpottaa varmasti, kun tietää, että on mahdollista varata aika tapaamiselle, jos siltä tuntuu. Pidän varpaat ja sormet pystyssä, että teillä tämä hoito olisi SE HOITO!

leiska Jee, onnittelut vuodosta ja hoidon alkuun pääsemisestä!

on: tänään on tosiaan ollut vaikea päivä. Töissä jaksoin pinnistellä, mutta kotona repes :ashamed: . Tiuskin ja äyskin miehelle ja murehin alavatsan olotilaa (taas menkkamaista juilintaa). Mies yrittää tukea parhaansa mukaan, on sillä kestämistä. Ja päälle vielä sen omakin jännitys hoidon onnistumisesta. Täytyy varmaan mennä pihalle haravoimaan, että sais purettua tätä ihmeen vihaa jonnekin...

tsemppiä kaikille!
 
Töistä pikaisesti... Palelu jatkuu ja tissit kipeet. Tosin viime yönä olen nukkunut 45min että silleen, et ei ihme jos palelee!

Leiska: Jee! Vikat menkat alkakoon!

Amelie80: Itse oon kans miettinyt, et tekis hyvää mennä jutteleen jollekin ulkopuoliselle, mut jotenkin se on sit aina jäänyt.. JA yksityisellä kun ollaan niin kylhän sekin maksaa...

Inia: Oi kuinka hyviä uutisia! Piinailemaan :)

Mul on oikeesti ongelma se et koska testaan.. Keskiviikkona on siis virallinen testipäivä, mut silloin on myös 12.5h työpäivä. Ei hyvä yhdistelmä! Torstaina myös ollaan heti aamusta lähdössä kyläilemään... Perjantaina tulee kolme ystävää VAUVOJENSA kanssa kylään!! ja tosiaan ma ja ti oon siä koulutuspäivillä vankina mökissä viiden muun työkaverin kanssa. Ainut vaihtoehto on oikeestaan tiistai ilta, mut näyttääkö iltapissa oikean vastauksen...?
 
pikaisesti mun ultra kuulumisia:)
elikkä ultrassa näky 6-7 hyvän kokoista munista ja muutama pienempi:) limis oli 9 eli kuulemma hyvä. puregonin ja orgalutranin pistän huomenna vielä ja sunnuntaina sit pregnyl. punktio on meillä sit tiistaina ja siirto perjantaina=) hyvä mieli jäi käynnistä =)
eli ku kävin maanantaina siel toisella gynellä niin ei osannu hommaa ja turhaa säikytteli mua et ois vaan 2munista ja kysta ym. kakkaa :/
 
Moikka pitkästä aikaa B)
Ihanaa, plussa uutisiakin tullut :flower:
Ja :hug: niitä tarvitseville.
Tinka mulla vuoto kun on alkanut, niin ei ole plussaa pärähtänu ruutuun. Mutta siis on se onnistunut raskaus kuitenkin, jossa alussa oli sitä vuotoa mutta vuotoa ei siis tullut ennen plussaa vaan alkoi sen jälkeen. Kyllä pp 12 jo plussa näkyy :saint: ainakin miulla näkyi :heart:

leiska mahtavaa, kun hoidot voivat alkaa :)
Inia Mahtavaa. Pikkuiselle voimia kasvuun.
Nemi77 kaksi pikkuista sinulle siirretty. Nyt vasta hokasin. Toivotaan, että edes toinen olisi menossa mukana :heart:

ON: gynellä käyty, ihan vaan tarkistuttamassa oma tilanne. Nyt ei tarvinnu papa-koetta ottaa :) kaikki olisi hyvin hoitoja ajatellen... ainakin vielä :) apua, niin jännittää elokuu kun ja jos pääsisimme alottaan hoidot.
Ovulaatio just meneillään ja limakalvokin oli niin hyvä B)
 
mun täytyy tänään käydä ostaan puregon 300IU yhtä pistosta varten ja orgalutran ja pregnyl niin mun lääkekatto tulee ylittyyn näillä noin 80e ni miten et pitääkö tai voiko kelalta sit hakea takautuvasti se ylimenevä osuus vai miten tässä toimitaan?? sori tyhmä kysymys mut ei oo ennen ylittyny lääkekatto..
mulla oli joku toinenki kysymys mut empä muista enää :/
 
:flower: ONNEA PLUSSAPINOA KASVATTANEILLE!

:hug: SITÄ TARVITSEVILLE ja VOIMIA JATKOON!

:whistle: LEPPOISAA MEININKIÄ PIINAILIJOILLE

Ja sitten ON: Suunnittelukäynti oli hyvä ja perusteellinen. Hieman prosentit saivat verenpaineen nousemaan, onnistumismahdollisuudet kun selkeästi heikkenevät iän ylittäessä 38. No, en ole ennenkään eloani lukuihin perustanut, joten syvähengitystä kehiin ja nokka kohti uutta hoitoa.

Seuraavista menkoista aloittelen sitten uutta lääkettä. Sellaista kuin fostimon. Kysyisinkin, muistanko oikein, että Meg käytti tuota lääkettä? Ja olisiko muita? Miten kävi, kasvoiko munikset? Ja nyt saan tähän hoitoon myös disperiinin ja kortisonin :) Sitä olen ruinannut jo ties kuinka monta kertaa aiemmin ja nyt se tipahti ennen kuin ehdin edes ajatella asiaa. Olisinko sitten jo niin epätoivoinen tapaus, että ajattelivat laittaa kaikki kehiin vai toisaalta haluan ajatella, että lääkärin ammattitaito kokeilla uutta kun vanhat jipot ei auta, tuli esiin. Jännittynein mielin odottelen täti punaista kuun lopussa ja sitten alkaa se viimeinen taisto. Toivon niin kovasti selviäväni siitä vihdoin voittajana.
Taisteluhuutoa ja peistä teroitellen (lue kasviksia, ulkoilua ja rentoa mieltä),
Isis :wave:
 
täälähän on tapahtunut...nyt tulee monelle piinailijoille plussaa oireista päätellen :D
mä taas uskon että mulle tulee puhdas NEGA..(3"raskauden" aikana tullu aina tissit kipeex melkeinpä heti ja nyt ei mitää)
mites muilla kelle ollu lääkkeelinen kierto,ni vuoto alkanu?
mut hurjasti onnea KAIKILLE :hug:
 
Nopea päivitys, kun olen töissä: aamupäivällä olin helpolla tanssitunnilla, otin rauhallisesti ja jätin lopun hypyt pois. Tunnin jälkeen wc-paperiin tuli nuppineulanpään verran vuotoa. Menin töihin kädet täristen, valkoisena ja jossakin "tilassa". Uudelleen wc-paperissa limansekainen pieni määrä, mutta punaista selkeästi. Kävin puolen tunnin päästä (eli juuri äsken) vielä uudelleen ja nyt ei ollu mitään. Nyt tärisee kädet ja olen ihan paniikissa, että oliko tämä tässä. Toivon ettei enempää tule, mutta kummasti laskee toiveita. :'(
 
Nyt tuli sellainen ole et tekis mieli testata... Oireita ei oikeestaan... Vähän mahaa vihloo, tissit ei oo kipeet, väsyttää kyl mut kun on tullut valvottua kipeen tytön kanssa..

Nemi77: Mitäs sun oireet?

heidh: Mukavia uutisia sinulle!

Mianna79: Toivottavasti pääsette aloittamaan yrityksen pian!

Koskas piinailijat nyt sit oikeen testaavat? ma ti ke?
 
heidih Onneksi se puoskari oli niin väärässä! Hienot ultranäkymät sulla! Nyt lepäilet ja kypsyttelet munikset loppuun ennen punktiota =)

Mianna79 Kiitos tsempityksestä! Hienoa, että kaikki oli hyvin, nyt keräilet sitten voimia ja valmistat mieltä ja kroppaa seuraavaa hoitoa varten =)

Isis Ihana lukea, kun olet noin taistelunhaluinen =) ja hyvä, että saat nyt disperiinin ja kortisooninkin! Tuskin se mistään sun epätoivoisesta tapauksesta johtuu, vaan on ammattitaitoinen lääkäri, joka haluaa kokeilla uusia juttuja, kun aikaisemmat eivät ole toimineet. Hermoja odotteluun ja koita rentoutua ennen hoidon alkua =)

Tinka- :hug: se veri tuskin johtuu tanssimisesta! Toivottavasti sun menkat ei ole alkamassa! Ja muista, että monella on tullut aika runsastakin vuotoa ja on ollut kipuja, vaikka onkin ollut raskaana. Voi sua, ymmärrän kyllä sun fiilikset, hirveetä olla töissä tollasessa tilanteessa. Voimia :hug:

riksu82 mun alavatsakivut on taas tänään ollu rauhallisempia (ei juuri muuta kuin pientä nippailua oikeassa munasarjassa). Palelaa ja väsyttää edelleen ja tissit on tosi kipeet ja turvonneet. En uskalla testata, kun vasta ensi torstaina. Jos vuoto alkaa ennen sitä, niin sitten teen seuraavana päivänä varmistustestin... Kaipa se jollain herkällä testillä vois jo näkyä, mutta toisaalta otan varman päälle, ettei tarvi itkeä joka testin yhteydessä...

 
Risupesä: Kiitos kun kerroit omista vuotopäivistä. Mulle lääkäri sanoi, ettei saa lopettaa lääkitystä vaikka vuoto alkaisi.

Paiju: Kiitos kun kerroit myös ja saa vähän toiveita ylläpidettyä vielä. Jospa kuitenkin olisi onnistunut vaikka paperiin tuli punaista.

Inia: Kiitos, kävin katsomassa nuo prosentit raskaustesteistä!! Onnea kyytiläisestä ja huurunenistä! :heart:

Nemi:
Tsemppiä mielialoihin! Mä olen lähinnä ollut tosi poissaoleva kun jännittää. Tänään varmaan menee itkuksi...

Heidh: Onnea saaliista!!!
Riksu: Päädyitkö jo testaamisen kanssa johonkin? Mä en uskaltaisi illalla testata. Aion ehkä edelleen testata maanantaina.
Miannalle myös kiitos infosta!
Isis: Mahtavaa kun pääsette etenemään ja vielä lääkärikin vaikutti hyvältä!
Nainen: Eipä ole sulla enää montaa päivää testaukseen!!!

On: Täällä pienen pieni tiputtelu jatkuu ja mä olen aivan maani myynyt. En pysty keskittymään mihinkään vaan ravaan 15 min välein vessassa toteamassa että taas tuli paperiin häivähdys. Syyttelen itseäni siitä että kuvittelin tärpin voivan käydä vaikka ekasta hoidosta. Ja se viime viikon palelu+tukkoisuus+väsymys sitten oli todennäköisesti flunssanpoikanen. Mä yritän tahdonvoimalla saada tiputtelun loppumaan, mutta ei nyt meinaa tahdonvoima riittää kun kyynelet yrittää tulla väkisin.
 
Firefox: Onnea plussasta :heart:
Heidh: Melkein voisin kopsata sun tekstin, täällä edetään samassa aikataulussa. Tsemppiä punktioon.
Monella alkaa olla jännät paikat, toivottavasti saadaan roppakaupalla plussauutisia!!
On: Ultrassa näkyi ainakin 10mukavan kokoista follia, tänään vielä Orgalutran+puregon ja huomenna illalla pregnyl. Tiistaina punktio ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, on perjantaina siirto. Alavatsa on aika herkäntuntuinen.
Tsemppiä ja voimia kaikille hoitoihin ja hauskaa viikonloppua! :flower:
 
risupesä: Hienoa, että olet saanut asiat rullaamaan! Positiivisia yllätyksiä voi siis tulla julkisella puolellakin :)

riksu82: Mulla alkoi tuoresiirrossa menkat vasta 3 päivää lugen lopetuksen jälkeen.

UnelmaSirpaLeena: Onnittelut kyytiläisestä! Eihän sitä koskaan tiedä, mikä on juuri SE kerta... :)

leiska: Vihdoin pääset suuntaamaan katseen tulevaan!

Inia: Onnittelut kyytiin päässeestä ja pakkaseen menneistä! :flower:

Isis: Todella paljon tsemppiä viimeiseen taistoon!!

Tinka-: Eletään kuitenkin vielä toivossa, että vuoto olis vaaratonta :hug:

Klivia & heidih: Hyviä näkymiä teillä on ollut ensi viikkoa ajatellen =)

Niin se vaan maanantain virallinen testipäivä lähestyy ja huomenna olis sit tarkoitus tehdä kotitesti. Edelleen odotan tulokseksi negatiivista, ei ole mitään selkeää syytä epäillä muutakaan. Onneksi ei ole vielä ollut varsinaisia menkkaoireitakaan ja toivonkin, että alkavat vasta testitulosten jälkeen. Pitää joka tapauksessa mennä sinne veritestiin, vaikka vuoto alkais ennenkin... Tänään illalla viimeinen luge. Palelu jatkuu edelleen, mutta ei ehkä ole ihan yhtä jatkuvaa kuin aiemmin. Kaikki tuntemukset alavatsalla olleet tosi vaimeita. Rinnat ei oo yhtään arat tai turvoksissa, mutta eipä ne oo toisaalta koskaan reagoineet mihinkään. Tänään on ollut vähän etovaa oloa, mutta se liittyy joskus muutenkin menkkojen lähestymiseen. Eli kyllä sen huomisen testin tulos taitaa näiden perusteella olla: ei raskaana. Mieli on kuitenkin edelleen ihan rauhallinen eikä minkäänlaista ärtymystä oo ollu ilmassa. Päin vastoin oon ollut tosi hyvällä ja "kepeällä" mielellä.

Kukas sit olis mun jälkeen seuraava testaaja? Pakkohan jonkun piinaajista on saada ens viikolla plussa ja mielellään useammankin =)
 
Hanuulle tsemppiä huomiseen testiin!!!! Ihailtavaa mielenhallintaa sulla! :heart:
Nemi: :hug: :hug:

On: Mulla tihkuttelu hieman laantunut, mutta pelkään että kohta aukeaa hanat. Itku ei ole vielä tullut ja pieni toivo elää! Kiitos kaikille tsempeistä! En tiedä enää uskallanko testata jo maanantaina.
 

Yhteistyössä