Kympin hoidot

Kiitos vastauksista Milli81 ja Nemi77 Täytyypi varmaankin sitte ostaa kaikki lääkkeet samasta apteekista, jos pääsis vähän helpommalla...
Molemmille myös jäitä hattuun piinailun kanssa, niin ku Milli81 jo toteskin. Ei saa heittää kirvestä kaivoon liian ajoissa!!! Ja Nemi77 silloin kun aloin odottaa meidän tyttöä mulla juili niin pirusti mahaa ja luulin todella et ne menkat alkaa, mut ei alkanut. Itse asiassa mulla oli koko alkuraskauden ihan kauheita menkkakipuja ja silti kaikki oli hyvin! Joten älä siis luovu vielä toivosta :hug:
 
kun ne ei ala niin ei ala :kieh: , ikikuunapäivänä miulla ei oo ollu tätä ongelmaa et kierto ei olis aikataulussa, mut tietysti nyt kun sen pitäis olla ni eipä tietysti olekkaan. Olin niin varma että kyllähän se sillä primolutilla jo asettuu ja hoidot pysyy edes lähellä suunniteltua, mutta katinkontit!
kun ei nyt kävis niin et venyy sillain ettei keretä enään tän kevään/kesän hoitoihin mukaan...
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************6.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Inia.......................3.IVF....................................5.5.....7.5........
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä.......................11.5....TAYS
Taika79................2.IVF.....................................10.5.............TAYS
Klivia.....................2.IVF.....................................10.5............TAYS
UnelmaSirpaLeena.1.IVF:n.3.PAS.....lu......................vko 19...OYS
heidh.....................2. ICSI................ly..............vko 19......AVATku
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 20..........TAYS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 20..........FEL
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............vko 20.........NKL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................24.5....FEL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Amelie80..............3.ICSI...................................toukokuu........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
beelia...................1.IVF......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81..............3.IVF....................................elokuu........FEL
Zax........................2.IVF....................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF.......................................................NKL
Lumipuu................3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72........4.ICSI....................pi.............syyskuu......NKL
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS..........lä...............................
Hopping..............2.ICSI:n 2.PAS......lä...............................AVATre

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Miiru82.........TAYS.....................:heart:................21..........
Nainen83...............................:heart::heart:................9.....11.5.
Nemi77..........VL.....................:heart::heart:...............8....14.5.
Paiju.........................................:heart:..................8....12.5.
riksu82.........OVU......................:heart:.................8...........
Tinka-........................................:heart:.................8.....12.5.
Hanuu...........NKL.......................:heart:.................8.....10.5.
Milli-81......................................:heart:.................6........
karmilla.........FER.......................:heart:................3........17.5.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.4.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
 
Hanuu: Mulla on lämpö 36,9. Palelu ei ollut eilen iltapäivällä enää niin selkeää ja oma mieli kääntyikin siihen uskoon ettei toiveita kannata elätellä...

Leiska: Miten ärsyttävää että vuoto ei alakaan siinä kierrossa ajallaan kun pitäisi alkaa....

ON: Mun väsymys on niin järkyttävää, että alan jo huolestua. Menin eilen ennen puolta päivää päikkäreille ja nukuin n. 1,5 h. Herätessä olin edelleen väsynyt ja yritin tehdä lähtöä tenttiin. Olin niin nuutunut ja ärtyisä, että totesin suuttuuneena itseeni ja maailmaan etten lähde mihinkään. Vedin peiton korviin ja pyysin miestä tuomaan jäätelöä. Illalla oli tosi ärtyisä ja hankala olo, eikä tehnyt mieli tehdä yhtään mitään. Illalla tuli vielä uni helposti...
 
täällä olo alkaa oleen parempi:) maha vielä kipeä mut huomattavasti parempi mitä on ollu :) ehkä se oli tässä. odotan tässä lääkärin soittoa et löytykö kokeista mitään.
huomenna sit on aamulla se ultra avalla, pitäkää peukkuja et siel on kaikki hyvin ja maanantaina päästään punktioon :)
 
Firefox, oikein paljon onnea! :flower:

Hopping, tosi kurjaa, jaksamista odotteluun! Mutta hampaathan on hyvä olla kunnossa ennen raskautta, joten hyvä että nyt asia hoidetaan pois päiväjärjestyksestä!

Meillä eilen punktio, saatiin "vain" kahdeksan solua, ja tänään neljä hedelmöittynyttä. Eli nyt saa sitten pelätä huomiseen, onko mitään siirrettävää. Vaikka nyt tähdättiinkin pienempään määrään, niin silti jotenkin surullinen olo. Kun saa taas pelätä että tuleeko tästäkään mitään. Oli aikaisemmin jotenkin niin toiveikas olo tämän uuden hoitotavan yrityksen myötä. No, toivotaan että nuo alkiot nyt olisivat parempilaatuisia, ja siirtoon päästäisiin. Niin, vähän jäi mietityttämään että tyhjensikö se lääkäri edes kaikkia folleja... toka ultrassa niitä laskettiin 12 (eikä tässä olleet kaikki), ja nyt puhkottiin 9. Voiko ne vain hävitä jonnekin?
 
Multa oli kadonnut aiemmasta viestistä Onnittelut firefoxille! :heart: :heart: :heart: Onneaonneaonnea!

Inia: 4 hedelmöittynyttä kuulostaa tänne hienolta saldolta. Toivottavasti pääsette siirtoon ja pakkaseenkin jäisi laitettavaa. Voisiko olla että ne kolme jotka näkyi toisessa ultrassa olisivat lopettaneet kasvunsa kuitenkin kesken? Soitetaanko sulle vielä huomenna aamulla vai kuuletteko mahdollisista pakkaseen siirrettävistä vasta lääkärillä?

ON: Mulla alkoi taas palelu ja samantien toiveetkin nousta taas... Kyllä on vuoristorataa tämä odottelu...
 
Heippa teille kaikille! AaVeen lailla käyn täällä edelleen säännöllisesti teidän kuulumisianne lukemassa ja myötäelämässä.

Toivorikkaalle kiitos listan päivityksestä. Olipa kiva huomata, että Katjuzkan kanssa oltiin päästy plussanneisiin meidän luomuihmeiden kera. Edelleen se tuntuu uskomattomalta, eikä vieläkään uskalla täysin nauttia olostaan. Ehkä kesällä sitten viimeistään, kun puolen välin yli mennään.

Firefoxille isot onnittelut :heart:

Kaikille teille muille tsemiä ja jaksuja hoitoihin, punktioihin, sulatuksiin, siirtoihin ja piinapäiviin! Nauttikaa aurinkoisista päivistä!

Sannis & surprise, rv 13+6
 
Onnea viime aikojen plussista :flower: ja pahoittelut pettyneille tai muuten hankaluuksia kokeneille! :hug:


Mulla ois siirto 11.5. siis ensviikon tiistaina jos on siirrettävää. Kakshan niitä vaan on että parhaani mukaan koitan varautua siihenkin ettei sitä tuu mutta aivan hirvee pettymyshän se ois jos niinkin vielä kaiken odottelun ja viivytysten jälkeen kävis.. :| Limakalvo oli vaan 6,4mm mutta sanottiin että ehtis kasvaa tarpeeks siirtoon mennessä. Tietysti endopaisekin oli taas kasvanu, vaikka vaan puoli senttiä, mutta silti.. koskahan leikkaukseen taas joutuu :(
Nyt siellä oli joku uus lääkäri (jonka mukana joku opiskelija) ja kerrankin sellanen mikä suostu suunnilleen kaikkeen mitä keksin kysyäkin :D laitto lähetteen johonkin fosfolipidi-tutkimukseen kun otin puheeks hyytymistekijä/tukostaipumusjutut, että vaikuttaiskohan ne kiinnittymiseen, ei siis ite edes tarvinnu vaatia että tutkittaisko :eek: :kieh: julkisella tää on kyllä ihan ennenkuulumatonta kun aina tottunu siihen että kaikkee joutuu aneleen ja kinuaan monet kerrat! Lisäks kun kerroin että mua on jääny vaivaan laparoskopian jälkeen se että onko ne johtimet nyt oikeesti tukossa niin sano että voidaan sekin tutkia vielä uudestaan, ei se mikään niin iso juttu oo.. :) toisaalta haluisin varmuuden ettei tarvis enää luomukierroissa turhaan toivoo/kuvitella mitään ja toisaalta toivon etten saa...:ashamed: taidan käskee ruiskuttaan sitä ainetta oikein paineella niihin, kun eikös joillain oo sekin avannu tukoksia.. no joo, mulle varmasti käykin niin! :LOL: ..mutta onpahan jotain toimintaa sitten luvassa sitä 3.hoitoo odotellessakin jollei tästä nyt tuu mitään.
 
ONNEA firefox!! Ihanaa! Tarrasukkia matkalle mukaan.

Palelu jatkuu ja tänään ihan järjetön vatsakipu kohdun kohdalla. Pelästyin jo ihan et mikä nyt on... Nyt onneksi alkaa helpottamaan. Mäkin mittasin lämmöt ihan huvikseen ja oli 36.9 ja mun normaali lämpö on 35.6. Aamulla kun avasin tiskikoneen luukun niin hyi mikä haju! Kuvittelenko vain...

Jos menkat alkaisi niin koska ne yleensä sit alkaa? Alkaako vasta lugejen ja zumenonin lopetuksen jälkeen vai onko teille alkanut "kesken piinäpäivien"?

Leiska: Toivottavsti menkat alkaisi pian!

Inialle tsemppiä siirtoon. Toivotaan et kaikki 4 on top luokkaa!
 
Heippa!
Mä tuolta toisesta ketjusta loikkasin ihan Risupesälle kertomaan, että kyllä tukostaipumuksella on yhteyttä kiinnittymiseen / keskenmenoihin. Siihen auttaa Klexane tai vastaava hepariinilääkitys, pyydähän sitä.
T: Teekuppi
 
Kiitos infosta, teekuppi! Katotaan miltä ne tutkimukset sit näyttää.. jos jotain häikkää siinäkin on niin en tiedä sitten kerkeekö se lääke mukaan enää tähän hoitoon, mutta ainakin seuraavaan sitten. Jotain se selitti siitä disperiinistä (joka siis myös tulossa mukaan) että siitäkin voi olla hyötyä jos on jotain mikrotromboja tms. mitä ei voida nähdä tutkimuksissakaan... mut toivottavasti lisää ongelmia ei löytys, nytkin ois jo viis lääkettä tiedossa käytettäväks jos siirtoon pääsee :$
 
beelia Kiitos tuesta! Eilisen illan oli kyllä sellasia kipuja alavatsalla, että olin varma menkkojen alkavan. Tänään ollu rauhallisempi olo alavatsalla.

leiska Hmph :kieh: tajuais nyt vaan ne sun menkat alkaa!! Toivottavasti ei mene aikataulut persiilleen!

Tinka- Muaki palelee oikeastaan koko ajan. Eilinen kipuilu alavatsalla on rauhottunu, mutta kyllä varpaillaan olen ja aina vessaan mennessä kattelen vessapaperia tarkkaan, että onko siihen tullu jotain väriä :/

heidih Hyvä, että olo pn parantunut =) Toivottavasti on huomisessa ultrassa kaikki hyvin!!

Inia 4 hedelmöittynyttä on hyvä määrä ja siitä voi jäädä hyvin pakkaseenkin. Toivottavasti ovat hyvälaatuisia alkioita! En tiedä voiko rakkulat surkastua joskus?

risupesä Toivottavasti pääset siirtoon!! Onpa ihanaa, että sulle sattu sellanen lääkäri, joka oikeesti haluaa tutkia asiaa tarkemmin (oisko tuo vähän filmannu harjoittelijallekin?). Toivottavasti et kuitenkaan 3 hoitoon joudu!

riksu82 Muaki palelee oikeastaan kokoajan. Lämpöjä en ole edes viittiny mittailla. Mullaki oli eilisen ilan aika kovaakin kipuilua kohdun alueella, onneksi tänään helpottanu. Varpaillaan olen kyllä silti koko ajan...
 
Onnittelut Firefox!!! Tervetuloa plussapinoon :wave: Siis, mitä..minäkö tuon sanoin....veläkään ei meinaa uskoa tätä että itekin on plussan testiin saanut.

Piinailijat muakin on palellut viime päivät ihan hirmuisesti..mikään peitto ei meinaa riittää ja tuntuu että toppavaatteet sais olla. Sitten iskee välillä oikein kunnon lämpöaalto ja taas saa vähentää. mut pääasiallisest siis palelee..

Ja kun te kuitenkin noita oireitanne mietitte, niin mulla ei lukuunottamatta muutamia kertoja ikäviä vihlaisuja nivusissa ja yhtä kertaa yöllistä alavatsakipua lukuunottamatta ollut niin mitään. Palelukin alkoi vasta nyt, kun viikkoja 5-6, lievä ajoittainen yököty myös.

Ai niin, heidh mulla oli myös muutaman päivän kestävä ripuli ja vatsa sekaisin. Kaikki tuli pois mitä söin =) Ihmettelin että nytkö vatsatauti iski..oli pari päivää ennen kuin testin vko 5.

Nyt on alkanu mahaa turvottaa ja tuntuu ihan "täydeltä" kun vähäkin syö...sit taas on joka välissä nälkä.
Maanantaina ultra, jossa toivon mukaan varmistuu että sintti on siellä missä pitääkin..ja et siellä yleensä on joku.

Tsemppiä!!Plussapino kasvaa ihan hyvää vauhtia.Ja minä jos kuka en olisi ikinä uskonu että meidän kohdalla voi käydä ylläri ilman hoitoja =) Niinpä se voi käydä monella muullakin, vaikka lääkärit sanois mitä :hug:
 
Nemi Joo, se kävi kieltämättä mielessä että oliko siitä ylimääräsestä sivullisesta sittenkin hyötyä mulle tällä kertaa :kieh:
Toivotaan että nuo lupaavat oireesi on nyt juurikin sitä ja pienet asettuu siellä tukevasti aloilleen 9 kuukaudeks! :heart:
 
ON: Mua on nyt pari päivää ottanut päähän tää koko hoito :headwall: Olen ollut kiukkuinen, väsynyt, kärsinyt ikävästä tunteesta alavatsalla, miehen kanssa riitoja jne. jne... Huomenna jälleen ultra, maanantaina luultavasti punktio...

Soitin muuten lääkärille ja kyselin miehen alkoholinkäytön vaikutuksesta siittiöihin. Lääkäri totesi, että max 4 olutta pe ja 4 olutta la. Mies tietty hiiltyi, koska koko kevään odottanut työporukan laivareissua ja vielä kun ensi kuussa juoksee Tukholmassa maratonin ja nyt ois ollut viimeinen mahd. rentoutua. Tietty hoidon onnistuminen menee kaiken edelle, mutta harmittaa muakin sen puolesta... Olen itsekin aika väsynyt tähän hoitoon |O Edellinen hoito taisi olla lyhen kaavan mukaan, koska en muista silloin tällaisia olotiloja kokeneeni...

Ai niin. Kyselin siitä lääkityksestäkin. Lääkäri totesi, että luultavasti lauantaina tulen pistämään Pregnylin (tai jotain). Hups! Kello noin paljon... ja eikun pistämään...

Halauksia ja onnentoivotuksia onnistujille, voimia piinailijoille ja halaukset ja voiman toivotukset menetyksen kokeneille...
 
Katjuzka: Mulla nousee toiveet kummasti. Mulla on ollut tänään tuota vilutuksen ja lämpöaallon vaihtelua. Oikein heiluttelin lehteä jo kasvojen edessä yhden kerran. Lisäksi nenä tuntuu tukkoiselta, mutta ei niin että olisi täynnä räkää vaan jotenkin niin että tuntuu ettei ilmaa kulje tarpeeksi. En osaa selittää :ashamed: Tänään nukuin 2,5 h päivällä 8,5 h yöunien lisäksi. Koko ajan mietin että onko mulle vaan tulossa flunssa josta nämä oireet ja väsymys johtuu..
 
Onnea Firefox! :flower:

Nyt on sitten pakkanen tyhjä, kolmesta alkiosta vain yksi selvisi sulatuksesta ja siirrettiin onnistuneesti tänään. :heart:
Toiveita tän onnistumisesta en edes elättele, edelliset negat on vielä niin hyvin tuoreessa muistissa ja nyt vielä vaivannut kaamee alavatsakipu maanantaista saakka.

Ainiin, tuli keskustelua lugeista lääkärin kanssa. Kuulin joskus aiemmin väittämän, että mikäli tuolla alakerrassa on ylimääräinen mutka (kuten allekirjoittaneella), niin luget kannattaisi ottaa suun kautta, koska eivät alakautta pääse sinne minne pitäisi. Lääkärin mielipide oli, että mieluiten alakautta, imeytyvät samalla tavalla kuin muillakin eli limakalvon kautta. Eivät kenelläkään siis mene kohtuonteloon tms ja suun kautta otettaessa rasittavat turhaan maksaa.
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************7.5.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä.......................11.5....TAYS
Taika79................2.IVF.....................................10.5.............TAYS
Klivia.....................2.IVF.....................................10.5............TAYS
heidh.....................2. ICSI................ly..............vko 19......AVATku
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 20..........TAYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............vko 20.........NKL
Maitoparta-80......4.ICSI.....................pi............vko 21.........TYKS
leiska ...................2.ICSI....................ly............vko 21..........FEL
Amelie80..............3.ICSI.....................pi............vko 21..........
Mansikkainen79...1.ICSI:n 1.PAS........lä....................24.5....FEL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS................................vko 21..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................vko 21..NKL
Mimosah76...........1.IVF:n 1:pAS........lä.....................v 21-22 FER
Peppiina78............2.IVF......................pi............vko 22.........
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu....TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Doris79...............................PAS.....................................toukokuu
Joppu................................3.PAS....................................toukokuu
wabisabi...............2.IVF....................ly..............toukokuu.......FER
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS.................................toukokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS...................................toukokuu
Isis........................4.ICSI................ly................toukokuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
beelia...................1.IVF......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81..............3.IVF....................................elokuu........FEL
Zax........................2.IVF....................................elokuu.........
Myyrä2...................2.IVF......................................................
Meikku...................2.IVF.......................................................NKL
Lumipuu................3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72........4.ICSI....................pi.............syyskuu......NKL
Marjaane...........2.IVF:n 3.PAS..........lä...............................
Hopping..............2.ICSI:n 2.PAS......lä...............................AVATre

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Miiru82.........TAYS.....................:heart:................22..........
Nainen83...............................:heart::heart:................10.....11.5.
Nemi77..........VL.....................:heart::heart:...............9....14.5.
Paiju.........................................:heart:..................9....12.5.
riksu82.........OVU......................:heart:.................9...........
Tinka-........................................:heart:.................9.....12.5.
Hanuu...........NKL.......................:heart:.................9.....10.5.
Milli-81......................................:heart:.................7........
karmilla.........FER.......................:heart:................4........17.5.
UnelmaSirpaLeena..OYS............:heart:.................1........
Inia.............................................:heart:..................0........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.4.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
 
Firefox Hurjan paljon onnea! Saan sulta tsemppiä omaan hoitoon, koska mulla on myös kolmas hoito päällänsä. :heart: Olen todella onnellinen onnistumisestasi. Nauti olostasi ja raskaudesta kaikista oireista huolimatta. :) Perässä tullaan. :saint:

Katjuzka Onnea tosi paljon! Näinkin siis voi käydä. :hug: Ihanaa! Nauti myös sinä kaikesta raskauden tuomista oireista ja onnellisuudesta, joka sinun sisälläsi kasvaa. Maailman parhaassa paikassa.

Heni Ison sylillisen lähetän onnea myös sinulle. PAS plussa tuo toivoa monelle. Hurjasti onnea! Ja myös sinulle nautinnollisia hetkiä raskauden kanssa. :heart:

Taika79 Toivottavasti tämä päivä on jo parempi. Tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu. Mielialat vaihtelee ihan pienen hetken aikana sata kertaa. Välillä tuntuu, että mikään ei horjuta hyvin alkanutta aamua, mutta ei mene kuin hetki niin kaikki suoraan sanottuna V...ttaa. Ihan pienikin asia ärsyttää ja saa pään oikeen vihlomaan. Niin paljon ärsyttää kaikki. Varsinkin mun miehen lapset. Tällä hetkellä ärsyttää kasvattaa jonkun muun lapsia. Haluan niin kovasti oman lapsen, että en tällä hetkellä kestä niitä. Kaiken lisäksi ne on just sen ikäisiä, että ne tekee niin paljon pahaa. Ja tuntuu, että ne ei tee mitään oikein. Tai sit en vaan näe sitä. Uskon, että tilanne muuttuu kun vaan saisin oman laspen niin ymmärtäisin näitä puolikkaitakin paremmin. Olenko ihan hakoteillä? Ei vaan ole kiinnostusta kasvattaa "vieraita" lapsia kun en omaakaan saa kasvattaa. Ja kun näillä lapsilla ei ole oikeastaan ollut kuria ennen mua. Ovat saaneet aika paljon ja melkein mitä vaan mitä ovat halunneet... Asiaan siis takaisin, meni jo omaan napaan. :LOL: Tosiaan kyllä tämä hoitokin jo pelkästään tekee elämästä niin rikkonaista ja repii parisuhdetta. Mutta sulla on onneksi jo hoito lopuillaan ja saat hengähtää ihan pikkuisen punktion jälkeen. Tsemppiä kovasti vielä viimeiseen rutistukseen ja varpaatkin on pystyssä plussaan. :hug:

Tinka Sä olet raskaana! B)

).( Hiukan jo kerroinkin tuntemuksistani. Mutta terveiset Thaimaasta! Siksi hiljaiseloa. Nyt kuitenkin paluu arkeen on tapahtunut ja sumuttelut on jo pitkällä. Ensi viikolla ultra ja pistosten aloitus. Jotenkin olen tämän hoidon "unohtanut" taka-alalle, vaikka mielialavaihtelut kyllä asian pitää mielessä. Mutta jotenkin olen rennompi kuin aikaisemmin. Uskon, että tilanne muuttuu kun päästään piikittään ja punktioon. Ja osaksi olen levollisempi kun sain aikaiseksi pyytää apua psykiatrilta. Tai lääkäri huomasi, että olen todella väsynyt. Vielä en hänellä ole käynyt, mutta pelkkä ajatuskin helpottaa. Loma tuli myös tarpeeseen ja sain työmurheet hetkeksi pois. Jostain pitäisi vielä ammentaa usko viimeisen hoidon onnistumiseen. Hui kun pelottaa.
Minulle voi päivittää punktion viikolle 21.

Tosi isot voimahalit kaikille ja tsempit piinistelijöille.

:heart:
 
NE ALKOI VIHDOINKIN!!! Ennätin jo soittaa klinikalle ja nyt odottelen soittoa sieltäpäin, kun täytyy taas kerran ohjelmoida uusi aika-taulu ultra käynneille ja toimenpiteille, mutta kyllähän se toimenpide viikko siirtyy vielä kertaalleen tuolta listasta seuraavaan viikkoon, eli vko 21.
Mut nyt on helpottunut olo ja pääsen alkuviikosta aloittamaan pistokset.
 

Yhteistyössä