10.000 IU Pregnyliä?

Moikka!

Mulla on aikaisemmissa hoidoissa ollut vain 5.000 IU pregnyliä ja oon aina pp 10 testannut negan (joo joo hätäistä I know...) Nyt kuitenkin pärähti ihan oikea viiva, ei tosin niin vahva kuin kontrolli, mutta ihan selvä ja yhtä vahva kuin oli viimeksi biokemiallisessa pp 14. Nyt pelottaa jos tämä johtuukin vain siitä ettei pregnyl ole poistunut kun tässä hoidossa pistin 10.000 IU.


Onko kellään kokemusta että olisi mennyt testaamaan jo pp 10 ison pregnylannoksen jälkeen??? Teoreettisesti laskemalla puoliintumisaika on 33 h eli sen mukaan olisi jo melkein nollilla, mutta pähkään että onkohan kyseessä se aika kun lääke puoliintuu veressä, sittenhän voisi olla virtsassa vielä jäämiä:ashamed:

Kiitos jos jaksat vastata!

t. Lumipuu
 
Itse olen samaisen Pregnyl-annoksen jälkeen testannut ihan puhtaan negan PP9. Myöhemmin ilmeni, että kiinnittymisyritystä oli kuitenkin ollut, eli heikkoa plussaa näytti joitain päiviä negatestin jälkeen. Joten onnea ja jaksamista sinulle!
 
Kiitokset ihanille vastauksista! Oli se viiva vähän paksumpi kun testasin tänään pp 12, mutta ei vielä kuitenkaan konttrolliviivan veruinen (First signal). Eilen illalla taas oli pari tuntia aivan järkyttäviä kramppeja ja vielä kesken yöunienkin heräsin siihen kun kohtu supistaa niin ettei tiedä miten päin olisi... ja lopun aikaa juilii kuin olisi menkkakipuja. Että aika heikoilla jäillä tässä tepsutellaan menemään, mutta mitään ei voi tehdä, odottaa vain. Eivät suostu TAYSista edes veritestiä ottamaan, hoitaja kielsi heti vaikka olin jo lääkärin kanssa siirrossa keskustellut mahdollisuudesta.
 

Yhteistyössä