Hakutulokset

  1. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Meillä ainakin tehään pas heti seuraavaan, ei tarvitse odotella yhtä kiertoa väliin :) eenalle onnea plussasta!
  2. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kristiina ja dreamer :hug: Uusille tervetuloa! Ja mut voi sit siirtää kans tuonne myöhemmin onnistuviin :'(
  3. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    dreamer78 :hug: Tsemppiä ja jaksuja sinulle, ja muillekin! Nämä 10 päivää on kyllä olleet elämäni pisimmät, ja vielä pari päivää pitäis jaksaa oottaa, maanantaina verikokeeseen. Työkaveri kysyi että onko sulla ollut mitään tuntemuksia.. Niitähän kyllä löytyy laidasta laitaan, hikoiluttaa...
  4. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tuli sitten edellinen viesti kokonaan lihavoidulla, katotaas jos nyt menis niin ku oli tarkoitus :D Sharlin Kiitos! pelkkää kriisiä Tervetuloa, ja tsemppiä inssiin! dreamer78:lle paljon peukutuksia, toivottavasti alkiot selviää! Tänään sain sit ekan kyytiläisen matkaan mukaan ja loput...
  5. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Noniin, punktio oli eilen ja kymmenen oli saldo, tänään menossa mukana 7 hedelmöittynyttä. Huomenna oliskin sitten siirto, toivotaan että saadaan pakkaseenkin jokunen. Kohtuu kivuton punktio oli vaikka sitä aika lailla jännäsinkin, eniten tais sattua tipan laitto ku kolmannessa kohdassa oli...
  6. P

    Mikä on vikana?

    Itseäni on kohdannut vain yksi tälläinen tapaus, kaverini oli varonut kertomasta vauvauutistaan minulle siinä pelossa, että pahoittaisin mieleni. Onneksi kuitenkin hän itse kertoi raskaudestaan, paljon pahemmat fiilikset ois ollut mulla jos oisin kuullut muualta tai huomannut vasta kasvaneesta...
  7. P

    Kun mies ei pysty...

    Olin yhteydessä klinikalle, ja lupasivat antaa huomenna ultrakäynnin yhteydessä mukaan jonkun lääkkeen, josta pitäis olla apua miehelle. Toivottavasti, mies kun kammoaa neuloja yli kaiken =) Kiitos Inkku83, ja onnea matkaan teillekin! =)
  8. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    "Soitin klinikalla ja pistetään ilmoineen, jotta syntyy ilmatasku josta lääke pääse imeytymään ilmalukon pitäessä huolen siitä ettei lääkettä tule ulos." Tämä sai siis epäilemään, että olenko tehnyt väärin, kun olen tuosta jarrupiikistä poistanut kaikki ilmat. Aikoinaan hoitoalan koulun...
  9. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Paa-pu kiittää vastauksista ja kyselee lisää :D Oon nimittäin ihan pyörällä nyt. Toisella palstalla oli joku kommentoinut orgalutranista että sitä ilmakuplaa ei saa poistaa kokonaan ruiskusta, vaan että se pistetään. Olenko nyt ihan ymmärtänyt tän asian väärin, kun tajusin että se ilma...
  10. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tuosta punktiosta kysymys: eilen kun ultrattiin niin oli sieltä löytyi erikokoisia, 7-12 mm follikkeleita (vai mikä niiden nimi on :) ) Kerätäänkö tuolla punktiossa kaikki, vai vaan tietyn kokoiset?
  11. P

    Mistä kaikki alkaa?

    Mulla kävi aikoinaan niin, et vauvatoiveiden myötä lopetin e-pillerit eikä menkkoja kuulunu sen jälkeen. Puoli vuotta odottelin ja kävin neuvolassa tutkimuksissa ja pyysin lähetettä, lääkäri totes että "eikös se ole vain kiva kun ei menkoista tarvi kärsiä..." ja käski tulla vuoden yrittämisen...
  12. P

    Kun mies ei pysty...

    Niin olemmekin tehneet, että mies purkittaa kotona. Seisokki kyllä onnistuu, mutta laukeamisen kanssa ongelmaa. Torstaina ultra, täytyy ottaa asia puheeksi klinikalla =)
  13. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heissan! :wave: Joskos minäkin pinoutuisin kun jonkun aikaa täällä nyt selaillut, eiköhän mukaan vielä sovi =) Pikkuista toivottu vuoden päivät, yks inssi tehtynä mut eipä siitä tulosta tullut, miehen simpoissa kun on vasta-aineita. Joten ensimmäinen icsi meneillään, kp 7 ja puregon ja...
  14. P

    Kun mies ei pysty...

    Nostelen ja kyselen, että onko muilla hoidoissa olevilla samanlaista tilannetta kuin meillä, eli miehellä vaikeuksia sperman purkittamisessa? Ensimmäinen ja viimeinen inssi tehtynä, luulin jo että ei päästä tekemään, kun miehellä vaikeuksia.. mut sai tulosta lopulta :D Pari...

Yhteistyössä