Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Ihanaa, Onnea astrid ja eena!! :heart: :heart:
Pohtijattarelle myös onnittelut siirtoon pääsystä!!
Meitä onkin nyt sitten monta ihan lähekkäin siirrettäviä, ehdin jo unohtaa nimimerkit, mutta monta näytti olevan huomenna kuten minäkin.
Käytiin eilen katsomassa vastasyntynyttä kummityttöä ja oli se vaan niin suloinen. Kunpa meillekin saataisiin kesävauva. Tuo meidän poikakin on ihan innoissaan vauvojen perään, halailee ja silittelee koko ajan :heart:
 
Eena , Onnea plussusta!

ON: Punktiosta kotiuduttu. Punktio meni hyvin ja nyt ei juurikaan kipua ole, hyvä olo. 19 munasolua saatiin ja huomenna sit soitto miten ne on hedelmöittynyt. Perjantaina siirto.

:hug: Kaikille negan saaneille!
 
Mukana menossa keskiviikkona 9.9.2009




astrid : 1. ICSI, siirto 27.8,lyhyt kaava, PP13

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 28.8. (2) PP12

wattu : 1. ICSI, siirto 28.8., pitkä kaava, PP12

Duffy: 1. ICSI, siirto 31.8. lyhyt kaava PP9

tiki-71 : 3. IVF, lyhyt kaava, siirto 2.9.,(2) PP7

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, pitkä kaava, siir 2.9.,(2) PP7

Electra : 4. ICSI, pitkä kaava, siirto 4.9.(2)PP5

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS, siirto 4.9.,(2) PP5

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP4

Nele : 1. IVF, siirto 5.9., pitkä kaava, PP4

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP2

onnenkukka : 2. ICSI, siirto 7.9, PP2

Inia : 1. IVF, siirto 9.9. lyhyt kaava, PP0

Pohtijatar : 2. IVF, siirto 9.9.,(2) PP0

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, siirto 11.9., PP-

anna1979 : 1. IVF, punktio 11.9., siirto 14.9., PP-

Ripe72 : 1. IVF, punktio 14.9., PP-

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto vko 38, PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

plastex : 1.IVF, punktio 21./22.9, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-




Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart:


Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

tvvo : IVF

Kristiina76: 4.IVF:n PAS

paa-pu : 1. ICSI
 
Listaa päivitetty!

:hug: neganneille!

Jätin dreamer sut vielä piinalistalle, toivotaan, että plussa vilä tulisi virallisena testipäivänä! Ilmoittele astrid, kun uskalletaan laittaa sut plussalistalle!

).( Punktiosta kotiuduttu ja saaliina 18 kipaletta. Nyt vaan tsemppiä niille hedelmöittymiseen!!! Olo hyvä. Suuren määrän ja ison Pregnyl annoksen vuoksi hyperin riski kohtalainen. Huominen päivä kehoitettiin vaan lepäämään sen vuoksi. Miten muut olette toimineet, jos olo hyvä, oletteko liikkuneet??? Mulla siis tuo liikkuminen tarkoittaisi istumista opiskelun parissa, ei sen fyysisempää. Uskaltaisiko mennä?
 
Peppiina, laittaisitko vielä mulle että yksi siirretty. Mulla nimenomaan istuminen oli hankalinta, parempi jos vähän liikuskeli ja ihan lepäilikin. Ja juoda pitää hirmuisesti! (vessassa ramppausta sitten usein)
 
Inia: luulisin että PAS voidaan tehdä heti perään. :)

Eena: ONNITTELUT!! :heart:

(.) kyllä mä voin tuolla jännääjissä roikkua perjantaihin asti. En kai mä nyt parista negasta lannistu. B) perjantaina se sit nähdään; se on sit sitä mitä on... (itkut on osin jo itketty eilen... ja nyt mietin jo seuraavaa hoitoa; vaikka tottakai olis kiva jos se plussa yllättäis vielä )
 
dreamer mäkin suren jo sitä, että pas tai uusi hoitokierros alkaa vasta marraskuun lopulla/joulukuussa, jos huonosti käy, koska aikoja annetaan tällä hetkellä kuulemma sinne.. ja mä en edes ole vielä piinailijoissa tän hoidon suhteen :LOL: Uskomattoman epäuskoinen sitä toisaalta vaan on kokoajan, vaikka noi ihanat plussat tuokin uskoa ja toivoa..
 
onnittelut eenalle ja isot :hug: neganneille.

turilainen, meillä on joo sama aikataulu =) musta odottelu tuntuu taas helpommalta, kun on iltaisin pistelypuuhaa. tuntuu, että taas etenee ja tapahtuu. toivottavasti meille ja kaikille muillekin pian tapahtuisi jotain positiivista.... =)
 
Täällähän tapahtuu, onnea Eenalle ja pahoittelut ja lohduttavat halit neganneille/niitä pelkääville.
Täällä kotiuduttu siirrosta, mukana nyt 2 alkiota. Toinen 4 soluinen kakkosluokkainen, kuulema hyvä ja toinen kaksisoluinen hitaastijakautuva. Se kolmas alkio oli niin heikko ettei pakkaseen mennyt tästä hoidosta mitään. Ei oikein enää edes harmita, kun olin varma että tuoresiirtokin jää haaveeksi. jos nyt ei tärppää, todennäköisesti kolmas ivf koitetaan menopurilla tm eri lääkkeellä ja lyhyellä kaavalla. mitä sitä samalla tavalla tahkotaan, jos ei onnaa näin eli aina kypsyy liian paljon rakkuloita jotka sitten huonolaatuisia.
Tulipas omanapainen tilitys, anteeksi =)
 
eenalle onnea plussasta :)

Joo tein testin, negahan se tietty oli. Joku surkea viivanpaikka tossa saattas olla, mutta mä saan sen joka ikiseen testiin. Ostin 3 testiä, että kyllä tässä vielä riittää testattavaa :D Jos sitten testais uusiksi pe tai la. Tänään vessakäynnillä huomasin ihan hentoa vaaleanpunasta paperissa ku pyyhin, että tiedä sitten mitä seki taas on :/
 
dreamer, testasin acon10:llä, aattele sellanen harvinaisuus löytyi vielä apteekista :D Mä oon ollu siinä luulossa, että se vaihtui dbestiksi. Noo, mulla on samanlainen toinen ja sit on just tuo first signal. musta kans tuntuu, että se viivanpaikka tulee melkeen kaikkiin. Ja noihin aconeihin oon saanu sen ihan aina! Kerran sain kuule oikein tosi tumman roskishaamunkin, mutta sehän nyt ei meillä oo tasan voinu tarkottaa yhtään mitään.
 
me ollaan julkisella hoidossa, joten eipä tässä varmaan mitään seuraavassa kierrossa tapahdu... olishan se hienoa jos sais heti alkaa kasvattelemaan uusia muniksia. yksityisellä se käviskin niin helposti. ja jos mulle taas tehdään se pitkä kaava... aloitan kp21 procrenilla, jonka annetaan vaikuttaa ainakin 2 viikkoa välivuotoinen ja sit aletaan kasvattelemaan. *laskutoimituksia* -> viimeksi laitoin procrenin kp21 ja siitä vuoto alkoi kp34 ja kasvattelut aloin siitä vuodosta "kp15" ja siirto oli "kp31" eli yhteensä 13+15+16 eli 44 pv meni procrenista siirtoon ja jos nyt lauantaina alkais uusi kierto niin punktio olis viikolla 46-47 !! :eek: .. no, jos taas tehtäis lyhyellä kaavalla, olis punktio 44-45. tietysti olettaen että kaikki menis hyvin; tietty en voi tietää, millä niitä tällä kertaa kasvateltais ja kasvaisko ne samaa tahtia kuin viimeksi. voi kun pääsis heti kasvattelemaan, olis punktio jo 2-3 viikon sisällä.
*huh huh* kaikkee sitä tässä murehtiikin. :headwall: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
dreamer, testasin acon10:llä, aattele sellanen harvinaisuus löytyi vielä apteekista :D Mä oon ollu siinä luulossa, että se vaihtui dbestiksi. Noo, mulla on samanlainen toinen ja sit on just tuo first signal. musta kans tuntuu, että se viivanpaikka tulee melkeen kaikkiin. Ja noihin aconeihin oon saanu sen ihan aina! Kerran sain kuule oikein tosi tumman roskishaamunkin, mutta sehän nyt ei meillä oo tasan voinu tarkottaa yhtään mitään.
just just.. no, kuule. en olis ostanut tota FS:ää, jos olisin taas tän tiennyt.. :headwall: :saint: .. tai sit olisin... heh - kiva saada testeihin viivoja. :p eix toi Acon vaihtunut just tohon FS:iin? mä en oo tehnyt koskaan Aconia tai aiemmin tätä FS:ää. oon tehnyt vaan herkät CB:n ja Predictorin testit + digitaalisen ja paaaljon ei-herkkiä liuskoja, joihin en oo kyl saanut oikein mitään; paitsi keväällä kahteen sellasen just silmin havaittavan haamun.
 
Onnea Eena ja Astrid :flower: Kertokaa nyt meidän piinailijoiden päänvaivaksi joitakin oireita ;)


Peppiina ja Sannuli: onnea "munasaaliista" ja Pohtijattarelle siitä, että pääsitte sittenkin siirtoon :)

Oma olo on edelleen mainio. Ei mitään missään, muuta kun lugen laiton jälkeen vähän juilii. Onkohan hyvä vai huono enne? Sitä saapi sitten arvuutella. Veritesti olisi maanantaina, mutta en tiedä, uskallanko mennä :ashamed:
 
Vadelmaunelma: jaksamista piinailuun.. en tiedä mikä on hyvä enne.. niitä enteitä on niin paljon, ja ne voi tarkoittaa mitä vaan. :headwall:

Duffy: ai, katos - vasta tajusin että sä testailet jo pp9!! ;) heh hee... mä sanoin aamulla miehelle, että jos tästä vielä piinailemaan pääsen, TESTAAN JOKA PÄIVÄ pp8 alkaen!! :LOL: :whistle: sit ei se nega ainakaan yllätä, jos on saanut jo monta niitä.. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
dreamer, testasin acon10:llä, aattele sellanen harvinaisuus löytyi vielä apteekista :D Mä oon ollu siinä luulossa, että se vaihtui dbestiksi. Noo, mulla on samanlainen toinen ja sit on just tuo first signal. musta kans tuntuu, että se viivanpaikka tulee melkeen kaikkiin. Ja noihin aconeihin oon saanu sen ihan aina! Kerran sain kuule oikein tosi tumman roskishaamunkin, mutta sehän nyt ei meillä oo tasan voinu tarkottaa yhtään mitään.
just just.. no, kuule. en olis ostanut tota FS:ää, jos olisin taas tän tiennyt.. :headwall: :saint: .. tai sit olisin... heh - kiva saada testeihin viivoja. :p eix toi Acon vaihtunut just tohon FS:iin? mä en oo tehnyt koskaan Aconia tai aiemmin tätä FS:ää. oon tehnyt vaan herkät CB:n ja Predictorin testit + digitaalisen ja paaaljon ei-herkkiä liuskoja, joihin en oo kyl saanut oikein mitään; paitsi keväällä kahteen sellasen just silmin havaittavan haamun.
Eiku se acon on sellanen kasetti ja tuo FS on puikko, ainaki mun FS :D Joo ehdin minäki kuluttaa reilun vuoden aikana jos jonkinnäköstä testiä ja ainoat tulokset oli, aconissa se roskishaamu, rfsu:lla haamu ja paaaaaljon viivanpaikkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
Vadelmaunelma: jaksamista piinailuun.. en tiedä mikä on hyvä enne.. niitä enteitä on niin paljon, ja ne voi tarkoittaa mitä vaan. :headwall:

Duffy: ai, katos - vasta tajusin että sä testailet jo pp9!! ;) heh hee... mä sanoin aamulla miehelle, että jos tästä vielä piinailemaan pääsen, TESTAAN JOKA PÄIVÄ pp8 alkaen!! :LOL: :whistle: sit ei se nega ainakaan yllätä, jos on saanut jo monta niitä.. :saint:
Joo ja illalla, on varmaan tosi luotettava tulos :D Virtsaki ehti olla rakossa varmaan sen 2 tuntia :LOL: eli aika turha testaus, mut aattelin että karaisen itteeni lopullisen negan varalta :D :D
 

Yhteistyössä