Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Täällä on taas monella jännät paikat ja piinailun viime hetket! Toivottavasti nyt plussia ropisisi! Tänään on vasta pp6 ja olo mitä mainioin. Mulla siis oli pp4-pp5 välisenä yönä menkkajuilinoita, jotka herätti. Ei mitään kovia, mutta sellaista tasaista, vaimeaa jomotusta. Muutoin on masun alueen kipuja ilmennyt lähinnä 1-2h lugen laiton jälkeen. Päätä tosin särkee koko ajan, mutta menee lugen piikkiin sekin ja osin huonon työergonomian. Juu, tänäänkin olen töitä tehnyt kotisohvalta käsin....Ihmekään että on paikat jumissa! Niin joo ja jos noita oireita nyt vahtaamalla vahdataan, niin aamulla tuntui kunnon repäisykipu oikealta puolelta kylki-munasarja-seudulla (heh, mikäköhän ruumiinosa sellainenkin on...?). Että tällaista.

 
Kääks, meillä on siirto torstaina jos kaikki menee hyvin. Pakkasessa on vaan yks hyvä ja kaks heikompaa, nyt pidän kyllä kaikki mahdolliset ruumiinosat ristissä jotta sieltä sulais meidän tuleva vauva. Huomenaamulla pitäis alottaa Crinonen tuuppaaminen, voin lyödä vetoa et se on vähintään yhtä ällöä kuin luget (joille olen allerginen) kun on voidemaisessa muodossa...

Tervetuloa uudet :flower:
 
Mukaan liittyisin :) Lisääkö joku taitava listaan!

Jännittävät paikat on monilla käsillä! :hug: kaikille tässä myllytyksessä.

Meillä IUI:t ei tuottaneet tulosta ja nyt 1 IVF edessä. Pitkällä kaavalla edetään. Viime kuussa Progren napaan ja tänään ensimmäinen ultra. Paikat olivat levossa ja niitä lähdettiin tänään herättelemään Puregonilla. Sunnuntaihin asti 150 yks/pvä ja maanantaina uusi ultra. Punktio on alustavasti suunniteltu 21.-22.9.
 
Mukana menossa keskiviikkona 9.9.2009





Kristiina76 : 4. IVF:n 1. PAS, siirto 25.8, PP15

Eena : 1. IVF, siirto 26.8., lyhyt kaava, PP14

paa-pu : 1. ICSI, siirto 26.8., lyhyt kaava, PP14

astrid : 1. ICSI, siirto 27.8,lyhyt kaava, PP13

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 28.8. (2) PP12

wattu : 1. ICSI, siirto 28.8., pitkä kaava, PP12

Duffy: 1. ICSI, siirto 31.8. lyhyt kaava PP9

tiki-71 : 3. IVF, lyhyt kaava, siirto 2.9.,(2) PP7

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, pitkä kaava, siir 2.9.,(2) PP7

Electra : 4. ICSI, pitkä kaava, siirto 4.9.(2)PP5

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS, siirto 4.9.,(2) PP5

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP4

Nele : 1. IVF, siirto 5.9., pitkä kaava, PP4

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP2

onnenkukka : 2. ICSI, siirto 7.9, PP2

Inia : 1. IVF, siirto 9.9. lyhyt kaava, PP0

Pohtijatar : 2. IVF, punktio 7.9, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

anna1979 : 1. IVF, punktio 11.9., siirto 14.9., PP-

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto vko 38, PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

plastex : 1.IVF, punktio 21./22.9, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

Ripe72 : 1. IVF, punktio vk 37-38, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:


Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

tvvo : IVF
 
Heippa ja tervetuloa kaikki uudet! :wave:

Täällä käy niin aktiivinen kirjoitus, että ei pysy kärryillä, kun muutamia päiviä on lukematta. =)
Monilla on nyt jännät päivät menossa, Kristiinan uutisia odotellessa heti huomenna! Miltä muista piinailijoista tuntuu?

).( Tänään säikähdin ,ja petyinkin tietysti, koska huomasin vuotaneeni pikkaisen punaista... |
No ajatus oli, että kai tää on nyt sitten tässä. Sitten ajattelin nyt illalla, että teenpä testin, joka mulla oli odottamass kaapissa. Että sama kai testata aiemmin, kun jo vuotaakin ja voinen sitten luget lopettaa. Mutta siihen tuli kuitenkin haamuviiva. Voi elämä, että pitää mennä vaikeaksi. :headwall: En tiedä oisko se selkee nega ollut parempi jos vuoto on alkamassa. Toisaalta vuotoa ei ole paljon, lähinnä lugen seassa. Kovin menee nyt draamaksi tämä, mutta laitoin kuitenkin lugen. Voihan se olla, että kaveri koittaa sinnitellä siellä.
 
Aikaista huomenta!

Mulla tökki kaksplus eilen illalla, niin ei päässy koneelle :/

dreamerille :hug: negasta, mutta älähän heitä kirvestä kaivoon, hyvinkin voit vielä plussan saada.

astrid, onnea haamusta, toivotaan että vahvistuu muhkeaksi plussaksi, mutta plussa se on haamukin :)

Uusille tervetuloa! :flower:

Mulla meni sitten persiilleen koko viime yö. Illalla alko kunnon menkkajomotukset, jotka jatkuneet koko ajan. Välillä kovempina, välillä laimeampina. Näin TAAS unta, että meen vessaan ja verta on pikkuhousunsuojassa, voi elämä :headwall: Jotenki siinä yöllä puoliunessa sitten mietin, että olikohan tää tässä ja tulipa sitten vähän itkettyäki. Kiva oli tulla nyt viideksi töihin, hieman väsyttää.
Neljän aikaan ku heräsin niin joku toivo kuitenkin nosti päätään. Kyllä mä ne testit käyn ostamassa tänään. Ei tosiaan oo tullu ulos vielä mitään.

Kuinka kauan icsistä joutuu yleensä odottamaan, että päästään pas tekemään, jos siis tämä hoito nyt ei oo onnistunu?
 
Mukana menossa keskiviikkona 9.9.2009





Eena : 1. IVF, siirto 26.8., lyhyt kaava, PP14

paa-pu : 1. ICSI, siirto 26.8., lyhyt kaava, PP14

astrid : 1. ICSI, siirto 27.8,lyhyt kaava, PP13

dreamer78 : 1. ICSI:n 1. PAS, siirto 28.8. (2) PP12

wattu : 1. ICSI, siirto 28.8., pitkä kaava, PP12

Duffy: 1. ICSI, siirto 31.8. lyhyt kaava PP9

tiki-71 : 3. IVF, lyhyt kaava, siirto 2.9.,(2) PP7

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI, pitkä kaava, siir 2.9.,(2) PP7

Electra : 4. ICSI, pitkä kaava, siirto 4.9.(2)PP5

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS, siirto 4.9.,(2) PP5

puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP4

Nele : 1. IVF, siirto 5.9., pitkä kaava, PP4

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP2

onnenkukka : 2. ICSI, siirto 7.9, PP2

Inia : 1. IVF, siirto 9.9. lyhyt kaava, PP0

Pohtijatar : 2. IVF, punktio 7.9, PP-

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP-

Sannuli-81 : 3. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

Peppiina78 : 1. IVF, punktio 9.9., siirto 11.9., pitkä kaava, PP-

anna1979 : 1. IVF, punktio 11.9., siirto 14.9., PP-

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto vko 38, PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

plastex : 1.IVF, punktio 21./22.9, PP-

Isis : 2. IVF:n 3.PAS vko 38, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, elo-syyskuu, PP-

JäsenJ :1. ICSI, elo-syyskuu, PP-

Miimi78 4. ICSI, vko 37-38, pitkä kaava, PP-

Ripe72 : 1. IVF, punktio vk 37-38, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Sarma : 1. IVF 2. PAS, syyskuu, PP-

Sharlin : 1. ICSI, syys-lokakuu, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-

Piiuli-74 : 1. IVF, marraskuu, lyhyt kaava, PP-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:


Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

tvvo : IVF

Kristiina76
: 4.IVF:n PAS

 
Kristiina :hug: :'(


Astrid: lupaavalta kuulostaa. bdbdbdbdbdb

Duffy: eipä sunkaan tilanne huonolta kuulosta. Toivotaan että yölliset menkkajuilinnat on pikkuisen kiinnitarraamista! bdbdbdbdbdbdb

(.) nega taas testattu. testaan huomennakin ja tietty perjantaina. en vaan tiedä, että haaskaanko perjantaina oikein Prediktorin vai vaan tommosen euron liuskan...
 
Kristiina :hug:

dreamer, no voi hitto, vieläkö se sitä negaa pukkaa. No oon yllättäen netistä lukenu kaiken mahdollisen tämän vaiheen menkkakivuista ja törmänny myös aika moneen kokemukseen, että testi näyttäny plussaa vasta pp14, että peli ei ole vielä menetetty :)
Nostin tuon Jannaliinin alottaman keskustelun etusivulle, se toi vähän toivoa tähän toivottomalta tuntuvaan tilanteeseen :)
 
Voi Kristiina, :hug:
Dreamerille edelleen :hug:
Astridilla on vielä toivoa! Nyt testaa vasta virallisena testipäivänä ja aamulla. Älä lopeta lugeja kun voi tosiaan olla, että kaveri on matkassa. Onko sulla mitään oireita?
Valitan tästä koko ajan, mut mulla on ihan hirveen monta päivää testiin! Kukaan ei ole kieltänyt testaamasta, mutta itse pitää itseään kiusata ja herättää tyhjiä toiveita. En harrasta aamulämpöjen mittausta, mut nyt on kahtena aamuna heti herättyä ollut n. 37. Mut sehän laskeekin vissiin vasta sitten kun menkat alkaa ja menkat ei ala vielä kun luget on. Näin päättelin. Rinnat on arat ainoastaan painaessa. Olen varmaan puristellut niitä nyt liikaa! :D Toissayönä heräsin oikean rinnan kipuun. Se oli ihan hirveän tuntuista! Tuntui siltä kun nännin ympärille ois sidottu naru ja joku tiukkaa sitä narua. Ihan järkyttävä kipu! Meni sitten onneksi ohi. Samanlainen kipu oli nänneissä oviksen aikaan/ jälkeen silloin kun käytin Clomifeenia. Jopas tuli selostus!
 
voi mikä helpotus. Viidestä hedelmöittyneestä kolme oli jakautunut ja kaksi siirreytään tänään iltapäivällä. On kyllä ollu ihan hirveetä pari päivää kun on pelottanu että ei päästä edes tuoresiirtoon. Mutta onneksi annetaan edes hieman toivoa.
 
Kyllääpä täällä on monilla jännät paikat!! Pidän teille kaikille peukkuja. :)

Mitä teille on sanottu ovistesteistä, jotka olette olleet/menossa PAS:iin?

Meille sanottiin että viiva se on haaleakin viiva. Meillä on kuitenkin epäonnistunut nyt kaksi PASsia 4kk sisälllä ja mietin että kannattaisiko ostaa kaikista kallein ovistesti. Ainakin halpisliuskat saattavat näyttää sitä haamuviiva viisikin päivää, ja oman päättelyn mukaan siirto voi silloin osua ihan väärään. Mitä mieltä olette?

 
sebu: Mulla on ollut käytössä clearbluen digitaalinen ovistesti eli se kallein, mutta olen ainakin ollut tyytyväinen kun ei tarvi niitä viivan vahvuuksia tihrustella.

ON: Listan päivittäjälle tiedoksi, että minullakin siirtopäivä nyt sitten varmistunut eli se olis 10.9.

muoks. No onneksi pohtijatar kaikki on hyvin ja pääset siirtoon. :heart:
 
Sarma
Mä ilmottaudun taas linjoille..! :)

JOS pakkasessa olijat selviää sulatuksesta niin perjantaina siirto. Tai jos on jatkoviljelyn tarvetta niin sitten lauantaina. Luulin, että mulla oli 2kpl 2 soluista pakkasessa, mutta siellä olikin 3 ja 4 soluiset. Kai ne on sitten jakaantuneet ennen pakastusta vielä.

Tästä se piinailu taas alkakoon, toivottavasti päättyen nyt vihdoin ja viimeinkin positiivisesti.
 
plussaa näytti aamulla, hieman epäuskoisissa tunnelmissa - testaan huomenaamulla uudestaan ennen kuin soitan klinikalle veritestiaikaa. viiva ei siis ollut yhtä voimakas kuin testiviiva, mutta eipä sitä ohjeessa edellytettykään. kuitenkin tuntuu siltä etten voi uskoa todeksi oikeasti. maanantaina tuli vähän vuotoa ja sanoin jo miehelle että ei sitten onnistunut.. katotaan nyt rauhassa miten tässä käy. jaksamishalauksia tarvitseville!
 
Kristiina, paa-pu ja dreamer, todella ikävä kun ei nyt onnistunut! :hug: (pientä toivoa kuitenkin aikaisin testanneelle dreamerille, vai?)

Eena, onnea plussasta! :flower:

Mulle siirrettiin tänään yksi kyytiläinen (itse halusin vain yhtä ), vaikkei mikään hyvä ollutkaan (vain 2-soluinen). Neljä muuta meni pakkaseen, kahta viljellään vielä huomiseen, mutta siis luultavasti roskiin. Eli ihanaa kun siirtoon asti päästään, ja ehkä vielä yksi PAS. Testipäivä 23.9.
 

Yhteistyössä