Hakutulokset

1. M

Nimiäänestys =)

Inka. muista en tykkää
  2. M

kuka salkkareiden naisisit on kaunein ja viehätävin

joo mun naismaku taas vähä poikkee monen muun mausta. isabellallahan on muotoja, ei mitään liikaa. mun silmää ei miellytä tosi laihat naiset vaan vähä kurvikkaammat =)
  3. M

HUUTISLAISET!

mä oon ostanu nyt paljonkin. vaateita lapsille. esikoinen on vaihtamassa kokoon 86 ja vauvalla olen ostanut siinä samalla sit vaatetta, LA tammikuussa. muumi dvd levyjä olen myös tytölle ostanut
  4. M

Kymmenen vuotta täyteen julkista yhdessäoloa.

:flower: onnea kovasti :hug: eipä munkaan mies tollasia päiviä muista :) pääasia että edes toinen muistaa. meillä tulee viimenen päivä tätä kuuta täyteen 5v saman katon alla elämistä
  5. M

8v pojalla uusi vaalea beige lenne active toppatakki, tänään kun oli koulussa sen kanssa ekaa kertaa, kotiintullessa sanoi, että h

samaa mieltä myös. jos kyse siis tosiaan on kiusaamisesta. itse muistan vieläkin miltä se tuntui..
  6. M

8v pojalla uusi vaalea beige lenne active toppatakki, tänään kun oli koulussa sen kanssa ekaa kertaa, kotiintullessa sanoi, että h

no minä en lähtis tuon perusteella uutta takkia ostamaan. vaadi ainakin kunnon selitys lapselta ensin ja jos syynä tosiaan kiusaaminen niin se ehkä on tarpeeksi hyvä syy ostaa uusi. ei tarvi koko talvea kuunnella p:tä. kurjaa että joidekin lapset ei osaa käyttäytyä ja sinä joudut siitä maksamaan
  7. M

sikainfulenssarokote!?!

olen raskaana ja aion ottaa rokotuksen
  8. M

kotiäidit joilla 0-3 -vuotiaat lapset

esikoinen on 2v, toinen vielä masussa. esikoinen herättää mut noin klo 9- tyttö kattelee tallennukselta Kaapon meidän sängyssä ja siinä rauhassa heräillään samalla. noustaan ylös, pedataan yhdessä sängyt, tyttö leikkii mä hetken surffailen netissä. vilkasen fb:n, sähköpostin, uutiset ja tämän...
  9. M

mulle tuli lasku ultrasta :o

no mut tää surkee vaimo/kotiäiti menee nyt pukemaan ja lähetään lapsen kanssa isomumman luo kyläilemään. lapsi näkee arkisin päivisin tosi paljon sukulaisiaan, kun ei ole hoidossa. tää aihe karkas täysin käsistä enkä ikinä ole moisiin mielipiteiseen meidän perheen kohdalta törmännyt aiemmin :o
  10. M

no joo näkee. kaikki illat. mies tulee töistä kotiin, menee päiväunille, herää kun herätän syömään ja illat näkee lapsiaan. eli paljon helpommalla pääsee kun moni muu joks on esim reissutyössä. työ vain on tosi raskasta ja fyysistä ja vaatii todella aikaisin heräämistä. mutta joo siis kaikki...
  11. M

kiitos :hug: kun se raha ei nyt edes ollut se pääasia vaan sitä vaan ihmettelin että toimitaanko muuallakin näin. mut kun tuo yllätti. enkä ole koskaan kuullut että kellään se olisi maksanut
  12. M

huh huh, sä sit tiedät mikä mun miehen mielestä on meidän lapsille parhaaksi? ehkä mies tekee töitä paljon että lapset saa kasvaa kotona. jälkimmäiseen en enää edes kommentoi, kommentoin samaa jo monta kertaa ja jos täälä ei osata lukea niin sillehän minä en mitään voi
  13. M

no sithän mun olis pakko mennä töihin. onhan niitä töissä käyviä äitejä eikä kukaan sano ettei he saisi lapsia tehdä. eli töihin olis munki mentävä. joo, nyt oon etuoikeutettu ku san hoitaa lapset kotona
  14. M

ja taa sjoku lukutaidoton :o sanoinko mä et se on se tärkein asia. me oltas siihne ultraan menty vaikka se olis sata euroa maksanut.. lapset on aina etusijalla meidän perheessä. ihmettlein vain muuttunutta käytäntöä..
  15. M

mutta osasivat opastaa muuten siinä kuinka käytänö on muuttunu esikoisen jälkeen. eihän se silloin maksanut tuo palvelu
  16. M

jep. just näin :hug: ja nyt tää asia käännettiin niin että me ei saatas edes lapsia tehdä.. kyllä täälä osataan pahottaa äidin mieli taitavasti. parhaansa sitä yrittää ja nyt mä en ole edes lapsiani ansainnut. mutta eihän nuo arvostelijat mua tunne. ei ne tiedä millanen äiti mä oikeasti olen...
  17. M

kiva et joku tajus mun pointin :hug: tarkotus ei todellakaan ollut marista siitä että lapsiin menee rahaa. ei todellakaan. ite olen kotiäityden valinnut, koska raha ei ole mulle tarpeeksi hyvä syy laittaa esikoista vielä hoitoon niin kauan kun jotnekin pärjätään :)
  18. M

jahas tää meni nyt sit tähän taas :o et kun meidän lapsi kulkee kirpparivaatteis eikä reimateceis ja meille yllättävä muutaman kympin menoerä on isohko niin lapsia ei saataisi tehdä. ollaanhan tässä nyt monet muutkin yllättävät menot pärjätty, kyse ei ole siitä esim miehen isän hautajaiset...
  19. M

mähän sanoin että olis ultraan menty vaikka olisin asiasta tiennytkin, mutta ei ollut kiva yllätys. kun 2v sittne ei vielä maksanut niin en osannut edes odottaa. halusin vain kysyä onko käytäntö muuallakin tämä. eikä tuo 26? meille pikku raha edes ole :kieh: mutta tottakai ultra on sen...

Yhteistyössä