HUUTISLAISET!

• Viestiketjun aloittaja ei kauppa käy
  • Ensimmäinen viesti
minä
Ja itse olen saanut ihan kivasti tavaroita myytyä. Yli puoleen myytävänä olevista tuotteista on aina tullut tarjouksia, ja seuraavan myyntikierroksen jälkeen ei ole juuri mitään jäänyt käsiin. Mutta olen kyllä aina alentanut hieman hintoja, jos ei eka myyntikerralla ole menneet.

Mei
Kyllä mä vähän väliä ostelen, mut tietynlaisia vaan etsin.
Myytyä saan, jos laitan alhaiset hinnat. Ihmettelen, kun joillakin myyjillä vastaavat tai heikompikuntoiset menee paremmin kaupaksi :(

ap
Mä kovasti ihmettelen ettei tavara mene, vaikka hinnat on tosi pieniä ja tavara hyvää. :) Vai onko syy siinä että ihmiset ei usko halvan olevan hyvää ja jättävät ostamatta?

papukaijan ruokottomat puheet
Olen toistaiseksi lopettanut sekä ostamisen että myymisen.

Huudon tekeminen - huudon sulkeutumisen odottaminen - maksaminen - postista hakeminen - palautteen antaminen myyjälle on kertakaikkiaan niin monivaiheista, etten tunne intoni riittävän. Joskus myöhemmin paremmalla ajalla ehkä uudestaan.

olkinainen
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Olen toistaiseksi lopettanut sekä ostamisen että myymisen.

Huudon tekeminen - huudon sulkeutumisen odottaminen - maksaminen - postista hakeminen - palautteen antaminen myyjälle on kertakaikkiaan niin monivaiheista, etten tunne intoni riittävän. Joskus myöhemmin paremmalla ajalla ehkä uudestaan.
Näinhän se on. Mulla into aleni kans kun peräkkäin tuli muutama ihme narisija, väärän väristä (kuva kyllä oli ilmossa!) tai sitten oli mystisesti postimatkalla tullut tahraa/saumanpurkua myymiini tuotteisiin.. Plääh, kun parin euron ostosta täytyy vielä saada tekosyyllä alennusta. Ihme touhua nykyään.

Alhaiset lähtöhinnat mulla
Ei käy kauppa ollenkaan. Ja enimmäkseen merkkivaatetta myyn tai suosittuja printtivaatteita (esim. Bamse, Hello Kitty, Littlest Pet Shop, Disney-aiheiset).

Yhteistyössä