työtä
Olet kyllä, koska miehes sen rahan perheeseen hakee ja ilmeisesti ei mitenkään helpolla. Näkeekös hän lapsia kuinka paljon?Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:no sithän mun olis pakko mennä töihin. onhan niitä töissä käyviä äitejä eikä kukaan sano ettei he saisi lapsia tehdä. eli töihin olis munki mentävä. joo, nyt oon etuoikeutettu ku san hoitaa lapset kotonaAlkuperäinen kirjoittaja Seera:Edelleen kysyn miten parjaisitte kokonaan ilman tukia? Siis pelkalla miehesi ja sinun panoksellasi.Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:jep. just näin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Voi huoh teidän kanssa taas. Tuskin tässä ny siitä oli kyse, että joku ei tahtoisi maksaa ultrastaan sitä polimaksua, vaan että KÄYTÄNNÖT VAIHTELEVAT ja näemmä myös MUUTTUVAT ilman että siitä sen kummemmin tiedotellaan. Käsittääkseni kaikkien Suomen odottavien naisten tulisi olla tasavertaisessa asemassa, eli että kaikilta menisi/ei menisi samat maksut. Tämä on ns. hyvinvointiyhteiskunnassa ihan yleinen katsantokanta, muut yhteiskunnat on sitten asia erikseen.
ja nyt tää asia käännettiin niin että me ei saatas edes lapsia tehdä.. kyllä täälä osataan pahottaa äidin mieli taitavasti. parhaansa sitä yrittää ja nyt mä en ole edes lapsiani ansainnut. mutta eihän nuo arvostelijat mua tunne. ei ne tiedä millanen äiti mä oikeasti olen. tai kuinka paljon mun mies tekee täitä perheensä elättääkseen eli ei tässä kaupunginrahoilla eletä. okei no mun pieni kotihoidon tuki..
Saatte tehda lapsia koska Suomen yhteiskunta on asiat teille niin hienosti jarjestanyt.