Hakutulokset

1. M

Tässäpä ajankuluksi mietin että riittääkö itse tehty "perunasalaatti" iltapäivän ruuaksi ?

ei mun mielestä riitä. on vaan lisuke. itse tehty on kyllä paljon paljon parempaa ku ne kaupan mössöt, mutta en kuitenkaan pelkästään sitä söis
  2. M

Miksi ihmeessä...

meidän 2 vuotias ei ainakaan saa. joskus huomaa koriin laitettavan jotain joka on selvästi hänelle niin kuin tänään sen novellen fruity junior mansikkajuoman mutta en sitä lapselle antanut vaikka lapsi pyysikin. kyllä tyttö jo tajuaa kun sanon että saa sen kunhan se on maksettu. toki...
  3. M

Pyyntö huuto.netistä ostajille

näin. eihän niitä tarvi erikseen lähetellä kun näkyvät siinä meklarin viestissä
  4. M

Aika uskomaton juttu

teeppä näin. mulla ei oo koskaan ollut kummeja kun vanhemmat valitsi väärin. kummitätiäni olen tavannut lapsena joskus, kummisedän olen nähnyt viimeksi 3 vuotiaana. kyllä mä olin aina kateellinen lapsille joilla oli kummit ja läheiset välit heihin, multa puuttui jotain.. senkin takia suhtaudun...
  5. M

Aika uskomaton juttu

tottakai voi olla oma itsensä, hämmästyttää vaan että etkö voi olla puhumtaa omasta uskostasi. puhutko siitä aina ja joka paikassa? jos et niin mikset voi olla puhumatta näidne lasten kuullen, eihän se sen kummempaa oo, jos kerran haluat tehtävään kuitenkin ryhtyä.. mä en halua uskovaisen...
  6. M

Aika uskomaton juttu

hyvä!!! ja tottakai uskonto saa olla tärkeä asia, en sitä oo ikinä sanonu. itteä vaan alkaa ottaa päähän kun on niin vaikeaa elää ilman uskontoa, kun omia aatteitaan saa aina olla puolustelemassa ja selittelemässä. siksi haluan että mun lasten kummit kunnioittaa täysin meidänkin tapaa elää...
  7. M

Aika uskomaton juttu

väärä asenne ei-uskovia kohtaan. sinun kirjoituksistasi saa sen kuvan että vain sinun tapasi toimia on oikein ja haluat toimia sinun tavallasi välittämättä näidne lasten vanhempien toiveista. monta kertaa on vastattu että olet kummi samoin kuin muillekin lapsille mutta puhumatta uskonnosta...
  8. M

Minkäikäisenä lapsenne vielä käyttävät/käyttivät tuttia?

meillä tutista luovuttiin 14kk iässä

Yhteistyössä