Hakutulokset

1. M

mulle tuli lasku ultrasta :o

ei vaan labrassa.
  2. M

Olen pistänyt merkille: mitä lihavampi äiti-sitä huonompi äiti lapselleen

hehe.. aika surkee provo :laugh: tähän en mee nyt ollenkaan kun oma kokemus ei kyllä todellakaan moista kerro :laugh: t. läski äiti
  3. M

entäs sokerirasitus johon mut taas määrättiin. sekin tehtiin sairaalassa, niin tehtiin myös 2v. sitten. onkohan tällä kertaa siitäkin odotettavissa lasku?
  4. M

no pakko se oli äitipolilla käydä kun sinne on siirretty kaikki tän kaupungin ultrat. enää ei ketään ultrata terveyskeskuksessa/neuvolassa. han normaali rakenneultra siis oli kyseessä. eli onpa surkeeks tuoki systeemi täs kaupungis menny.. kyllä mä luulin että tässäki raskaudessa...
  5. M

siis julkisella puolella kävin rv 20 ultraäänitutkimuksessa joka siis kuuluu asiaan ja nyt siitä tuli 25? lasku.. mistään tälläsestä ei oltu puhuttu missään vaiheessa että on maksullinen. tottakai oltas siinä käyty vaikka olis tiedettykin mutta yllätyksenä ei ollut kovin kiva juttu. ei esikoisen...
  6. M

onkohan toivoa saada tuo rokotus jo ensi viikolla :)

ja vauva saa sen rokotteen siinä samassa. ei tarvitse ensimmäisinä elinkuukausinaan sairastaa tuota tautia. mut siis lehteen tulee koska sen saa hakea. meille kun ei tule lehteä niin tyätyy pistää sukulaiset tarkkailemaan asiaa. tänä vuonna esikoinen saa kausi-influenssa rokotteen. viime...
  7. M

no on tää ollut tähän astisen elämäni vaikein päätös. mutta olen asian nyt näin päättänyt ja luotan omaan lääkäriini asiassa joka sitä suositteli. mulla kun on astmakin. olen ajatellut asiaa koko perheen kannalta. meillä on pieni esikoinen joka tarvitsee äitiään, mies tarvitsee mua. enkä usko...
  8. M

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009101910448133_si.shtml raskaana siis ollaan.. tuleekohan sinne neuvolasta kutsu vai kuinkahan tuo menee??
  9. M

Sikainfluenssarokotus raskaana oleville mietityttää

a´vauvan voi rokottaa vasta 6kk iässä, jos tauti tulee vauvan ollessa 3kk ikäinen eikä äiti ole rokotetta ottanut on tilanne aika kurja. mutta jos äiti ottaa rokotteen raskaus aikana saa vauva suojan tautia vastaan 8-9kk ikään saakka, näin minun nuvolalääkärini mukaan. ja luotan häneen paljon...
  10. M

Sikainfluenssarokotus raskaana oleville mietityttää

mä aion ottaa ja mun neuvolalääkäri sitä ihan ehdottomasti kyllä suosittelikin. vertasi asiaa turvavöihin. joissain todella harvoissa tapauksissa saattaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä mutta että hyötyjä ja mahdollisia haittoja punnittaessa hyödyt ovat ehdottomasti suurempia.
  11. M

Pistää vihaksi äidit..

no on ap:lla murheet..
  12. M

kauhee se naantalin jutuu

tosi surullinen juttu :'( monta perhettä tuhoutunut viime yönä :'( tästä tuli kyllä niin paha mieli kun aamulla uutiset luki..
  13. M

En taida antaa anteeksi tätä frendille, päästi suustaa melko pahan sammakon!

just näin. s itä paitsi mähän epäilin provoks koko juttua
  14. M

En taida antaa anteeksi tätä frendille, päästi suustaa melko pahan sammakon!

tää taitaa olla provo. Daniel on sitä paitsi yks kauneimmista pojan nimistä mitä on :D
  15. M

Voi itkujen itku!!!!

hyvä juttu :hug:
  16. M

Voi itkujen itku!!!!

millanen haalari.. kalliskin? tollasia sattuu joskus, ei voi ku itteensä syyttää ja parempi niin. kurja juttu kyllä
  17. M

mitä tehdä, pottailu asiaa?

no me oltiin kotona ilman housuja ku tota harjoteltiin mut sillon oli kesä et tarkeni paremmin. kyllä meillä vieläkin tyttö 2v2kk pissaa vaippaa jos vaippa on, kakasta kyllä kertoo ja sen tekee sitten pottaan. on nyt nelisen kuukautta ollut kotona kuiva, muualla vieläkin vähän vaikea sitä...
  18. M

apua!!! humax digiboxi hajos oisko kenelläkään kokemusta

meillä hajonnu kaks humax merkkistä.. surkeita vehkeitä
  19. M

Tässäpä ajankuluksi mietin että riittääkö itse tehty "perunasalaatti" iltapäivän ruuaksi ?

mä tarjosin tyttären synttäreillä itse tehdyn perunasalatin kanssa kalkkuna-feta pyöryköitä ja nakkeja + vihreää salaattia
  20. M

Tässäpä ajankuluksi mietin että riittääkö itse tehty "perunasalaatti" iltapäivän ruuaksi ?

joo ei todellakaan. vaikka hyvää onkin niin ei sitä pysty syömään kuin ihan pienen määrän tai alkaa etoa ja pahasti

Yhteistyössä