En taida antaa anteeksi tätä frendille, päästi suustaa melko pahan sammakon!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oltiin heillä päivällä, mä lapsieni kanssa ja hänellä 1 poika yhen mun pojan ikänen. En nyt sen paremmin selitä mistä siinä juteltiin, mut yhtä äkkiä se sano joteki näin: "Kun sun muksuilla on noin rumat juntti nimetkin, ni sähän voisit...jnejne" jatko juttuaan pokkana.
Multa silmät pullisstu varmaan päästä, en saanut enää sanottua mitään, mulle tuli niin kamala olo. Melkein aloin itkeä siinä. Lopult sit sain kysyttyy mitä tarkotti sillä mitä sano. Se alko perumaan ja sano et tarkotti vaan sitä että mun lapsil ei ole yleiset ja muodikkaat nimet, että ei tarkottanut mitään pahaa. Just varmaan niin. Mulle jäi niin paha mieli että en haluu enää nähdä koko ihmistä. Saa pyytää anteeks jos aikoo saada mut takas kaveriksi.
Lapsien nimet Markku, Matti ja Marjut. Tiedän et ei ole muotia mutta pitäsikö olla. Sen pennulla vasta typerä nimi on; daniel.

aha
noin on munkin lasten nimille sanottu, että ei ole muodikkaat (vaikka itse asiassa on) :)
Minä en jaksanut asiasta repiä riitaa, ajattelinpa vaan, että onhan dorka tuossa suhteessa..

yksi perus suomalaisten nimien kannattaja
voi sinua! Haleja sulle! Sammakkoja mullekin on nimistä tullut, mutta osaan siihen jo asennoitua. Ja meillä toodella vanhat perussuomalaiset nimet lapsilla. 7 veljeksestä osa keksitty. Mutta hyvää ystävyyttä ei kannata nimien tähden pilata. Pidä taukoa, mutta älä unohda häntä. Ystävät ovat loppuviimein kuitenkin tärkeitä. Ja saahan kaikki olla nimistä ihan mitä mieltä tahansa. Eikä todellakaan teidän lasten nimet ole rumia, todella perusnimiähän nuo ja jos oikein muistelen, joku noista nimistä on vilahtanut omien lapsien nimiehdotuslistoillakin. :)

no mutta hei... onko sillä niin väliä? SUN mielestä ne on hienoja nimiä, kaveri voi olla mitä mieltä tykkää eikä sun tartte siitä heilahtaa?! Miksi noin turhanaikainen asia merkkaa sulle yhtään mitään? Eli kun sä tiedät ite ihan hyvin, ettei niissä nimissä ole mitään vikaa!!

Se on sitten tietty toinen juttu, että tokihan sitä anteeksipyyntöä on lupa haluta, kun kerran on loukkaantunut. Ja toisen on syytä olla valmis senverran ystävyydestä maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
tää taitaa olla provo. Daniel on sitä paitsi yks kauneimmista pojan nimistä mitä on :D
Sekö oikeutta sun mielestä haukkumaan rumiksi mun lapsen nimiä?
Heh, mutta siis just äsken haukuit sen kaveris lapsen nimeä...
just näin. s
itä paitsi mähän epäilin provoks koko juttua

ap
tää taitaa olla provo. Daniel on sitä paitsi yks kauneimmista pojan nimistä mitä on :D
Se haukku päin naamaa mulle lasteni nimiä, mä oon täällä. Enkä ois koskaan ekana haukkunut.

vieras
Mä en jaksa ymmärtää miten aikuiset ihmiset jaksaa haukkua toisten ihmisten nimiä.On kyseessä sitten lapsen nimi tai ihan aikuisen nimi tai vaikka vanhan mummelin niin yli hilseen menee mulla minkäänlainen nimien kommentointi negatiivisessa mielessä.Mä olisin sillä paikalla kylmästi todennut,että nyt lienee meidän aika lähteä ja kerännyt lapset mukaan ja poistunut paikalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en jaksa ymmärtää miten aikuiset ihmiset jaksaa haukkua toisten ihmisten nimiä.On kyseessä sitten lapsen nimi tai ihan aikuisen nimi tai vaikka vanhan mummelin niin yli hilseen menee mulla minkäänlainen nimien kommentointi negatiivisessa mielessä.Mä olisin sillä paikalla kylmästi todennut,että nyt lienee meidän aika lähteä ja kerännyt lapset mukaan ja poistunut paikalta.

Aivan samaa mieltä.Ei mene jakeluun nimien haukkuminen.

joop
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en menis ihan takuuseen onko kyse ihan aikuisista ihmisistä ;) Tällä palstalla taitaa äippien keski-ikä olla melkoisen nuorta. Niin ja täysi-ikäisyys ei mielestäni tarkoita aikuisuutta...

BootyPeppi
Se haukku päin naamaa mulle lasteni nimiä, mä oon täällä. Enkä ois koskaan ekana haukkunut.
se, että haukuit tokana ja täällä ei tee asiasta yhtään parempaa.

äiti
Hei herran tähden aikuiset ihmiset. Vanha klisee: makuasioista EI VOI kiistellä.

Sinä olet valinnut lapsillesi nimet ja pidät niistä. Joku toinen ei pidä. So what?

Se että joku HAUKKUU päin toisen naamaa lapsen nimiä epämuodikkaiksi, rumiksi tai muuksi, niin osoittaa vaan sen ihmisen typeryyttä. Mutta suotakoon heille ajatuksensa.

Pitääkö ottaa nokkiinsa- no ei- kaverisi on törppö, mutta hän saa myös olla omaa mieltään lapsesi nimistä. Toki se kuuluisi esittää hivenen korrektimmin, taikka olla esittämättä kokonaan.

Ja mun mielestä kaikki yllä mainitut neljä nimeä on ihan kivoja.

Yhteistyössä