Hakutulokset

1. L

***HUHTIKUISET Lokakuussa***

Liikkeistä on tuntuneet viime viikolla ja tänä aamuna, kun ehdin vähän pidempään lepäillä sängyssä tuntui tosi selvästi. Mahanmuodosta mun kohdalla tuo pysty ja vain edessä oleva maha on tiennyt poikaa ja sivuille levenevä, matalampi tyttöä. Oma ruumiinrakenne on samana pysynyt, mutta näin...
  2. L

Pitkästä aikaa terve kaikille, sain sen sikainfluenssarokotteen eilen ja vähän aristaa tuota käsivartta, ei muuta oiretta. Tartuntariski työssä on sen verran suuri, etten uskaltanut jättää ottamattakaan. Iltahommat kutsuu, terveisin Lyra 16+3
  3. L

Oman kokemuksen perusteella muuttelin vähän tuota Poppeliinin linkittämää listaa... Kukin tekee tavallaan ja tarpeen mukaan :).
  4. L

Pitkästä aikaa hei kaikille, en ole ehtinyt juuri lukea näitä kirjoituksia, saati kommentoida. Nt-ultrassa kävin ja vauva näytti olevan kunnossa, niskaturvotusta oli 1.6 (vkolla 12+4). Kestovaippoja en ole koskaan käyttänyt lapsilla, en ole siitä mitenkään ylpeä, mutta yritetään...
  5. L

***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

Hei pitkästä aikaa, kävin eilen neuvolassa ja siellä pikkuinen ultrassa liikkui ja sydän sykki. Lasketuksi ajaksi tuli 10.4.2010. Huonoa oloa ajoittain, muuten kaikki ok. Muistelen, että niskapoimu-ultra olisi minulta katsottu ulkokautta. Nytkin näkymät oli ihan selvät tuosta vatsan päältä...
  6. L

Pakkauksesta, katselin, mutta en taida ottaa, kun perustarvikkeet on jo, monet kynsisakset, vauvanharjat, lämpömittarit, makuupussit, peitot. Ostan ehkä uuden turvakaukalon osittain tuolla rahalla (140e). Lyra 9+0
  7. L

Stoppis, tuota juuri ajoin takaa, että on tilanteita, joissa joutuu tekemään raskaita päätöksiä. Joskus se mahdottominkin ratkaisu on ainoa mahdollinen, vaikka kuinka vaikea tahansa. :hug: Nyt öitä. Lyra
  8. L

malaha, menen np-ultraan ja veriseulaan. Siksi, että olen sellainen, että mieluummin tiedän etukäteen mitä odottaa, otan selvää ja valmistaudun. En siksi, että harkitsisin aborttia. En tiedä pystyisinkö koskaan keskeyttämään raskautta, siis missään tilanteessa, en oikein usko, mutta on niin...
  9. L

Kiitos Empuuu, niin laskeskelin, että vois liittyä menkkoihin. Ei ole mitään merkkejä verenvuodosta näkynyt, mutta tottakai koko ajan sellainen pelkokin on. Neilalle ja muille huonoja uutisia saaneille iso :hug: . Vihreästä teestä löysin tällaisen mielenkiintoisen tekstin: Vihreän teen...
  10. L

Hei kaikille. ).(Olen vähän tuskaisissa tunnelmissa. Eilen kävin lämpimässä suihkussa ja sen jälkeen pyyhkäisin vessassa paperiin muutaman viirun -varoitus vähän ällöttävää- jotain verennäköistä liman seassa. Sen jälkeen ei ole tullut mitään, laskelmien mukaan kuukautisetkin ois olleet näihin...
  11. L

¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Olen huono muistamaan nimimerkkejä, mutta halaukset kaikille menetyksen kokeneille :hug: ja etenkin rohkealle enkelikaksosten äidille. Soittelen neuvolaan tällä viikolla, heti kun tuon päätöksen tein, loppui pahoinvointi ja oireet :/ joita on ollut paljon. Ei edes väsytä kummemmin...
  12. L

Ihan vaan ilmoittelen, että täällä vielä roikutaan. :hug: ikäviä uutisia saaneille ja :wave: uusille. Mulla vaan väsymys ihan mahdotonta, samoin pahoinvointi. Nyt ei ole ihan oksennus lentänyt, mutta on pakko olla syömättä tai vetää jotain suolasta tai raikasta. Moni asia oksettaa. Maha...
  13. L

Scala ja Millenia :hug: ... Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille. Täällä paha olo jatkuu koko päivän kestävänä pahoinvointina, oksentaa on tarvinnut vain pari kertaa, mutta kuvotus ja väsytys kestää 24/7. Väliin paastoa, sitten jotain raikasta, suolaista, raikasta, paastoa. Kahvia ei...
  14. L

Hei ja tervetuloa uusille, täällä päivä mennyt kahteen asti pää pöntössä ja syömättä makoillen, aivan kauhuissaan olen, kun mun pitäis kyetä töihin taas maanantaina. Kahdesta eteenpäin olen sitten touhunnut ja syönyt paaston edestä :snotty: ... Tätäköhän tää tulee olemaan. Aiemmissa...
  15. L

Rialle :flower: onnittelut ja Sintsulle :hug: pahoittelut :( . Täällä pahoinvointi vaivaa aamun ja aamupäivän, että syömättä töissä ja illalla taas voisi syödä määrättömästi, sitten onkin taas paha olo :$ . Nyt en ehdi kirjoittaakaan, yksi pikkuinen laskee vettä ilmeisesti lattialle...
  16. L

Tervetuloa uusille minunkin puolesta =) . Asumisesta, meillä on ok-talo, mutta tilaa ei ole koskaan liikaa. Tässä aiotaan kuitenkin asua, ainakaan nyt pariin ensimmäiseen vuoteen ei vielä mitään kiirettä ole. Kertomisesta, pari kertaa on ollut lähellä lipsahdus, mutta haluan välttää vielä...
  17. L

Katsotaanpa saanko nyt kirjoitettua, meillä trafiikki koneilla on noiden lasten vuoksi aika vilkasta, joten ei tahdo ehtiä kirjoittelemaan :) . Ruokavaliosta kahvia juon kyllä useita kuppeja päivässä, pitäisi vähennellä. Eilen ja tänään olen jo oksentanut, joten luontaista vähentämistä tämän...
  18. L

Oi, onpa tiitu87lla jo komea masu . Minulla on turvotusta paljon enemmän iltaisin, aamuisin ei juuri muutosta entiseen huomaa, mutta iltaisin ero entiseen on iso. Rinnat on melko arat, mutt tänään ei ole ollut vielä yhtään pahoinvointia, mikä on aika kummallista. Jospa kaikki olis hyvin...
  19. L

:hug: Puhnallelle... Minä taidan tilata neuvola-ajan vasta ensi kuun alussa. On paha olo ja tekisi mieli kertoa muillekin raskaudesta, mutta odotan varmaan varmistusta ensin. Lyra 5+4
  20. L

Hei, täällä tasaisen pahaa oloa ja väsyä aamusta iltaan. Minullakaan ei tuota vatsaa tavallisesti ole, mutta alkuraskaudessa onkin heti kovasti turvotusta, aina siihen asti kun vauvamasu tosissaan pompahtaa esiin :laugh: . Lyra 5+3

Yhteistyössä