Puhnalle! Olen
todella pahoillani ja
tiedän miltä susta tuntuu. Itse kävin tuon saman läpi viime kierrossa. Ja tuotos oli saatu 5 vuoden lapsettomuuden jälkeen IVF-hoidolla aikaiseksi, joten tipuin minäkin aika korkealta. Keskenmenon jälkeen kuitenkin plussasin luomusti, kuulema keskenmeno luo otollisen alustan seuraavalle raskaudelle ja keho vapauttaa useampiakin munasoluja seuraavassa kierrossa, eli jopa kaksosriski on olemassa kuulema... Siis ihan ilman PCO:ta myös...
Jastu: Arvaa vaan oonko minäkin testaillut vaikka
tunnen kyllä hyvin olevani raskaana. EIlen meni mustanpunaiset viivat tikkuun alta aikayksikön.
Positiivisen testin tekeminen rauhoittaa stressiä (mitä ei saisi olla sitten
yhtään) ja on jotenkin ainoa tapa tässä vaiheessa todistaa sitä raskautta noin konkreettisesti. Joten taitaa noita testejä vielä ainakin pari mennä. :ashamed:
Testailevatko muut plussanneet vielä varmistukseksi useampaan kertaan?
Sunrise: Mulla on sama tilanne, oon 27 ja Helsingistä eikä synnäreistä tietoakaan... Kiva löytää edes yksi Helsinkiläinen täältä. Saanko kysyä mistä päin stadia sitä ollaan? Aion mennä siihen synnäriin, kummassa on paremmat saumat päästä semmoseen perhehuoneeseen missä mies saa olla vaikka 24h/vrk mukana.
Onko muita Helsinkiläisiä?
Minä: Samat oireet (nälkä, sekä nippailut kohdussa ja tisseissä ). Ultra-aika olisi ensi perjantaille jolloin viikkoja 6+5. Tämä siis yksityisellä, jossa minun hoitosuhteeni on (lapsettomuushoitojen vuoksi).
Voikaa hyvin!
-Bee ja tähti 5+5