¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Mua mietityttää kovasti tuo et mihin ottaa yhteyttä ku jos pääsis varhaisultraan? mut ku tosiaa eka neuvola ois 7.9 vasta ja silloin laskelmien mukaan oisin rv 8-9 jommin kummin.

Oireina ei pahemmin ole kui tuo syömishomma :)sit todella harvoin tuntunut masussa jotain nipistelyä, menkkamaista jomotusta mut muuten olo ollut loistava. Nyt oon vaa nii pahatuulinen ku tulin töistä ja koti on nii POMMIN jäljiltä et ei tosikaa! Mua ei yhtää innosta siivota!!
 
puhnalle Olen todella pahoillani, kävitkö ultrassa?

Olen aikainen lintu täällä, plussasin haamun tänä aamuna. Olen ennen ollut taikauskoinen enkä ole uskaltanut liittyä mukaan näihin ihaniin odotuslistoihin, mutta kaikki neljä ovat silti menneet kesken. Nyt sitten liityn näin varhain, jospa se toisi onnea.

Menossa vasta 3+0 ja laskettu aika 29.4 kuukautisten mukaan. Kierto on lyhyempi kuin 28 joten todellisuudessa lienee 3+3 ja 26.4. Neljättä odotan.

Saanko siis jo liittyä tähän ihanaan listaan?

Liiza
 
puhnallelle kovasti voimia.

Tosiaan mä tänää sit laskin tarkemmin nii eka neuvolassa mä oisin 7+7. mut ei ultraa vissii meidän neuvolas tehdä ku ei aikasemmassakaa raskaudessakaan. Noh kaipa seki selviää sit siel neuvolassa et pääseekö ultraan jne.

4+3 oletettavasti nyt..
 
puhnalle :hug: voimia sinulle, surullista ja laittaa aina miettimään, että kaikki ei ole itsestäänselvää..

Uudet tervetuloa huhtikuisiin ja tarrasukkia matkaan! :flower:

Varasin sit ajan ultraan, sain sen jo maanantaiksi eli 17.pvä. :heart:
Nämä pahoinvointi ja väsymys on nimittäin niin kuluttavia, et tuntuu että niitä jaksais paremmin jos tietäis et masussa on kaikki niinku pitääki. Siitä ilosta oon valmis maksamaankin. Sit voi luottavaisin mielin kai soitella sinne neuvolaankin.
Ilma on taas niin kaunis ja viinimarjat pitäis poimia, eli jos lähtis hommiin! :)
 
Ilmoittaudun minäkin, vaikka kaikki pelottaa =)

Esikoinen olisi tulossa 17.4. jos 28 pituisen kierron mukaan lasketaan. Todellisuudessa se on ollut pari päivää pidempi. Keskenmeno mulla oli lokakuussa, joten sen puolesta on tietenkin vähän turvaton olo. Mutta voi, jospas se tästä! Helsingissä asun, mutta synnäreistä ei tietookaan vielä =) Aamulla vasta tein vahvan plussan....
 
Puhnalle, otan osaa :'( !! Mä pelkään että mullekin käy samalla tavalla. Ensi viikon keskiviikkona illalla se sit selviää, jollei sitä ennen jo jotain merkkejä ilmaannu.. Noh, käy miten käy. Ja ensi viikolla mulle selviää että saanko yhden työpaikan. Ois kyl hyvä jos sen saisin, niin jos tuliski km niin ois muuta aateltavaa.
TÄnään 6+0
 
Piti vielä yksi testi tehdä ja kyllähän se plussaa näytti.. että nyt se on sitten uskottava! :heart: =) Ja kyllä mä kieltämättä olisin yllättyny jos negaa olisi näyttänyt, kait tässä alkaa jotain oireitakin pikku hiljaa olemaan.. mutta mutta, kovasti varhaisultraa odotellessa <3

jastu 4+5
 
:hug: Puhnalle, voimia koko perheelle!

Uudet: Voisitteko laittaa yv:llä rivinne.. huomaan viestit kyllä tekstistä, mutta pysyn itse paremmin kärryillä kenet olen lisännyt ja ketä en kun voin samalla yv:stä viestit poistaa sitä mukaan kun listalle olen teidät lisännyt.

Onnittelut kaikille uusille ja tervetuloa!

Hieman etovaa oloa, melkein oksennusta mutta ei aivan. Kohta..

KiiajaVille 6+5 (kai)
 
Liiza Kävin ultrassa, eikä siellä näkynyt enää mitään...

Haikealtahan tuo vähän tuntuu, mutta tällaista tämä elämä on.
Jotenkin niin osasin tätä odottaa.. Parempi tuuri ensi kerralla.

Kiitokset vielä kaikille halauksista!
 
tänne voisin myös ilmoittautua; esikko täyttää syyskuussa kaksi ja nyt odottelen pikkukakkosta syntyväksi n. 4.4.2010 neuvola ensi ti ja varhaisultra 23.8 ja viikkoja on noin kuusi tällä hetkellä , onnellinen olen :heart:
 
Puhnalle! Olen todella pahoillani ja tiedän miltä susta tuntuu. Itse kävin tuon saman läpi viime kierrossa. Ja tuotos oli saatu 5 vuoden lapsettomuuden jälkeen IVF-hoidolla aikaiseksi, joten tipuin minäkin aika korkealta. Keskenmenon jälkeen kuitenkin plussasin luomusti, kuulema keskenmeno luo otollisen alustan seuraavalle raskaudelle ja keho vapauttaa useampiakin munasoluja seuraavassa kierrossa, eli jopa kaksosriski on olemassa kuulema... Siis ihan ilman PCO:ta myös...

Jastu: Arvaa vaan oonko minäkin testaillut vaikka tunnen kyllä hyvin olevani raskaana. EIlen meni mustanpunaiset viivat tikkuun alta aikayksikön. :D Positiivisen testin tekeminen rauhoittaa stressiä (mitä ei saisi olla sitten yhtään) ja on jotenkin ainoa tapa tässä vaiheessa todistaa sitä raskautta noin konkreettisesti. Joten taitaa noita testejä vielä ainakin pari mennä. :ashamed: Testailevatko muut plussanneet vielä varmistukseksi useampaan kertaan?

Sunrise: Mulla on sama tilanne, oon 27 ja Helsingistä eikä synnäreistä tietoakaan... Kiva löytää edes yksi Helsinkiläinen täältä. Saanko kysyä mistä päin stadia sitä ollaan? Aion mennä siihen synnäriin, kummassa on paremmat saumat päästä semmoseen perhehuoneeseen missä mies saa olla vaikka 24h/vrk mukana.
Onko muita Helsinkiläisiä?

Minä: Samat oireet (nälkä, sekä nippailut kohdussa ja tisseissä ). Ultra-aika olisi ensi perjantaille jolloin viikkoja 6+5. Tämä siis yksityisellä, jossa minun hoitosuhteeni on (lapsettomuushoitojen vuoksi).

Voikaa hyvin!

-Bee ja tähti 5+5
 
Róuva B - mä testasin varmaan 20 testiä alkuviikoilla mutta ultran jälkeen en yhtään :D Olen muuten pk-seudulta, Espoosta. Lähellä stadia ollaan. Esikon synnytin kätilöopistolla josta en pitänyt. Siellä on opiskelijoita ja panostetaan luonnonmukaiseen synnytykseen (toki saa lääkettä mutta mulla esimerkiksi meni pieleen kipulääkitys). Haikaranpesä oli muuten ihanan perhekeskeinen paikka. Jos sinne mielii kandee soitella heti kun voi, eli oliko se nyt np-ultran jälkeen? Naistenklinikasta sen sijaan olen kuullut vain hyvää.

Oireita - paha olo jatkuu ja on välillä pahempi. Voisin nukkua koko ajan |O
 
Täällä pahoinvointi on valtaisaa ja muutenkin olen hirmu väsynyt :(
Rouva B - minäkin olen Helsingistä, asustelen vuosaaressa.

Minä sitten taas tykkäsin kätilöopistosta ja haikaranpesästä. Synnytin siellä 08 helmikuussa ja yritän päästä tämän tonskankin kanssa.

Nyt olisi töistä pari vapaata ja sunnuntaina aamuvuoroon. Huomenna olisi ristiäiset pitää yrittää olla hyväntuulinen ja pirteä...

Torres 6+6
 
Sapfo: Mulla onkin ollu vähän semmonen kutina että NKL ois parempi. Kättärillä olin hoidossa lapsettomuustutkimuksessa ja oli kamalaa. Naikkarillaolin hyperin takia viime kierrossa ja hlökunta oli ihanaa. Ja kaverit ovat saaneet ainakin semmosen perhehuoneen. :D Ehkäpä tuo NKL olisisitten miunkin paikka kun sinne asti päästään.

torrestiina: Minäkin oon Vuosaaresta! Aurinkolahdesta. Rasittaa, että tää oma terkkari on vielä lomilla, ja sen kautta ainoastaan saa varata neuvola aikoja. Pitää odotella ensi viikkoon.

-B
 
Yleisestä kaavasta poiketen täällä ollaan melkoisen oireettomia :wave: Vähän ehkä tekee mieli napostella vähän väliä jotain, mutta eipä muuta. Menkkamaista tunnetta oli jossain vaiheessa ennen kuin testasin, ja kupinkin jo valmiiksi keittelin, mutta eipä sitä sitten tarvittukaan :D Olo siis melkoisen tavallinen eikä edes väsytä! :eek: No, aikaisemmista tiedän, että kyllä se väsy vielä iskee... Mä olen nyt päättänyt, että en ole huolissani oireettomuudesta tai muusta, kun en asiaan kuitenkaan voi mitenkään vaikuttaa! Pitää nauttia tästä raskaudesta, koska tämä on varmaankin mun viimeinen! =)

En ole vielä perillä noista viikoista... arvataanko 6+
 

Yhteistyössä