Hakutulokset

  1. Y

    Miten sanon englanniksi: jos olisit sanonut?

    and i would have come
  2. Y

    G: Tehdääs joulukortin "sieto" tutkimus <:)

    Mun mielestä on ihanaa jos joku muistaa mua kortilla :)
  3. Y

    Kipeä 10kk

    Hyvä, jos jaksaa leikkiä kuitenkin. Kannattaa nyt antaa tarvittaessa sitä lääkettä ja seurailla kotona. Jos tuo kuume nyt ei enää nouse, eipä siinä varmaan hätää. Syliä ja nestettä :)
  4. Y

    Kotipäivä lapsen kanssa

    Juu vauvan kanssa ollaan,eskarilainen haetaan pian kotiin. Toivottavasti ei ala noita tapauksia tänne tulla :(
  5. Y

    Tavarakasa keittiön pöydällä

    Mihin te laitatte kaikki postit ja lehdet sun muut, kun niitä tulee? Meillä kaikki posti kertyy tiskipöydälle vuoreksi ja kaikki muukin tavara tuppaa sinne kertymään. Nyt pitäisi saada käytännöllisiä vinkkejä miten keittiö pysyisi siistinä, ja muutenkin koko talo? Tavaraa pitkin poikin, hermot...
  6. Y

    Miks mun vauvani ei vaan voi...

    Olen kokenut sen, kun piti nukuttaa aina sylissä tai tissille. Nyt on ollut ihanaa kuopuksen kanssa, kun välillä pieni nukahtaa sänkyynkin. Tosin isommaksi tultuaan asiasta on tullut haastavampaa, kun olisi niin tarve nousta seisomaan, ettei malta päätä pistää tyynyyn :) Meidän pitäisi vaan...
  7. Y

    voiko syömishäiriöstä parantua?

    Siis hyvin pahana se oli n. 5 vuotta. Sen jälkeen oli hyviä ja huonoja kausia, jonka jälkeen joku taikaisku muutti elämän tällä saralla. En tiedä onko anoreksiasta sitten vaikeampi päästä eroon, itsellä oli bulimia. Huomasin kertakaikkiaan kuinka oli parempi olla ilman oksentelua ja kaikkea...
  8. Y

    Kukahan mahtaa kirjoittaa näin surkea suomea Ilta-Sanomissa?

    Siis JOKA vai KETÄ?? En minä tajua en himpun vertaa enää..
  9. Y

    Kukahan mahtaa kirjoittaa näin surkea suomea Ilta-Sanomissa?

    Anteeksi :ashamed: mutta onko se JOTA vai KETÄ?
  10. Y

    voiko syömishäiriöstä parantua?

    Olen päässyt eroon, mutta kyllä se ruoka aina välillä aiheuttaa harmaita hiuksia, ei kuitenkaan enää hallitse minua.
  11. Y

    Äh, masennus vai mitä?

    Itsellä oli aikoinaan kotona ollessa vauvan kanssa samanlaista. Nyt alkoi lupaavasti synnytyksen jälkeen, olin täynnä virtaa ja kotikin siistimpi kuin ennen. Mutta mutta, nyt tekee vaan mieli istua tässä, vaikka olisi hommia riittämiin. Toisaalta, niitä riittää kokoajan, ja pakko hengähtääkin...
  12. Y

    Tyttö ja poika samassa huoneessa,miten sisustat?

    Miten tila on jaettu,onko sisustettu neutraalisti vai molemmille jotain omaa? Miten toiminut ratkaisu jo vähän isommilla?
  13. Y

    viikon kirpparisaldo

    Huhhuh, en ole koskaan saanut kuin 50e maksimi..mikäköhän vikana, en ainakaan liikaa pyydä, se on varma.
  14. Y

    Mikä on lastenvaatesuosikkinne,merkki?

    Tässä alkanut kiinnostua lastenvaatteista enemmän kuin ennen, ja olisi kiva tietää, mistä muut löytävät kivoja vaatteita. Käytättekö paljon nettiostamista?
  15. Y

    kestovaippatietäjille

    Eli jos on taskuvaippa, niin ei riitä, että sisään laitetaan harso? Arvasin ettei tämä niin helposti multa käy,hmm.. Tyhmä kuin tyhmä, tämä oli juuri se syy, että meinasin luopua koko hommasta, liikaa tälle päälle :( En tiedä mitä kangasta, mutta siis voisi siihen ihoa vasten siis jonkun...
  16. Y

    kestovaippatietäjille

    Siis miten 3h voi pysyä kuivana,vaihdanko sitten liian usein? Kyllä tuo tuntuu itkevän heti kun alkaa märkää olla, ei kai voi märkänäkään pitää?
  17. Y

    Laitatteko lapsille parempia vaatteita päiväkotiin vai niitä vähän huonoimpia?

    Ainakin sellaisia vaatteita, joilla ei ole väliä jos on maalitahroja tai ihan kurassa. Olen kuullut näistä vaatetuksista, joita ei saa sotkea. Miksi oi miksi laittaa lapsi sellaisissa päiväkotiin?
  18. Y

    kestovaippatietäjille

    Olin aikoinaan haaveillut kestovaipoista, mutta innostus laantui raskauden aikana. Nyt ollaan päätetty pitää osittain kestovaippoja ja olen innoissani. Mutta...huomaan pyykkivuoren kasvavan mukavasti,siis noitahan pitää vaihtaa kokoajan! Miten usein muilla vaihtoväli? Siis märkä tuo vaippa on...
  19. Y

    millaisille ihmisille/parisuhteille lapsen syntyminen on kriisin paikka

    Kyllähän se muutos tosiaan monesti on kriisin paikka. Varsinkin itselle, kun muutokset ahdistavat. Kriisin paikka esikoisen syntymä koska silloin joutui miettimään omaa suhdettaan äitiin joka hylkäsi aikoinaan.
  20. Y

    Pyhäpäivän "MITÄ LASISSA"-kalluppi!

    Mitään ei oo ku vettä hanasta..

Yhteistyössä