G: Tehdääs joulukortin "sieto" tutkimus <:)

Rokkivosu
Kyllä mä siedän niitä, mutta jos ne on sitä ylitylsää tonttulakkiosastoa niin roskiin menee :whistle:

Viime vuonna sain kyllä hienon lapsikortin :D Siinä parhaan ystäväni vauva näytti myrtsi ilme naamallaan nyrkkiä :D Hän näet tietää mitä mieltä olen niistä lapsikuvakorteista :D
 
Menni
Meille saa laittaa ihan minkälaisia joulukortteja vain :) Arvostan sitä ajatusta että ihmiset oikeasti vielä lähettää kortteja postissa eikä aina vain tekstareita ja s.postia laita :)
 
Mua ei ärsytä minkäänlaiset joulukortit, mutta kyllä ne kaikki menee roskiin joulun jälkeen, oli kyseessä sitten Tiimari-kortti tai valokuva tai askarreltu kortti.
En ala todellakaan säästelemään kun joka joulu tulee uudet.
 
Siedän kyllä, ainoa mille ei ymmärrystä riittänyt oli exän sukulaisen laittama kortti jossa lapsi oli alasti taljalla ainoastaan tonttulakki päässä, perheen koirallakin kuvassa enemmän "vaatetta" kuin lapsella...
 
Tässäpä mielipide
Lapsi- ja lemmikkikortit ovat ainoita, joita EN nakkaa paperinkeräykseen. Ne laitan valokuvakansioon.

Muuten en edes ymmärrä koko korttikulttuuria. Mitä ideaa on joulukortissa, varsinkaan siis ostetussa? Itse tehdyt asia erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Siedän kyllä, ainoa mille ei ymmärrystä riittänyt oli exän sukulaisen laittama kortti jossa lapsi oli alasti taljalla ainoastaan tonttulakki päässä, perheen koirallakin kuvassa enemmän "vaatetta" kuin lapsella...
Me saatiin yks joulu varsin ihastuttava kortti missä napero oli saunan lauteilla tonttupipo päässä. Se oli oikein onnistunut kuva :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Siedän kyllä, ainoa mille ei ymmärrystä riittänyt oli exän sukulaisen laittama kortti jossa lapsi oli alasti taljalla ainoastaan tonttulakki päässä, perheen koirallakin kuvassa enemmän "vaatetta" kuin lapsella...
Me saatiin yks joulu varsin ihastuttava kortti missä napero oli saunan lauteilla tonttupipo päässä. Se oli oikein onnistunut kuva :heart:
Mä en vaan tajua, en kertakaikkiaan, miksi se lapsi pitää tunkea alasti kuvaan :/ Muuten musta on oikein herttaisia kaikki lapsi- ja eläinkortit.
 

Yhteistyössä