G: Tehdääs joulukortin "sieto" tutkimus <:)

oo
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Siedän kyllä, ainoa mille ei ymmärrystä riittänyt oli exän sukulaisen laittama kortti jossa lapsi oli alasti taljalla ainoastaan tonttulakki päässä, perheen koirallakin kuvassa enemmän "vaatetta" kuin lapsella...
Me saatiin yks joulu varsin ihastuttava kortti missä napero oli saunan lauteilla tonttupipo päässä. Se oli oikein onnistunut kuva :heart:
Mä en vaan tajua, en kertakaikkiaan, miksi se lapsi pitää tunkea alasti kuvaan :/ Muuten musta on oikein herttaisia kaikki lapsi- ja eläinkortit.
Sama vika, tulee mieleen seksisävytteiset kuvat aikuisista alasti tai alkkareissa tonttulakki päässä, hyi. Kyllä lapsella pitää olla vaatteet päällä kuvissa kun niitä vieraille annetaan.
 
minttu
Alkuperäinen kirjoittaja Menni:
Meille saa laittaa ihan minkälaisia joulukortteja vain :) Arvostan sitä ajatusta että ihmiset oikeasti vielä lähettää kortteja postissa eikä aina vain tekstareita ja s.postia laita :)
Sama täällä. Kortit on ihania, tekstarit vähän tympeitä...
Meiltä ainakin lähtee tänä jouluna iso kasa vauva&2 kissaa -joulukortteja :) ja uskon suurimman osan ystävistä/sukulaisista niistä tykkäävän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Menni:
Meille saa laittaa ihan minkälaisia joulukortteja vain :) Arvostan sitä ajatusta että ihmiset oikeasti vielä lähettää kortteja postissa eikä aina vain tekstareita ja s.postia laita :)
Sama täällä. Kortit on ihania, tekstarit vähän tympeitä...
Meiltä ainakin lähtee tänä jouluna iso kasa vauva&2 kissaa -joulukortteja :) ja uskon suurimman osan ystävistä/sukulaisista niistä tykkäävän.
Minustakin on ne joulutoivotukset tekstiviestinä vähän kolkkoja, ellei niihin sisälly jotain asiaakin. Harva perheellinen varmaan joutaa edes kännykkä kädessä olemaan pahemmin aattona. Jos minulle tekstarina laittaa toivotukset, niin en niihin kyllä monestikaan ehdi ainakaan vastata. Vaikka en pahalla sitä tarkoita.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Menni:
Meille saa laittaa ihan minkälaisia joulukortteja vain :) Arvostan sitä ajatusta että ihmiset oikeasti vielä lähettää kortteja postissa eikä aina vain tekstareita ja s.postia laita :)
Sama täällä. Kortit on ihania, tekstarit vähän tympeitä...
Meiltä ainakin lähtee tänä jouluna iso kasa vauva&2 kissaa -joulukortteja :) ja uskon suurimman osan ystävistä/sukulaisista niistä tykkäävän.
Uskossa on hyvä elää!
 
minttu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Menni:
Meille saa laittaa ihan minkälaisia joulukortteja vain :) Arvostan sitä ajatusta että ihmiset oikeasti vielä lähettää kortteja postissa eikä aina vain tekstareita ja s.postia laita :)
Sama täällä. Kortit on ihania, tekstarit vähän tympeitä...
Meiltä ainakin lähtee tänä jouluna iso kasa vauva&2 kissaa -joulukortteja :) ja uskon suurimman osan ystävistä/sukulaisista niistä tykkäävän.
Uskossa on hyvä elää!
Taisinpa valita sanani väärin: siis TIEDÄN suurimman osan niistä tykkäävän. Tunnen kuitenkin ystäväni ja sukulaiseni sen verran hyvin, että varmasti kyseiset kortit ovat heille mieluisia.
 
metsänpeitto
Mä en kyllä muutenkaan arvostele saamiani joulukortteja. Korkeintaan iloisesti yllätyn jos joltain tulee esimerkiksi Amnestyn kortteja :)

Mun mielestä oleellista on se, että he on halunneet muistaa meitä, ei se että onko kuvassa koira tai lapsi, tai onko kortti ostettu tiimarin "20 korttia eurolla"-hyllystä.
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä en kyllä muutenkaan arvostele saamiani joulukortteja. Korkeintaan iloisesti yllätyn jos joltain tulee esimerkiksi Amnestyn kortteja :)

Mun mielestä oleellista on se, että he on halunneet muistaa meitä, ei se että onko kuvassa koira tai lapsi, tai onko kortti ostettu tiimarin "20 korttia eurolla"-hyllystä.
Minusta olisi ihana saada esim. tekstari etta puolestasi on laitettu pari euroa johonkin keraykseen. Aivan rahanhukkaa nuo joulukortit ja roskaa kertyy...
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Minusta olisi ihana saada esim. tekstari etta puolestasi on laitettu pari euroa johonkin keraykseen. Aivan rahanhukkaa nuo joulukortit ja roskaa kertyy...
Me ollaan käytetty edellisen vuoden joulukortteja askarteluun, lapset on askarrelleet niistä uusia joulukortteja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Roskiin tietty, ei kai kukaan kortteja säästele? Täytyy myöntää että meillä menee kortti suoraan roskikseen sen luettuani. Oli se sitten valokuva tai mikä tahansa.
Ai ei kukaan :ashamed: Mulla on kyllä kaikki tallella. Saadaan noin 50-100 korttia joka vuosi. Kuvalliset on albumissa. Ihana katsoa, kun kaverien lapset kasvaa :heart:
 
Retty
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Roskiin tietty, ei kai kukaan kortteja säästele? Täytyy myöntää että meillä menee kortti suoraan roskikseen sen luettuani. Oli se sitten valokuva tai mikä tahansa.
Ai ei kukaan :ashamed: Mulla on kyllä kaikki tallella. Saadaan noin 50-100 korttia joka vuosi. Kuvalliset on albumissa. Ihana katsoa, kun kaverien lapset kasvaa :heart:
En kanssa tajua, miten ei valokuvallisia kortteja muka viitsi säästää? Heittääkö sellaiset ihmiset sitten saamansa valokuvatkin roskiin, kun ovat kerran vilkaisseet niihin päin? Aika jännä tapa....
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja Retty:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Roskiin tietty, ei kai kukaan kortteja säästele? Täytyy myöntää että meillä menee kortti suoraan roskikseen sen luettuani. Oli se sitten valokuva tai mikä tahansa.
Ai ei kukaan :ashamed: Mulla on kyllä kaikki tallella. Saadaan noin 50-100 korttia joka vuosi. Kuvalliset on albumissa. Ihana katsoa, kun kaverien lapset kasvaa :heart:
En kanssa tajua, miten ei valokuvallisia kortteja muka viitsi säästää? Heittääkö sellaiset ihmiset sitten saamansa valokuvatkin roskiin, kun ovat kerran vilkaisseet niihin päin? Aika jännä tapa....
Mita niilla tehdaan? En mina ainakaan katsele kenenkaan muiden valokuvia jalkikateen, ainoastaan oman perheeni, joten turhaa roskaa komeroissa.
 
ann
Musta on aina ollut ihanaa saada lapsikortteja jouluna! Ja kun ne on säästänyt, on nyt ihana katsella että millasia palleroita sitä on oltukaan ja nyt jo toimeliaita leikki-ikäsiä / omiksi hienoiksi persooniksi kasvaneita teinejä.
 

Yhteistyössä