viikon kirpparisaldo

  • Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti
v
Hyvin sait! Mulla kans on nyt kirppispöytävaraus menossa ja huomen pitäis taas lisää tavaraa viedä... Viimeks sain jotain 200 egee minäkin ja sitä edellisellä kerralla huimat 700 euroo, kun möin kaikki vauvakamat pois... =) Ihan kiva tili oli
 
v
Tavaraa paljon, jota lisäilee aina joka päivä. Ja vähintään kerran päivässä kun käy siistimässä pöytää, on asiakkaiden mielyttävä pöytää katella. Ja mukana muutama vähän arvokkaampi tavara. Mutta siis kun minäkin hinnottelin noita vaatteita silleen, et esim. omat paidat 1 ?/kpl ja niitä on Tuhottomasti... ja lasten vatteita toinen mokoma.... astiat menee aina hyvin kaupaksi sekä nuo lasten ulkopuvut ja lelut...
 
katmat
Myin ihan lasten pieneksijääneitä vaatteita ja niiden lisäksi rattaat joista pyysin peräti 35 euroa ja matkasänky josta pyysin 20euroa.Muuten summa koostui 10senttiä-15 euroa maksavista vaatteista.Kalleimmat oli ulkoiluvaatteita:käyttämättömille RUkan lasketteluhousuille(joita meidän poika ei suostunu pitään ku niis henkselit)laitoin 15e(maksaneet 60e) ja NameIt-retrokuvioisesta,täysin uutta vastaavasta toppahaalarista pyysin niinikään 15 euroa,muuten ulkovaatteissaki alle 10e.Mun ei tarvinnu tuoda pois ku ihan pikkuriikkinen laatikko paitoja ja muutama kestovaippakuori.Luulen että mulla hyvän myynnin salaisuus oli merkkikuteet(suurin osa merkkivaatteita) sekä alhaiset hinnat.Myin mm hyväkuntoista marimekkoa 3e/vaate.Kaikki merkkivaatteet meni ja mitä toin takas,ne on Lindexin ym vaatteita,yhtäkää merkkivaatetta ei tarvinnu tuoda takas.Tiedän,että olisin voinu monesta vaatteesta pyytää enemmän,tuo Name It haalariki oli kuin uusi,jos olis vieny kaupan hyllyyn ei olis tienny et on käytetty,se oli käytössä vain viime kevään ja maksoi sentään uutena 75 euroa.Mutta mulle oli tärkeintä päästä vaatteista eroon,joten laitoin hinnat joilla tavara lähti varmasti.Rattaatki oli uudenveroiset mutta panin alhaisen hinnan ettei tarvi tuoda takas.
 
veera
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tavaraa paljon, jota lisäilee aina joka päivä. Ja vähintään kerran päivässä kun käy siistimässä pöytää, on asiakkaiden mielyttävä pöytää katella. Ja mukana muutama vähän arvokkaampi tavara. Mutta siis kun minäkin hinnottelin noita vaatteita silleen, et esim. omat paidat 1 ?/kpl ja niitä on Tuhottomasti... ja lasten vatteita toinen mokoma.... astiat menee aina hyvin kaupaksi sekä nuo lasten ulkopuvut ja lelut...
Meiltä on matkaa lähimmälle 25 km sivu, joten hintoihin tuokin tulee. Mielummin mä otan se 100-150e/vko PALJON pienemmillä kuluilla
 
tuuria
Ihan riippuu kirpparistakin mistä sitä rahaa saa. Toisissa on hiljaista kun huopatossutehtaalla ja toiset paikat pullistelee porukkaa, joten jos on hyvääkin kamaa mut hiljainen kirppari niin ei vaan mee. Meillä päin on paljonkin valinnanvaraa, mulla on pöytä aina siellä missä on vähän kalliimpi paikka, mut vastaavasti siellä on myös paljon asiakkaita. Ja joka kerta on tullut satasia viikon myyntisaldoksi.
 
kerttu
mitä sä ootkaan tosiaan niihin uutena laittanut. mä taas "teen tilin" kun käyn ostamassa niitä vaatteita sieltä kirpparilta, eikä tosiaan tarvi kaupasta ostaa uutena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuuria:
Ihan riippuu kirpparistakin mistä sitä rahaa saa. Toisissa on hiljaista kun huopatossutehtaalla ja toiset paikat pullistelee porukkaa, joten jos on hyvääkin kamaa mut hiljainen kirppari niin ei vaan mee. Meillä päin on paljonkin valinnanvaraa, mulla on pöytä aina siellä missä on vähän kalliimpi paikka, mut vastaavasti siellä on myös paljon asiakkaita. Ja joka kerta on tullut satasia viikon myyntisaldoksi.
mulla on täällä meidän kaupungissa paikka aina kirpparilla jossa on halvin viikkomaksu,mutta sielä menee tosi hyvin kaupaksi kaikki.Useimmiten ei tartte tuoda ku pieni nyytti takas vaikka on vieny autokuormallisen tavaraa.
 

Yhteistyössä