Hakutulokset

  1. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Ihanat uutiset Vuorikristallilla :heart: Täällä omat uumoilut ovikselle piti paikkansa, täti kurvasi paikalle tuhruillen dpo15 ja nyt jo menossa siis kp3. Ja koskaan en oo ollu näin pettyny, vihanen ja surullinen:/ Ehkä eniten siitä, ettei kunnon yritystä edes ollut, yrityksen...
  2. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei Milk@ ja tervetuloa kuumeilemaan!
  3. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Äh, en jaksa enää paikkailla tota kämmiä tuolta tekstistä :D
  4. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Ihanaa! Mahtavaa! Superonnittelut Samettihortensia :flower: Lisää plussia, kitoos ;) on ollu niin rauhallista sillä saralla jokusen hetken Ehkä sulla Sirpa on yhä se ovis tuloillaan, elähän hätäile vielä. Jatka vaan niiden läm Jahas teksti karkas ennen aikojaan.. Siis jatka niiden...
  5. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Puskis: Vähän on positiivisempi ilmanala siis teillä. Hyvä kuulla! Musta on kanssa tullut ihan FF:n vakikäyttäjä. Mulla se meinaa sekoilla siitä, kun ovis tulee mulla niin nopeasti ovisplussan jälkeen ts. edellisenä päivänä nega, seuraavana aamupäivänä plussa ja illalla on jo ovis eli mulla on...
  6. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei hei kaikki! Täällä jutskattu asiasta, mies ei kuulema "sillee tosissaan tarkottanu".. Hmm.. No mut toistaseks kaikki jatkuu kuin ennenkin, kypsyttelemme ajatusta unohtaa vauvahaaveet.. Siihen asti muhinoidaan niin paljon kuin ehditään ja toivomme tärppiä Täällä ff ehdottelee...
  7. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Aaaarrrrghhhh! Mies alkaa himmailee vauvanteon suhteen :'( on alkanu puhuu ehkäisystä ja ehdottelee kumin käyttöö. Eiiih ja mie en oo vielä henkisesti valmis. Vaikka aiemmin keskusteltu aikaraja alkaa tulla vastaan (tän vuoden loppu) Ahistaa.
  8. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Eläpä muuta sano Samettihortensia.. Täälläkin halutaan :) Ja niin epätoivoisesti, että itkupotkut tuli kaverin fb vauvauutispäivityksestä ja äsken naama norsunvitulla onnittelin asiakasta.. Tosin hetki takahuoneessa päätä seinään hakaten helpotti ja oon tosi iloinen (tästäkin)uutisesta Vihaan...
  9. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täällä kp 5 menossa :)
  10. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tervetuloa kovasti joukkoomme Vuorikristalli! Kiva saada uutta porukkaa plussanneiden tilalle, saadaan pino pidettyä elossa :) Jospa nyt olisi Kaktus sinun vuorosi, paljon vain positiivisia energioita ja ajatuksia. Ei kannata murehtia tulevia, ei edes välttämättä tapahtuvia asioita :hug...
  11. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei vaan kaikille! Olipa kiva kuulla susta Äiskä ja valtavan suuret onnittelut pikku typykäisestä, mietinkin sinua tuossa yksi päivä kun nimesi pisti silmään tuosta plussanneiden listalta Joo, täällä ei vieläkään punaista.. Ei tätiä eikä testiinkään, kun semmosen muistin kaapissa olevan...
  12. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Plääh :/ täällä sunnuntai alkoi päänsäryllä. Migreeni vihloo tuolla silmän takana ja se tarkoittaa vain yhtä asiaa.. Hormonitasot on romahtamassa ja menkat tulossa,uskoisin että huomenissa Useimmin kylläkin poden migreeniä vasta menkkojen aikana, mutta nyt tulikin jo etuajassa.. Aamulämmöt...
  13. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mahtavaa, tänne on tullut plussa. Onnittelut mustikkasuu :) Sirpalle synttärionnea! Lämpöiset tervetulotoivotukset uusille, Alissia ja Samettihortensia. Mulla oli myös keskenmeno 7:llä vkolla viime jouluna, joka oli siis kkm, km todettiin 11:llä vkolla. Ja todellakin koko alkuvuosi on...
  14. P

    Yrttitipat ja niiden vaarallisuus raskautta ajatellen...

    Kukkatipat ovat kevyemmistä päästä luontaishoidoissa ja ovat turvallisia käyttää. Tosin aikamoinen tuo repertuaari, varsinkin jos olet vasta aloittelemassa hoitoa. Ihan pari riittää alkuun, jotta huomaat onko tippa oikea. Ts. Tehoaako se Tuo mix sisältää muistaakseni samoja kukkia, kun...
  15. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    No voi harmitus mustikkasuu & pippurihäntä :/ Kaktus, toivotaan että sun tuntemukset ois ihan turhia.. Pelkojen aikaansaannoksia. Toisaalta sun pitäis nyt vaan nauttia raskaanaolosta, eikä murehtia asioita mitkä ei välttämättä tapahdu! Ihan turhaa energian haaskausta Mutta mitenkään...
  16. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Nopee päivitys.. Täällä se ovis oli mitä todennäköisimmin silloin kuin uumoilinkin, kierto jäi 20 päiväiseksi ja nyt menossa jo kp5, limat jälkeen alkaneet. O-testi oli nega Ihan kökköä, mahtaakohan noin vähäiset päivät riittää munasolun ja limiksen muodostumiselle.. Njoo.. Tää nyt...
  17. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Scarleth- kyllä voi!!:flower: :heart: =) Suuren suuret onnittelut ja paaaaljon vaaviliimaa.. Ehkä tämä oireettomuus on vain hyvä merkki Ihana uutinen! Puskis:wave: P.S Täällä ei oiretta, eikä ovisplussaa, lämmöt yhä korkeella.. La-su ennen leikkausta meni migreenissä ja nuo jäivät...
  18. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tuun tänne pohdiskelemaan "ääneen" Mulla alkais olla sellaset tutinat, että ovuloin sittenkin maanantaina. Tein tossa aamupäivällä ovistestiä ja jälleen tuskin havaittavissa oleva viiva, eli nega Laitoin sitten riviin koko ovistestinipun tältä kuulta ja kp8 on melkeen tasavahvoilla...
  19. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Scarleth- RKTT, eikös niin ;) Miltsulle tsemPitykset tositoimiin!! Mulla ei ovistesti oo vielä plussaa näyttänyt, kp:t 5-9 oli suht vahvaa viivaa ja sen jälkeen olematonta.. :/ Lämpöihin en oikeen luota tässä kierrossa. Olin leikkauksessa muutama päivä sitten ja sen jälkeen on heitellyt...
  20. P

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hemmetti, mulla on ihan järkkylimat vaikka menkat vetelee vielä viimesiään.. Tosin on kyl järkky räkätautikin päällä, mut näinköhän jo ovista pukkais. Tosin ei ihme, kun välillä on ollu noita 20 pvän kiertoja Taitaa joutua tekemään ovistestin, kunhan pääsen kotiin

Yhteistyössä