YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Hih, mitäs mä sanoin - että joku täällä plussaa ihan justiinsa!!! Tuhannesti onnea Samettihortensia :heart: Älä vielä aloita hermoiilua, tässä on kuitenkin yhdeksän kuukautta aikaa panikoida kaikenlaista :D :D Toivotaan että kaikki menee hyvin!!!
 
Samettihortensia oikein paljon onnea :flower:

mun lämmöt on hikisesti jotain 36 koko ajan :( aamulla herätessä oli taas alle sen ja äsken 36,1.. että joo-o semmosta. eli ovista ei ole tapahtunut kun ei ole kertaakaan edes päivällä noussu tota ylemmäs. Sais sitten noi menkat jo vaikka alkaa kiitos.
 
No niin.. en ole hetkeen tänne kirjoitellu mutta nyt ne vihdoin saapui, eli menkat kierukan poiston jälkeen! Onneks kesti vaan 2kk eikä puoli vuotta tai enemmän:).'
Eli kp5 on nyt menossa ja odottelen menkkojen loppumista et tulis sitten ovisoireita:)

En ole nyt kerenny seuraamaan mitä muille kuuluu mutta kaikille tsemiä!<3
 
Samettihortensia - JEEE! :flower: Se ei tosiaankaan ole keltään muulta pois se plussa, minkä nyt sait. Isot onnittelut ja onnellista odotusta :)

Miltsu - Oviksen metsästysonnea!

Sirpa - Tylsä homma. Nyt siis kerrankin toivotaan niitä menkkoja ja pian. Anovulatorisia kiertoja tulee kuitenkin kaikille, joten ei siinä varmasti mitään sen kummempaa tarvi hullusti olla.

ON: Mun veikkaus on, että ovis on (jos ylipäänsä on) tänään/huomenna, vaikka eilen ei tikku hymyillytkään vielä. Lämmöt dippasivat tänään ja olo on hyvinkin hedelmäisä. Kokeilen vielä töiden jälkeen, mitä tikku sanoo. Täsmäjumpat joka tapauksessa edessä iltasella :)

MUOKS: Ei hymyile tikku vieläkään. Höh. Kaikki oireet viittaa siihen suuntaan, että oviksen täytyy olla ihan näillä näppäimillä. Tässä tuli about 30 tunnin väli edelliseen testiin, joten voihan se tietty olla, että mulla on vaan surkean lyhyt LH-piikki ja se meni tuossa välissä. Tai sit se ovis vaa päätti jäädä tulematta...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Ihanaa! Mahtavaa! Superonnittelut Samettihortensia :flower:

Lisää plussia, kitoos ;) on ollu niin rauhallista sillä saralla jokusen hetken

Ehkä sulla Sirpa on yhä se ovis tuloillaan, elähän hätäile vielä.
Jatka vaan niiden läm
Jahas teksti karkas ennen aikojaan..
Siis jatka niiden lämpöjen mittailuja, ne ei valehtele..

Täällä menossa joko ff:n jälleen ehdottama dpo 18 tai omiin tuntemuksiin perustuva dpo12. Ja testannu en oo, enkä aio ennenkuin oon myöhässä tosta omasta ;)
Voihan toki olla ettei ovista ole tapahtunut ollenkaan, näin kuivaa ei ole ollut aikoihin ennen menkkoja. Viime viikolla tuli valkkaria litroittain, ok ehkä liioitellen, ja nyt ehtyi ne varannot..
Oireitakin voisi jopa kuvitella, ihankuin hentoinen huonovointisuus olisi ja kipeitä syviä finnejä ilmestyi sinne tänne. Turrrvottaa oikein urakalla, siihen toki voi vaikuttaa ihan järkky himo hapankaaliin. Rröyh!
Tämä pimeys väsyttää ja uuvuttaa, vaikka toisaalta energiaa piisaa kun pikku kylässä :)
Oon joutunu ottaa piipusta, kun astma on yrittänyt kummitella pitkästä aikaa
Lapsi oli kipeä vkl, saattaa meitsin huonot olot olla siitäkin. Josko tauti yritti..

Mä oon jo ihan täpinöissä joulusta, pikkasen oon jo valmistellutkin. Verhoja laitellut ja valojakin.
Poika kirjottelee pukille toiveitaan ja on herkuteltu tortuilla, pipareilla ja glögillä..

Viime joulu oli vähän surumielinen, onneksi lasten ilo piti lippua kuitenkin korkealla.
Tästä joulusta tulee hyvä joulu. Mä tunnen sen :heart:

Onko meissä muita jouluihmisiä?

Plussatuulia, puskajussi :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Sametti sylin täydeltä Onnea! :flower::flower::flower: Mulla oli ihan sellanen tunne että sä plussaat! Mä olen tosi ilonen sun puolesta:heart:
Niistä peloista ja pelkopeikoista puhuttiin aikasemmin. Se tunne kun kaikki on hyvin ja pitäs hihkua onnesta ja pelko valtaa mielen, mulla on siitä kokemusta.. Mutta uskon että sulla ne mokomat väistyy pois ja saat nauttia onnellisesta odotuksesta. Jos kaipaat juttukaveria niin minusta saat sellaisen :heart:

Ihania odotuskuulumisia sinulla Scarleth! Kiva kun muistat täällä porukkaa ja käyt valamassa toivoa meille:)

Vuorikristalli mikäs sulla tilanne?

Sulla Pippuri ovis käsillä, hyvä että on hyödynnetty ja tunteella. Meillä meinas jo tunne lievästi sanottuna kadota tässä kierrossa kun olin niin vauvakuumetta täynnä. Miesparka!

Täällä on: Testi tehty ja puhdas nega. Kuvitellut raskausoireetkin on häipyneet ja on ihan lähestyvä menkkatunne. Eli nyt jo satavarma että tää kierto on jo nähty. Pöh!
 
Viimeksi muokattu:
MAANANTAI 5.11.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

K.........................37...........4/28...................2v..................3.
Miltsu76...................36...........5/?.....................1....................?
Elena75................37...........6/28...................18...................3.
Pippurihäntä.........35............15/27-34.............6....................2.
Sirpa75................37...........16/25-27.............2v..................2.
Syystuuli74...........38...........17/26-30.............17..................2
Puskajussi............40...........25/23-30................9..................5
Alissia..................36...........26/30....................2...................3.
Vuorikristalli..........36............27/28-29...............2..................5.
Samettihortensia...38............27/26-28..............2....................3.
Äiskä3..................38..........37/26-28..............?...................3




:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Olipas täällä ihania uutisia piristämään harmaata maanantaipäivää, onnea ja paljon vauvaliimaa Sametti:heart: Joko sinut saa siirtää plussanneisiin?

Miltsu, täydennätkö vähän noita listan tietoja...iän oletin tuosta 76-loppuosasta, mutta en yhtään muista monettako kuumeilet.

Mites Äiskä? Kp:t on jo aika huimat...

Meillä sitten mies lähti tänään muille mailla vierahille työn tekoon, tulee viimeistään takaisin kuukauden päästä. Nyt jo on ihan orpo olo:( Mun kroppa oli sit hyvin perillä miehen lähdöstä, koska ovis näyttäisi olevan tulossa, veikkaan testiin plussaa joko tälle illalle tai huomisaamulle. Oltiin lähekkäin vielä ennen kuin lähdettiin kentälle ajelemaan:)
Pysyttelen nyt kuitenkin taustalla ja huutelen täältä:D
 
Viimeksi muokattu:
Alissia tää on ihan satavarma, että täti on paikalla huomenaamulla. Menkkakivut/-tuntemukset aivan selkeät. Harmittaa vaikka osasin varautua.

Kaktus, onneksi kuukausi menee äkkiä :) (vaikka ei just nyt ehkä hirveästi lohdutakaan)

Hyvää yötä, taidan lähteä tästä höyhensaarille niin jos se ei aamulla ketuttais ihan niin kovin hyvin nukutun yön jälkeen...
 
K
Onnea Samettihortensia:heart::flower: Toivotaan, että kaikki menee hyvin! Ja älä ihmeessä meitä muita murehdi! Toisten plussat ei ole meiltä pois :) Ihanaa vaan, et jollain onnistuu:heart:

Peukutukset Vuorikristallille! Jospa se täti ei kurvaiskaan paikalle.

Alissia:hug: Toivoa on kuitenkin vielä!

Puskajussilla lupaavan kuuloisia oireita:popcorn:

Miltsu tervetuloa! Vihdoin pääset "kunnolla" mukaan :wave:

ON: Clomit alkoi eilen ja olo on sen mukainen. Paha olo, alamaha kipeä, alaselkä kipeä, vessassa saa juosta kokoajan. "Ihanaa":x No, saapahan taas esimakua raskauden alkuvaiheen olotilasta, jos tässä nyt joskus siihen vaiheeseen asti päästään;)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Graah, nyt alko stressaamaan tikutus. Ei hymyn hymyä vieläkään! No, eipä me eilen saatu haluja miehen kanssa yksiin mitenkään, katotaan josko vielä osuisi näinä päivinä, jos kerta ovis on vasta tuloillaan. Työstressi ja kotona vonkaava nainen - ei oo helppo ukkelillakaan :) Samaan aikaan itestä tuntuu, että ihan sama yrittääkö edes, kun ei tuota näytä plussaa muutenkaan tulevan. Anteeksi turhautunut ja itsekeskeinen tilitys.
 
Kiitos kaikille, olette kultaisia!
Voit laittaa Kaktus plussanneisiin, jos se keskenmeno tulee niin siirryn sitten takaisin :(

Plussia toivottelen ihan tasapuolisesti kaikille :flower:

Vuorikristalli, harmi, että menkat ovat alkamassa :(
Alissia, kiitos paljon! Olisin niin toivonut, että oltaisiin yhdessä odoteltu vauvoja, toivon, että ensi kuussa sinullakin tärppää :heart:

Puskajussi, oireet ovat lupaavia. Ja itse olen ihan jouluhullu, meillä on kotona täysi joulu, mm. kaksi pientä tekokuusta ja jouluvalot ikkunoissa (naapurit pitää varmaan tärähtäneinä kun jouluttelu alkaa jo syys-lokakuussa).
 
Hei kaikki,

Olen lukenut mielenkiinnolla tätä ketjua, koska olen samanlaisessa elämäntilanteessa.. Ikää on 3 viikon päästä 37, yk 1 menossa, dpo 15 ja tänään kp 28/30. Lapsia ei ole ennestään, siis esikoistamme yritämme...

Olen tuntenut monenlaista oiretta tässä viimeisen muutaman päivän aikana, mutta en halua testailla raskautta ennenkuin sitten, jos kuukautiset jäävät pois. Pitkä ja piinallinen pari viikkoa takana ovulaatiosta siis.

Kiva lukea muidenki kokemuksia, toivon sydämestäni onnea kaikille vauvaa haluaville!
 
TIISTAI 6.11.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

K.........................37...........5/28...................2v..................3.
Miltsu76................36...........6/?.....................1....................2
Elena75................37...........7/28...................18...................3
Pippurihäntä.........35............16/27-34.............6....................2
Sirpa75................37...........17/25-27.............2v...................2
Syystuuli74...........38...........18/26-30.............17..................2
Puskajussi............40...........26/23-30................9..................5
Alissia..................36...........27/30....................2...................3.
Vuorikristalli..........36............28/28-29...............2..................5.
Äiskä3..................38..........38/26-28..............?...................3




:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
marraskuu...Samettihortensia yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
mun lämmöt kävi yks päivä hurjasti jopa 36,5 :) ja mä heti aattelin että jee ehkä se ovis on sittenkin tapahtunut jossain vaiheessa mutta se ilo jäi hyvin lyhyeksi, edelleen ollaan siinä 36 tuntumassa, tänään heräämisen jälkeen oli 36,2 ja nyt 35,8..

No elämä on :D mua ei oikeesti edes harmita, varmaan alkaa pikku hiljaa kaiken maailman stressi laukeemaan ja sitten kun tietää että kuukauden päästä sitten pääsee lääkäriin sanomaan että wtf.
 
Sirpa: Mä uumoilen, että mulla on tässä kierrossa vähän sama meininki. Limailu loppu kp15 jälkeen, mutta nyt kp17 lämpö ei oo vieläkään juurikaan noussut eikä tissit arista. Tais jäädä ovis stressin jalkoihin. Aika alistunut fiilis, toisaalta ihan hyvä niin ei tartte loppukierrosta jännittää. Elämä on ja lääkäriin pääsen kuun lopussa minäkin.

Kiitti Kaktus kun päivittelet listaa!
 
Vuorikristalli jospa se oli sitä itseään...oletko testannut?

Miltsu mä olen yleensä tehnyt niin että testaan ensin liuskoilla ja kun on hyvät viivat niin varmistan sitten digillä. Digi on kuitenkin melko kallis mutta sen kanssa ei ainakaan tartte arpoa onko plussa vai ei.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä