YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

MAANANTAI 12.11.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa


Alissia..................36...........4/30....................3...................3.
Milk@...................36...........5/30....................2..................1.
K.........................37...........11/28...................2v...................3.
Miltsu76................36...........12/?.....................1....................2.
Äiskä3..................38..........12/26-28...............?...................3.
Elena75................37...........13/28...................18...................3.
Pippurihäntä.........35............22/27-34.............6....................2.
Sirpa75................37...........23/25-27.............2v...................2.
Syystuuli74...........38...........24/26-30.............17...................2
Puskajussi............40...........32/23-30...............9.................5.




:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa, onnittelut Vuorikristallille! Teistä tulee nyt oikea suurperheiden suurperhe! Kiva saada lisää plussia marraskuulle :)

ON: Äh, mä nyt jatkan tätä ihmettelyä vielä. FF väittää nyt kuitenkin oviksen mahollisesti tapahtuneen kp16 :confused:, mikä toisaalta täsmäis mun omien ovisoireisiin perustuvien päätelmien kanssa. Jos en mittailis lämpöjä niin oisin väittäny oviksen tapahtuneen kp16 aamulla. Muttakun lämmönnousu on niin mitätöntä, eikä rintoja arista ollenkaan. Yleensä lämpö nousee mulla kerralla 36,1 --> 36,6. Nyt vaan vaivaiset 36,4. Taisi olla suutari tämä kierto. No, gyne kattokoon maanantaina näkyykö mitään selityksiä.

MUOKS: Sunnuntaina FF päivitti oviksen ajaksi kp18. Ota tästä nyt sitten selvää... Nyt voi siis olla joko 5 DPO tai sit 3 DPO tai sit ei mitään. Eipä siinä, välillä on tämmöstä. FF:n "kaltaiseni lämpökäyrät" hakutoiminnolla löytyy vaan 6% raskauteen johtaneita käyriä eli aika huonot tsäänssit on tilastollisestikin näillä lämmöillä raskautua.
 
Viimeksi muokattu:
Todella paljon onnea Vuorikristallille!!

Mulla kävi aamulla heräämisen jälkeen lämmöt jossain oliko se nyt 36,6 vai jopa 36,7.. Tiiä sitten mitä lie tarkottaa. Mä oon niin hyvin kärryillä mun kierron kanssa että vaikka mä nyt tiedänkin että menkat pitäis alkaa ens keskiviikon tienoilla niin kun mä luin tota listaa niin olin ihan yllättänyt kun onkin jo kp 21 :D oon tosi hyvin kärryillä.. ja ihmeellisesti mulla on taas naamassa kuoriutunu yön aikaan ihoa pois :confused:

No mutta nyt en jaksa edes murehtia koko asiaa :D oon vaan jotenkin niin hyvällä fiiliksellä kun oon käyny ratsastamassa nyt kolmena päivänä peräkkäin ja siivoillu karsinoita.. ei oo tarvinnu istua kotona märehtimässä tällaisia asioita. Hevoset on vaan mulle se juttu elämässä jonka avulla mä voin jopa kestää senkin etten enää toista pienokaista syliini saisi.

Oikein hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Mä jatkan täällä omanapaista hölöttelyä. Lääkärikäynnin kuulumisia - lompakko laihtui, mutta jäi sieltä jotain käteenkin. Ja lisää tietoa saadaan kunhan labratulokset tulee.

Lääkärillä tehtiin:
- Ultraäänitutkimus munasarjoille ja kohdulle --> oikeassa munasarjassa lievää pco-tyyppistä muodostelmaa, josta lääkäri sanoi että "ei voi päätellä mitään", vasemmassa munasarjassa 18mm pulska folli, eli ovulaatio olisi tulossa parin päivän kuluttua! Limakalvo hyvän paksuinen eli estrogeenia on riittänyt. Ei kystia eikä sen suuntaisia ylimääräisyyksiä.
- Verikokeet --> keltarauhasarvo (progesteroni) ja uusintamittaus perjantaina, uumoillun oviksen jälkeen sekä kilpirauhasarvot (tyroksiini)
- resepti --> lisää foolihappoa, jota pitää ukkelinkin alkaa nyt syödä, itse olen popsinut jo keväästä asti
- lähete --> väestöliittoon simppakokeisiin, mutta kuulemma kannattaa syödä nyt sitä foolihappoa ensin jonkun aikaa, niin saa paremmat tulokset :)
- suositukset --> läheisyyttä parin päivän sisään, kerta follikkeli niin hyvin siellä pönötteli, mulle 5% painonpudotus (BMI on 25 pintaan, vaikka olen kokoa 36-38, ja allekirjoitan tuon muutaman kilon pudotustarpeen) ja miehelle kahvin- ja oluenjuonnin vähentäminen. Kuulemma yli 4 kuppia päivässä huonontaa sperman laatua ja alkomahoolin vaikutuksethan kaikki tietää. Isäntä vetää nimittäin rapiat 6-7 kuppia kahvia päivässä arkisin.

Tämmöset asiat siis tutkitaan yksityisella ekana, kun menee valittamaan että raskaus ei ole alkanut 6kk yrityksestä huolimatta. Labroista saan tiedon joskus viikon parin sisään, kun lääkäri soittaa takas.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, millaiset annokset foolihappoa lääkäri määräsi teille? Mä nimittäin olen syönyt foolihappoa ihan oma-aloitteisesti, enkä olekaan kuullut, että siitä olisi miehellekin hyötyä.
 
Milk@ foolihappo ja sinkki parantaa miehellä simppojen laatua :)

niin ja piti lisäämäni vielä se että oman navan ympärillä tuntemukset on ollu sitä luokkaa että täti on kurvaamassa kylään lähiaikoina..
 
Viimeksi muokattu:
Ihanat uutiset Vuorikristallilla :heart:

Täällä omat uumoilut ovikselle piti paikkansa, täti kurvasi paikalle tuhruillen dpo15 ja nyt jo menossa siis kp3.
Ja koskaan en oo ollu näin pettyny, vihanen ja surullinen:/
Ehkä eniten siitä, ettei kunnon yritystä edes ollut, yrityksen lopettamispuheiden vuoksi ja ja.. Äh!

Positiivista on, että vuoto on kutistunut kaksipäiväiseksi. Verta tulee yhä kuin teurastuksessa, mutta vain yhden päivän ajan ja toinen päivä vuoto on jo normaalia

Mun pitäisi syödä foolihappoa 4mg päivässä lääkärin määräämänä, mutta otan yleensä 2mg ja oviksen jälkeen otan sen 4.


Olen kovasti pohtinut, että mitähän se elämä tuo, ellemme sitä vauvaa saakaan..?
Tuntuu siltä, että jonkinlaista murroskohtaa olisi tulossa.. Yksi seitsenvuosikausi päättymässä pian. Tämä on ollut vain pelkkää hyvää, onnen ja hyvän olon täyttämiä vuosia.
Lisää hyvää on tilauksessa, avoimin mielin katse eteenpäin ja kovasti sitä syliä avaan, vinkkinä haikaralle, että tänne saisi jo tulla

Haikara kävi viime viikolla yhdellä tuttavalla, oon kyynelehtinyt pelkkiä onnen kyyneleitä hänen puolestaan.
Vaikeasta parantumattomasta sairaudesta huolimatta pieni tyttönen päätti tulla maailmaan.
Se on ihme jos mikä ja merkki siitä, että ikinä ei voi tietää mitä se elämä antaa :)

Pieniä ihmeitä koko porukalle odotellen, Puskajussi :wave:
 
Foolihaposta: Resepti koski TrioBe -merkkistä vitamiinivalmistetta, josta sanotaan lääkeselosteessa seuraavaa: Vaikuttavat aineet ovat B12-vitamiini 0,5 mg, foolihappo 0,8 mg ja B6-vitamiini 3 mg.

Puskis - mä jotenkin uskon tuohon syklisyyteen kyllä. Murroskohtia tulee aina, eikä niistä aina etukäteen tiedä, mihin suuntaan asiat muuttuu. Elämä ottaa ja antaa :) Ja haikarat kuulolle!

Lääkäri myös väläytteli clomien määräämistä, mikäli todetaan ettei munasolut oikein irtoile. Mutta siitä se sitten varoitteli, että pitää seurata tarkkaan, ettei ala liikaa kehittyä munasoluja kerralla. Mä en jotenkin innostu tuosta clomiajatuksesta, mutta katsotaan nyt.
 
TIISTAI 13.11.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

Puskajussi............40...........4/23-30...............10...................5.
Alissia..................36...........5/30....................3...................3.
Milk@...................36...........6/30....................2...................1.
K.........................37............12/28...................2v..................3.
Miltsu76................36...........13/?.....................1....................2.
Äiskä3..................38...........13/26-28...............?...................3.
Elena75................37...........14/28...................18..................3.
Pippurihäntä.........35............23/27-34.............6....................2.
Sirpa75................37...........24/25-27.............2v...................2.
Syystuuli74...........38...........25/26-30.............17...................2




:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

Pippuri tuota Triobeta yleensä taidetaan käyttää ensisijaisesti B-vitamiinivalmisteena, vaikka siinä toki sitä foolihappoakin on. Kiva juttu et teillä homma etenee. Ei se lääkäri aukiolotutkimusta suositellut tehtäväksi? Mulle nimittäin olis tehnyt heti ekalla käynnillä.

Ja taas kerran Syystuulen kuulumisia kaipailen...

Tänne ei kuulu mitään erikoista. Elämä on aika oudon tuntuista kun mies ei ole kotona. Tuolla melkein toisella puolella maapalloa missä hän nyt on, ei edes nettiyhteydet toimi kunnolla ja soittaminen on kallista, mutta soitamme kuitenkin:) Mutta periaatteessa yhteydenpito on tekstiviestien varassa. Onneksi joka päivä ollaan lähempänä kotiin tuloa.

Mähän pyysin silloin sen toisen epäonnistuneen inssin jälkeen kuntasektorille lähetteen. Lähetteen teosta meni viikko ja saatiin aika, on joulukuun puolessa välissä. Kerrankin täällä jokin toimii nopeasti. Oltiin varauduttu siihen kolmen kuukauden odotukseen.

Mietin just et mullahan on tänään dpo 7, mutta eipä tässä kierrossa mitään odotuksia ole. Ovis+ päivänä mies lähti maailmalle, joten ne läheisyydet jäi siihen.

Mä taidan lähteä siivoamaan kun kerrankin ei sada. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Samoin Syystuulta huhuilen...

Kaktus - Joulukuu on kyllä pian. Hienoa, ettei tartte kauaa odotella! Täällä etenee joo, rauhallisin ja hyvin mielin toistaseks. Aukiolotutkimuksesta ei ollut mitään puhetta. Sanoi vaan, että nyt ihan ekana katotaan, tapahtuuko sitä ovulaatiota (ultraus + progesteronitasojen mittaus). Lämpöjen nousu aiemmissa kierroissa sekä ovisplussat lääkärin mielestä viittaa siihen, että ovuloin ihan omillani ainakin ajoittain. Ja siksi niihin clomeihin suhtautui varovasti. Mutta tässä kierrossa kun ei lämpökään ole liiemmin noussut niin saatiin vahvistus sieltä ultrasta, että eipä ollu munasolukaan vielä irronnut. Niin ja se miehen tutkiminen kanssa olis tässä alkuvaiheessa. Tosiaan, ei tuo TrioBe näytä ihan puhasta foolihappoa olevan. Tiedä sitten, miksi lääkäri sitä nimitystä käytti. Ehkä yksinkertasuuden vuoksi...

Piiitkänpitkän kierron keskeltä,
Pippurihäntä
 
Meille ne clomit on varmaan tulossa jo heti joulukuussa ekan kerran jälkeen, näin mä noista papereista ymmärsin että clomit tulee heti tukemaan ovista.. tosin eihän sitä tiedä jos ne sanoo että sori pudota painoos ensin ja katotaan sit uudelleen.. mulla on ylipainoa mutta koska mä oon pitkä enkä sirorakenteinen niin se ei sillä tavalla näy mussa (kukaan ei koskaan usko mua kun kerron painon, toisaalta hyvä asia mutta se sitten helposti tekee sen ettei niin saa itteään niskasta kiinni kun painoa pitäis pudottaa)

Piti muuten eilen kertoa se että jouduin käymään synnärillä kaverin kanssa toissa iltana. Sama sairaala jossa poika syntyi ja jonne menisin jos nyt vielä raskaaksi tulisin. Tuli aika tunteellinen fiilis kun olin siellä mutta vähän rupes itkettää kun näin muutamia pieniä siellä ja mietin että näinköhän mä enää koskaan tulen tänne :(
 
K
Pippuri jaSirpa, meillä myös lääkäri oli alkuun varovainen clomien suhteen ja halusi tutkia kaiken ensin. Senkin jälkeen vielä halusi kesän yli odotella jos luomusti tärppäis. Eli nyt mulla siis toista kiertoa clomit ovista tukemassa. Toisaalta hiukan "pelottaa" hormonien napsiminen, mutta toisaalta tuntuu että nyt on sentään jotain mahdollisuuksia :)

ON: Täällä siis viimeinen clomi meni perjantaina. Sunnuntaina en enää malttanut odottaa vaan oli pakko alkaa ovista testaamaan. No sain heti sunnuntaina aamulla liuskatestillä plussan (koskaan ei niin selkeää plussaa ole tullut)!:O Varmistin vielä digillä iltapäivällä ja hymynaamahan siihen lävähti! Ovis siis oli tässä kierrossa tosi aikaisin! No, talletukset saatiin tehtyä ;) Tänään siis ensimmäinen luge.

Syystuulen kuulumisia täälläkin kaipaillaan :)
 
K: Kiva kuulla sun kokemuksia clomeista ja että niillä näyttäisi olevan toivottu vaikutus! Mäkin niin haluaisin nähdä sen hymynaaman jo tikussa... Nyt toivotaan parasta teille!

Sirpa: Mä alan kanssa vetisteleen heti lähipiirin vauva-asioista. En toistaseks sillee, että ittee ahistais vaan jotenkin muuten liikuttuu. Mä ymmärsin muuten oman gyneni puheista, että ei tartte olla mitenkään erityisen ylipainonen, että se painonpudotus tekisi gutaa hormonitasoille. Puhu 5% vaikuttavan jo positiivisesti normaalipainon ylärajoilla hoippuvillekin. Heh, mä taas olen hukkapätkä, mutta jotenkin kurvikasta mallia, niin kilot häviää noihin "oikeisiin paikkoihin". Varmaan jo kaikki ylimääränen olis mulla vatsassa, niin olisin aikapäivää sitten jo pyrkiny eroon näistä. Turhamaista, tiedän. Nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kii ja palasin VHH-ruokavalioon, jonka pitäis tepsiä pco-tyyppisyyteen.

K ja Sirpa: Saanko vielä tiedustella mistä syystä niitä clomeja on määrätty teille? Vai onko vaan yleisesti "munasolun kehittymistä tukemaan"? Ootte ehkä jopa kertonu aiheesta aiemmin täälläkin, mutta jotenkin ei oo rekisteröitynyt omaan kaaliin.

Loppuun oma päivitys: Lääkäri soitti kilppari- ja keltarauhasarvoista. Kilpparit oli normaalit (JESS!) ja progesteronia ei ollut erittynyt vereen eli munasolua ei ollut tässä kierrossa (vielä) irronnut, mikä oli jo ultrastakin nähtävissä. Viivästynyt ovis siis. Nyt lämmöt ovat olleet sopivasti laskusuunnassa ja limailua on taas, mutta EI VIELÄKÄÄN hymynaamaa tikkuun. Suht tummalta testiviiva näytti siinä puretussa digitestissä, mutta ei riittäny vielä tasot hymyyn asti. Ai että mua risoo toi, mutta testailen nyt kuitenkin jonkun matkaa, kun ultrassa kerran folli nähtiin. No, isäntä tuli sopivasti flunssaan eli eipä tätä ovista tod näk ees päästä hyödyntään, mutta olisi kiva saada ne progesteroniarvot selville seuraavassa verikokeessa. Jos joku ihmettelee, miks käyn normigynellä näistä asioista juttelemassa, niin syynä on se, että tämä sattuu olemaan ollut aiemmin töissä Väestöliitossa lapsettomuuspuolella. Ja lisäks kyseessä on tosi mukava ihminen :)
 
mulle ei siis oo vielä määrätty noita vaan noissa papereissa jotka tuli silloin ton ajanvarauskirjeen mukana, luki että käyttävät clomifen-hoitoa tukemaan ovulaation tapahtumista eli siis sitten kun nää käynnit alkaa meillä joulukuussa niin sitten pitäis tulla jossain vaiheessa se clomifen käyttöön :)

Täällä ootellaan koska menkat alkaa, juilimista on välillä ja eilen oli vähän tullut väriä siteeseen mutta ei vielä näytä siltä että kunnolla alkais. Toisaalta sais varmaan jo alkaakin koska jos menee kuukautiskalenterin mukaan niin siitä seuraavat menkat alkais sen ekan lääkärikäynnin aikoihin niin sitten pääsis sopivasti heti vauhtiin tutkimusten kanssa :D
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
No niin..mulla tais olla ovis jo alkuviikosta, haluja oli ja nyt lopahti..ollaan kyllä miehen kanssa harjoteltu eli toivossa on hyvä elää niin kauan ku sitten menkat alkaa..voi kun ne ei alkais ja sais plussata..tiedän leijuvani korkealla ja sit tulee iso romahdus mutta kai sitä haaveilla saa:p
 
miltsu76 juu saa sitä haaveilla, sehän on yks tän jutun "suola" :D se on oikeesti ihan kivaa miettiä oviksen jälkeen että hitsi oliskohan onnistunut, mitä jos tuolla sisällä on nyt pieni ihmisen alku..

Tässä reilun kahden vuoden kohdalla se ei vaan enää ole niin kivaa vaan toivois jo että vois unohtaa koko asian miettimisen mutta kun sitä ei vaan pysty : / täällä odotellaan edelleen vuodon alkua, merkit lisääntyy koko ajan mutta vuoto ei oo vielä alkanut.

Meidän perheessä jyllää sit enterorokkoa, ei paljon naurata jos se tarttuu nyt muhunkin kun menkat alkaa :O miehelläkin se ilmeisesti on, tajusin vasta tänä aamuna että siitä löytyy myös sellainen versio nykyisin joka tarttuu myös aikuisiin..
 
TORSTAI 15.11.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

Puskajussi............40...........7/23-30...............10...................5.
Alissia..................36...........8/30....................3...................3.
Milk@...................36...........9/30....................2...................1.
K.........................37............15/28...................2v..................3.
Miltsu76................36...........16/?.....................1....................2.
Äiskä3..................38...........16/26-28...............?...................3.
Elena75................37...........17/28...................18..................3.
Pippurihäntä.........35............26/27-34.............6....................2.
Sirpa75................37...........27/25-27.............2v...................2.
Syystuuli74...........38...........28/26-30.............17...................2




:attn:TAUSTALLA:attn:

Hopsan
Kaktus-76


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk2
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Joopajoo.. Ei oo menkat alkanut vieläkään, aamujuilimisia on ollu jo monta päivää ja turvotusta mutta ei niin ei. En usko raskautumiseen koska ei ole olemassa mitään mikä siitä kertoisi, paitsi ehkä se että mun rintoja on juilinu välillä tosi oudosti ja mulla ei ole koskaan ollut mitään tissikipuja liittyen menkkoihin eikä ollut ees aikaisemmissa raskauksissa.

Mutta että pitikin sitten tulla tällainen kierto :|

Mutta mulla ei siis ole ollenkaan sellainen olo että olisin vihdoin onnistunut, halusin vaan tulla tänne ihmettelemään asiaa koska mä tiedän että sillä yleensä saa ne menkat sitten vihdoin alkamaan kun puhuu asiasta "ääneen" :D jos toi ei auta niin sitten raskaustestin tekeminen auttais mutta en viittis tuhlata tota apteekin testiä turhaan tuolta kaapista pois.
 
Tsemppiä kovasti Sirpa! Pohditaan ja äimistellään vaan täällä :)

Mä sain ovisplussan eilen (kp25) CB digiin eli hymyilihän se vihdoin. Tänään vielä lämmöt alhaalla, katsotaan irtoaako munis nyt. Puuhattu ei olla kun mies on kipiänä, eli tod näk jää hyödyntämättä tämä ovis, mutta ehkä nyt saadaan progesteroniarvot kuitenkin mitattua. Meen alkuviikosta antaan verinäytteen.

Jotenkin toivoisin, että lääkäri toteaisi mun ovuloivan omillani, ettei tarttis clomeja aloittaa niin vois vaan luomuna yrittää, ehkä enemmän sit TJOT-tyylillä. Toisaalta jos pieni clomiannos sais ovulaation tapahtumaan "terhakammin" niin kai sitäkin voisi harkita. On tää vähän tämmöstä.
 
Hui onpas toi ovisplussa myöhään :O en oo koskaan aatellu että se vois oikeesti tulla noinkin myöhään jos kierto kuitenkin on normirajoissa yleensä..

Mä veikkaan että mun kohdalla tää tilanne johtuu nyt vaan siitä että odotan jännityksellä kun tunnin päästä pitäis tuomarin antaa tuomio kunnianloukkausjutussa jota käsiteltiin oikeudessa viime viikolla.. Olen asianomaisena siis en syytettynä :D ja nyt siis jännityksellä oottelen mitä tuomari päättää ja sen jälkeen saan laittaa taas yhden stressiasian historiaan (toivon mukaan) ja uskoisin että iltapäivän aikaan vois jo sit ehkä vuotoa odotella..

Mutta vaikka en uskokaan raskauteen millään tasolla niin täytyy sanoa että toi tissijuiliminen on ollut tosi outoa koska sellasta ei oo koskaan ollu :confused: mutta sikäli mikäli nyt oikein muistan niin kun välillä on lukenu noita keskusteluja missä on mietitty mahdollisia raskausoireita niin kyllä siellä on ihmisillä ollu kaikenmaailman tissioireita vaikkei sit olis ollut raskaanakaan..?
 

Yhteistyössä