Ihanat uutiset Vuorikristallilla :heart:
Täällä omat uumoilut ovikselle piti paikkansa, täti kurvasi paikalle tuhruillen dpo15 ja nyt jo menossa siis kp3.
Ja koskaan en oo ollu näin pettyny, vihanen ja surullinen:/
Ehkä eniten siitä, ettei kunnon yritystä edes ollut, yrityksen lopettamispuheiden vuoksi ja ja.. Äh!
Positiivista on, että vuoto on kutistunut kaksipäiväiseksi. Verta tulee yhä kuin teurastuksessa, mutta vain yhden päivän ajan ja toinen päivä vuoto on jo normaalia
Mun pitäisi syödä foolihappoa 4mg päivässä lääkärin määräämänä, mutta otan yleensä 2mg ja oviksen jälkeen otan sen 4.
Olen kovasti pohtinut, että mitähän se elämä tuo, ellemme sitä vauvaa saakaan..?
Tuntuu siltä, että jonkinlaista murroskohtaa olisi tulossa.. Yksi seitsenvuosikausi päättymässä pian. Tämä on ollut vain pelkkää hyvää, onnen ja hyvän olon täyttämiä vuosia.
Lisää hyvää on tilauksessa, avoimin mielin katse eteenpäin ja kovasti sitä syliä avaan, vinkkinä haikaralle, että tänne saisi jo tulla
Haikara kävi viime viikolla yhdellä tuttavalla, oon kyynelehtinyt pelkkiä onnen kyyneleitä hänen puolestaan.
Vaikeasta parantumattomasta sairaudesta huolimatta pieni tyttönen päätti tulla maailmaan.
Se on ihme jos mikä ja merkki siitä, että ikinä ei voi tietää mitä se elämä antaa
Pieniä ihmeitä koko porukalle odotellen, Puskajussi :wave: