YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Juu, ei tätä jännitystä kestä enää itsekään ;) On se jännä, miten ihmismieli kehittelee kaikenlaisia asioita, oireita sun muuta, kun oikein kovasti raskautta toivoo. Omiin fiiliksiin ei voi yhtään luottaa, pitäisi vaan asennoitua niin, että testi sitten vasta kertoo totuuden ja ennen sitä on turha spekuloida yhtään mitään. Mutta helpommin sanottu kuin tehty....
 
Noniin, nyt on hätä ja paniikki!! Tai siis hyviä ja huonoja uutisia...

Tein sitten testin hetki sitten:

Aijaa.com - 10879564

MUTTA, nyt sitten heti paniikin paikka: viikkoja 1-2, vaikka ajallisesti voisi olla jo 2-3. Nyt siis kuitenkin menossa jo dpo 17. Voiko se vaikuttaa, että tein testin vain n. 1,5 tuntia rakossa olleesta pissasta? Testipaketin kyljessä kyllä sanottiin, että viikot voi mennä väärin jos tekee muusta kuin aamupissasta.... yksi keskenmeno takana joten nyt kyllä huolettaa kovasti, että voiko tämä vielä mennä hyvin?? Please, jos jollain iloisia tarinoita vastaavasta tilanteesta kerrottavana, niin nyt ne olisi enemmän kuin tarpeen.... :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Scarleth, ihana uutinen:heart: Onnea, onnea todella paljon. Niinkuin Ronja aiemmin, niin samoin myös sinä jos kuka olet kyllä plussasi "ansainnut".

Tuosta testiasiasta en tiedä, mutta eikös kaikilla kuitenkin hcg nouse yksilöllisesti. Sinuna en kyllä olisi tuosta viikko asiasta huolestunut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Jeeeeeee mä tiesin :D kyllä mä veikkaan sitä että johtuu siitä että oot tehny alle parin tunnin päiväpissasta sen jos kerta paketin kyljessäkin lukee että saattaa vääristää viikkoja. Onko sulla aamuksi toista testiä?

Onnea :hug:

tai sitten nyt istut jalat ristissä iltaan asti etkä juo mitään ja teet illalla uuden testin :D
 
Viimeksi muokattu:
Voi kaktus, kiitos :heart: Tosin en itse osaa vielä iloita enkä oikein edes ajatella tätä plussana. Iloitsen eka kerran sitten, jos nuo digin viikot alkaa nousta tai jos pääsen veritestiin ja se on ok... ja lopullisesti huokaisen helpotuksesta aikaisintaan silloin, kun se mahdollinen lapsi menee ekaluokalle kouluun :D
Haittaako teitä, jos hengailen yhä täällä juttelemassa teidän kanssa? En missään tapauksessa halua vielä hetkeen siirtyä mihinkään plussanneiden pinoihin.... sitten vasta, kun "oikeasti" olen plussannut :)

Sirpa, kyllä mulla on toinen digi kaapissa odottamassa. sekä iso nivaska halpistikkutestejä, mutta niiden kanssa en todellakaan ala nyt säätämään. Niitä viivojen vahvuuksia kun tässä paniikissa vielä alkaa itse kyttäämään ja tulkitsemaan, niin johan pää sekoaa lopullisesti :D Eli pinnistelen aamuun asti ja teen digin. Hankalaa vaan, kun herään aina öisin pissalle, niin ei siinä kovin montaa tuntia ehdi pissa rakossa olla...
 
Viimeksi muokattu:
Scarleth mahtavaa! Jeejeejee!
Tiedän ton tunteen, et ei pysty/uskalla iloita. Mäkin vielä arkailen ja pelkään seuraavaa ultraa. Nyt siis viikko 8 meneillään. En oo liittyny mihkään plussanneiden joukkoon. Tsempitän vielä teitä täällä :)
Mut onnea hurjasti ja supertsempitykset muille! :heart:
 
Scarleth- kyllä voi!!:flower: :heart: =)
Suuren suuret onnittelut ja paaaaljon vaaviliimaa.. Ehkä tämä oireettomuus on vain hyvä merkki

Ihana uutinen!

Puskis:wave:

P.S Täällä ei oiretta, eikä ovisplussaa, lämmöt yhä korkeella..
La-su ennen leikkausta meni migreenissä ja nuo jäivät todellakin ainoiksi petipuuhiksi..
Nyt loppuviikolla kokeiltiin taas varoen, mut pelkään että haava saa kolhaisuja.. Oli aika ankeeta haparointia :LOL: kuin teinivuosina konsanaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
JEEEEE!!! :heart: Tein heti aamulla uuden digin - ja kyllä, viikot oli nousseet!!!!

Aijaa.com - 10884081

Vieressä Pregcheck-liuska, ei ehkä ihan tasavahva vielä mutta mä nyt uskon tuota digiä. Voi että miten ihminen voi olla onnellinen. Mä en ole päässyt näin pitkälle koskaan. Mitä vaan voi sattua, mutta nyt jaksan taas uskoa siihen,että tämä vielä joskus onnistuu :heart: Kiitos tuhannesti kaikille, jotka ovat tsempanneet mua täällä. Olette korvaamaton tuki :) Ja en halua täältä vielä mihinkään plussanneiden pinoihin, joten saanko notkua vielä täällä...?
 
Viimeksi muokattu:
Voi miten ihanaa Scarleth =) uudelleen vielä Onnea

mulla taitaa ovis olla tuloillaan tai sitten se meni jo, mutta eipä ole tullut harrasteltua mitään :( eilenkin olin niiiiiin väsynyt ettei ollut tosikaan ja kaiken lisäksi mulla on niskat ihan jumissa, hyvä kun päätä pystyy kääntämään. Näinköhän tästä nyt sitten tulee ensimmäinen kierto kahden vuoden yrittämisen jälkeen kun ei tarvitse piinailla ollenkaan?? Ehkä ihan hyväkin mutta siihen on tottunut jo niin että tuntuu tuskaiselta ajatella että ei ole edes sitä mahdollisuutta :stick:

voi tätä naisen mieltä..

muoks.. olispa muuten kiva kokeilla tätä käytännössä :) on vaan vähän tyyris.

Baby-Comp / Laitteet / Lady-Comp Finland
 
Viimeksi muokattu:
Mä en oikein viel usko mutta mulla 11pvää kierukan poiston jälkeen tuli liuskaan haamuviiva, voiko se oikeesti olla??
Ku kaikki on mahdollista, mutta en uskonu enää itsekkää vaik oli oireita muille jakaa..taidan tehdä digitestillä viel...
 
TIISTAI 11.9.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Sirpa75.............36..........11/25-27...........2v..................2.
Äiskä3..............38...........11/26-28...........?....................3
K.................... 37...........12/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........18/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........18/28-34............4..................2.
Syystuuli74.......37...........20/26-30...........15..................2.
Kaktus-76.........36...........22/27-30...........1v.................2.
Elena75............37...........26/28................15.................3.




TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
InLove................35..........?/26-32.........22............2
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
kaktus, kiitos onnitteluista. Tämä oli itse asiassa jo 3. IVF. Eli aika pitkä hoitohistoria mullakin on taustalla. Nyt vaan kädet ristissä, että tämä plussa olisi vihdoin se pysyvä..

MUOKS: Kävin vielä tänään veritestissä, tulos 399 eli tähän vaiheeseen oikein hyvä. Huh - nyt taidan edes hetkeksi relata ja yrittää nauttia...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Scarleth :heart: Plussauutisesi on ihanaa luettavaa!!

Mulla ei onnaa aina pääsy tänne koneelle, mutta käyn täällä aina kun pääsen.
Nyt mennään taas uutta kiertoa 7/25 tai 26. Menkat olivat pitkät ja alkoivat tuhruttelulla monta päivää ennen kuin pitäis ja kestivät yhteensä yli viikon. Plääh. Alan loppuviikosta tikuttelemaan ovista. Viime kierrossa sain ovistikkuun aika hailuja viivoja..hmm.

Halit kaikille

:)

Mustikka
 
On se vaan niin upeeta, Scarleth :) Pyöri vaan täällä, jos siltä tuntuu, mutta äkkiä sitä varmaan alkaa halajaa sinne samassa tilanteessa olevien eli Odottavien puolelle. Koska sitä sinä nyt olet!

Pien oma päivitys myös. Täällä ovisplussa kp 18, parin päivän melkein plussan jälkeen. Duunailtu on viime yönä ja sitä ennenkin parina päivänä, tänään ei kyllä millään jaksais. Olokin on kuin sotanorsulla... Turvottaa ja kivistää, voisin lyödä vetoa, että munasolu on irtoamassa oikealta. Sen verran kovat oviskivut tähän laittoi, eilisestä lähtien. Ehkä sieltä on tulossa vihdoin kunnon ovis :D Viimeksi ovis oli 12h plussasta eli lämmöt nous heti seuraavana päivänä. Toivottavasti nytkin ois näin, ja simpat jo valmiiksi asemissa.

Jos lämmöt on vielä huomenna alhaalla, niin sitten vois yrittää vielä vähän. Tän piti toisaalta olla vähän niinkuin välikuukausi yrittämisessä. Oon saanut elämän muista kiireistä sopivasti vähän vipuvartta pitämään kuumeilua taustalla. Lisäks ens kuun alussa ollaan menossa häämatkalle, ja se olisi mukavampi viettää ilman pahoinvointia (joojoo, tosi turhamaista). Mutta tää on nyt vaan tämmöstä pessimistin varautumista siihen, että raskaana ei olla vielä pitkään aikaan :) Että ei muka haittais, vaikkei tärppäiskään... (Kyllähän se haittaa, pesunkestävää vauvakuumeilijaa, kuitenkin!)

Tsemit vielä kaikille oviksen ja plussan metsästäjille!
 
pippurihäntä, toivotaan että teidän duunailut osui oikeaan ajankohtaan! Voi että miten toivonkaan teille jokaiselle täällä pikaista plussaa.

miltsu, musta tuntuu kyllä jotenkin aika pikaiselta että testissä näkyisi plussa noin pian kierukan poiston jälkeen, vaikka tärppihetki olisikin osunut olemaan heti pian sen jälkeen... en nyt muista että olitko ovista tikutellut tai onko sulla muuten kierron ajankohta miten selvillä? Jos liuska on haamuilut niin kyllähän se muutamassa päivässä vahvistuu. Odottavan aika on kyllä pitkä :)
 
Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan tämän kotipesän kuulumisia ja pakko todeta, että hurjasti ihania uutisia täällä. Mahtavaa!!

Paljon PALJON onnea Dominique :heart: , jonka kanssa niin pitkään tuskailtiin täällä yhdessä.. Nyt tekis mieli sanoa, että mitäs minä sanoin - mun plussakutina sun kohdalla piti paikkaansa, että tuut ihan kohta perässä ;) Ihanaa odotusaikaa!!!

Scarleth - paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan :heart: Siellähän voi olla vaikka tuplakyytiläiset.. ;) Täällä joku totesikin, että sinä jos kuka olet plussan ansainnut - pakko allekirjoittaa ihan samat sanat. Lapsettomuushoitolaisen tie on niin pitkä ja kivinen... Toivotaan, että kaikki menee jatkossa vain hyvin ja saat aikanaan oman tuhisijan syliin.

Paljon, paljon onnea myös Whisky & Jaahas - mukavaa ja onnelista odotusaikaa!! :heart:

Kovasti onnea myös muille plussanneille! :flower:

Pikaisesti oma tilannepäivitys: viikko sitten oli vihdoin ja viimein rakenneultra, jossa kaikki näytti olevan oikein hyvin. Suuren suuri helpotus ja kyynelhän siinä vierähti!! Pikku-tyyppi :heart: vastasi viikkoja (ihan muutaman päivän edellä), kehitys oli ollut erittäin tasaista ja siellä hän möngersi, imeskeli välillä peukkua ja potkiskeli menemään. Sukupuoli jäi kyllä edelleen arvoitukseksi - jalat koko ultrauksen ajan visusti ristissä ja napanuorakin vielä jalkojen välissä. Poikaolo on edelleen vahva - useat ovat poikaa veikanneet (paitsi mummi, joka toivoo ekaa tyttöä lapsenlapseksi ;) Saapa nähdä kuis käy... Kyllä lapsettomuusaika ja hoidot jättivät jälkensä - aina silloin tällöin mielen valtaa edelleen se tunne, että uskaltaako tästä oikeasti olla onnellinen (jos jtn menee pieleen jne.). Mutta tuo tunne ihan varmasti vaivaa muitakin odottavia äitejä...

Kaikille oikein hyvää syksyä ja tietenkin mahdollisimman plussaista sellaista!!

t. Ronja & tyyppi koodilla 21+5
 
Ronja, mukava kuulla kuulumisiasi ja että kaikki on hyvin :) Kiva kun piipahdit!! Oletko löytänyt tuolta odottajien puolelta sopivan keskustelupaikan itsellesi vai oletko palstaillut enää ollenkaan?
Kiitos myös onnitteluista. On tosi vaikea suhtautua omaan plussaansa mitenkään - saati että uskaltaisi iloita. On totta, että lapsettomuushoidot jättää aika syvät jäljet. Hoitojen ja yhden keskenmenon myötä on niin tottunut saamaan pelkkiä huonoja uutisia, että ei voi uskoa että mitään hyviä asioita voisi tapahtua MINULLE.

Tänään kuitenkin suorastan repäisin; ajattelin että paskat, käy tässä lopulta miten käy, niin nyt tämä nainen marssii kioskille ja ostaa elämänsä ekan Vauva-lehden :D Sen kanssa ajattelin kohta kömpiä sänkyyn, ja nukahtaa ehkä siitä pikku päikkäreille (pieni väsy vaivaa, muuten ei juuri oireita ole vieläkään, mitä nyt menkkajuilintoja ja närästystä). Eihän elämää kuitenkaan voi jatkuvassa pelossakaan elää. On uskottava, että joskus se plussa tulee, ja että se voi myös kestää.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Niinhän se on scarleth..ehkä vaan toiveajattelua... mulla oli aika säänöllisesti tiputteluvuotoo kierukan kanssa ja ku se otettii pois tuli yhden päivän jotain pientä..sit tuntu siltä et oli ovis..ja sit alko vatsa löysäillä, turvotusta ja nyt täl viikol olen ravannu vessassa koko ajan vaan useammin...mut ehkä mä vaan toivon niin paljon et siks tulkitsen oireet vaikkapa raskaudeksi...
 

Yhteistyössä