YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Onnea Scarleth :) Mahtavaa!!!

Sit nopeasti omaa napaa... Mulla ollut rinnat vähän arat tässä vkon verran ja nyt tullut ihmeellistä pahaaoloa. Eilen aamulla ku heräsin oli tosi paha olo ja viime yönä heräsin keskellä yötä ja valvoin pahanolon kanssa ja heti aamusta oli pahaolo. Raskausoireita, joo-o... Mut menkat tuli suht normaalina (vähän myöhässä) että en nyt tiiä mitä tämä on. Ensimmäisessä raskaudessa oli ihan alussa lievää just tollasta pahaaoloa. Täytyy varmaan hakea testi apteekista..
 
TORSTAI 13.9.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Elena75............37...........1/28................16.................3.
Mustikkasuu......36............9/25-26...........??..................2.
Sirpa75.............36..........13/25-27...........2v..................2.
Äiskä3..............38...........13/26-28...........?....................3
K.................... 37...........14/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........20/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........20/28-34............4..................2.
Syystuuli74.......37...........22/26-30...........15..................2.
Kaktus-76.........36...........24/27-30...........1v.................2.




TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
InLove................35..........?/26-32.........22............2
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Heipat,

Lisäsin sut Mustikkasuu nyt listoille, niillä tiedoilla, mitä onnistuin haalimaan aiemmista viesteistä. Vai oliko niin, ettet halunnut "virallisesti" mukaan pinoon? Kerro vaan, niin päivitetään sen mukaan. Jos haluat, niin voit ilmoittaa vielä tuon yrityskierron lukeman, niin päivitän senkin. Onnea oviksen metsästykseen!

Äiskä3: Ei se varmasti haittakaan testata. Toinen mikä tulee mieleen, on ovisoireet? Mutta jos jo viikon on rintoja aristellut, niin se ei oikein sen kanssa käy yksiin. Ootko lämpöjä mittaillut?

).( Nyt kai sitten ollaan taas oviksen jälkeisessä ajassa, lämmöt koholla, kuivuus on laskeutunut ja rinnat turvottaa ja aristaa. Mä oon ollut näin insinöörismielisenä tosi tyytyväinen päätökseen alkaa seurata lämpöjä. Ne antaa puolueetonta tietoa siitä, missä mennään :)

Tän kierron osalta FF (jonne merkkailen lämmöt ja limat) näyttää, että ovis olisi ollut kp17, mutta mun tulkinta kaikista muista merkeistä on kp18. Niin kuin sillä pitkässä juoksussa olisi mitään merkitystä, kumpi päivä se oli :D Puuhailut oli aika nätisti joka toinen päivä noina aikoina, eli teoreettiset mahikset kai on. Näin selviä ja voimakkaita ovulaatiokipuja ja oireita en ole kokenut koko puolivuotisen luomukauden aikana. Toivottavasti se enteilisi hyvää, eikä huonoa.
 
Tajusin tossa yks päivä listaa lukiessa että mä olin kyllä ihan hukassa mun kierron kanssa.. mä siis luulin että kp:t oli enemmän niin siksi aattelin että ovis oli ja meni, kun ei sit tässäkään kierrossa kyllä mitään selkeitä pistoja tullu. No jos nyt on kp 14 niin se ovis ehkä mahdollisesti oli eilen/toissa päivänä.. vaikka pistoja ei ollu niin muita oireita oli sillä tavalla että oletan sen olleen näin..

Teorissa olisi siis mahdollista että raskaus voisi saada alkunsa koska tuli tässä kerran touhuttua toissa iltana mutta.. en vaan just nyt jaksa uskoa asiaan, koska onhan sitä tässä osuttu joka kierrossa oviksen aikoihin viimeiset 2 vuotta.

"pessimisti ei pety-perjantai" :D

Miltäs Scarleth nyt tuntuu? Onko tullu mitään muita oireita? :)
 
Sirpa, kyllä se plussa voi tulla aika puskistakin, ainakin mulla se tuli kun olin ihan pessimistisimmilläni ja olisin vaikka vetoa lyönyt, että ainakaan nyt ei tärppää... ja kiitos kysymästä, aika vähäisiä on oireet. Niin vähäisiä, että suorastaan pelottaa :headwall: Mahassa pienenpieni menkkajomottelu joka tuntuu ehkä enemmän alaselän puolella, lievää närästystä pitkin päivää ja yöaikaankin, pissahätä on koko ajan ja tänään aamulla tuli ekaa kertaa sellainen ällötysaalto, että hetken jo meinasin syöksähtää vessaan mutta se menikin sitten samantien ohi eikä toistunut enää. Rinnat on vaihtelevasti arat, jonain päivinä enemmän, jonain vähemmin, mikä on myöskin tosi huolestuttavaa... siis kaikenkaikkiaan tosi minimaalisia oireita kaikki, pitäisi vaan osata relata ja ajatella, että oireettomuus ei välttämättä kuitenkaan kerro mistään mitään ja että raskaus voi silti jatkua ihan hyvinkin. Plääh, rasittavaa ettei se murehtiminen yhtään vähentynyt plussaamisen jälkeen, päinvastoin!!

Mites loppukiertolaisilla menee, onko mitään lupaavia oireita?
 
PERJANTAI 14.9.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Elena75............37...........2/28................16.................3.
Mustikkasuu......36............10/25-26...........??..................2.
Sirpa75.............36..........14/25-27...........2v..................2.
Äiskä3..............38...........14/26-28...........?....................3
K.................... 37...........15/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........21/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........21/28-34............4..................2.
Syystuuli74.......37...........23/26-30...........15..................2.
Kaktus-76.........36...........25/27-30...........1v.................2.




TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
InLove................35..........?/26-32.........22............2
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
K
Heipähei taas kaikille!

Käväistiin miehen kanssa pienellä reissulla. Nähtävästi pitäisi tehdä sitä useamminkin, kun aina tänne palatessa on plussauutisia vastassa ;)

Sylintäydeltä onnea Scarleth !!!:heart:

Kävin siis siellä klinikalla ja sain vihdoin ne toivomani reseptit kouraan. Lugesteronin sain jo aloittaa, mutta clomien kanssa pitää odottaa seuraavaa kiertoa. Samalla ultrattiin ja lääkäri totesi oviksen olevan aikaisessa, joten tää reissu tuli juuri sopivaan saumaan. Nyt ei ainakaan voi yrityksen puutteesta syyttää:whistle:

Tsempitykset loppukiertolaisille!

Ja tietysti muillekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: kaktus-76
Scarleth: Eipä täällä vielä mitään ihmeellistä (dpo3). Ovis oli varsin töpäkkä oireiltaan ja lämmöistä päätellen keltarauhanenkin on lähtenyt hyvin toimimaan. Käyrä on oikein mukavasti nousujohteinen ilman sahausta. Which is nice. Vatsaan jäi tällä kertaa päälle menkkatyyppinen aristus ja turvotus ja rintoja kivistelee. Yleensä ei oo ollu tämmöstä, mutta ilmeisesti en ole hirveän hyvin ovuloinutkaan aiemmissa kierroissa. 10 päivän päästä ollaan jo viisaampia.
 
Pitkään olen tällä palstalla roikkunut ja alkuun kirjoittelinkin paljon, kun vauvaprojekti oli alussa. No sitten pidin taukoa, olen vaan satunnaisesti käynyt lukemassa juttuja. Hautasin vauvahaaveet, emme kuitenkaan ehkäisseet mitenkään. Välillä tikuttelin ovista, tuloksetta. Luovuin ajatuksesta että meille ei yhteistä lasta suoda, molemmilla lapsia edellisistä liitoista, yhteiseen lapseen oli halua todella paljon. On siis menty tyylillä tulee jos on tullakseen, ilman kalentereita ja ovislaskureita. Nyt yli kahden vuoden jälkeen sain raskaustestiin kaksi viivaa :heart:

Toivoa on siis olemassa. Missään tutkimuksissa emme käyneet, koska mies ei sinne halunnut, yksinkään en sitten lähtenyt. Olen tästä raskaudesta niin onnellinen, siksikin että toivoa on siis olemassa. Mikä lie tähän vaikuttanut. Omakotitalon osto, maalle muutto? Kuitenkin ollaan niin alussa että mitä vaan ehtii tapahtua, toukokuussa voi huokaista :).

Onnellista odotusta muille plussanneille ja tsemppiä ovisten bongailuun. Tiedän miten masentavaa on kun menkat alkaa, itellä tiesin päänsärystä ja parin päivän tuhruttelusta että sieltä ne taas tulee ihan ajallaan. Nyt näitä oireita ei tullut ja pieni toivo heräsi, ajattelin etten testaa ennenkuin on menkat viikon myöhässä, mutta en malttanut ja ajattelin että no helpompi taas ottaa menkat vastaan kun testi-ikkuna näyttää valkoista, mutta yllätys oli tosi iso kun siihen piirtyi kaksi viivaa. Miehelle se oli tietenkin heti näytettävä ja olihan sekin yllättynyt ja onnellinen.
 
K
Paljon Onnea kukkanen plussasta!

Ja suurkiitos tsempeistä! On uskomatonta kuinka paljon lohduttaa tieto, että joku toinen on plussannut tällä plastalla :)

Varsinkin, kun meilläkin paukahtaa toi kaksi vuotta täyteen.... Ehkä siis mekin vielä onnistutaan:rolleyes:
 
SUNNUNTAI 16.9.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Elena75............37...........4/28................16.................3.
Mustikkasuu......36............12/25-26...........3..................2.
Sirpa75.............36..........16/25-27...........2v..................2.
Äiskä3..............38...........16/26-28...........?....................3
K.................... 37...........17/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........23/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........23/28-34............4..................2.
Syystuuli74.......37...........25/26-30...........15..................2.
Kaktus-76.........36...........27/27-30...........1v.................2.




TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
InLove................35..........?/26-32.........22............2
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista sunnuntaita kaikille:wave:

K, hyvältä kuulostaa ja toivotaan et lääkitykset auttavat saamaan plussan aikaiseksi.

Tosi kiva oli kuulla Ronjan kuulumisia. Nopeasti on aika mennyt, sinullakin odotus on jo yli puolenvälin. Kaikkea hyvää ja onnellista loppuodotusta.

(.) Luget on vieläkin menossa, onneksi ne haittavaikutukset ei oo enää niin pahat kuin joskus viikko sitten, tai sit olen vaan tottunut niihin. Mullahan virallinen testipäivä olisi tuleva keskiviikkona, mutta enpä usko että tarvitsee edes testata...on vaan sellanen olo. Tosin olen kyllä ollut koko ajan pessimisti ei pety-asenteella liikenteessä, mutta katsellaan ja kuulostellaan:)
 
Moi kaikki ja kiitos Pippuri että laitot mutkin listoille. Ihan oikein ovat päivät. Yk on 3. Vaikka kai se eka meni ihan metsään kun oli ihan sekava kierto, lähinnä menkkoja alusta loppuun:(.
Musta ei taida olla noiden lämpöjen tarkkailuun. Oon niin höntteli muistamaan. Toisaalta olis niin kiva tietää tarkemmin että mihin suuntaan ollaan oviksen jälkeen menossa..

Eilen tikutin ovista ja sain ekaa kertaa melko selkeän viivaparin :) tänään se olikin sitten jo haaleempi ja armottomat vatsakivut alkoivat. Mulla on luomuna ennenkin ollut juuri näin: Piiitkät menkat ja kovat oviskivut. Saapa nähdä.
Ainakin ollaan yritetty! Harmi vaan kun näiden kipujen kanssa ei oikeen pysty touhuilemaan. Jostain on jäänyt mieleen että kovat kivut oviksen aikoihin voi olla merkki siitä ettei ovis onnaa..plaah.

Onnea Kukkaselle:heart: on niin ihana ja iloinena asia että joku onnistuu pitkänkin yrityksen jälkeen! Itellä tuntuu tämä kolmekin jo pitkältä.

Koolle onnea tähän kiertoon!

Sirpalle ja muille onnea jännäyspäiviin!
 
Kukkanen: Isot onnittelut! Tarinasi antaa paljon toivoa :)

Kaktus: Pessimistille/realistille silti vähän tsemppipeukkuja pidän täällä yllä. Enää muutama päivä, niin tilanne selviää. Mulla on vähän sama taktiikka itellä, kun oireet/oireettomuudet voi tarkottaa käytännössä mitä tahansa.

Mustikkasuu: Oviksen aikaan mulla ei ole oikeastaan koskaan ollut selkeitä alavatsakipuja. Ennen tätä nykyistä kiertoa. Omalla kohdalla ovulaation tapahtuminen ja kivut eivät ole siis olleet oikein missään tekemisissä toistensa kanssa. Mulla on kiertoja, joissa lämpökäyrä osoittaa oviksen tapahtuneen, mutta ovisoireet ovat olleet suht niukat. Kesällä mulla oli oikeastaan täysin oireeton kierto, jolloin ei tuntunut kunnolla ovista ja menkatkin alkoivat ihan varoittamatta jo kp28, ja vuoto oli tosi hailakka ja niukka, ihan kuin limakalvo ei olisi oikein kasvanutkaan. Jälkikäteen tulkitsin tämän kyllä ovuloimattomaksi kierroksi (siitä mulla tosin ei ole kunnon lämpödataa). Yleensä mulla on tosi runsaat menkat ja kierto aina 31-35 päivää. Mitä nyt yritän sanoa on se, että ovisoireet tai oireettomuudet eivät välttämättä kerro mitään siitä, millainen ovis tapahtuu vai tapahtuuko. Aika näyttää :)

).( Näin loppukierrosta huomaan viihtyväni taas täällä palstalla enemmän, vaikka muita kiireitä riittääkin. Onnekseni huomaan kuitenkin, että vauvakuume ei ole enää ihan niin hallitseva tunne, kuin aikaisemmissa kierroissa. Kai sen alkaa hyväksyä, että tähän voi mennä aikaa pitempäänkin. Ja että muuta elämää on ja paljon. Syksyn alettua harrastuksetkin ovat palanneet kalenteriin ja neulomisinnostus iskenyt päälle oikein kunnolla. Pidän näitä ihan hyvänä merkkinä.

Olen kuitenkin hyvin tietoinen siitä, että nyt eletään mahdollisen kiinnittymisen aikoja vaikka kiertopäiviä en ole seurannutkaan. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon tiistaina. Tissejä on ahistanut oviksesta lähtien (epänormaalia) ja lämmöt ihan asiallisesti koholla. Kaikki kuitenkin ihan ok tällä hetkellä. Yksi negakierron merkki on mulla toistunut koko tämän hormonittoman kauden ajan: yöhikoilu, joka alkaa viikkoa ennen menkkoja, kun hormonitasot alkavat laskea. Sitä vähän tässä kauhulla odottelen, että koska se alkaa... Ei, täytyy yrittää pitää mieli korkealla ja keskittyä kaikkiin kivoihin juttuihin muuten.

Mukavaa viikonalkua kaikille,
Pohdiskelevainen Pippurihäntä
 
MAANANTAI 17.9.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Elena75............37...........5/28................16.................3.
Mustikkasuu......36............13/25-26...........3..................2.
Sirpa75.............36..........17/25-27...........2v..................2.
Äiskä3..............38...........18/26-28...........?....................3
K.................... 37...........18/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........24/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........24/28-34............4..................2.
Syystuuli74.......37...........26/26-30...........15..................2.
Kaktus-76.........36...........28/27-30...........1v.................2.




TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
InLove................35..........?/26-32.........22............2
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Joo, elän toivossa mitäpä tässä muuta voi. Kiusallinen tunne on se, että tissit aristaa heti kun ovis on loppu ja aristavat tasan siihen hetkeen kun tuhrutus alkaa. Epäilen että "kuvittelen" tissioireilun, vaikka voihan se liittyä ihan normaaliin kiertoonkin.

Mäkin viihdyn täällä taas enemmän kun jännäilyajat lähenee..sitten hiipuu jos pitää täditellä..
Sulla Pippuri on mukavan pitkä tuo kierto. Mulla läsähti ovisviiva kiertopäivänä 11..eli vasta reilu viikko sen jälkeen kun alko menkat. Tuntuu kovin pikaiselta tämä kroppa. Tosin eka raskauskin oli "nopea" jos sen noin voi edes ajatella. Poika syntyi lähes kuukauden etuajassa, vaikka oli ihan normimitoissa ja muutenkin perusvauva. 3.5 kg ja keuhkot ja kaikki ok. Tällä yritän itseäni lohdutella.

Tsempityksiä kaikille :)
 
TIISTAI 18.9.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Syystuuli74.......37...........2/26-30...........16..................2.
Elena75............37...........6/28................16.................3.
Mustikkasuu......36............14/25-26...........3..................2.
Sirpa75.............36..........18/25-27...........2v..................2.
Äiskä3..............38...........19/26-28...........?....................3
K.................... 37...........19/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........25/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........25/28-34............4..................2.
Kaktus-76.........36...........29/27-30...........1v.................2.




TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
InLove................35..........?/26-32.........22............2
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Voi mikä onnen päivä Kaktus!!! :heart:

Mustikkasuu: Ehkä se pitkä kierto on hyvä asia, en tiedä. Nyt ei onneksi ole ollut vielä niitä ihan yliylipitkiä 6 vkon kiertoja, joihin mulla on ollu välillä taipumus, ihan nuoresta lähtien. Esikoinen sai yllättäen alkunsa ns. "varmana päivänä" kp31. Nyt sitten kun yrittää raskautua, niin ei sitten natsaakaan ihan heti :) Elämää kun ei näköjään voi sillä lailla suunnitella. Ei tässä varmaan siis ihan vielä menopaussiin olla laskeutumassa, kun vuotopäiviäkin on 5-6 eikä kierrot ole lyhentyneet. Vuodon määrä on joinakin kuukausina ollut kyllä yllättävän vähäinen, se käsittääkseni viittaa siihen, että ihan ei enää priimakondiksessa limakalvot ole.

).( 7 DPO ja viime yönä ensimmäinen hikoilukohtaus. Illalla kouristeli vatsaa kovasti ja palelsi niin paljon, että piti vetää sukat ja housut jalkaan ja sitten yöllä riisuttava pois. Mulla tuo on tähän mennessä merkannut sitä, että estrogeenit alkavat painua alaspäin ja menkkojen lähtölaskenta on alkanut. Eli ei ole mitenkään plussaolo, tasan viikko tänään menkkojen alkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: kaktus-76
Voi Onnea kaktus! :flower: Ihanaa kun näitä plussia tulee :)

mulla ei oo mitään fiiliksiä, en usko että on onnistunut. Oon tässä miettiny että pitäiskö uhrata se 89€ siihen Jutta Gustafsbergin fitfarmiin jos sais tota painoa putoamaan.. jos vähän innostuis siitä projektista, vuosi sittenhän mä sain painon putoomaan 9kg karppaamalla mutta lapsiperheessä se on oikeesti ihan hirveen vaikeeta syödä erilailla kuin muut joten sitten tuli joulu ja repsahdus ja hupsheijaa kaikki kilot on tullu takaisin :stick: varmaan otettu jo vähän lisääkin, en uskalla mennä vaa´alle.. ehkä vasta sitten jos ilmottaudun tänään tohon fitfarmiin.

Onko kukaan kokeillut sitä?
 
  • Tykkää
Reactions: kaktus-76
Scarleth ONNEA!
Kaktus ONNEA!

Itselläni kp 2, yk 16. Ensikäynnillä polilla ultrattiin: kaikki ok. Uusia hormonikokeita vielä otetaan ja sitten varaillaan uutta aikaa. Elämä on. Mutta olen iloinen teidän pitkään tuhdanneiden raskauneiden puolesta, ihan sydämestäni!
 
  • Tykkää
Reactions: kaktus-76
Kaktus Wau:heart::flower:Ihanaa!

Täällä meikä vaan pohtii taas tätä kroppaa. Hieman juilii alavatsa. Ihan samalla tavalla kuin kahdessa edellisessäkin kierrossa. Jännättää. Vajaa pari viikkoa menkkojen alkuun. Onneksi mäkin olen keksinyt muutakin iltapuuhaa kun tämän kroppani ympärillä pyörimisen. Mäkin neulon, joogaan, jumppaan.

Mut huoh en mäkään mene vaa:alle. Se on n. kilo per vuosi tullut lisää..pikkuhiljaa ja salakavalasti. Vaikka kuinka liikun..mut se on se syöminen..ihan vaan ruoka on niin hyvää.

:hug:
 

Yhteistyössä