YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

TORSTAI 18.10.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

Puskajussi............40...........7/23-30................9..................5
Alissia..................36...........8/30....................2...................3.
Vuorikristalli..........36............9/28-29...............2..................5.
Samettihortensia...38............11/26-28..............2....................3.
Elena75................37...........15/28...................17...................3.
Äiskä3..................38..........19/26-28..............?...................3
Kaktus-76.............36...........21/29..................1v.................2.
K.........................37..........22/28...................2v..................3.
Sirpa75................37...........22/25-27.............2v..................2.
Pippurihäntä.........35............24/28-34.............5....................2.
Syystuuli74...........38...........32/26-30...........16..................2




:attn:TAUSTALLA:attn:
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
jaahas se olis näköjään piinaviikko alkamassa :D mua ihmetyttää taas kun eilen pisti vasemmalle puolelle tosi voimakkaasti munasarjan kohdalle :confused: joskus on aiemminkin sellasta ollu ja oon erehtyny luulemaan sitä r-oireeksi mutta pettyä on saanu.. voisko se sitten jotenkin liittyä siihen että vasemmasta munasarjasta on leikattu irti se yksi raskaus? ota tosta nyt selvää

Mitään muita "oireita" ei ole eikä ole yhtään raskautunut olo.. kattelin tossa kuukautispäiväkirjaa ja totesin että jos kalenterin mukaan menee niin mulla kerkeis olee vielä 2 ovista ennen sitä lääkäriaikaa.
 
Peukutus jännäilijöille heti ekaksi :heart:

Mä haluuuuuun vauvan, haluuuuun....epätoivofiilis tänään vain siis heh.
kp 8/26-28 ja yritystä-yritystä taas illalla. Huh tätä pakkonaintia :LOL:
Ovistestit on vieläkin tilaamatta eikä taida enää ehtiä. Näillä näkymin ovis napsahtaa perjantaille-lauantaille (mulla on omien kokemusten mukaan ov kp 11) ja vietetään miehen kanssa olosuhteiden pakosta erossa juuri tämä viikonloppu. Perk! Torstai ja sunnuntai kulunee siis peiton alla, mutta tuskin nappaa (ja muutenkaan ei nappaa tietenkään...murrr).

Tsempitystä kaikille (sori vaan tälläinen turhautunut viesti taas)
 
Eläpä muuta sano Samettihortensia.. Täälläkin halutaan :)
Ja niin epätoivoisesti, että itkupotkut tuli kaverin fb vauvauutispäivityksestä ja äsken naama norsunvitulla onnittelin asiakasta.. Tosin hetki takahuoneessa päätä seinään hakaten helpotti ja oon tosi iloinen (tästäkin)uutisesta
Vihaan itteeni tämmösistä ajatuksista. Hyvänen aika, toisten vauvauutiset ei todellakaan ole pois minulta. Jokainen vauva on tervetullut maailmaan... Ja mistäpä sitä toisten tarinoita tietää..

Ainaskiin raskauskeijun testit kolahtavat postilaatikkoon seuraavana päivänä tilauksesta.

No joo, nyt kun julkisesti soimasin itteeni niin voin taas jatkaa töitä :)

Plussaisia tuulosia, Puskis :wave:
 
Huoh.. kp 6 ja ainakaan vielä ei olla aloiteltu yritystä, ei todellakaan. Riitaa ilmassa, ei tule nyt petihommat mieleenkään :attn: Toivottavasti sopu syntyy pian, ei nyt jaksaisi riitelyä, mutta en ole kyllä kovin sovinnonhieromistuulellakaan. Tyhmää..

Pippurihäntä olet niin oikeassa, negaa ennemmin ottaa ne menkat jos on tullakseen. Ja kuten sain nyt edellisessä kierrossa nähdä, kemiallinen aiheuttaa vaan turhaa pettymystä.

Samettihortensia joo ollaan maltillisia yhdessä! Vaikkei sulla nyt niitä ovistestejä ole niin mitäpä sitä ovistesteillä jos ahkerasti peuhaa :D Mulla testit on vaan "hullu varmistus" että mun kroppa ainakin yrittää ovuloida. Tässä kierrossa ajattelin varuiksi testata kp 11 eteenpäin. Ja vaan ovista siis :D

Voi Puskis :hug: turha itseä ajatuksista soimata, ne on vaan ajatuksia ja ihan inhimillisiä sellaisia! Tulee vielä sun vuoro kävellä ylpeänä vauvamasun kanssa:heart:

Plussatuulta kaikille puhkuen ja puhaltaen, Alissia
 
Te ootte ihania!! Miten huojentavaa kun täältä saa vertaistukea :heart:

Puskis, nuo jutut on kuin omasta päästäni. Välillä tuntuu siltä, että voisi kuristaa kaikki raskaana olevat :ashamed: Ja pinnistellen yrittää iloita...

Ja tilasin äsken ovistestejääää. Kiitos Alissia. Jotenkin pahin pelko on just se ettei olekaan koko ovulaatiota ja vaan pinnistelee huvikseen. Jotenkin koko seksihomma ei iske tällä hetkellä ollenkaan. Normisti oviksen aikaan kiinnostaa hyvinkin, en sitten tiedä johtuuko nämä feelikset toivottomasta yrityksestä vai siitä ettei ole koko ovulaatiota.Ikinä.Koskaan. Ja nyt kp 9/26-28.

Alissia, toivottavasti saatte sovittua seuraavan 5 päivän sisällä ja pääsette hommiin! Lohtuhaleja!

Iso hali kaikille
 
:hug: teille kaikille. Toi tunne on niiiiin tuttu. Olet iloinen ihmisen puolesta mutta samaan aikaan tuntuu siltä että tekee mieli mennä huutamaan toiseen huoneeseen ja hakkaamaan päätä seinään :stick: mä en pysty menemään kaverin luo kahville koska sillä on vieraana muija joka on vedelly raskausaikanaan kaikenmaailman mömmöjä.. jotenkin tässä kohti on taas aika vaikee yrittää muistaa että asioilla on tapana järjestyä ja kaikki tapahtuu tarkoituksella..

Mua rupee jo ahdistamaan ihan hirveesti se että viikko alkaa kohta lähestyä loppuaan ja menkkojen pitäis alkaa joskus ma-ti :headwall: jotenkin nyt en vaan jaksais yhtään rättipäiviä.. huokaus.. toivon koko ajan että pääsisin yli kokonaan tästä lapsen kaipuusta ja vois vaan keskittyä muuhun elämään ja siihen mitä sitä tekis elämässään..
 
Sirpa - me ollaan nyt sitten ihan samoissa! Mulla kanssa menkkojen LA on maanantai.

Vähän jotenkin epätodellisissa tunnelmissa tämä kierto. Ei ole vauvakuume iskenyt päälle lomailujen ja työkiireiden keskellä varsinaisesti vaan ihmeen etäiseltä asialta tuntuu just nyt.

Tsemppiä kaikille kärvistelijöille!!!
 
Toivottavasti teillä ei Sirpa & Pippurihäntä ala menkat ollenkaan, pidän hulluna peukkuja! Välillä on hyvä unohtaa koko touhu joksikin aikaa, sillä on varmasti tervehdyttävä vaikutus...

Kp 10/26-28 ja aamu alkoi kello viiden seksillä...hohhoijaa..ei tämä ihan helppoa ole tämä yrityskään ;)

Kun ne ovistikut eivät vielä ole tulleet niin mietiskelen merkkejä mistä oviksen tunnistaa, auttakaa ystävät...ainakin ne kivut ja turvotus, mutta ehkä myös joku outo makujen muuttuminen kuuluu asiaan. Itse en ole koskaan jaksanut lämpöjä mittailla. Kertokaa huomioitanne jos jaksatte??
 
Huomenta! Tulin tänne taas vakoilemaan, olisiko yhtään potentiaalista plussaa tulon päällä lähipäivinä :) Nyt siis kaikki peukut ja muutkin ulokkeet pystyyn että Sirpalla ja Pippurihännällä ei menkat ala seuraavaan yhdeksään kuukauteen!!!

Kun ne ovistikut eivät vielä ole tulleet niin mietiskelen merkkejä mistä oviksen tunnistaa, auttakaa ystävät...
Tätä ovisasiaa haluaisin kommentoida, että mä en oikein koskaan ole tunnistanut ovista silleen, että olisin voinut päivän tai kahdenkaan tarkkuudella sanoa milloin se oli. Jälkikäteen ehkä pystyy paikantamaan sen muutaman päivän haarukassa. Niissä kierroissa kun käytin ovistestejä, limat sun muut saattoi heittää parikin päivää siitä milloin ovistestiin tuli plussa. Ja mitään limoja ei aina edes välttämättä tule siinä määrin, että etukäteen tajuaisi sen ovikseksi. Eli yritän sanoa, että ainakin mun tapauksessa ei ilman tikkuja pärjäisi muuten kuin sekstailemalla tasaisesti läpi kierron, jos haluaisi varmistaa ettei missaa tärppipäiviä. Jotkuthan kyllä tunnistaa oviksen ihan pomminvarmasti.

Minäkin todellakin tiedän nuo fiilikset, kun joku kertoo raskausuutisia ja siinä sitten yrität saada naamalle hymyntapaista naamalle, vaikka tekisi mieli saman tien lähteä parkumaan. Mutta sitten KUN te kaikki loputkin täältä olette raskaana, niin voin luvata että tulee myös hykerryttäviä tilanteita, kuten mulla tänään: yksi kaveri oli julkistanut fb:ssä raskausuutiset (itse en kyllä koskaan tekisi noin, juuri siksi että tiedän miten paljon se voi satuttaa jotakuta jolla on pitkä yritys takana) ja mä onnittelin melko vilpittömästi ja naureskelin itsekseni. Vähän kyllä ihmettelin sitä julkistusta, koska hän oli menossa samoilla viikoilla kuin minä eli aika alussa kuitenkin vielä. Itse kun yritän kaikin keinoin pitää homman salassa vähintään 12-viikon yli ellei pidempäänkin - esiin pömpsähtänyt alamaha vähän kyllä haittaa sitä, joku nokkela saattaa jo kohta kysäistä jotain. Täällä on kaikki muuten mennyt ihan mukavasti, eilen olin toisessa ultrassa ja kaikki oli sintillä hyvin, polskutteli siellä jo menemään ja oli kasvanut ihan hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikkasuu.
Hei pitkästä aikaa! En jaksa lukea ihan kaikkea, mutta Kaktukselle halit, WP:lle ja Scarlethille onnea ja tsemppiä!!

Itse vedellään täällä kp 32 ja ei mitään aikeita testailla, koska niin monta kertaa negatiivia testejä tehneenä en halua niitä enää tehdä. Jaksan odottaa menkkoja kyllä, on ne ennenkin tulleet vasta kp 34. Oireita; ei mitään. Toki toivon kipinäähän tämä menkkojen "myöhästyminen" luonnollisesti aina nostattaa, mutta tällä kertaa ei liikaa.

En ole kuukauteen, pariin jaksanut ajatella koko projektia. Meni voimat ja maku siihen. Onhan elämässä tosiaan muutakin. Töissäkin ollut haasteellista. Lapsettomuuspolille on taas aika 26.10. Siellä kai suunitellaan hoitoja.

Rennoilla fiiliksillä täällä siis. Ja ikää on tullut vuosi lisää, sen voisi päivittää! Terveisin vanha-Rouva 38!
 
mä kerroin raskaudesta facebookissa sen jälkeen kun alkuraskauden keskenmenoriski oli poissa, mikä se viikko nyt olikaan (vanha pää ei muista :D ) mä ymmärrän kyllä että jollekin voi tulla paha mieli mutta sitten toisaalta sitäkin oli silloin yritetty pitkään eikä helpolla tullu, niin ajattelin että mulla on oikeus olla onnellinen siitä ja kertoa ihmisille. Siksi toisekseen mä itse en haluaisi että joku ei uskalla/viitsi kertoa raskaudestaan sen vuoksi että mulle tulisi paha mieli. Vielä pahempi mieli mulle siitä tulisi :( mutta kuten sanottu, toi oli mulle liikaa että olisi pitänyt tavata joku joka vähät välittää pienestään ja vetelee kaikkea millä vaan pään voi saada sekaisin :mad:

Nauroin tossa eilen kaverille että ei mulla oo mitään raskausoireita mutta tällä viikolla on vatsa toiminut ns "normaalisti" ja ollut jopa kova :LOL: mun vatsa yleensä toimii kohtalaisen löysästi.. oikeesti mietin jo yks päivä että pitääkö tässä luumuja syödä :LOL: no mutta sekin meni sitten ja tänään oltiin taas siinä mun "normaalissa".. huoh.. vähän houkuttas tehdä testi ihan vain siksi että näkee sen negan ja vois vaan olla sitten sen jälkeen.. positiivista on se ettei oo tuhruja vaikka en nyt tässä kuussa enää oo syöny teroluteja.. kop kop.

ja ette usko kuinka onnellinen mä olin eilen kun kävin vaa'alla ja tajusin että huomaamatta mun painosta on lähteny 4kg vaikken oo erityisesti miettiny mitä söisin tai tekisin =) mä olen nyt syönyt sitä l-tyrosiinia ja en tiedä kuinka paljon se vaikuttaa mutta olen huomannut kyllä että esim väsymys ei ole niin paha kuin oli aiemmmin (mies sanoi samaa) ja moni muukin oire on hävinnyt tai vähentynyt esim todella pahat ahdistuskohtaukset iltaisin (sellaisia joissa tuntui että maailman loppu tulee). Että liekö sitten vika sittenkin kilpparin toiminnassa vaikka ne raja-arvot on olleet normaalit? Toki toi mun paino voi olla laskusuunnassa siitäkin syystä että oon autellu kaveria siivoomalla sen tallia mutta kun en sitäkään oo nyt tehnyt kuin ehkä pari kertaa viikossa niin siksi tuntuu hassulta että se vaikuttaisi niin paljon..?

Oikein hauskaa viikonloppua teille kaikille!! nyt sateisen syksyn kunniaksi myrskyävä plussatuuli tänne! puuuh ++++++++ mä nyt yritän kovasti itsekin osua ton myrskyn silmään :)
 
Moro pitkästä aikaa kaikille :)

Olen kyllä käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta ei oo ehtinyt kommentoida, kun on syyslomalla niin kiirettä pitänyt;)

Nyt kp vissiin 10 ja erittäin omituinen kierto on ollutkin. Nimittäin ihmeellistä jomotusta alavatsalla heti vuodon jälkeen ja nyt selkeesti lisääntynyt limaneritys. Onko ovis sitten nyt jo? Hyvin vaikea sanoa, kun ei oo tikkuja mihin pissiä, mutta katsotaan :popcorn:. Pohdiskelin tuossa että ehkä sitten ensi kuussa vois niitä kokeilla.

Teille kaikille hirmusti plussatuulta *puuuuuuuh*. Hengessä olen mukana kaikkien iloissa ja toiveissa jos kohta myös surussa ja pettymyksessä.
 
K
Heipähei kaikille!

Täällä myös syyslomaa vietellään ja ei juuri koneen ääressä ole ehtinyt olla :)

Saako Sirpa kysyä, millä perusteella sulle määrättiin tota tyrosiinia vaikka arvot rajojen sisällä? Mulla nimittäin oli toi yksi arvo (arvaa muistanko mikä!) matala WHO:n raja-arvojen mukaan, mutta rajojen sisällä Suomen raja-arvojen mukaan :| Lääkäri sitten oli sitä mieltä, että kaikki ok. Kuitenkin olen kärsinyt jo pitkään esim tosta hirveestä väsymyksestä, jolle ei varsinaisesti muutakaan syytä ole löytynyt.

Plussatuulia teille Pippurihäntä, Sirpa ja Syystuuli:heart:

Vuorikristalli voihan se ovis tulla jo nytkin! Ei muuta kuin täsmäiskuja kehiin :)

Mä joudun testaamista odottamaan ensi perjantaihin, kun irrotuspiikkiin asti jouduttiin. Nyt siis luget vielä viikon. Oireista sen verran, että alaselässä ja alavatsalla paljonkin tuntemuksia, pinna on myös aika lyhyt :whistle: Mut tissit ei vielä kipeänä....tosin ehtiihän ne tässä vielä tulla.

Whisky peat ja Scarleth :wave: Kiva kuulla teidän kuulumisia myös.
 
MAANANTAI 22.10.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

Pippurihäntä.........35............1/27-34.............6....................2.
Sirpa75................37...........2/25-27.............2v..................2.
Puskajussi............40...........11/23-30................9..................5
Alissia..................36...........12/30....................2...................3.
Vuorikristalli..........36............13/28-29...............2..................5.
Samettihortensia...38............14/26-28..............2....................3.
Elena75................37...........19/28...................17...................3.
Äiskä3..................38..........23/26-28..............?...................3
Kaktus-76.............36...........25/29..................1v.................2.
K.........................37..........26/28...................2v..................3.
Syystuuli74...........38...........36/26-30...........16..................2




:attn:TAUSTALLA:attn:
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Morjens,
Kiitos kaikille toivotuksista! Ylihuomenna olis menkkojen aika. Testaamista en edes mieti, ennen kuin jos on syytä. Tänään 12 DPO, ja menkkapäänsärky on jo alkanut eilen. Yleensä saan migreenin vuotoa edeltävänä vuorokautena. Katsotaan enteileekö tämä nyt sitä. Lämmöistä ei voi mulla oikein päätellä mitään, kun ne ei muutenkaan laske vasta kuin ekojen vuotopäivien aikana.

Jotenkin mulla on semmonen kutina, että menkkojen alkua ei tartte välttämättä maanantaihin asti odotella. Rinnat ei oo nimittäin tänään enää juurikaan arat.

Pari plussaa vois tähän ketjuun kyllä vielä tälle kuulle tupsahdella... Syystuulelle superpeukutukset :)
 
Tuo lista on mun osalta päivän liian pitkällä eli nyt on menossa kp 12/26-28 ja aamulla tikutin oviksen. Enää vain yksi ongelma, mies ei ole mailla halmeilla ja hommiin päästään vasta huomenna. No, ei voi mitään. Nyt tunnistan näitä oireitakin kun tiedän oviksen olevan päällä. Eli voimakasta selkäkipua, oikealla puolella vatsassa (yllättävän ylhäällä) pientä pörinää ja tuoksun todella voimakkaasti joltain makealta. Päätä särkee myös ja huimaa. Täytyy toivoa, että huomenna ehtisi vielä yrittää.

Sirpalle iso lohtuhali:hug: Synttärionnitteluja Syystuulelle:flower: Toivottavasti Pippurin menkat eivät nyt sit alkaiskaan...entä mitä Alissialle kuuluu, ikävoin sinua...

Plusplusplus :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Heips kaikille!

Pahoittelut Sirpalle ja muille tädin tulosta :hug:

Syystuulella piina pahimmillaan, toivottavasti nyt tulisi plussa!

Pippurihäntä migreeni on niin kamalaa, toivottavasti se ei nyt tule sulle kunnolla päälle ja tietty vielä niin että menkat pysyisi poissa plussan muodossa!
Mulla myös erityisesti kuukautismigreeni on ihan kauhea. Vuosien eri kokeilujen jälkeen löytyi kohtauslääkkeeksi Almogran ja se on ollut kyllä ihan huippu, tunti lääkkeenotosta on lähes aina kivut poissa! Ennen sai kärsiä jopa kolmekin päivää.

Sametti täällähän minä :wave: Kiitos kun jaksat aina tsempata! :hug:
Onnea oviksesta! Ja tietty just nyt kun mies poissa! Mutta ehkä vielä toivoa on kun heti ryhdytte hommiin kun palaa maisemiin, ainakin kannattaa yrittää ;) Oviksesta muuten näin ylipäätään kun aiemmin kyselit, mulla tuntuu ainakin aika selvänä. Kirkasta limaa tulee noin 2-3 päivää ennen ja ovispäivänä runsaasti, ihan vessapaperiin kun pyyhkii. Lisäksi seksihalut on kovat ja useimmiten oikealla alavatsalla saattaa nippailla. Ja muutenkin on semmoinen "kihisevä olo". Ja vain ovispäivänä.

Nyt menossa kp 11 ja touhuiltu on joka päivä kp 8 alkaen, riidat onneksi oli ja meni =) Nyt odotan ovista ja tarkoitus sitä kuitenkin testein varmistaa. Clearbluen digi testinä, mie en osaa niitä viivatestejä tulkita kun jäisi niin epävarmaksi. Ajattelin aloittaa testailun huomenna ettei menisi nyt ohi.

Hitsi kun on niin aaltoilevaa tämä tunnemaailma tämän vauva-asian suhteen, ei haluaisi ajatella asiaa niin paljon mutta silti se pyörii mielessä useamman kerran päivässä. Ja tunne vaihtelee pelonsekaisesta ilon ja jännityksen tunteeseen. Anteeksi tämä purkaus mutta niin hämmentävää olla tämän asian kanssa niin ristiriitaisin ja sekavin tuntein. Vauvaa toivotaan mutta pelottaa mitä on edessä.

Tärppituulosia kaikille :heart:
 
Aaaarrrrghhhh!
Mies alkaa himmailee vauvanteon suhteen :'( on alkanu puhuu ehkäisystä ja ehdottelee kumin käyttöö. Eiiih ja mie en oo vielä henkisesti valmis. Vaikka aiemmin keskusteltu aikaraja alkaa tulla vastaan (tän vuoden loppu)
Ahistaa.
 
Alissia - Mulla juurikin nimenomaan sitä hormonaalista sorttia tämä migreeni, ja nuo monen päivän kohtaukset tulivat tutuksi teini-iästä alkaen. Almogran oli eka lääke, joka auttoi. Nytkin sumatriptaanireseptit on kainalossa. En vaan ole uskaltanut tuota triptaania ottaa oviksen ja menkkojen välisenä aikana. Sen verran tymäkkää tavaraa kyseessä.

Mutta sitten 13 dpo kuulumisiin. Tuhrua, punaista ja ruskeaa. Äh, sanon minä. Kunnon vuoto on odotettavissa siis ihan ajallaan, 14 dpo, kuten aina. Huoh. Ei oikein näytä sujuvan tämä raskautuminen, nyt ollaan virallisesti oltu ilman ehkäisyä 7kk, josta yrittämällä yritetty 5 kiertoa. Ja kuudes pärähtämässä käyntiin. Viimeistään vuoden alussa on tarkoitus lähteä tutkimaan asiaa tarkemmin. Kynnys hoitoihin on tässä vaiheessa varsin korkea, mutta never say never. Tämä kierto meni onneksi henkisesti varsin helposti, kun oli kaikkea muuta tekemistä enemmän. En ehtinyt liiaksi tarkkailemaan enkä murehtimaan, mikä oli ihan mukava juttu.

Mukavaa alkavaa viikkoa, siskot! Kiitos taas myötäelämisestä :)
 
Puskis, äläpä anna miehelle periksi. Mihin sitä ehkäisyä edes tarvitaan kun tää raskautuminen on muutenkin niin hankalaa..

Harmi Pippuri, että ne menkat on nyt alkamassa :hug: Ymmärrän hyvin, että kynnys hoitoihin menoon on kova. Onneksi tässä on vielä aikaa. Joulun ja uudenvuoden välinen aika on loistoaikaa raskautumiseen. Vauva teille, plusplus.

Kiva kuulla kuulumisiasi Alissia!
Teillä on nyt hyvät chanssit raskautumiseen, jee. Toivottavasti saat plussan ovistikkuun. Nuo sekavat feelikset on minullekin niin tutut - jännittää ja pelottaa. Iso hali Sinulle!

Mies palasi eilen ja vietettiin laatuaikaa sängyssä jonkin verran. Nyt tuntuu siltä kuin PMS-oireet olisivat jo alkamassa, miten nekin alkavat jo aikaisemmin kuin ennen. Eli ei raskaana ainakaan. Lauantaina oli todistettavasti ovis ja silloin ei seksiä ollut eikä edes edellisenä päivänä. Aika jännä muuten ettei tikut näyttäneet muuta kuin haalean viivan perjantaina ja sunnuntaina, mutta lauantaina supertumman viivan. Siis vain yhtenä päivänä. Raskausoireista tuli mieleen, että jos vielä joskus saan metallimaun suuhun niin sitten tiedän olevani raskaana. Se on ollut joka kerta eka oire minulla. Pliis pliis, toivottavasti joskus vielä sen kokisi.

Voimia uuteen viikkoon ystäväiset!
 

Yhteistyössä