YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Voi Kaktus :hug: onko sun mies kauan töissä ulkomailla?

Miten Syystuulella meni perjantaina?

Mun piti äsken laskea että onko noi mun kp:t oikein kun pistää vasemmalle puolelle :O kp9, eihän mulla nyt vielä ovista voi olla..? Tai siis ainahan se voi olla mutta kun ei mulla mitään limojakaan ole tullut kuin ihan vähän päivän ajan. Ja miksi mä en pysty olemaan ajattelematta tätä asiaa :stick: oon yrittäny olla miettimättä tätä koko asiaa mutta näköjään tää on vaan niin hyvin ohjeltoitu päähän ettei osaa unohtaa vaikka yrittäis.
 
Sirpa, mulla on nyt kanssa vähän kirkkaampaa limaa jo, vaikka vasta kp8! Ihme heittelyä kyllä täällä päässä. Mä en kyllä tosiaankaan osaa olla ajattelematta mahdollista ovista. Biologisen kellon tikitys kuuluu varmaan susirajalle asti.

Kaktus :hug:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Hei hei kaikki!
Täällä jutskattu asiasta, mies ei kuulema "sillee tosissaan tarkottanu".. Hmm..

No mut toistaseks kaikki jatkuu kuin ennenkin, kypsyttelemme ajatusta unohtaa vauvahaaveet.. Siihen asti muhinoidaan niin paljon kuin ehditään ja toivomme tärppiä

Täällä ff ehdottelee anovulaarista kiertoa, ite oon satavarma että ovis oli kp 14. Kipua oli niin, ettei satulatuolissa voinut istua ja lisäksi toispuoleista jomotusta puolisen tuntia.
Ovista tikutin alkaen kp8 (limat alkoivat) jolloin ekassa testissä ihan kapea tumma viiva.. tulkitsin silti negaksi koska ei ollut testiviivan kanssa tasapaksu. Lämmöt kävivät alhaalla ja nousivat seuraavana aamuna.
Tästä ff heitti ehdotuksen oviksesta, mutta itse pistin lämmönnousun orastavan flunssan piikkiin, seuraava dippi kävi kp 13 ja tosiaan uskon että enteili ovista. Vetiset valkkarit loppuivat pari pvää tuon jälkeen
Tuon toisen dipin vuoksi ff on mieltä, ettei ovista vielä havaittu. Lämmöt on olleet nätisti ylhäällä viime päivät


No mut nyt jäi vähemmälle tuo peittojen heiluttelu "kriisin" takia, mut jotain yritystä kuitenkin :)

Nyt yritän vielä nukkua ja palailen kommailee ihmisten aikoihin. Ahdistava uni herätti, niin olikin hyvä hetki käydä lukemassa kuulumiset.

PlopPlop, Puskajussi :wave:
 
K
Huomenta kaikille!

Hienoa Puskis, jos olette saaneet asiasta juteltua, se kun ei miesten kanssa aina ole itsestään selvää ;)

Mikäs sulla on tilanne Kaktus? Onko oireita ilmaantunut? Koska sulla viimeinen luge? Mä laitoin viimeisen pe illalla ja edelleen siis tätiä odottelen : / Testit kuitenkin negaa, eli eipä tässä raskaana olla...

Ilmoitelkaa muutkin loppukiertolaiset fiiliksiä!
 
Hyvähyvä Puskis! Hyvä juttu, että mies tuli järkiinsä!

Sirpa, tuo pistely on kyllä hyvä merkki. Plusplusplus.
Pippuri, hih, nauratti kovasti tuo biokellon tikitys susirajalle...mietin itsekin samaa, että pitäiskö luopua vauvahaaveista, pelkään ettei pää kestä jatkuvia pettymyksiä...

Voi hitsi Kaktus, että mies karkaa ulkomaille. Onneksi ei ole kuitenkaan hirmu kauaksi aikaa.

K - toivottavasti tulee vielä plussatesti ja tätsykkä pysyy poissa.

Miten Alissian gyne sujui? Olen peukuttanut täällä :)

Minulla menossa kp 21/26-28 dpo 10 ja edelleen niin perus-pms:ää ettei voi edes haaveilla tai uskotella itselleen raskausjuttuja. Plääh. Odottelen siis menkkoja ensi su-ti alkavaksi. Pisaraakaan mitään edes kiinnittymis- tms. vuotoja ei ole näkynyt. Taitaa olla tän ikäisellä ne raskautumisjutut jo ohitse : /
 
Sirpa: Selkeesti samassa tahdissa tikittimet meillä ;)

Samettihortensia: Pakkohan sitä jostain on huumoria repiä, muuten menee ihan ankeaksi tämä elämä :) Eläkä sano, että raskautumisjutut on ohi... Ei varmaan ole vielä! Yksi hyvä munasolu ja yksi hyvä siittiö - ei se muuta vaadi! Tsempit jännäpäiviin, kohta se siitä selviää.

Puskis: Vähän on positiivisempi ilmanala siis teillä. Hyvä kuulla! Musta on kanssa tullut ihan FF:n vakikäyttäjä. Mulla se meinaa sekoilla siitä, kun ovis tulee mulla niin nopeasti ovisplussan jälkeen ts. edellisenä päivänä nega, seuraavana aamupäivänä plussa ja illalla on jo ovis eli mulla on pari kertaa nyt ollut plussasta n. 12h kun oviskivut selkeästi tulevat huippuunsa ja limat ehtyy hyvin nopeasti sen jälkeen ja lämpö nousee sen 0,5 astetta. Tällöin oon joutunu käyttämään "override" knaappulaa.

Mulla on vauvakuume alkanut muuttaa entistä enemmän muotoaan koiranpentukuumeeksi. Keväällä olisi hyvää aikaa kasvattaa pentua alusta kun työkuviot muuttavat muotoaan, ja niin tekisi mieli hommata yksi tuhisija taloon tuon 1,5 vuotiaan turjakkeen seuraksi. Voi kammo... Varasin myös yksityiseltä gyneajan marraskuun lopulle eli tämän kierron jälkeen on sitten ensimmäinen välitsekki kierukan poiston jälkeen. Foolihappoa tarviin ainakin lisää. Siitä sitten jatkoja riippuen vähän lääkärin näkemyksistä.

Nyt vaan ovista kohden, ja limailu on ainakin ihan lupaava jo. Ehkäpä saamme aikaisen oviksen tässäkin kierrossa :)
 
Viimeksi muokattu:
Puskis hyvä että kriisi ohi, miehet ei tunnu ymmärtävän useinkaan miten sydänverellä me naiset saatetaan näissä asioissa olla. Toivottavasti nyt suunta on vain postiivinen!

Pippuri koiruudet on niin ihania! Kyllähän sellaistakin tuhisijaa kasvattaa ihan mielellään. Ja täytyyhän toisella kaveri olla :) Foolihappo muuten on tosi tärkeä, tänään tapaamani gyne puhui aiheesta tosissaan antaumuksella. Mulla kierto tosiaan sen 30 päivää ja ovisplussa kp 16 tai 15. Tänään yritin lääkäriltä kysyä nopeasta oviksesta, mutta ei oikein sanonut asiaan juuta tai jaata. Lähinnä sanoi että säännöllinen kierto on hyvä asia.

Sametti kiitos peukutuksesta! Ja hei, ei tässä nyt liian vanhoja raskauteen olla. Mä sain sen just tänään kuulla. Vielä 42v. on ihan ok ikä raskaudelle lääkärin mukaan. Nyt ei vielä kirvestä kaivoon kierron eikä raskauden suhteen!

Kaktus kiitti paljon tsemppauksesta. Sulla limis ilmeisesti on juuri ihanteellisen paksu.

Ja arvatkaapas mitä! Mun gynekäynti oli mitä parhain! Aamulla sain soiton että gyne sairastunut ja tarjosivat aikaa toiselle. No hieman pettyneenä että lääkäri vaihtui menin tänään paikalle. Mutta, lääkäri oli huippu, erikoistunut mm. lapsettomuuden hoitoon. Ja ilmeiseisesti edellisellä lääkärillä käynyt mittavirhe! Niin tai näin mun limiksen paksuus oli 8,6mm! :) Ja lääkärin mukaan vallan erinomainen paksuus ja kuulemma tiivis kuten kierron tässä vaiheessa kuuluu olla. Limakalvon puolesta ei kuulemma mitään hidastetta tai estettä raskaudelle. Mä olen tosta tiedosta niiiiin onnellinen!

Lääkäriltä nyt sain tietoa limiksen paksuus asiaan, laitan tähän jos joku muu haluaa myös tietää.
Limakalvo kasvaa kierron alusta lähtien, paksuimmillaan noin ovulaation aikoihin. Ei yleensä juurikaan paksune oviksen jälkeen, vaan lähinnä muuttuu vastaanottavaisemmaksi mahdolliselle raskaudelle. Koostumus muuttuu lähinnä ovulaation jälkeen tiiviimmäksi ja limakalvo näin jopa ohenee vähitellen. Jos raskaus alkaa niin sitten se paksunee. Limakalvon paksuus kiinnittymisvaiheessa olisi hyvä olla yli 7mm, mutta pienemmälläkin saattaa tulla raskaaksi, todennäköisyys vaan pienempi.

Plussaonnea kaikille puhkuen, Alissia :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Puskis: Vähän on positiivisempi ilmanala siis teillä. Hyvä kuulla! Musta on kanssa tullut ihan FF:n vakikäyttäjä. Mulla se meinaa sekoilla siitä, kun ovis tulee mulla niin nopeasti ovisplussan jälkeen ts. edellisenä päivänä nega, seuraavana aamupäivänä plussa ja illalla on jo ovis eli mulla on pari kertaa nyt ollut plussasta n. 12h kun oviskivut selkeästi tulevat huippuunsa ja limat ehtyy hyvin nopeasti sen jälkeen ja lämpö nousee sen 0,5 astetta. Tällöin oon joutunu käyttämään "override" knaappulaa.

^pippurihäntä!
Oon huomannu samaa testeistä riippuen. Sofilla plussan jälkeen ovis tapahtuu alle 12 h sisään, pc ja david 24 h sisällä. Yleensä toisena o+päivänä.
Sofilla plussa tulee tasan yhteen testiin ja se on siinä.

Nyt muuten testasin alkupäivät pc:llä, eka oli se ohut viiva ja sitten haamu hiipui pois. Kolmen päivän jälkeen jatkoin sofeilla, joissa ei mitään merkkiäkään toisesta viivasta, kunnes kp14 aamuna hailurainen haamunen. Se oli vika testi, niin ehkä + olis tullu ip testiin.. Tai sitten ei.

Toki jos haluaa olla oikein optimisti, niin ovis oli kp 8 ja päivän 13 dippi ja krampit kiinnitymisestä. Mutta koska oli niin toispuoleinen, niin en jaksa olla optimistinen ;)

Mä oon kyl tykänny kans tosta ff:stä. Opettaa kyl tuntemaan kroppaasa, suunnittelin kyl joskus jatkossa ihan ehkäisymielessä jatkaa.
Hormonivalmisteita ei enää kiitos, vaikka kierukka olikin niin vaivaton aikoinaan
 
Viimeksi muokattu:
mä en kyllä nyt ymmärrä tätä juttua ollenkaan :O normaalistihan mulla tässä vaiheessa lisääntyis limat joka päivä ja sitä tulis reilusti ja se pistely olis odotettavissa ehkä huomenna tai ylihuomenna.

Nyt se pisto oli maanantaina kp9, limaa tuli hikisen päivän ajan ja miehen mielenkiinto kesti päivän (öö eli sunnuntai-illan) : / mitä ihmettä tää nyt on? Siis mieshän on aina pörränny kuin mehiläinen mun ympärillä monta päivää ennen ovista. Tää siis oli joku ennenaikainen pikaovis..

Saas nyt sitten nähdä miten ja milloin menkat seuraavaksi alkaa..
 
Moi vaan kaikille pitkästä aikaa.

Viikon aikana oon huomannut miten älyttömän hyvä konsti on saada vauva-jutut (melkein) pois mielestä, kun haalii itselleen ylimääräistä hommaa joka suunnasta.

Opiskelen avoimessa ihan huvin vuoksi ja nyt ois palautettavana 3000 sanan essee...

Tässä töissä istuskelen ja kovasti koetan olla tehokas. Jotenkin tökkäs mahassa niin kävi mielessä että vauvan potku :p (niin minkä vauvan???) :D hyvä mielikuvistus tuntuu meikäläisellä olevan.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
 
Ihanaa kun täällä kirjoitellaan :heart:

Ihana uutinen Alissia, että kaikki on kunnossa, happy for you!

Hyvä tietää tuo ovulaatiotestihomma, että vaihtelee testistä riippuen.
Kp 22/26-28 dpo 11 meneillään täällä eli muutama päivä ja voin tervehtiä tätiä.


Pippuri, koiranpentukuume :heart: Olen tosi paljon miettinyt tätä vauvahaaveilua ja tullut siihen tulokseen, etten halua tästä tulevan paniikinomaista ja masentavaa. Kun tunnen itseni ja tiedän etten ole kovin hyvä käsittelemään vastoinkäymisiä ja niihin liittyviä tunteita. Että voisin todella itsekin alkaa haaveilemaan kissanpennusta. Vauvan yrittäminen on niin kovin stressaavaa ja ehkä sen kuuluu mennä näin? Olen tosi tosi onnellinen ja kiitollinen mun kahdesta pienestä pojasta, kyllähän ne riittävät :heart: Onko tämä nyt sitten jotain itsesuojeluvaistoa vai mitä, mene ja tiedä, mutta yritän keskittyä johonkin muuhun.

Onko kellään mitään ihanaisia raskausoireita?? Saatais edes 1 vauva tähän ketjuun tässä kuussa :flower:
 
KESKIVIIKKO 31.10.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

Elena75................37...........1/28...................18...................3.
Pippurihäntä.........35............10/27-34.............6....................2.
Sirpa75................37...........11/25-27.............2v..................2.
Syystuuli74...........38...........12/26-30.............17..................2
Puskajussi............40...........20/23-30................9..................5
Alissia..................36...........21/30....................2...................3.
Vuorikristalli..........36............22/28-29...............2..................5.
Samettihortensia...38............22/26-28..............2....................3.
Äiskä3..................38..........32/26-28..............?...................3
K.........................37..........35/28...................2v..................3.





:attn:TAUSTALLA:attn:
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan
Kaktus-76


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
mun on ihan pakko tulla sanomaan että en usko että tässä kierrossa on tapahtunut ovista ollenkaan :stick: huvin vuoksi oon kokeillu välillä mitata lämpöjä koska sitten tietäis mitä on tapahtunu jos on niin lämmöt on ihan normaalit ja aamulla oli jopa alle 36.. ja kun se miehen mielenkiinto tosissaan kesti sen yhden illan..

tai sitten se tapahtuu tänään kuten vois olettaa (kp12) ja mun kroppa yrittää vaan valehdella omiaan... mutta mitään oireita oviksesta ei ole ollut sen maanantai aamuisen pistelyn jälkeen.
 
K
Huomenta vaan kaikille!

Hanat aukesi, eli kp 1 :'( Koville ottaa! Jotenkin latasin niin paljon tähän ekaan clomikiertoon. Plussaa ei siis täältä tullut taaskaan...mahtaako koskaan tulla. Pitää vaan olla extra onnellinen, että on nuo kaksi ihanaa lasta :heart: Todennäköisesti lapsiluku meillä jää siihen.

Ajattelin jo, että tulen tänne ilmoittamaan et mut saa siirtää taustalle....mut en mä kyllä sinnekään halua, eli täällä jatketaan. Kun tää projekti kuitenkin jatkuu ja ei näitä tuntoja voi oikein kellekään muullekaan purkaa, kuin teille rakkaat kanssakuumeilijat :heart:

Anteeksi omanapainen purkaus.
Masennuspäivä tänään.

Tsemppiä loppukiertolaisille! Toivotaan, että jollain tulis se kauan kaivattu PLUSSA!

K
 
Viimeksi muokattu:
Heissan kaikille!
Lohdutushali K:lle, tuo on raskas tunne kun menkat alkaa :hug:
Vuorikristallille tsemppiä esseen tekoon!
Sirpa, olisiko sinulle vasta ovis tulossa? Pidän peukkuja!

Mitäs muille kuuluu?

Itsellä menossa kp 24/26-28 ja dpo 13 (ovistikuilla) ja miten outoa, pahimmat PMS-oireet (raivo, itku, oksentelu jne.) poissa ja olo miltei onnellinen. Olenkohan tulossa jo vaihdevuosiin näin 38 veenä |O

Sunnuntaiksi tai maanantaiksi odotan menkkoja tulevaksi jee jee ja sitten luulen, että lopetan vauvan ajattelun kokonaan. Tulee jos on tullakseen, jos ei niin ei. Toivottavasti pystyn sitten tuohon ajatteluun käytännössä...
 
Samettihortensia mä en jaksa uskoa että ovis olis vasta tulossa, mulla ei ole mitään siihen viittaavia merkkejä.. yleensä on sitä liman tuloa monta päivää ennen ovista ja sekin tosissaan kesti päivän ja loppu jo maanantaina. :(

Mulla oli taas lämmöt alle 36 kun heräämisen jälkeen oon mitannu :confused: ehkä tää mun flunssa sitten sekottaa koko kroppaa..

K :hug:
 
Heips kaikille!

Pahoittelut K ja muut tädin kohdanneet :hug:

Vuorikristalli mua nauratti sun vauvan potkaisu :D Mullakin kuumeiset aivot saa kaikkea hassua aikaan.

Sametti mä pidän sulle tosi kovasti peukkuja täällä ja toivon nyt sitä plussaa. Noi sun oireet voi olla ennemminkin raskausoireita :heart:
Tuo ajattelun lopettaminen on käynyt mullakin mielessä ja mieliala vaihtelee koko asian suhteen innostuksesta kyllästymiseen että asia pyörii mielessä ihan liikaa. On tää niin ihmeellistä miten yksi asia voi sekottaa mielen niin totaalisesti.

Täällä kp 24/30 ja dpo 9. Ja mulla taas muka raskausoireita. Tissejä vihloo, alavatsa kipeä menkkamaiseen tyyliin ihan ennenaikojaan, vetistä valkovuotoa. Ja nää oireet alkoi jo eilen. Eli nyt mietin että onkohan tää nyt sittenkin niin että mä en ole riittävän hyvin muistanut mitä elämä on ilman pillereitä ja kuvittelen nää normaalit kierron mukana tulevat oireet raskausoireiksi. Mutta kun tuntuu vaan niin paljon..
Mulla polttelee testit tuolla kaapissa mutta nyt yritän olla maltillinen. Ne testit pitäs laittaa lukkojen taakse, tai mut että jätän ne rauhaan :D

Hyvää pyhäinpäivää kaikille! Ja plussaonnea tietty myös!
 
Voi K :hug: Ja samoin muut, joiden nurkissa se vanhempi sukulaisnainen pyörii... Ensi viikollahan se on tänne tulossa;)

Alissia, samaa mietin minäkin, että vaikka sitä rengasta ehdin käyttää ihan vaan muutaman kuukauden kuparikierukan jälkeen, niin tosiaanko on unohtunut millainen normikiertto on. Vai onko se sitten sitä, että yrittää valaa (mun tapauksessa turhaa) uskoa, että plussa ois tulossa, kun ajattelee, että "no ei viime kuussa ollu näin paljon valkovuotoa ennen kuukautisia", vaikka varmaan oli. Pitääkö tässä alkaa ottaa valokuvia muistinvirkistykseksi alushousuista aina wc-reissulla (aika ällö ajatus).

Sametille peukkuja :) ja kiitos tsempeistä, yli 1000 sanaa kirjoitettu (ja kaikki järkeviä :p)

Testaamisesta vielä, mullahan ei ole ollenkaan testejä varalla. Nyt tosin mietin, että pitiskö huvikseen (?) seuraavasta kierrosta tikuttaa ovista, että tapahtuuko se oikeati silloin kun uskon sen tapahtuvan.

Mukavaa pyhäinpäivää ja viikonloppua muutenkin kaikille !
 
SUNNUNTAI 4.11.2012


.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa

K.........................37...........3/28...................2v..................3.
Elena75................37...........5/28...................18...................3.
Pippurihäntä.........35............14/27-34.............6....................2.
Sirpa75................37...........15/25-27.............2v..................2.
Syystuuli74...........38...........16/26-30.............17..................2
Puskajussi............40...........24/23-30................9..................5
Alissia..................36...........25/30....................2...................3.
Vuorikristalli..........36............26/28-29...............2..................5.
Samettihortensia...38............26/26-28..............2....................3.
Äiskä3..................38..........36/26-28..............?...................3




:attn:TAUSTALLA:attn:
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan
Kaktus-76


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
lokakuu.......Mustikkasuu yk3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Morjensta taas, hurja viikko takana. Kaikenlaista menoa ja hässäkkää ja vähän meinasi uusperhe-elämäkin yskiä, mutta nyt taas näyttää rauha laskeutuneen.

K - isot halit sinne!

Vuorikristalli , Alissia ja Samettihortensia - teillä onkin jännät ajat! Toivotaan parasta!

Ja sitten meitä keskikiertolaisia. Sirpa - Ehkä se ovis jäi oottelemaan itseään ja ilmaantuu kuitenkin vielä myöhemmin? Pidä meitä ajan tasalla, kiinnostaa kuulla, miten kierto tuosta sitten etenee. Mun ovis on jääny johonkin (ehkä stressin jalkoihin taas) odottamaan itseään, vaikka viikko sitten alko jo jotain merkkejä näkyä ja siitä lähtien valkkari on vaan lisääntyny.

Mitähän muuten Äiskä3:lle kuuluu...? Kp:t heiluu jo aika mittavissa lukemissa.

ON: Taitaa olla ne päivät kohta käsillä, kananmunatyyppisempää limaa havaittu tänään ja viime yönä mies ihan yllättäen herätteli kesken yötä hellyystoimintaan. Ihan kiva herätys :) Varsinkin kun takana on puolen viikon mökötys. Lämpöjä en ole pariin päivään mittaillut, mutta nänniaristusta ei ole vielä näkynyt ja limaa/valkkaria riittää. Ovistesti oli vielä kuitenkin tänään negatuulella. Lääkäriaika on varattu kuun loppuun, seuraavien menkkojen jälkeen siis.

Niin ja nyt mä olen saanut koirakuumeen tartutettua myös 9v poikaani. Sitä harmittaa, kun ensimmäisen koiran pentuaika on selkeästi jo takanapäin. Nimiäkin on ehditty jo miettiä...
 
Heippa, halusin tulla vaan moikkaamaan :) käyn edelleenkin tasaiseen tahtiin vilkuilemassa teidän kuulumisia ja nytkin jännään Alissian, Samettihortensian ja Vuorikristallin puolesta!! Toivottavasti nyt joku teistä on se ensimmäinen marraskuun plussaaja. Tämä porukka oli mulle niin mieletön henkireikä aikanaan, että olette yhä aika paljon mielessä :)
Täällä on mennyt kaikki mukavasti - lukuunottamatta järkyttävää väsymystä joka ei ota hellittääkseen, sekä mun ehkä vähän ylikorostunutta neuroottisuuttani. Lapsettomuus- ja keskenmenotaustalla on ajoittain vähän vaikea relata ja nauttia raskaudesta, mutta pari henkistä rajapyykkiä on taas ylitetty kun viime viikolla käytiin nt-ultrassa (kaikki vauvalla hienosti siellä) sekä päästiin maagisen 12 viikon rajan paremmalle puolelle. Ihanaa ja plussarikasta viikkoa teille, olen ihan varma että joku täällä plussaa ihan just....!!!! :)
T. Scarleth ja Beibi 12+3
 
Viimeksi muokattu:
Voi onnittelut Scarleth :heart: Hyvältä kuulostaa. Kaikkea hyvää Sinulle! Nuo tunteesi kuulostavat niin tutuilta minullekin. Voimia :flower: Kaikki menee varmasti oikein hyvin.

Pippuri - wau mikä mies...herättää yöllä hempeilyyn :) Ja ihanaa, että poikasikin tuli koiravauvakuumeeseen! Toivottavasti teille tulee ekaksi plussa ja tokaksi koiruus.

Kristalli, upeaa 1000 sanaa jo. Minulla olisi vähän samoja hommia mutten saa mitään aikaiseksi äää. Miltäs vaikuttaa, onko mukavia tai ei-niin-mukavia oireita?

Alissia, kuulostaa erittäin lupaavilta nuo oireesi! Haittaako se jos testailee, sinullahan on kierto melkein lopussa :hug:

Omaa napsukkaa sitten vielä:
menkat eivät alkaneetkaan (tänään olisi ollut kp 27/26-28 ja dpo 17) ja tänä aamuna tein kädet täristen testin ja siihen piirtyi kaksi viivaa. Olo ei ole yhtään sellainen kun luulin (oletin hihkuvani onnesta) vaan päällimmäisenä tunteena on PELKO. Kaikkea ja kaikkia kohtaan. Pelkään keskenmenoa ja toisaalta sitäkin, että miten pärjään näin jumalattoman vanhana vauvan kanssa ja mitä kaikki sanovat. Ja vielä syyllisyys siitä, ettei tämä raskaus osunut teille jotka olette pitkään yrittäneet. Elämä on epäreilua. Anteeksi tälläinen sekava & järkyttynyt viesti...pakko vaan heti rapsata teille asiasta...
 

Yhteistyössä