YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Terve,

Joku suurempi taho päätti kai, että vauvakuumeilut ovat käyneet liian kiihkeiksi! Yritin eilen tulla laittamaan Scarlethille tsempityksiä ja Äiskä3:lle tervetulotoivotuksia, mutta en päässyt mitenkään kirjautumaan sivustolle :D

Sirpa: Tuohan on hyvä uutinen!

Domi ja Jaahas - hienoa, että kaikki sujuu hyvin!
 
Pippuri, mä luulen että täällä oli joku laajempi kirjautumisongelma eilen, koska minäkään en päässyt sisään jossain vaiheessa päivää lainkaan.

Sirpa, hyvältä kuulostaa :) Negatestin tekeminen on kyllä aina vaan yhtä ärsyttävää (miksei siihen muuten totu koskaan??) mutta toivotaan nyt että sulla ei tulisikaan negaa... :)

Mä olen vielä ollut suht levollisin mielin, ja hyvä niin kun kuitenkin vasta pp3 :D Mutta huomaan kyllä että tää palstailu ei tee mulle hyvää, parempi olisi pysyä poissa ja yrittää ajatella muita asioita. Mutta helpommin sanottu kuin tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
No huomenna se päivä vihdoin on:). Sitten saa nähdä kuinkas kauan menee et näyttäis plussaa jos näyttää siis..
Voisin avautua hieman historiastani. Siis minulla on 16v tyttö joka tuli maailmaan ei suunitellusti mut tahallaan kun ei kerran ehkäsyä ollut:p. Sitten elin kahdessa parisuhteessa missä mies ei halunnut lasta.
Kun erosin tästä viimesestä exästä vuonna 2010 lopetin pillerit huhtikuun lopulla, ja heinäkuun alussa ilmeni että minulla oli kohdun ulkopuolinen raskaus, oli kyl niin kivulias kokemus etten suo sitä kellekkään.

No joo tullaan taas tähän vuoteen jolloin tapasin ihanan kultani joka sitä vauvaa kanssani haluaa:).
Niin minulta jouduttiin poistamaan toinen munanjohdin sen ulkopuolisen rasklauden takia eli sekin voi hankaloittaa vauvan tuloa.
Ja nyt toukokuussa minulle todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, yhä etsitään oikeaa annostusta.. mutta vajiskin saattaa hankaloittaa raskaaksi tuloa:p.

Kauhee avautuminen ja hieman sekavasti;).

Ihanaa päivää kaikille ja tsemiä ja onnea<3<3<3
 
miltsu76 mulla on kanssa ollu kohdunulkoinen ja voin kanssa kertoa että oli niin kivulias kokemus etten soisi kenellekään muulle. Mulla oli "onni onnettomuudessa" se, että pikkanen oli tarttunut munasarjaan ja se raskausmateriaali saatiin poistettua sieltä ilman että mitään osia piti poistaa. Eli se repes ja sen vuoksi jouduin sairaalaan ja asia selvis.

Mulla on kyllä lämmöt heitelly tässä päivien aikaan eikä tänäänkään ole vielä tullu mitään selkeää "romahdusta" lämpöihin siksi mä jotenkin en uskallakaan tehdä sitä testiä koska pelkään niin paljon sitä negatulosta kun nyt noi lämmötkin on ollu ihan ylhäällä (plus eilen palelin 2 peiton alla).. aattelin että katson nyt ihan rauhassa ainakin huomiseen, jossei tuhruilu ala niin huomenna ehkä voisin jo testata tai lauantaina.. sit luulis jo haamunkin näkyvän jos jotain olis tapahtunut..
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Hemmetti, mulla on ihan järkkylimat vaikka menkat vetelee vielä viimesiään..
Tosin on kyl järkky räkätautikin päällä, mut näinköhän jo ovista pukkais. Tosin ei ihme, kun välillä on ollu noita 20 pvän kiertoja
Taitaa joutua tekemään ovistestin, kunhan pääsen kotiin
 
K
Toivottavasti pääsitte Puskis hyödyntämään, jos sulla nyt jo ovis tuli ;)

Täällä pientä vuodon poikasta, joten taitaa muuttua kp 1/jotain (nykyään taitaa jo olla 26-30) tää päivä. Ei tää nyt ainakaan mikskään plussaksi enää muutu :'(
 
Kiitos K ottaa kyllä niin päähän tää homma.. mä näin viime yönä untakin että tein positiivisen testin (toka kerta tällä viikolla) niin tollanen täysin valkoinen testi on toooodella masentava :'(

:hug: sullekin!

varmaan ne menkat sit tänään tai huomenna alkaa.. no täytyy yrittää vaan muistaa olla iloinen siitä ettei sitä monen päivän tuhrua tullu varsinkaan terojen aikaan.
 
Voi harmi Sirpa mä niin toivoin täällä että sulla ois nyt natsannut. Ollaan muuten aika samoissa näissä kierroissa. Mä vielä jännään kuinka käy. Ens ke olis hetki jolloin menkat pitäis alkaa. Vielä ei näy tuhrua..

Mulla taustalla yksi selkeä raskaustestiviiva edellisessä suhteessa ja sitten seuraavissa testeissä ei mitään. Suhde loppui jotenkin onnettomasti melko pian tuon negan jälkeen...ei kylläkään mun halusta :(
Nyt uudessa suhteessa usean vuoden (5) yhdessäolon jälkeen odotukset on tosi korkeella kun ikää jo on ja muutenkin tuntuu että nyt ois niin halukas ja valmis olemaan vaavin kanssa. Tämä kuumeilu ja jännääminen on haastavaa. Tänne listalle tuntojensa selvittely on kuitenkin helpottavaa, vaikka sillä tavoin ne toiveet ja haaveet tulee tosi aktiivisiksi. Onneksi voi alkaa pohtimaan syyskuun tärppihetkiä!

Halit kaikille tätivierailun saaneille ja onnea ja hyvää jatkoa onnaajille. Ja huoh tsemppiä jännääjille!
Mustikka
 
Sirpa, voi kettu!! :hug: Ja samaten K:lle, jos nyt tosiaan niin kävi että tässä kierroksessa ei natsannut.

puskis, mites kävi, ovisko yllätti noin puun takaa?

Täällä on tänään saatu ilouutisia; meidän jatkoviljelyyn jääneistä alkioista kaksi kehittyi blastokystiksi saakka ja päätyi pakkaseen!! Jee, ainakin kerta ellei kaksi tiedossa ilman pistelyvaihetta ja punktiota (siis olettaen että nuo nyt selviävät pakastuksesta...) aika uskomaton fiilis, mulla kun on munasolusaaliit olleet niin pieniä, että en uskaltanut kuvitellakaan meidän ikinä saavan mitään pakkaseen saakka. Mutta siis nyt jaksaa taas toivoa, että näistä aineksista on mahdollista saada edes jotain elinkelpoista aikaan. Heh, menossa pp4 / dpo7, oireena jumalaton väsy ja tissiaristus jotka molemmat voi laittaa Lugesteronien piikkiin...
 
No niin...sieltä ne menkat saapuivatkin aamulla :( Aamulla oli menkkatuntemukset ja arvasin että tänään ne alkaa. Uusin eväin sit vaan odottamaan seuraavaa ovulaatiota. Keskenmenon jälkeen on ollu tosi hankala tietää ovulaation aika. Kieropäivät näköjään heittelee aikalailla :(
 
K
Voi tylsää Äiskä:hug:

Täällä samat meiningit. Eli sieltähän tuo täti kurvas paikalle oikein jytinällä. Tänään siis kp2. Varasin nyt taas uutta aikaa lapsettomuusklinikallekin, jospa sieltä löytyis uutta toivoa tähän urakkaan.
 
LAUANTAI 1.9.2012

.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Äiskä3..............38...........1/26-28...........?....................3
K.................... 37..........2/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........8/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........8/28-34............4..................2.
Syystuuli74.......37...........10/26-30...........15..................2.
Kaktus-76.........36..........12/27-30............1v....................2.
Elena75............37...........16/28................15................3.
Scarleth............35..........24/25-30...........?..................1.
Sirpa75.............36..........27/25-27...........2v.................2.
InLove..............35........ 34/26-32 ..........22.................2.






TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
K ja Äiskä:hug:

Scarleth olipa hyviä uutisia=)

Mites Sirpalle kävi, tajusiko täti kuitenkin vaan kurvata ohi?

Ja Miltsu pääsee pian tositoimiin, hienoa:)

Haluatko Mustikkasuu listalle mukaan?

Mä kävin eilen siellä kontrolliultrassa, kaikki oli niinkuin pitikin. Nyt vaan sitten pissitään tikkuun ja metsästetään hymynaamaa. Lääkäri oli sitä mieltä että inssi päästäis tekemään heti alkuviikosta. Mä olen tietenkin panikoinut jo valmiiksi ettei koko ovista tule tai sit se siirtyy jonnekin loppuviikkoon...No onneksi on aika paljon muuta ajateltavaa vkonlopun ajaksi.

Oikein ihanaa syyskuun ensimmäistä viikonloppua kaikille:wave:
 
Nope, vuoto lisääntyy pikku hiljaa

Aamulla vielä vähän toivoin että josko se täti jättäis tulematta ja se veriviiru oliskin jotain muuta mutta kyllä sitä verta tulee jo siteeseen asti joten se siitä.. en kyllä vielä osaa päättää että onko vuoto sellaista että voi sanoa että on kp1.
 
Sirpa, kovasti tsemppiä ja positiivisia ajatuksia täältä!! :hug: Uusi kierto, uudet mahdollisuudet ;)

Olen itse aika pessimistisissä tunnelmissa täällä. Olo on ihan liian "normaali", jotta tässä mitään raskaana voisi olla :stick: Pöh!! No eilen menin typeryyksissäni leikkimään parilla raskaustestillä - joo tiedetään, ei todellakaan järin järkevää :) En tiedä olisiko mitään todellista voinutkaan näkyä, eilen vasta dpo 8. No molempiin testeihin tuli ihan testiajalla haamut, joiden kuitenkin epäilen vahvasti olevan ko. testien ominaisuus (ainakin Pregcheck-puikko on mulla aikaisemminkin antanut aiheettoman haamun, tosin silloin muistaakseni vähän testiajan ulkopuolella). Vaikka miten yritän olla realisti, niin ei voi kieltää etteikö tällaiset turhatkin haamut herättäisi toiveita.... oireita kuitenkin varmaan voisi jo olla jos olisi ollakseen, vai mitä mieltä olette? Siirrosta siis nyt 6 päivää ja dpo 9, ainoa tuntemus rintojen lievä aristus, joka voi hyvin johtua lääkkeistä...?
 
SUNNUNTAI 2.9.2012

.......................ikä .............kp .................yk .......toiveissa
Sirpa75.............36..........2/25-27...........2v.................2.
Äiskä3..............38...........2/26-28...........?....................3
K.................... 37..........3/28...............21..................3.
Puskajussi.........40...........9/23-30............8..................5.
Pippurihäntä......35...........9/28-34............4..................2.
Syystuuli74.......37...........11/26-30...........15..................2.
Kaktus-76.........36..........13/27-30............1v....................2.
Elena75............37...........17/28................15................3.
Scarleth............35..........25/25-30...........?..................1.
InLove..............35........ 35/26-32 ..........22.................2.






TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
K
Miltsulle tsempitykset yrityksen viralliselle aloittamiselle :)

Sirpalle taas lohtuhalit, samoilla päivillä mennään :hug:

Scarleth, testiajalla ilmestynyt haamu, kuulostaa kyllä oikien lupaavalta:heart:
Supertsempitykset ja peukutukset sinne siis!!!
 

Yhteistyössä