YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

No, koittakaahan nyt edes joku piinailijoista plussata, ettei käy ihan tylsäksi tässä ketjussa :D

Odottavan aika on kyllä pitkä. Olisin ihan valmis jo punktioon, mutta vielä kolme päivää pitää odotella. Panikoin ihan hirmusti, että mitä jos mitään munasoluja ei tulekaan, tai mitä jos niistä vähistä mikään ei hedelmöity ja siirtoa ei tule jne... turhaa panikointiahan tämä on kun koskaan ei voi tietää ja TODENNÄKÖISESTI tuolta nyt jokunen munasolu saadaan kaivettua. Mutta joka vaiheessa on aina niin pirusti jännitettävää ;)
 
Mä en malttanu olla testaamatta aamulla, eipä siinä tainnu mittään näkyä.
Tänään oon palellu hullun lailla ja koko kropassa limakalvot kummallisen turpeena, parilla lapsukaisella nyt räkätauti päällä, niin varmaan sitä mullakin..

Joo, onhan nuita lapsukaisia ja yksi pikkuenkelikin viime joululta.. En vain osaa ajatella itseäni mitenkään superhedelmälliseksi, kun lähes koko aikuisiän oomme olleet ilman ehkäisyä ja neljä on ehtinyt maailmaan.
En kyllä valita, tosi kiitollinen oon :heart:

Nyt akku uhkaa loppua, siispä nopeat plussapuhallukset

Puskis
 
Scarleth, hyvin se perjantai menee:)

Puskis toivotaan että oireet ovat sitä itseään ja testi plussaksi muuttuu.

Tuli päivällä totaalinen kyllästyminen tähän yritykseen...pyörin hetken itsesäälissä ja sitten taas nousin kuin Feeniks-lintu konsanaan. Mut lähinnä hyvät naurut sain vaan tästä mun uudelleen syntymisestä.

Soitin nimittäin meidän paikalliseen perhesuunnitteluneuvolaan kyselläkseni miten tässä kaupungissa edetään ja toimitaan (en kyl tiedä miksi soitin koska olemme yksityisellä hoidossa, ei ollut kait muuta tekemistä ja mä luulin et toi on paikka mistä asiat menee eteenpäin pth:n puolella). Se neuvolan täti selitti että meillä vaan ehkäistään, ei muuta. Oli pakko sit kysyä että eikö se yrittäminenkin ole suunnittelua:) Ei, kun meillä vaan ehkäistään. Ei tiennyt mistään muusta yhtään mitään. Hymy suunpielissä kiitin ja toivotin mukavaa päivänjatkoa.

Seuraavaksi soitto omaan "hoitopaikkaan". Clomit kehiin kp 5-9 ettei satu ovis vkonlopuksi. Seurantaultra reilu viikon päästä ja sit toivottavasti syyskuun alussa inssi. Heti tuli parempi mieli kun jotain mitä odottaa:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sadana
Kaktus: Hyvät aamunaurut sain minäkin tuosta "perhesuunnittelupalvelusta" :LOL: Hienoa, että löysit sisäisen feeniksisi. Sitä kyllä näissä puuhissa kaivataan aika-ajoin.

Puskis: Mikä dpo sulla oli testatessa? Ja niinkuin sanotaan, niin kauan kun menkkoja ei ole saapunut... Tsemppiä!

).( Mä todellakin voisin jättää nää viimeset muutamat piinapäivät väliin. Epätoivon ja toivon vuorottelua. Ainoo fakta on se, että lämpö on vielä ylhäällä ja tissit vähän aristavat. Mutta alavatsa ja -selkä tuolla häntäluun tienoilla viittaavat kyllä niin vahvasti menkkojen suuntaan, että sitä tässä eniten odotan ja laskeskelen jo syyskuun mahdollisia tärppiaikoja :) Tosin, tällee kun ovis voi heittää viikollakin, ei taida laskelmista olla hyötyä. Huoh.

Päätin nyt, että vielä kaksi kuukautta seuraan lämpöjä ja jos jaksan tikuttaa ovista niin sitä sitten kanssa. Sitten mulla on 3kk tiedot kasassa ja voin mennä gynen kanssa pohtimaan asiaa tarkemmin. Eli marraskuussa aletaan selvittää asioita.
 
KESKIVIIKKO 22.8.2012


................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Kaktus-76..........36...........2/27-30.........1v..................2.
Elena75............37..........6/28................15.................3.
Scarleth............35..........14/25-30...........?...................1.
Sirpa75.............36..........17/25-27...........2v.................2.
K.................... 37..........19/28..............20.................3.
InLove_............35........ 24/26-32 ..........22.................2.
Puskajussi.........40.........25/23-30............7.................5.
Syystuuli74.......37..........29/26-30...........14................2.
Pippurihäntä......35..........32/28-31............3..................2.




TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Kumpa minäkin löytäisin sisäisen Feeniksini :LOL:

Täällä Keski-suomen leveysasteilla perhesuunnitteluneuvola kyllä ottaa vastaan myös lapsettomuuspotilaita. Alkututkimukset tehtiinkin juuri siellä ja sieltä lähetekin lähti julkisen puolen lapsettomuuspolille. Kovin paljoa osaamista siellä ei taida olla, mutta jotain yrittivät kuitenkin.

Itselleni ei kuulu mitään uutta. Välillä menkkatuntemuksia, välillä ei. Minkäänlaisia raskausoireiksi tulkittavia oireita ei ole, minulla "valeraskausoireet" jo historiaa, taisi loppua siinä 9 kk yrityksen jälkeen. Onneksi on se aika sinne polille 5.9., on myös minulla jotain, mitä odottaa. Menkat varmaan vähän myöhästyy, jotenkin siltä tuntuu. Saattaa ne tietysti huomennakin alkaa, mutta luultavasti vasta perjantaina tai sen jälkeen. Testaan jos satun saamaan sellaisen fiiliksen ja jos olen riittävän vahvalla tuulella kestämään negan. Mitään kiirettä negatestin näkemisessä ei ole. Plaah.
 
Syystuuli, jospa toi oireettomuus olisikin hyvä merkki:) Me itseasiassa asutaan melko lähellä keski-suomea. Sen verran ollaan kuitenkin etelämmässä et kuulutaan eri sh-piirin alueelle. Täällä siis tk-lääkäri ohjelmoi ne alkututkimukset ja ohjaa siitä sitten eteenpäin.
 
TORSTAI 23.8.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Kaktus-76..........36..........3/27-30.........1v..................2.
Elena75............37..........7/28................15.................3.
Scarleth............35..........15/25-30...........?...................1.
Sirpa75.............36..........18/25-27...........2v.................2.
K.................... 37..........20/28..............20.................3.
InLove_............35........ 25/26-32 ..........22.................2.
Puskajussi.........40.........26/23-30............7.................5.
Syystuuli74.......37..........30/26-30...........14................2.
Pippurihäntä......35..........33/28-31............3..................2.




TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Testasin negan aamulla. Alkais edes ne menkat ajallaan. Kauheen vaikea oli lähteä töihin. Olo tuntuu siltä, että olisi parempi olla sairaslomalla.

Miten te muut jaksatte tätä? Miten teidän parisuhde jaksaa tätä? Meillä ainakin riitoja syntyy tämän asian takia, kun hermot on niin kireällä. Jos pystyisin, jättäisin koko asian pois elämästäni ja keskittyisin johonkin muuhun. Mutta kun ei pysty.
 
Syystuuli74 :hug: meillä ei parisuhde ole tästä asiasta kärsinyt, olen pitänyt tätä koko asiaa vain sisälläni enkä ole tuonut hirveästi miehelle esille. Meillä on ollut niin paljon kaikkea muuta joka stressaa joten tämä on hyvin pieni asia meidän elämässä tällä hetkellä vaikka plussan saaminen olisikin merkitykseltään hyvin hyvin suuri. Olen jo aiemminkin maininnut että mies on oikeudessa ex-vaimon kanssa ja se tilanne on kestänyt jo 3 vuotta ja siihen päälle vielä erään ihmisen viha mua kohtaan jonka takia olen joutunut tekemään jo tutkintapyynnön poliisille ja sitä tässä nyt odottelen että päättääkö syyttäjä nostaa syytteen (ihme on jossei nosta).

Kävin tuossa kesällä muutaman kerran psykiatrian erikoissairaanhoitajan luona juttelemassa niin hän totesi minulle, että olisiko tämä vauvan saaminen minulle sitä että se olisi MINULLE sellainen iloinen positiivinen asia joka koskisi vain minua (siis sillä tavalla kun sisällänihän se tapahtuu) ja olin samaa mieltä. Haluan siis vauvaa enemmän kuin mitään, mutta tässä välillä oli tosi pahoja hetkiä aina menkkojen tullessa että romahdin täysin. Tämä kaikki muu p*ska ja jatkuva pettyminen oli liikaa.

Nyt mulla on ihan ok ja seesteinen olo kun aika tutkimuksiin on saatu. Kyllä mä tälläkin hetkellä tunnustelen kovasti kroppaani että olisiko voinut tapahtua jotain vaikka en tiedä olenko edes ovuloinut tässä kuussa ja tiedän että pieni pettymys tulee kun menkat alkaa. Mutta toisaalta toivon sitäkin, ettei nyt onnistuisi koska haluaisin käydä ne perustutkimukset läpi ihan siitä syystä että tässä on mennyt nyt näin kauan ilman minkäänlaista onnistumista, joten haluaisin tietää että onko joku syy mikä vaikeuttaa tätä vai johtuuko se sitten vaan tosta jumalattomasta stressistä. Jos sitten joskus vielä kuitenkin sen kolmannenkin haluaisi (jos nyt edes sitä pikkukakkosta saa) niin ei tarvitsisi käydä samanlaista odotusta läpi.

Mäkin yritän koko ajan keksiä kaikkea muuta täyttöä elämään mutta hankalaa se vähän on kun on kotona. Siksi mä suunnittelen tässä jo nartun pennutusta seuraavista juoksuista :D että edes joku saisi vauvan :LOL:
 
Kaktus: On se DPO 12, mutten ehtinyt aamulla testaamaan kun nukuin pommiin ja ehdin hätäpäissäni hukata aamupisut!

Jostain syystä mun kaikki oireet hävisivät eilisen aikana ja olin aamulla varma, että lämmötkin ovat laskeneet. Mutta ei, vielä koholla ja taitaa tuolla rintamuksessa olla vielä jotain arkuutta. Eli piina jatkuu.

Muoks: Syystuuli kyseli, miten parisuhde jaksaa näitä ylä- ja alamäkiä. Mulla on kanssa vähän sama juttu kuin Sirpalla, eli enemmän issesseni olen näitä kuumeiluja käynyt, en miestä hirveästi ole vaivannut pohdinnoillani. Viikonloppuna tuo taisi kysyä, että missä mennään tämän kierron suhteen ja sanoin, että viikon sisään pitäisi menkat alkaa ja että en usko että olisi tärppi käynyt.

Tänä aamuna sitten oireettoman olon yllättämänä tirautin varuiksi pienen pettymysitkun siitä, että ne menkat kohta alkaa. Mies totesi vaan, ei kai se niin paha juttu ole. Että ollaan me onnellisia kun ollaan terveitä ja ollaan elossa. (Hiljattain yksi miehen lähipiirissä tapahtunut äkillinen syöpäkuolema nuorella iällä on pannut vähän miettimään asioita). Jotenkin miehen rentous asiaa kohtaan auttoi taas minuakin. Mutta me ollaan vasta yritetty sen verran vähän aikaa, että on vaikea sanoa, miten tämä tulee jatkossa vaikuttamaan. Mun sisäinen fatalisti pitää yleensä huolen siitä, että en pääse ihan hirveästi masentumaan. Tärkeetä on pitää ylipäänsä huoli siitä, että oma mielenterveys pysyy tasapainossa ja että niitä kivoja asioita löytyy elämään, vaikeinakin hetkinä. Se on mun mielestä paras lahja parisuhteellekin.

Muoks osa 2: Tervetuloa Miltsu!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
miltsulle tervetuloa porukoihin!

Negan testanneille tsemppiä. Uusi kierto, uudet kujeet! Pettymyksiin ei varmaan koskaan totu, mutta olkaamme kärsivällisiä, meidän kaikkien vuoro tulee vielä joskus! :)

Parisuhdeasioista: meillä on suhde kestänyt nämä jutut aika hyvin. Jonkinverran puhutaan näistä keskenämme mutta melko rationaalisella tasolla - tunnepohjaiset vuodatukset olen kaatanut sitten yhden ystävän niskaan, joka itsekin on hoidoissa. Miehellä ja naisella on (ainakin meidän tapauksessa) jossain määrin erilaiset tavat käsitellä asiaa, joten ihan kaikilta osin en ole kokenut mielekkääksi prosessoida ihan kaikkea miehen kanssa. Se on ollut parempi näin; suhde on pysynyt aika hyvässä kuosissa koko hoitojenkin ajan, eikä nää ole vaikuttaneet esim. seksiinkään oikein millään tapaa. Siltä ainakin vielä tuntuu...

Punktio olis sitten huomenna. Ja hyvä niin! Pääsen taas toden teolla jännäämään. Vähän pelottavaakin aikaa, kun ei yhtään tiedä miten tässä taas käy. Ja miten sitä selviää jälleen yhdestä epäonnistuneesta hoidosta? Yritän olla mahdollisimman pessimisti, nehän ei kuulemma pety koskaan ;)
 
Scartlethille supertsempitykset! Jotenkin hienosti olet järkeillyt tämän vauvakuume-parisuhde-akselin. Lähipiiristäni löytyy pariskunta, jonka kolmen vuoden hoidot lähestulkoon ajoi eron partaalle, mutta sitten he jotenkin vaan päättivät, että ei kaikki siihen kaadu ja yhdessä ollaan tuli mitä tuli. Tuota samaa muistan kuulleeni heidän kohdaltaan, että mies ja nainen kokevat ja käsittelevät näitä asioita hyvin eri tavoilla, ja sen tajuaminen oli iso askel kohti yhdessä jatkamista. Lopulta he sitten saivat lopulta yhden "kalliin" + yhden luomuvauvankin.

ON: Mä en oikeesti käsitä, mihin ne menkkaoireet oikein hävisivät ja onko tämä tyyntä myrskyn edellä. Tissit ehtivät olla vuorokauden lähestulkoon patalappuina, mutta nyt kun heräsin päiväunilta (joo-o, väsyttää pirusti, mutta se nyt vaan johtuu siitä, että heräsin viimeyönä jännittämään työjuttuja) niin tuntuu että munkit ovat kaksinkertaistuneet ja kipeämmät kuin koko luteaalivaiheen aikana. Hullukshan tässä tulee. Mun "pessimisti ei pety" -moodi rakoilee ja pahasti.
 
Scarleth Tsemppiä huomiseen! :)

On mulla vissiin ovis ollu kun mun lämmöt on pyöriny nyt 36,5-36,6 (eli olen siis sortunut tunkemaan kuumemittaria taas jokaikisessä välissä kainaloon :D )

Pippurihännän tilanne :popcorn:
 
Kp 1, yk 15.

Scarlethille toosi isot tsempit! Miltsulle tervetuloa! Pippuri ???

Joo, mä kyllä joskus hysterisoin tätä lapsettomuutta miehelle, ja miesparalla on kestämistä. Joskus koen, etten ole kuitenkaan ihan yksin tässä, mutta joskus mies tuntuu lähes välinpitämättömältä. Ehkä se on sitä miehen tapaa käsitellä aihetta. On hän kuitenkin lähdössä hoitoihin ja hoitaa siittämistehtävänsä (joskus tuntuu siltä itsestänikin) tunnollisesti. Mutta on vaikea olla kovin pirteä vaimo, kun itse menkkojen aikaan ihan maassa päivän-pari. Näillä mennään, enkä jaksa myöskään teeskennellä, ettei tunnu miltään.

Nyt jo aamua parempi fiilis kuitenkin.
 
Joskus koen, etten ole kuitenkaan ihan yksin tässä, mutta joskus mies tuntuu lähes välinpitämättömältä. Ehkä se on sitä miehen tapaa käsitellä aihetta.


Kyllä se varmaan näin on. Olen ollut ymmärtävinäni, että miehet kokee nämä jutut pinnan alla hyvinkin vahvasti. Ja erityisen raastavaa heille voi olla se, että nainen voi huonosti ja kärsii. Eivät vaan reppanat oikein osaa verbalisoida sitä empatiaansa, vaikka se siellä pinnan alla onkin :heart: Näin ainakin mun miehen tapauksessa - otti vaan aikansa, ennen kuin opin ymmärtämään että näennäinen "välinpitämättömyys" on todellisuudessa kaikkea muuta. Samoin aikaa meni siihen, että älysin lopettaa käyttäytymästä kuin vain MINÄ tarvitsisin tässä tukea ja ymmärrystä. Yhtä lailla mies kaipaa ymmärrystä omalle tavalleen käsitellä tätä lapsettomuutta ja hoitoja. Jos me naiset joskus koetaan jäävämme asian kanssa vähän yksin, niin mies sitten vastaavasti voi kokea olevansa ulkopuolinen. Oih, nyt tuli ihan hirmuinen rakkauspuuska tuota omaa ukkoa kohtaan, kun näitä kirjoittelen :heart:
 
Tsemppiä huomiselle Scarleth! Toivottavasti saavat monta monta solua talteen. b:)d

Syystuuli :hug: menkoista

Miltsu tervetuloa :flower: toivottavasti vierailusi jää lyhyeen

Pippuri sullahan kutkuttava tilanne siellä. Toivottavasti muistat testailla aamusella ja testissä olis ihanin tulos

Täälläkin vähän kutkuttelee... Tein eilenkin aamulla testiä, mutta edelleen oli ihan blanco. Siitä turhautuneena en viittinykkään testailla tänä aamuna.
En vaan jaksanu tihrustella sitä tyhjää liuskaa..
Heti sitten jo kaduin tuota aamutoimien aikana ja pari tuntia jalat ristissä oltuani pissasin kuppiin ja tein ovistestin.. Aattelin et ei sit niin harmita jos jää negaksi.
Siihen piirtyikin vahva viiva, ei ihan (ovis)plussaksi luettava, mutta "viittä vaille"

Sit päikkäreiden jälkeen tein raskaustestin.. Ja hemmetti, siihen tuli heti haaleaakin haaleampi haamulainen. Testiajan jälkeen ei siitä enää oikeen erottanut mitään.

Oon vähän ymmykäisilläni täällä. Lämmöt olivat yhä ylhäällä, niinkuin dpo12 yleensä onkin. Eilen oli pirullinen selkäkipu ja kovia vatsanippailuja tuskin ollenkaan (parilla viime kerralla ollut raskauden merkki)
Niskafinnistä ei merkkiäkään, joka on ollut jo vuosia merkki menkoista

No ehkä teen vielä aamulla testin, toisaalta se ajatus siitä blancosta ei houkuta.. Mutta toisaalta toiveet heräaivät... Mitä jos?
Davidilla oon testannu, en oo varma onko tavis vai herkkä, tulivat ovistestien mukana


Parisuhdeasioista.. Meillä tämä on enempi ehkä lähentänyt. Keskenmeno lujitti entisestään sidettä välillämme.
Mies aloittaa leikkisän utelun potkuista jo puolessa välissä kiertoa..
Esikoisen kanssa ei ollut ihan näin auvoista.
Lapsettomuus koski hirmuisesti ja luulin ettei miestä kosketa tai kiinnosta asia ollenkaan ja käännyin kuoreeni murehtimaan. Ja meidän väliin kasvoi kuilu. Keskustelimme jopa eron mahdollisuudesta
Sitten joskus hän kiukuspäissään, jostain ihan muusta asiasta, murahti, että hänkin on vain onneton tuhkamuna.. Silloin tajusin, että kaikki sattuu häneen yhtälailla.

Saimme juteltua asioista ja teimme päätöksen lähteä tutkimuksiin. Seuraavasta kierrosta sitten raskauduinkin.
Ehkä sen olikin tarkoitus kasvattaa meitä ja käydä läpi monia kipeitä parisuhdeasioita.

Oikein, oikein paljon peukkua jokaiselle!

++++++:whistle: Puskis :wave:
 
PERJANTAI 24.8.2012


................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Syystuuli74.......37...........2/26-30...........15................2.
Kaktus-76..........36..........4/27-30..........1v..................2.
Elena75............37...........8/28................15.................3.
Scarleth............35..........16/25-30...........?..................1.
Sirpa75.............36..........19/25-27...........2v................2.
K.................... 37..........21/28..............20.................3.
InLove_............35........ 26/26-32 ..........22.................2.
Puskajussi.........40.........27/23-30............7.................5.
Pippurihäntä......35..........34/28-31............3..................2.




TAUSTALLA
Miltsu...kierukka pois 31.8
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Syystuuli ja Puskajussi - isot halit!

13 DPO CB herkällä testillä nega täälläkin. Lämmöt hitusen laskemaan päin vaikka vielä n. 0.7 astetta koholla. Eli menkat alkaa viimeistään huomenna tai ylihuomenna. FF ehdottaa vuodon alkamisajaksi sunnuntaita, eli aika lähelle mennään. Tuossa CB:n testissä näkyy himmeästi minusta taustalla pystyviivaa, jonka olen kuullut olevan testiominaisuus. Tein siis tarkistustestin Sofin vielä herkemmällä liuskalla ja nega sekin on, eli ei raskaushormonia elimistössä.

Jos nyt jotain hyvää, niin luteaalivaihe on varmaan suht normaali. Vaikeahan se on sanoa, miksi tässä kuussa ei tärpännyt, mutta myöhäinen ovis ei varmasti ainakaan helpottanut. FF:n raskausmonitori näytti aika kovia todennäköisyyksiä sille, että plussaa voisi tulla, mutta aina siellä on se osa, joka ei ole merkeistä huolimatta raskaana.

Oma pettymyshuippu oli jo eilen, vaikka päivän aikana toiveet taas uudestaan nousivatkin. Tänään voi siis lähteä hyvällä omalla tunnolla miehen kanssa pizzalle ja ottaa vaikka pari siideriä samalla :D Pieni nollaus tulee nyt ihan tarpeeseen. Meillä on pari hääshampanjaakin vielä avaamatta, ja kahenkeskinen viikonloppu tulossa... :heart:

Ens kuussa, jos ovis tuliskin ajallaan, niin mulla saattuu 4 päivän työmatka just siihen alle, eli taitaa tulla taukokuukausi meillä. Just nyt se tuntuu jopa vähän helpottavalta, että ei tarvitse olla työmatkalla raskaana ja toisaalta että sais pienen hengähdystauon tähän yrittämiseen. En silti vieläkään menetä toivoa, vastahan tässä on muutama kuukausi takana.

Mukavaa viikonloppua kaikille, kiitos jännäystuesta :)!
 
Syystuuli:hug:Kyllä me täältä vielä tullaan.

Puskis ja Pippuri, jännityksellä odotetaan...elokuu tarvitsee lisää plussia.
Muoks syyskuussa tarvitaan plussia myöskin:)

Miltsu tervetuloa mukaan:wave: Laitoin sut nyt taustalle. Lisätäänkö listalle sitten kun yritys tosissaan alkaa?

Meillä ei ole juurikaan tämä kuumeilu vaikuttanut parisuhteeseen. Puhutaan asiasta, joskus enemmän joskus vähemmän. Miehelle nostan hattua, on ollut erittäin aktiivinen hoitojen suhteen (varannut mm. itse ajat simppatesteihin ja jos asiat mietityttää soittaa itse lääkärille). Paljon pyörittelen asioita omassa päässäni, välillä ehkä liikaakin.
Joskus aiemmin taisin mainita et mies on mua jonkusen vuoden nuorempi ja mähän olen tietty siitä kehittänyt ne suurimmat ongelmat. Mulla loppuu aika ja mies vaihtaa mut nuorempaan...masentavaa, tuon olen jo lopettanut. Miehen toivomuksesta etenemme hoitojen suhteen just sen verran kun mä olen valmis "tekemään".
Kaikenkaikkiaan tämä yrittäminen on kyllä lähentänyt meitä ja lujittanut suhdetta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Tsemppiä huomiselle Scarleth! Toivottavasti saavat monta monta solua talteen. b:)d
Nyt oon kyllä sangen pöllämystynyt: punktio tehty tänään ja saaliina 16 solua, siis KUUSITOISTA, minä jolta ei aikaisemmissa punktioissa ole yhteensäkään saatu tuota määrää! :eek: No, sitähän ei vielä tiedä minkä laatuisia nuo on ja montako on käyttökelpoisia, mutta kyllä tämä valaa uskoa. :)

Sori omanapaisuus, sen verran voimat pois punktion jäljiltä, että taidan vajota saman tien takas sohvalle..... mukavaa viikonloppua kuitenkin ja haleja kullekin omaan tilanteeseensa!! :)
 

Yhteistyössä