YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Noniin, meitä alkaa olla muutama jo kahdenkympin kiertopäivillä. Tosin mun dpo:t on vielä niin aikaisessa, että ei oo jännäyksestä tietoakaan.

Vahvasti näyttää siltä, että lämpökäyrä on tupsahtanut 0,3 korkeammaksi, mutta katsotaan nyt jääkö sinne. Uskon siis, että tälle päivälle dpo2 lienee suht oikea luku. Mutta tää hiiva. Kääk. Ei oo ollut vuosiin ja nyt, heti oviksen päälle. Jugurtit, maitohappobakteerit, greippimehut käytössä ja sokeriton linja. Eiköhän se sillä taltu. Tänään onneksi jo parempi kuin eilen. Hrrhrhrhh, inhottavaa.

Edit. Jostain luin, että lämmön pitäisi olla yli 36,5 astetta, jotta olosuhteet olisivat riittävät raskaudelle. No, mä oonkin aina ollu tämmönen kylmäverinen... Toisaalta sanotaan, että suhteellinen nousu lämpötilassa on se, mikä merkkaa. Lisää dataa vaan koneeseen, tulevaisuus näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa Jaahas!!!! Onnittelut :flower:
Luin tuossa noita eilisiä kirjoituksia ja sun tissikipuviestiä ja yhtäkkiä poika kysyy et kuka..?
Kuulema olin sanonut ääneen että "oot kyllä niin raskaana" :LOL:

Mä mittailen ihan tavallisella mittarilla noita lämpöjä. Joskus samantein herättyäni, joskus pisun jälkeen joskus vasta kaffekupponen kourassa.
Sisäinen kello herättelee kuuden jälkeen(tai sitten pinnasänkyherätys), et aika on jotakuinkin sama.
Mulla alkukierron keskilämpö on jotain 35,8, dippi kävi tällä kertaa 35,5 asti..loppukierrosta lämmöt on 36,5 luokkaa. Nousu siis oikeen hyvä

Oon siis kylmä nainen, sydän onneksi lämpöinen

Oivoi, huomenna taasen lapsukaiset lähtevät koulutielle.. Kesä meni taas niin nopeaan
Onneksi ihana syksy saapuu ihan pian :heart:

Tsempit loppukiertolaisille ja Scarlethille piikittelyihin.
Mites sulla nyt homma eteneekään?

Puskajussi :wave:
 
Kiitos ihanat!!! Puskajussi :LOL:
Mulla oli kaikenlaisia oireita, mut en uskonut olevani raskaana, joten ajattelin niiden johtuvan kaikesta muusta. Voin nyt tässä huvikseen listata oireet: tissit ja nännit kipeät, aamuisin kipeäksi tuleva olo ja nenä tukossa, erinäisiä alavatsa tuntemuksia, pari kertaa huimannut, ajoittaista epäsäännöllistä väsymystä, valkovuotoa, yöllä pitänyt käydä pissalla, olikohan muuta...

Olo on kuin puulla päähän lyödyllä. En ihan pysty hehkuttamaan, kun on vielä muistissa se tuulimunaraskaus, mut päivä kerrallaan. Varasin varhaisultran ja siihen asti pitäis kärvistellä.
En halua vielä liittyä mihinkään plussanneiden ketjuun, mutta ajattelin taustalta tsempittää teitä ja voin kertoa sitten ultrakuulumiset. Ei voi muuta kuin toivoa parasta.
Hirveästi onnea teille kaikille ja toivottavasti elokuu on hyvä kuu ja tänne ilmaantuu paljon plussauutisia! Kiitos kaikille tsempityksestä ja seurasta! :heart:
 
Aurinkoista tiistaita:wave:

Vielä kerran onnittelut Jaahas. Siis aivan upea elokuun aloitus, teilläkin pitkä yritystaival taustalla.

Scarleth tsemppiä piikittelyihin ja uuteen hoitokierrokseen.

Tänään oli sit jännä päivä, itku oli aika lähellä...poika aloitti siis koulun. En tajua kuinka tää aika on mennyt näin nopeasti, justhan se syntyi...Ensimmäinen koulupäivä on nyt kuitenkin kunnialla takana niin äidillä kuin pojalla.

(.) on menossa dpo 9, normi olo, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Clomeja en tässä kierrossa syönyt. Täti kurvaa sukuloimaan ensi maanantaina, sitä odotellessa:)


Mukavaa viikon alkua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAI 14.8.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Scarleth............35..........6/25-30...........?...................1.
Sirpa75.............36..........9/25-27...........2v.................2.
K.................... 37..........11/28..............20.................3.
InLove_............35........ 16/26-32 ..........22.................2.
Puskajussi.........40.........17/23-30............7.................5.
Syystuuli74.......37..........21/26-30...........14................2.
Elena75............37..........21/28................14.................3.
Kaktus-76..........36.........22/27-30...........1v.................2.
Pippurihäntä......35..........24/28-31............3..................2.




TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
K
Täällä toinen mamma kaktuksen lisäksi, joka on käynyt ekaluokkalaisensa saattamassa koulutielle. Uskomatonta, kuinka aika menee nopeasti. Tuntuu tosiaan, että juuri ne vasta syntyivät molemmat ja nyt kumpainenkin jo koulussa.
Samalla kouluunviemis-reissulla kuulin vauva uutisia. Kaverille syntynyt vauva muutama päivä sitten...Tuntuu, kun just olisin vasta kuullut että heille vauva tulossa ja nyt hän sitten on jo maailmassa. Taisinpa silloin tän raskausuutisen kuultuani miettiä, että saapa nähdä ollaanko äitiyslomilla samaan aikaan...Vaan tää meidän projekti vaan jatkuujatkuujatkuu.
Tilasin nyt sen lämpömittarin, jota joku tossa oli suositellut. menee jo aika hifistelyks tää touhu, kun aikaisemmin on riittänyt vaan peittojen heiluttelut about oikeaan aikaan. Nyt sitten on ovistikut, kännysovellukset, kaikenmaailman vitamiinit, lapsettomuusklinikan tutkimukset ja hännänhuipuksi nyt sitten se lämpömittarikin. Eikös nyt sit vois jo jotain vaivanpalkkaakin saada? ;)

Aurinkoista tiistaita kaikille ja sormet ja varpaat ristiin, että tää meidän plussa aalto jatkuis! :heart:
 
Kyllä se oli aika koskettava hetki, kun pojan kouluun saatoin. Nyt aloitti jo kolmannen luokan, ihan muina miehinä. Tämän vuoden osalta uutta on se, että enää ei ole iltapäiväkerhoa vaan ukkeli saa selviytyä omatoimisesti iltapäivästä. Vastuukin kasvoi sen verran, että viikkorahan nousua vastaan poika käyttää meidän pikkukoiran pikaisesti pissalla tullessaan koulusta kotiin. Niin se aika vaan menee...

Kaktus: Sullahan on jo ihan messevät dpo:t päällä! Täällä vasta dpo3, vaikka kiertopäivät huitelee jo kolmattakymmentä.

K: Tervetuloa takas ja tästä kierrosta siten plussaa, eikö? Ainakin apuvälineet ovat ihan kohdallaan.

Täälläkin vitamiinit (B- ja D), kofeiinilakko, alkoholia max 1-2 annosta kerran viikossa, vähäsokerinen ruokavalio, greippimehu alkukierrosta (ja vähän tässä myöhemminkin, kun tykkään mausta), kännysovellukset, mittarit ja ovistikut. Huh. Enpä olisi itestäni uskonut vielä puoli vuotta sitten...

Mielenkiintoiseen sivuun törmäsin tänään, saattaa olla tuttu monellekin, mutta linkkaanpa kuitenkin...

Intercourse Timing Calculator - When To Have Sex When Trying To Conceive | Countdown to Pregnancy

Tuolla voi laskea, milloin kannattaa olla läheisemmässä yhteydessä kakslahkeisensa kanssa. Siellä on lueteltu useampia eri metodeja, joita voi kokeilla rytmityksessä. Ainakin meidän tämän kuukauden yrityskerrat osuivat aika hyvin yksiin yhden metodin kanssa, eli sen osalta kaikki pitäis olla kohallaan. Nyt vaan toivotaan, että olis priimatavarat osuneet tälle kerralle.

ON: Lämmöt vihdoin kunnolla koholla (melkein 0.6 astetta), kolmantena päivänä oviksesta, mikä oli lukemeni artikkelien pohjalta tyypillistä. Iltaisin mennään jo 37 alkuisiin lukemiin. Eli keltarauhanen ainakin toimii! Mitään ovikseen liittyviä tissioireita ei tullut tällä kertaa, ihme juttu.
 
Tsempit loppukiertolaisille ja Scarlethille piikittelyihin.
Mites sulla nyt homma eteneekään?
Kiitos tsempeistä puskis. Hommahan etenee siis IVF:n lyhyen kaavan mukaisesti. Puregon-pistoksia kp 2 lähtien, huomenna mukaan myös Orgalutran-jarrupistokset, perjantaina seuraavaan ultraan ja munasolupunktioon sitten ensi viikolla, jos kaikki menee kuten pitäisi. Tänään oli ultra, ja kaikki näytti siltä kuin tässä vaiheessa pitäiskin. Ihan lupaavaa siis. Fiiliskin ihan ok. Puregon turvottaa jonkin verran, siis sekä mahaa että ihan yleisestikin kerryttää nestettä, mutta koitan olla reipas ja kestää päreitäni polttamatta :)

Vähän alkaa olla painetta tähän kolmanteen IVF:ään - joskus sitä kuvitteli, että meille nyt vaan tehdään korkeintaan jotain kevyitä hoitoja ja minä en ainakaan IKINÄ kuulu siihen porukkaan, joka ravaa rankoissa hoidoissa kerrasta toiseen. No pahasti näyttää siltä, että juurikin tuohon porukkaan sitä nyt ollaan valahdettu. Kääk. No mutta ei auta, tilastojen mukaan vielä kolmannella kierroksella onnistumistodennäköisyydet on yhtä hyvät kuin ekalla tai tokallakin. Mutta jos vieläkään ei onnistu niin kyllähän se alkaa sitten jo tosissaan syödä naista, jos miestäkin. Kaikesta huolimatta yritän relata ja elellä mahdollisimman normaalia elämää, kahdessa ekassa hoidossa oon stressannut milloin mistäkin.

Nyt odottelen, että mun lämpömittari ja testit tulis postissa tänään. Tosin näissä hoitokierroissa lämmönmittailuilla ei ole yhtikäs mitään merkitystä, mutta voihan sitä silti huvikseen :)

Tsemppiä kaikille ja erityisesti loppukiertolaisille, toivotaan että plussia rapisee tasaiseen tahtiin tähänkin ketjuun!
 
KESKIVIIKKO 15.8.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Scarleth............35..........7/25-30...........?...................1.
Sirpa75.............36..........10/25-27...........2v.................2.
K.................... 37..........12/28..............20.................3.
InLove_............35........ 17/26-32 ..........22.................2.
Puskajussi.........40.........18/23-30............7.................5.
Syystuuli74.......37..........22/26-30...........14................2.
Elena75............37..........22/28................14.................3.
Kaktus-76..........36.........23/27-30...........1v.................2.
Pippurihäntä......35..........25/28-31............3..................2.




TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Voihan kana, mä olen listan alimpana. Asetin just itelleni aikarajan, että 10 päivää niin sitten testaan. JOS menkat ei ala ennen sitä. Silloin olisi kaksi viikkoa oviksesta ja dpo 14. Elena, ja Kaktus - ehkä teidän uutiset on ennen sitä jo hyviä... :)

Millähän ihmeen ilveellä sitä sinne asti jaksaa uotella. Hitto, tässä kuussa tullaan kyllä alas ja kovaa kun odotukset on näin korkeella. Iloitaan nyt ainakin siitä, mistä voidaan, eli a) ovis näyttäisi lämpöjen, limojen ja tikutusten perusteella todellakin tapahtuneen, b) talletusten ajoitus on suht nappi ja c) lämmöt on edelleen noussu. Jotenkin mä olen vielä siinä uskossa, että se on vaan ajan kysymys, millon tärppää. Täytyy koittaa pitää toi mielessä, sittenkin kun menkat taas alkaa.
 
Jännää Pippurihäntä ja kuulostaa hyvältä toi lämpöjen nousu =)

meikäläisellä alkaa ovis lähestymään, huomaa limantulosta ja miehen heräämisestä :LOL:

Miehen tytär aloitti ekan luokan tällä viikolla, niin se aikaa vierähtää. Vastahan se oli tuollainen mun pojan ikäinen :heart:
 
Mä oon täällä fiilistellyt näitä fiilistelyjäni :headwall: Koulujen alkaminen tuo mieleen vuoden 1998 ja oman poikani koulun aloituksen. Muistan, mitä pojalla oli päällään, millainen reppu ja penaali, niisk. Olin silloin vain kolme vuotta vanhempi kuin poikani on nyt.

Löysin netistä ihanan kappaleen, joka voisi kertoa vaikka vauvakuumeestakin, jos haluaa niin sen käsittää: Tommi Läntisen Balladi elokuvasta Klaani. Tosin omalla kohdallani vauvakuume ei ole enää oikea sana, Puhun mieluummin vauvakaipuusta tai lapsettomuudesta. Vuosi sitten oli vauvakuume.

Pippurihäntä, Kaktus, Elena: tsemppiä! Ja Scarleth: Erityistsempit! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Syystuuli kiva kuulla et teillä homma lähtee etenemään. Ja Läntisen Tommi on hieno mies:)

Mietin just et mitenköhän meidän inssin käy, mun tuurilla ovis osuus viikonloppuun ja se on sit siinä. Clomeilla voi tietysti vähän säätää oviksen ajankohtaa...Miehen DNA-testin tuloskin tuli vihdoin ja viimein, normaali oli. Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että "vika" on minussa vaikkei testeistä mitään löydykään. Vanha mikä vanha...mua ei ehkä muuten haittaisi mutta kun mies on mua jokusen vuoden nuorempi...

No niin...poika nukkuu ja mies ei ole kotona, otan siis lasin valkkaria:)
 
Mulla yksi lapsosista siirtyi yläkouluun.. Yhtäkkiä hän on taas niin "pieni.."
Siellä kasi- ja ysiluokkalaisten seassa

Olen kyynelehtinyt jokaisen ekaluokkalaiseni ekana koulupäivänä, multa usein kysytään et eikö se mee jo rutiinilla...
Mut ei. Joka kerta yhtä koskettavaa, yhden aikakauden loppu

Mä en ihan täysillä sit meekään täs hifistelyssä. Kahvia juon niinkun ennenkin, 2-3 kp päivässä, alkoholia en käytä normisti oikeestaan ollenkaan, PAITSI nyt oon juonu tilkan punaviiniä muutamana iltana. Avasimme viime perjantaina pullon ja tarkoituksella jätin pohjat "lääkkeeksi"
Foolihappoa syön sen 4 mg päivässä ja d-vitskua muutenkin. Kylmäpuristettua luomurypsiöljyä lusikallinen joka päivä ja sitä greippimehua alkukierrossa, vaikka se onkin periaatteessa multa kielletty. Muuten joisinkin sitä jatkuvasti, greippi kuuluu lempihedelmiini

Loput onkin sit korkeimman käsissä ;)

Tänään olin yksillä kutsuilla, ja siellä oli kaksi- ja neliviikkoiset vauvat. Voi luoja mitä ihania nyyttejä :kiss:

Plussatuulosia, Puskis :wave:
 
TORSTAI 16.8.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Scarleth............35..........8/25-30...........?...................1.
Sirpa75.............36..........11/25-27...........2v.................2.
K.................... 37..........13/28..............20.................3.
InLove_............35........ 18/26-32 ..........22.................2.
Puskajussi.........40.........19/23-30............7.................5.
Syystuuli74.......37..........23/26-30...........14................2.
Elena75............37..........23/28................14.................3.
Kaktus-76..........36.........24/27-30...........1v.................2.
Pippurihäntä......35..........26/28-31............3..................2.




TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu......ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Syystuulelle kiitos erityistsempeistä :) Niitä tässä tarvitaan!

Sori jo etukäteen, mutta nyt on pakko avautua turhasta. Mua nimittäin niin V***TTAA tuo Puregonin aiheuttama turvotus ja painonnousu!!! :headwall: Painoa tuli kolmannen piikkipäivän jälkeen suit sait reilu kilo lisää ja silkkaa nestettä, päätellen siitä että sormukset on tiukat jne. Ja muutenkin olen ollut syömisteni kera todella tiukkana enkä ole sallinut itselleni mitään "lohturuokia", eli syömisestä johtuvaa lihomista tää ei voi olla. Krääh. Joo, kyllähän sitä hyvän asian vuoksi pitäis osata olla välittämättä moisesta ulkonäkökeskeisestä jutusta, mutta ärsyttävää tuntea näiden hoitojen takia itsensä epäviehättäväksi norsuksi :stick: Valivali.... en muista onko täällä nyt ketään jolla olis lääkityksiä ollut, mutta jos, niin olisi kiva kuulla onko ne aiheuttaneet muille tällaista?
 
Onnittelut kaikille plussanneille.

Itse taidan palata tähän ketjuun myöhemmin tänä vuonna.
Helposti alkanut raskaus päättyi raskaasti kohdun ulkopuoliseen. :(
Lopputuloksena jouduttiin poistamaan munanjohtimet, sillä jostain syystä ne olivat täynnä kiinnikkeitä (luultavasti lääkärin moka umpilisäkkeen poiston yhteydessä), minkä vuoksi jokainen raskaus olisi melko varmasti ollut kohdun ulkopuolinen. Lisäksi toinen munasarja oli pelkkää nestemössöä. : /

Se oli sitten ensimmäinen ja viimeinen luomuraskauteni. Nyt vain odottelen hedelmöityshoitoihin pääsyä.
 

Yhteistyössä