YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

mulle vois laittaa jo kp2 kun listaa päivittää, se vuoto lisäänty eilisiltaa kohti ja ajattelin että se eilinen sit oli kp1 vaikka tänään vasta rupes tulee ihan kunnolla..

Että otti illalla pattiin, ihan niin kuin tässä ei olis tarpeeksi kestämistä niin koira ontu illalla :( sitä on jo hoidettu tohon jalkaan mutta tää ei nyt kyllä lupaa kovin hyvää.. pitäs mennä 19. pvä sen kanssa näyttelyyn mutta jos toi taas alkaa niin ei tarvii varmaan mennä. Mulla on siis sen rotunen koira ettei voi koko vuotta juosta näyttelyssä kun on vaan lyhyen aikaa aina näyttelykuosissa.. ja tota näyttelyä en haluais jättää väliin siitä syystä että kasvattaja lupas esittää sen, meidän eka esiintyminen meni ihan puihin kun en ole itse koskaan aikaisemmin ollu näyttelyissä.

Jospa tää päivä olis vähän parempi..
 
Sirpa: Me ollaan kanssa aloteltu koiranäyttelyuraa tässä vuoden sisään (täysin vieras maailma mulle ennen sitä, mutta ihan kiinnostavaa!). Meillä myös kasvattaja onneks esittää, meidän tarvii vaan ajaa paikalle :) Ollaan käyty pari kertaa, mutta ei mitään ihmetuloksia toistaseks. Yks näyttely jäi just väliin, kun ei ehditty trimmaajalle. Jostain syystä meidän uros on edelleen huomattavasti ikäsiään pentumaisempi, eikä se osaa oikein seistäkään kun mentiin opettaan se 2kk ikäsenä istumaan :D Jos mun pitäis toi väkkärä esittää, niin menisin varmaan ihan solmuun.

ON: Täällä on alakerran ilmasto muuttunut täysin kuivaksi, eilen ja tänään. Näinkö mun VHH-ruokavalio nyt sitten vaikuttaa... Paino -1,1kg vajaassa kahdessa viikossa ja kroppa paniikissa eikä halua ovuloida?! Lämmöt tasasen alhaalla eikä hymynaamaa mailla halmeilla. Tulee kalliiks testien kanssa kyllä, mutta en nyt kyllä keskenkään jätä, ennenkuin tämä kierto on loppu.
 
TIISTAI 7.8.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Sirpa75.............36..........2/25-27...........2v...................2.
Puskajussi.........40.........10/23-30.............7.................5.
Syystuuli74.......37..........14/26-30...........14................2.
Elena75............37..........14/28................14.................3.
Kaktus-76..........36.........15/27-30...........1v.................2.
Pippurihäntä......35..........17/28-31............3..................2.
Scarleth............35..........25/25-30..........?...................1.
Jaahas..............35..........25/27-30..........9...................1.
K.................... 37............34/28..............19.................3.



TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
heinäkuu....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Mulle tuli tänään kirje ja mä sain ajan täsmälleen samaan aikaan kuin miehellä on =) jee.. ihanaa, joskohan mä nyt pystyisin vähän unohtamaan tätä hommaa kun tietää, että kohta se on ulkopuolisten käsissä kertoa että onko jotain vikaa vai onko se sitten vaan tää stressi mikä tekee sen ettei onnistu.. Vitsit mä olen onnellinen :D

Pippurihäntä joo mulla se eka esiintyminen tammikuussa meni plörinäksi siksi että siinä vaiheessa kun me päästiin kehään niin toi koira oli muuttunut ihan masentuneeksi ja oli kuin laiska lehmä :O se oli silloin siis vasta reilun vuoden ikäinen joten en ihan sitä odottanu kun on aikas rasavilli kakara :D no liian monta tuntia oltiin siellä odottamassa, se oli erossa kaveristaan (ei ole tottunut olemaan erossa meidän toisesta koirasta) ja mä rauhottelin sit liikaa kun pelkäsin että kehään meneminen on hirveetä pomppimista ja riehumista jos se on liian villi.. no olikin sit vähemmän villi, hyvä kun suostui juoksemaan.. Uskaltaako udella että mikä koira teillä on? Mulla on suursnautsereita :)
 
Uskaltaako udella että mikä koira teillä on? Mulla on suursnautsereita :)
Oijoi, suursnautserit on hienoja! Miehen sukulaisilla on ollu niitä monia, kunnes siirtyivät näihin samoihin pieniin valkoisiin, mitä meillekin sitten tuli. Yks suursnautseri vielä löytyy heiltä, mutta sen aika alkaa olla jo lopussa. Meidän moppe on siis parsonrussellinterrieri, kohta 1,5v ja ihan pentu.

Ja hienoa, että pääsette jatkotutkimuksiin!
 
Kaktus: Olen testannut ovista kp 10-13 (tänään kp 14, enkä ole vielä testannut, koska testaan töiden jälkeen n. klo 16.30). Eilinen viiva oli vahvin, mutta negatiivinen ihan ehdottomasti. Kaikissa on ollut haalea viivanen.

Täällähän on muitakin koiraihmisiä. Meilläkin pari vuotias uroskoira, puhdasrotuinen englanninbulldoggi, mutta emme ole innostuneita näyttelyistä.
 
Viimeksi muokattu:
On se kivaa, kun kiertopäivät siirtyvät toiselle kymmenelle, kierron ekat päivät on vuodon loppumisen odottelua.
Kympin mennessä rikki odotellaan innoissaan ovista ja touhutaan kuin kanit, kolmannella kymmenyksellä sitten aletaan ihmettelemään oloja ja kenties rapistelemaan malttamattomana testipaketteja ;)

Se on vähän kuin raskauskin, ensin ihmetellään että näinkös tässä kävi ja odotellaan pahoinvoinnin ja muiden oireiden helpottamista. Sitten tulee energinen keskikolmannes ja viimeisellä kolmanneksella on jo malttamaton olo loppuhuipennukseen..

Täälläkin koiraimmeisiä ollaan. Ei löydy aikaa näyttelyihin tms. ihan siis perheenjäseninä touhuavat ja ilostuttavat meidän muutenkin niin mukavaa eloa :)

Puskis:wave:
 
Mäkään en varsinaisesti ole kiinnostunut näyttelyistä. Halusin käyttää narttua muutaman kerran siksi että tietäisin vähän mitä siitä sanotaan ja tietty se on tietoa kasvattajalle mutta sitten kun rupesin huomaamaan kuinka ihana luonne sillä on, rupes kiinnostamaan se että josko se kolmas koira oliskin sitten sen oman koiran jälkeläinen :D

Tosin mies ei ole hirveän innostunut tästä mun suunnitelmasta tai siis mä en ole kyllä sille sitä osaa siitä kertonu että tarkoitus olis jättää yksi niistä kotiin :LOL: pentuihin se aina toteaa naureskellen että ei kun sanon että niitä sitten saattaa tulla se 13 kun tolla koiralla on 12 sisarusta :LOL:

no joo mutta siis toi on mietintäasteella ja siksi kiinnostaa vähän tietää mitä siitä sanotaan vaikka koiranäyttelyt onkin yksi hyvä esimerkki siitä että kauneus on katsojan silmissä. Onhan sitä asiaa kiva pohtia niin saa muuta ajateltavaa =)
 
Menee vähän offtopiciksi tää keskustelu, mutta täällä yksi wannabe-koiraihminen :wave: Koiran hankinta EHKÄ suunnitelmissa ensi keväälle. Joo myönnetään, tulee vähän lapsenkorvikkeeksi :D MUTTA mulla on oikeastikin kyllä kokemusta koirasta entuudestaan, joten kuvittelisin olevani silti suht realistisesti asian kanssa liikenteessä...
 
Meillä vanhempi koirista tuli perheeseen, kun vanhuskoiramme eli viimeisiä kuukausiaan.
Nuorempi tuli ihan puhtaasti vauvakuumeeseen, kuten myös hieman myöhemmin hankittu kissanpentu..
Sitten luovutimme ja annoimme neloselle luvan tulla :LOL:
 
Vielä hetki off-topic koira-aiheesta... Mä oon alkanut mankua meille toista koiraa, kaveriks tälle yhdelle. Ja mieskin on myöntänyt, että kyllä meille toinen vielä tulee. Katsotaan nyt, tuleeko vauva vai toinen koira ja kumpi eka. Mä en tosiaankaan ollut koiraihminen, ennen kuin tutustuin miehen sukuun, jossa koiria löytyy pilvin pimein. Aika äkkiä sitä huomasi, miten hienoa eläinten kanssa oleminen on. Ja kyllä se yhteinen koira oli vähän niinkuin ensiaskel perheenlisäyksen suuntaan. Eikä se tähän tosiaan jää :)
 
Sirpa: hienoa, että sait ajan polille! Tietää ainakin ajankohdan, jolloin jotain alkaa tapahtua (toivon silti, että sinne teidän ei tarvitsisi mennä).

Ovistesti eilen edelleen haalea viiva. Mutta kiertoni on 26-30 (kerran oli jopa 34), eli voihan ovis olla myöhemminkin vielä, tai sitten sitä ei ole ollenkaan.

Minä myös otin koiran, tietämättäni, vauvakuumeeseen. En silloin vielä yrittänyt raskautta enkä suunnitellut yrittävänikään. Mutta nyt myöhemmin tajuan, että vauvahan se koira minulle on.

Oletteko muuten kertoneet tuttavillenne, että yritätte raskautta/käytte/aiotte käydä hoidoissa? Minä olen kertonut hyvin avoimesti hyvin monille: omalle äidilleni, siskolleni, pojalleni, parille ystävälleni... jopa miehen vanhemmat tietävät jonkin verran. Minua auttaa tuo, kun saa kertoa, vaikka kommentit ovatkin joskus hassuja. Esim. äitini alkoi puhumaan, että sängyssä ei kannata joka päivä myllertää, kun siittiöt eivät ehdi muodostua, ja että tyynyä kannattaisi laittaa takapuolen alle yms. Aika harvoin äiti puuttuu näinkin aikuisen tyttärensä makkarielämään :)
 
No mä toisaalta melkein toivon, että ei onnistuis ennen noita tutkimuksia koska haluaisin päästä niihin ihan sen takia että tietäisin että onko jossain jotain vikaa. Me on oltu 5 vuotta yhdessä ja ehkä maks vuoden ajan käytetty siitä kumia ja vain 2 raskautta joista toinen onnistui niin ei se normaalilta kuulosta :stick: Mies on tutkittu suhteen alussa 2 kertaa koska sillä tehtiin vasektomian purku aikaisemmin ja siellä puolella kaiken pitäisi olla ok. Olin ajatellu että lapset saisi kahteen jäädä jos se toinen tulee mutta mistäs sitä tietää jos sitten vielä sen kolmannen haluaakin, ei sen kohdalla enää tässä iässä sitten viittisi montaa vuotta odotella jossei tiedä onko jossain vikaa vai ei..

Lueskelin eilen nettiä niin tajusin että se saattaa vaikeuttaa nyt raskaaksi tulemista että käsittääkseni ton alueen tähystysleikkaukset saattaa aiheuttaa kiinnikkeitä? Korjatkaa jos tiedätte paremmin.. ja kiinnikkeet saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Mun kohdunulkoinen leikattiin tähystyksessä, pikkunen oli kiinnittynyt munasarjaan :( onneksi mitään ei tarvittu poistaa.

Mä en ole puhunu kuin muutamalle ystävälle, mutta ajattelin että taidan kertoa perheellekin nyt kun saatiin toi aika noihin tutkimuksiin. Tietävät sitten vähän että mitä kaikkea meidän perhe saa kestää tällä hetkellä..
 
Huomenta,

tän listan nimekshän sais kohta laittaa Yli 35v koireperheelliset kuumeilijat, kun näin moni on tähän hulluuteen lähtenyt ;)

Syystuuli, ihan haaleaa viivaa/hymytöntä naamaa on täälläkin. Mulla on taipumusta tähän kierron venymiseen, joten en sikäli ole huolissani. Välillä vaan on niin.

Ovista vaikka en ole välttämättä aina oikein bongannut ilman testejä/mittailuja, niin selkeästi tietyt keltarauhasoireet (palelu, tissikipu) ovat tulleet suurimmassa osassa luomukiertoja tänäkin vuonna eli oletan oviksen tapahtuvan useimmiten. Harmittaahan se tietty, jos ei nyt, mutta sitten on aina se seuraava kierto.

Työterveydestä tuli kutsu ikäkausitarkistukseen!!! Oon virallisesti kai sitten vanha. Syyskuussa pääsee terkkarin ripitettäväksi. Pitää vähän seurata verenpaineita, onko uusi lääkitys tehonnut. Mulla on ollut betasalpaajat jo 2 vuotta migreeninestoon ja lievän verenpainetaudin hoitoon. Sukurasite, mitään muuta syytä ei löydetty, joten lääkkeillä mennään. Nyt vaihdettiin sellaisiksi, että sopii yhteen raskaustoiveiden kanssa.

Edit: Ensimmäiset kirkkaat limaisemmat esiintymät bongattu (kp18) :D Ehkä se tästä vielä... Nyt jaksaa tikuttaa!

Edit 2: Ja apteekin tikussa viiva vahvistunut selkeästi, vaikka onkin vielä hailakka! Nyt kun tulis ne digitestit pian, niin vois varmistella tuleeko hymiötä kanssa lähiaikoina... Ja niin, se mies sitten. Se pitäis jotenkin saada houkutettua vällyihin... saas nähä.
 
Viimeksi muokattu:
Syystuuli, korjatkaa muut jos oon väärässä, mutta eikse oo niin, että tänään ja huomenna? Mahtavaa :) Täsmäiskua kehiin vaan!

Me kanssa sovittiin nyt illaksi (varuiksi) ovulaatiotreffit :D Sen verran hyvältä näyttää nyt, että kannattaa aina yrittää, vaikkei viivat vielä täysin vahvoja olleetkaan.
 
KESKIVIIKKO 8.8.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Sirpa75.............36..........3/25-27...........2v...................2.
Puskajussi.........40.........11/23-30.............7.................5.
Syystuuli74.......37..........15/26-30...........14................2.
Elena75............37..........15/28................14.................3.
Kaktus-76..........36.........16/27-30...........1v.................2.
Pippurihäntä......35..........18/28-31............3..................2.
Scarleth............35..........26/25-30..........?...................1.
Jaahas..............35..........27/27-30..........9...................1.
K.................... 37............35/28..............19.................3.



TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
heinäkuu....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Moi! Huomasin, et mun kp oli väärin, joten korjasin sen.
Varmaan täti tulee kahden päivän sisällä. Valkkari alkanut tummentumaan ja tuntuu 'menkkamaiselta'.
Oot Scarleth aika konkari jo noissa hoidoissa. Tuun sit sulta kyselemään, kun en jotain ymmärrä :) Mua vähän pelottaa se pistäminen. Tai siis ei se itse pistäminen, mut se kaikki muu. Pitääkö siinä itse sekoitella jotain aineita ym.?

Onnea ovisbongareille ja miehenkellistäjille ;)
 
Meidän vauvahaaveista tietää lähimmät ystävät ja muutama lähisukulainen. Ja jotkut pitkäaikaisimmat asiakkaat, joiden kanssa on vuosien saatossa muodostunut ystävyys tai jotain.. vaikkemne vapaalla varsinaisesti tapaile
Jos joku vieraampi kysyy, niin vastaan kyllä rehellisesti. Niinkuin tuolla aiemmin oli puhetta

Täällä oviskipuilut on jo aikamoisia. Pitkästä aikaa pupuilutkin ihan sattuu, tiedän kyllä että se on sitten heti oviksesta ohi että eipä kai auta muuta kuin kestää:stick:
Aamuinen testi näytti jo vahvaa haamua, pisu oli tosin hetken vaan rakossa kun lähdin aamuvuoroon.

Tässä on tullut myös naukkailtua greippimehua ja olen myös tehnyt pienesti vyöhyketerapiaa itselleni painellen ja hieromalla munasarjojen pisteitä ja hieman kohdunkin..
Kävi mielessä että voisi toki miestäkin hoitaa, ei varmaan tekis pahaa sillekään

Tsempit muillekin ovisbongareille ja piinapäiville siirtyneille

Puskis:wave:
 
Huomenet,

Jaahas, hyvä kun korjasit! Joku häirä taisi käydä täällä päässä.

Puskis, mitä nuo munasarja/kohtupisteet ovat? Onnea matkaan :)

Mä vedin kp5-15 greippimehua reilut lasilliset päivässä tässä kierrossa. Sitten meinasi usko loppua kesken, kun iski Sahara ja en jaksanut ostaa enempää. Mutta nyt sitten eilen kp18, elämää suuremmat limat! Tiedä sitten, johtuuko mehusta vai ei, mutta moista ei ole nähty ennen. Mielenkiinnolla odotan lämpökäyrän kehitystä...

Koskas se K oikein palasikaan kuvioihin?
 
Onko hyvä vai huono juttu, kun eilen oli ovistesti plussaa, tänään taas haalea viiva vaan? Talletukset tehty toissapäivänä, eilen ja tänään :) Mitään ovisoireita, -limoja tms. en ole oikein ikinä huomannut. Niistä en voi siis päätellä mitään. Nyt sit Pippurihännän (ja muidenkin) kanssa jännäillään ja toivotaan parasta, pelätään pahinta.
 
KESKIVIIKKO 8.8.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Sirpa75.............36..........3/25-27...........2v...................2.
InLove_.............35....... 10/26-32 .........22...................2.
Puskajussi.........40.........11/23-30.............7.................5.
Syystuuli74.......37..........15/26-30...........14................2.
Elena75............37..........15/28................14.................3.
Kaktus-76..........36.........16/27-30...........1v.................2.
Pippurihäntä......35..........18/28-31............3..................2.
Scarleth............35..........26/25-30..........?...................1.
Jaahas..............35..........27/27-30..........9...................1.
K.................... 37............35/28..............19.................3.



TAUSTALLA
Hopsan


KADONNEET:attn:
Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.


:heart:PLUSSANNEET:heart:

2012
heinäkuu....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk2
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


:heart:SYNTYNEET:heart:
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
lisäsin itseni

pitkään olemme jo yrittäneet ja hoidoissa olemme.... minulla jo poika miehelle tämä lapsi olisi ensimmäinen.
 
Viimeksi muokattu:
Syystuuli- Aina ei kai ne limat ylläkään pöksyihin asti, riittää että kohdunsuulla on otolliset kosteat oltavat, siitiöiden otollista läpiuintia varten
Mittailitko lämpöjä? Lämmönnousu kertoo tapahtuneesta oviksesta, testit vain siihen mahdollistavan hormonin noususta
Peukut pystyyn, ainakin ootte talletellu ihan riittävästi :)

Pippurihäntä- munasarjoille löytyy pisteet nilkasta ulkosyrjältä. Hieman alas takaviistoon kohoumasta mihin sääriluu loppuu. (onhan vaikea selittää!!)
Kohdun piste on peilikuvana sisäpuolella.
Jalkapohjassa se löytyy kantapään ja holvin yhtymäkohdasta ihan siinä sisänurkassa.
Jos katsois viivan nimettömästä varpaasta kantapäähän, niin se olisi suunnilleen risteymä siinä kohdin.
Kädestä pisteet löytyy samoista kohdin, kämmenestä ja ranteesta.
Hae kirjastosta hyvä vyöhyketerapiakirja ja googletamallakin voi löytyä hyviä kartoja.
Sormen päällä painaminen, pyörittäminen tai peukalon tyvellä hierominen on hyviä tapoja hoitaa.
Vahinkoa ei voi saada aikaan, ainoastaan kohtupisteitä ei kannata raskausaikana painella. Paitsi sitten kun synnytys lähestyy

Miehillä noi ovat vastaavat kohtu/penis ja munasarjat/kivekset
 

Yhteistyössä