Onnittelut Pippurihäntä naimisiinmenon johdosta:flower:
Meillä oli juuri hääpäivä ja muisteltiin kaihoisana albumin ääressä liki 20 vuotta vanhoja häitämme.
Ensi vuonna sitten juhlimme isosti pyöreitä hääpäiviä
Nimenvaihdos kävi suht kivuttomasti silloin aikoinaan, hauskasti noin kymmen vuoden jälkeen kirjoitin tyttönimeni pankin papereihin ihan tuosta vaan ajattelematta. Katselin hetken nimmaria, että nyt joku mättää
Täällä on ollut puhetta lapsenteon paineista, itse en ainakaan tunnusta kokevani paineita testailujen ja mittailujen kanssa. Ehkä helpotusta tuo se, että miestä ei tarvitse koskaan patistaa seksiin, päinvastoin sitä saa hätistellä usein pois kimpusta. Oikeastaan testit ja lämmöt auttaa pikkuisen kartoittamaan kiertoa ja tietää suurinpiirtein milloin odotella menkkoja, jotka saattavat heitellä miten sattuu
Älä Sirpa missään nimessä pode huonoa omaatuntoa vauvahaaveistasi ja mahdollisesta uudesta työpaikasta.
Elämä vaan on sellaista että vauvoja tulee ja joskus se työpaikkakn siihen samaan saumaan.
Itse aikoinaan aloitin työelämässä ja pomo kysyi (vaikka lain mukaan ei saisi), aionko tehdä missä vaiheessa lapsia. Heitin siihen, että en mä varmaan pariin vuoteen aio (valehtelin, olimme jo vuoden yrittäneet lasta) ja niinhän siinä kävi, että tulin raskaaksi vasta tasan kaksi vuotta tuosta. Ehkä sain siinä mitä tilasin..
Tuosta aasinsiltana vauvauteluihin, mitä ihmiset kyselevät meiltä tuon tuosta..
Ehkä keskemenon kipuilustakin johtuen olen yleensä vastannut etten tiedä, mutta nyt jotenkin olen uskaltanut melko vieraillekin sanoa, että poden kovaa vauvakuumetta ja toivomme vielä ainakin sitä yhtä.. Ja se on ollut todella helpottavaa.
Ihmisten reaktiot ovat olleet melko positiivisia, paitsi luulevat että vauvakuume johtuu pakosta saada tyttö.. Niin ja vain anoppi kauhistelee. Mutta kauhistelkoon|O
Täällä on monta ensimmäistä haaveilevaa, kohtaatteko te usein uteluja vauvauutisista vai ovatko ihmiset jo menettäneet toivonsa teidän suhteen?
Syystuuli:hug: jaksuja harmittavien vauvauutisten vuoksi. Tiedän miltä tuntuu kun itse kaipaa nyyttiä ja toiset lisääntyvät tuosta vaan.
Esikoista kolmen vuoden ajan haaveilleena ehti itkeä monet itkut ja katsoa toisten onnea sydän murtuneena
Tänään tunsin pitkästä aikaa tuon saman muljahduksen, kun hypistelin pienen pieniä vauvanvaatteita.
Tosin sain helpotusta, kun sain samantein aurinkoisen hymyn pieneltä taaperoltani
Toivon että sinua ja koko ketjua onnistaisi mahdollisimman pian ja ei tarvitisi tyytyä pelkästään niiden nuttujen hypistelyyn
Niin, mitäs oloista.. Tänä aamuna oli jo melkoisen mukavat limat ja kolottelua alavatsalla. Ovistesti oli nega ja lämmöt 35,8. Että eipä muuta kuin odotellaan, mitä lähipäivät tuopi tullessaan
Pupuilua on jo harjoiteltu, niin täsmäisku onnistuu sitten hyvin
Oikeen mukavaa alkavaa viikkoa, täällä alkaa arki kun pikkuinen palaa koko kesän kestäneeltä lomalta päiväkotiin. Huokaus, oisin toki mieluiten kotiäitinä vaan :heart:
Puskajussi:wave: