Hakutulokset

  1. V

    Menisitkö töihin vai et? Sairastelusta...

    Työt piti alkaa 1.4., mutta influenssa tuli väliin. Eilen oli kuumeeton päivä ja soitin tänään esimiehelle, että tulen huomenna. Nyt mulla on kuitenkin lämpöä 37,5 ja aika nuutunut olo nuhan ja yskän lisäksi. Ilmeisesti käynti kaupungilla väsytti enemmän kuin ajattelin. Onko ok mennä töihin...
  2. V

    Mun sydän halkeaa

    Poikani on ollut mummilassa monta päivää koska poden influenssaa kotona. Nyt viikonloppuna meillä piti olla kahdet juhlat Helsingissä, mutta mä en sattuneesta syystä päässyt lähtemään. Poika (5-vee) halusi kuitenkin lähteä mun vanhempien kanssa ja on nyt siskoni kotona serkkujensa kanssa...
  3. V

    Onko täällä yhtään sairaanhoitajia paikalla? Olisi kysymys koskien kitapurjetta.

    Onko normaalia, että se taipuu joka hengenvedolla tuonne ylös nieluun? Olen influenssassa ja hengittäminen muutenkin vähän vaivalloisempaa kun nenä tukossa. Mulla on koko ajan sellainen olo, että joku kurkussa tukehduttaa. Varsinkin öisin, kun tuo kitapurje voi jäädä sinne ylös kokonaan. Lisäksi...
  4. V

    Säilyykö avattu pestopurkki todellakin vain 3 vrk?

    Tänään vasta huomasin purkin kannessa, että säilyy avaamisen jälkeen 3 vrk. Ei mulla ole ikinä purkki tullut tyhjäksi tuossa ajassa. Nytkin laitoin vain lusikallisen pastan joukkoon. Pitääkö tuo siis heittää menemään ylihuomenna?
  5. V

    Nostaako influenssa crp:tä? Entä mitä influenssia nyt on liikkellä?

    Mulla ei ole koskaan ennen ollut influenssaa. Eilen nousi melkein 40 asteen kuume ja tänään lääkärissä todettiin, että influenssa. Tulehdusarvot olivat vähän koholla ja joudun menemään kontrolliin torstaina. Voiko mulla olla siis jotain muutakin kuin influenssa ja mitä tyyppiä sitä on nyt...
  6. V

    Kauanko te aikuiset olette kärvistelleet influenssassa?

    Jumalavita, että tämäkin vielä :mad: Mä en ole tervettä päivää nähnyt pian puoleen vuoteen. Poika sairasti influenssan ja mä podin vaan tavallista flunssaa korvatulehduksen kera siinä sivussa. Kun poika tervehtyi 8 päivän sairastamisen jälkeen, mä sairastuin seuraavana päivänä. Kuumetta...
  7. V

    Käytetyillä sukilla hintaa...

    Villervalla kahdet tähti sukat 3.00 € - Muut poikien vaatteet - Vaatetus - Huuto.net (avoin)
  8. V

    Tuli tuosta Anatolian ketjusta mieleen: Tänään Hesessä nähtyä...

    Viereiseen pöytään tuli kaksi noin 9-vuotiasta tyttöä, joilla oli mukanaan toisen noin 3-4-vuotias pikkuveli. Ryhmä oli keskenään liikkeellä kaupungissa. Kotiinlähdön aikaan isosisko ei meinannut millään saada pikkuveljeään mukaan ja siinä soiteltiin välillä äidille ja välillä isälle. Noin...
  9. V

    Mun on pakko taas kehua poikaani.

    5-vuotiaani on ollut influenssassa 8 päivää. Tänään oli eka päivä kun ei ollut kuumetta ja poika muutenkin pirteä ja terveen oloinen. Mulla sen sijaan on flunssa pahentunut. Äsken poika huuteli jääkaapilta, että täällä ei ole mitään terveellistä syötävää. Kysyin miten niin, ja poika vastasi...
  10. V

    Paras tallentava digiboxi kaapeliin?

    Haluan selkeästi käytettävän, helposti ohjelmoitavan, toimivan boxin kahdella virittimellä ja ajansiirtotoiminnalla. Mitä suosittelette?
  11. V

    Kenkägallup: Kuinka monta paria suurinpiirtein omistat?

    Mä siivosin tänään kaappeja ja nyt tuli mieleen, että montako paria kenkiä ihmisillä yleensä kaapeissa on? Mulla oli noin 45 paria, joista lähtee ainakin 15 kirppikselle tai huutonettiin. Ihan vain jotta saan uusille tilaa. Enkä tosiaan ole mikään kenkäfriikki. Olen jotenkin järkyttynyt...
  12. V

    Oliko Elloksella joku alekoodi jo alennettuihin Espritin vaatteisiin?

    Mulla on joku hämärä mielikuva, mutten ainakaan löytänyt koodia näin äkkiseltään. Muistaako joku?
  13. V

    Pojalla ollut nyt viikon korkea kuume ja itsellä taas pahentunut räkätauti.

    Mulla on sellainen olo, ettei mun elämä normalisoidu ikinä. Jos en itse ole kipeänä, niin sitten poika. Lääkärin mukaan hänellä on influenssa. Nyt viikon kuume on huidellut 39 asteessa ja yli. Lääkkeillä toki laskee välillä, mutta raju tauti silti. Itse olen taas flunssassa. Lääkäri katsoi...
  14. V

    Mihin kaikki kauniit lastenkengät kuten Bisgaard, Bundgaard, Sofie Schnoor ja Kavat joutuvat käytön jälkeen...

    ... kun niitä ei ole myynnissä huutiksessa :confused:
  15. V

    5-vuotias kolmatta päivää kuumeessa. Nyt 39,5 - tarvitseeko lääkäriä?

    Lauantaina nousi kuume yli 38 ja poika oksensi. Illalla oli jo ihan ok. Sunnuntaina nousi 39 asteen kuume, joka iltaa myöten laski ja tänään on ollut 39-39,5 koko päivän. Muita oireita yskä ja vuotava nenä. Pitääkö tästä lähteä lääkäriin? Lapsen isä on sitä mieltä, että tarvitsee lääkäriä...
  16. V

    Mielipiteitä saappaista kaipaa hän *sis linkki*

    Zoom Mitä maksaisit näistä vai maksaisitko mitään?
  17. V

    Töihin kolmeksi kuukaudeksi, miten päivähoitomaksut?

    Olen opiskelija ja luvannut nyt mennä tekemään sijaisuutta juhannukseen asti. Päivähoitomaksuja ei ole ollut tähän asti. Miten nämä kolme palkallista kuukautta vaikuttavat?
  18. V

    Pikakysymys! Saako Amarillosta ruokaa take-away:na?

    Lupasin pojalle, että mennään tänään Amarilloon, mutta nyt hänelle on ilmeisesti nousemassa kuume. Saako tuolta haettua mukaan ruoka-annoksia?
  19. V

    Huomasin juuri, että enää kilon laihduttamalla pääsen normaalipainoisten BMI:hin

    Samalta nämä makkarat silti näyttävät, mutta enpä ole rasittamassa Suomen lihavuustilastoja :D
  20. V

    Minkä ikäset teillä puuhailevat hama-helmien kanssa?

    Entä onko se sekä tyttöjen että poikien mielestä kivaa tekemistä? Mietin mun 5-vuotiaalle pojalle, joka rakastaa askartelua.

Yhteistyössä