Kenkägallup: Kuinka monta paria suurinpiirtein omistat?

Mä siivosin tänään kaappeja ja nyt tuli mieleen, että montako paria kenkiä ihmisillä yleensä kaapeissa on?

Mulla oli noin 45 paria, joista lähtee ainakin 15 kirppikselle tai huutonettiin. Ihan vain jotta saan uusille tilaa. Enkä tosiaan ole mikään kenkäfriikki. Olen jotenkin järkyttynyt tuosta määrästä.
 
Hmm.. No mulla on yhdet talvikengät, yhdet eccon tossut salille, yhdet neutraalit mustat nahkasaappaat ja sitten tuolta kaapista taitaa löytyä kahdet varvastossut kesäksi.... Ainiin, ja sitten mulla on parveketossut jos ne lasketaan? :D

Eli kuudet?
 
Arvelen että joku 20 paria löytyy. Siellä on sellaisia mitä ei tuu enää pidettyä ja pitäis heittää pois. Tarttisin ehdottomasti lisää, ainakin puolta enemmän! Ikuinen kenkäongelma kun mitkään ei passaa mihinkään.
 
"vieras"
25 paria, tiedän ihan tarkalleen. Mulla on vähennysprojekti meneillään. Koetan ostaa sellaista monen kanssa menevää (lue: mustaa) enkä kauniin värisiä, jotka sopivat noin kahden vaatteen kanssa. Käytän varmaan puolia omistamistani kengistä. :(
 
"vieras"
Aika monet, mut suurin osa on sellaisessa kunnossa et ne vois heittää roskiin. Talvikenkiä mulla on 4 paria, lenkkareita 2 paria, tennareita 2 paria, 1 pari sandaaleja ja kumppareita, 5 paria korkokenkiä, 3 paria platformeja, 2 paria kangaskenkiä, 3 paria "balleriinoja"+ äitini ja hänen siskonsa vanhoja korkkareita 70-luvulta.. mut ne on jossain vintillä. Pitäis kait kaivaa ne esiin kun ovat taas muodissa :D Ja mun jalankoko ei ole muuttunut sitten vuoden 1992 joten monet vuodet on samoilla kengillä tullut vedettyä. Uusimmat talvikenkäni ovat vuodelta 2009.

Heh, tulipas pitkä stoori :D
 
Miten te jotkut pärjäätte noin vähillä? Mulla on saappaita, tennareita, crocseja, sandaaleja, lenkkareita, juhlakenkiä, vuorellisia kenkiä, kesäkenkiä, nilkkureita ja tavallisia kävelykenkiä. Oikeastaan korkkarit on ainoat joita en osaa käyttää.
 
"tavis"
-saappaita 20-30 paria
-tossuja 20-25 paria
-avokkaita ja käveykenkiä 50 paria
-työkaapissa (toimisto-)työkenkiä 10paria
-sandaaleita ja pistokkaita 50-70 paria

ehkä noin 150-200paria
 
[QUOTE="tavis";23452345]-saappaita 20-30 paria
-tossuja 20-25 paria
-avokkaita ja käveykenkiä 50 paria
-työkaapissa (toimisto-)työkenkiä 10paria
-sandaaleita ja pistokkaita 50-70 paria

ehkä noin 150-200paria[/QUOTE]

Uuh, sun vaatekaappisi oli mielenkiintoinen nähdä :whistle:
 
"pieras"
Noin 60 paria koska olen juuri myynyt pois niitä uusien toivossa. Ja tästäkin saan nalkutusta! Mä voisinkin kopioida tän ketjun ja alleviivata sieltä noi 150-200 kommentit :D
 
ulkomailla
Muutin toiseen maahan vuosi sitten ja vein mukanani vain 6 paria, mutta nyt on jo kertynyt yhteensä 20 paria.. Suomeen jäi varmasti 50 paria. Kierrätän aika paljon, kengät joita en enää käytä lahjoitan pois. Silti en pidä itseäni kenkäfriikkinä.
 

Yhteistyössä