Mun on pakko taas kehua poikaani.

5-vuotiaani on ollut influenssassa 8 päivää. Tänään oli eka päivä kun ei ollut kuumetta ja poika muutenkin pirteä ja terveen oloinen. Mulla sen sijaan on flunssa pahentunut.

Äsken poika huuteli jääkaapilta, että täällä ei ole mitään terveellistä syötävää. Kysyin miten niin, ja poika vastasi, että hän toisi mulle jotain terveellistä syötävää. Kerroin ettei mulla ole nyt nälkä, johon poika, että sairaana pitää syödä jotain ja hän pitää nyt musta huolta kun mä olen kipeä ja hän terve. Mun pitää kuulemma heti kertoa hänelle kun tulee nälkä, niin hän tekee mulle jotain syötävää. Voi mun murua :heart:
 
"vieras"
5-vuotiaani on ollut influenssassa 8 päivää. Tänään oli eka päivä kun ei ollut kuumetta ja poika muutenkin pirteä ja terveen oloinen. Mulla sen sijaan on flunssa pahentunut.

Äsken poika huuteli jääkaapilta, että täällä ei ole mitään terveellistä syötävää. Kysyin miten niin, ja poika vastasi, että hän toisi mulle jotain terveellistä syötävää. Kerroin ettei mulla ole nyt nälkä, johon poika, että sairaana pitää syödä jotain ja hän pitää nyt musta huolta kun mä olen kipeä ja hän terve. Mun pitää kuulemma heti kertoa hänelle kun tulee nälkä, niin hän tekee mulle jotain syötävää. Voi mun murua :heart:
No just! Aapeen poika on ohjelmoitu puhumaan kuten aikuinen. Remmiäkö sille olet antanut?
 
5-vuotiaani on ollut influenssassa 8 päivää. Tänään oli eka päivä kun ei ollut kuumetta ja poika muutenkin pirteä ja terveen oloinen. Mulla sen sijaan on flunssa pahentunut.

Äsken poika huuteli jääkaapilta, että täällä ei ole mitään terveellistä syötävää. Kysyin miten niin, ja poika vastasi, että hän toisi mulle jotain terveellistä syötävää. Kerroin ettei mulla ole nyt nälkä, johon poika, että sairaana pitää syödä jotain ja hän pitää nyt musta huolta kun mä olen kipeä ja hän terve. Mun pitää kuulemma heti kertoa hänelle kun tulee nälkä, niin hän tekee mulle jotain syötävää. Voi mun murua :heart:
Ihana poika.
:)
 
[QUOTE="vieras";23457280]No just! Aapeen poika on ohjelmoitu puhumaan kuten aikuinen. Remmiäkö sille olet antanut?[/QUOTE]

Remmillä ei edistetä kenenkään puheenkehitystä ja remmillä ei taatusti kasvatettaisi lämmintä, huomaavaista poikaa.
 
"mmm"
Kultainen poika. Ihana kun lapset matkii vanhempia niin helposti. Ja tuossa on varmasti ihan aitoa sympatiaa. Meillä on kanssa tosi huolehtiva pikkupoika, varsinkin jos joku on sairas, niin kovasti haluaa hoitaa.
 
"joopa"
oi ihana huolehtiva poika! :) Ja tosiaan ei tuota nyt mitenkään remmin kautta ole opetettu. Lapsille tulee joskus sellasia tiloja että haluaa huolehtia kipeästä äidistä. Ja siis no tietenkin lapsi voi muutenkin olla huolehtiva, ei tarvitse olla mikään tila. Muistan itse kun olen down tyttöä ollut hoitamassa ja on ollut vähän itsellä kylmä, tyttö on tullut huolehtimaan vilttiä mun päälle ja sanonut että mun pitää sanoa jos on kylmä tai nälkä. Se on ollut tytölle ikäänkuin leikki.
 
llll
[QUOTE="Mari";23458265]Sinä se kans luulet tietävän kaikesta aina kaiken....ei se, että olet jo ehtoopuolella elämässä tee sinusta yhtään muita fiksumpaa!!![/QUOTE]

Mummelin kommentti oli viisas.
 
[QUOTE="vieras";23457280]No just! Aapeen poika on ohjelmoitu puhumaan kuten aikuinen. Remmiäkö sille olet antanut?[/QUOTE]

Ohjelmoitu :LOL: Muahan se vaan matki, kun olen toistellut viikon tässä että pitää juoda ja yrittänyt joka välissä tuputtaa ruokaa ja sanonut, että siitä tulee parempi olo. Poika oli siis influenssassa.
 

Yhteistyössä